Hvad gør vi nu??

Forside Fora AGF Hvad gør vi nu??

Viser 7 svartråde
  • Forfatter
      Kaas
      Bruger

Som mange andre GF'ere er dette en sorgens dag. Udsigt til 1.div, elendig økonomi samt en trup, der på papiret ikke burde kunne rykke ned. Har vi råd til en sådan trup efter sommeren?
      Dertil skal ses, at Graulund har udtalt, at han ikke tager turen med ned- hvad gør vi uden ham-han er da den eneste, absolut eneste, der har kunnet være sin indsats bekendt i foråret. Han er indbegrebet af hvad GF har manglet; fight, gejst og vilje.

Derfor kan ikke jeg undlade at tænke på;
      hvem skal vi skille os af med?
      hvem skal vi beholde?,
      hvem skal overtage for PG?
      Er der nogle ordentlige talenter i klubben?
      Skal vi have samme organisatoriske opsætning fremover?
      Hvilken strategi synes i klubben skal føre, for at give Århus et middelmådigt superligahold igen?
      Kan GF blive med at interesse folk, når i skuffer gang på gang? og kan vi stå sammen om at gøre GF stærke igen?

Sammenfattet kort- hvad gør vi nu?

aaby
      Bruger

I forhold til sidste gang vi var nede har vi – også selv om der forsvinder 4-5 profiler – en meget stærkere trup. Der er rigtig nok mange spørgsmål som ledelsen må kigge på. Personligt så jeg gerne at der kommer l"idt frist luft ind" i form af eksterne krafter, men det vigtigtst er at holdet får en række nye målsætninger at arbejde med. Den vigtigste er at tilbage erobere NRGi park – 7 mdr. uden sejr er grunden til det gik galt.

anti-fogh
      Bruger

tilgengæld er holdene i første division desværre også blevet meget bedre!

warnerbe
      Bruger

Er de nu også det…… Det er alligevel de samme hold, der rykker op hver gang….

Castro-AGF
      Bruger

Stephan Petersen, Mark Howard, Dennis Cagara, Casper Sloth, Steffen Rasmussen og David Devdariani kan nu også godt være tilfredse med deres indsats i foråret….

Hornbek
      Bruger

Stephan, Staff og Sloth er de eneste i min verden, som kan være deres indsats bekendt i foråret.

Væk ryger:
      JP, Benny, Cagara, Nando, Dan T og Graulund (Gud forbyde det)
      Jeg tror ikke Dioh bliver solgt. Derimod tror jeg klubben vil forsøge at få hældt noget selvtillid på manden igen..

Ind med:
      Budtz, Hamalainen og en rigtig boksspiller til angrebet.
      Håber virkelig de signer Budtz. Han vil kæmpe for klubben og kan heade en bold ud af kommunen på dødbolde.

Glæder mig til sæsonen starter igen. NRGI Park skal være et uindtageligt fort!

hinge88
      Bruger

Vi skal af med:
      Nando pga. økonomiske omkostninger ved at beholde ham
      BF – Pengene er uundværlige, det er han ikk
      JP – Pengene er uundværlige, det er han heller ikk
      Dan T – skuffet over manden, forkert indstilling. Rutinen svigtede
      Sorin – hvem? Tak for ingenting
      En af Rasmusserne på målet – væk med den anden
      Evt. Graulund – det må være op til ham, han kan godt bruges!

Vi beholder: Kure, Howard, Cagara, Jackson, Kirkskov, Gjessing, MJ, JL, DD, SP, CS, sanel og Høegh.

Talenter er der rigeligt af, men de kan blive knækket af presset… Derfor er vi nød til at holde på Howard, Jerry og MJ selvom jeg ikk er fan af de to sidstnævnte!

Helt ny organisation! Det er charmerende med alle de hvide gamle hjerte i ledelsen, men de har ikke ført noget godt med sig de sidste mange år. Deres job skal være forretning – så skal spillere og fans nok sørge for følelserne!

Strategien er simpel, økonimien er førstepriotet, har vi sund økonomi får man råd til en sund trup. Dernæst skal der tænkes over hvad hver eneste krone bliver brugt på, det kan simpelthen ikke være tilfældet tidligere med alle de store underskud der er leveret. Sats på egen avl, mindre på udefrakommende spillere…

Fansene vil altid have interessen, sponsorerne og resten af fodbold danmark har af gode grunde ikke mere til overs for os…

arsenal
      Bruger

Rolig nu, Casper Sloth har spillet en super halvleg i dette forår (mod sif), eller har han ikke vist det helt store, så lad nu være med at gøre ham bedre end han virkelig er….

Viser 7 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.