fbpx

Hvad fanden er der galt i Århus???

Forside Fora AGF Hvad fanden er der galt i Århus???

Viser 36 svartråde
  • Forfatter
      lortehold
      Bruger

Har lige været inde på ligafodbold.dk og tjekke, og min mistanke er korrekt.

Der er kun tre hold i årets superliga, som ikke har været mindst nr 4. i en superligasæson siden 2000. Det er Hobro, som kun har været oppe i en sæson, Sønderjyske og… I gætter det aldrig… AGF!

Og OTTE. jeg siger igen OTTE, af de hold, der er i ligaen i år, har fået medaljer siden 2000. Udover de tre fra før er det så Viborg, der ikke har fået medaljer.

Hvordan fanden kan det være, at AGF siden 1997 (bronze) ikke har været i nærheden af medaljer. Selv hold som Silkeborg, AB, Vejle og Herfølge har fået medaljer siden 2000. Men AGF? Næh, nej, vi har en 5. plads som bedste.

Hvordan kan det lykkes år efter år i snart 20 år ikke at ramme formen, når stort set alle andre kan engang imellem??? Jeg mener, hvis vi spillede i en liga, hvor der var 3-4 hold, der bare var suverænt bedre end alle andre, så kunne jeg forstå det. Men Silkeborg har fået medaljer. Vejle! Men ikke AGF.

Er det en forbandelse? Eller er det bare sådan, at når man kommer til AGF, så holder man bare op med at kæmpe og siger, "nu har jeg sgu nået det, jeg kan i mit fodboldliv"…? Eller hvad fanden er det, der gør, at mit humør skal spoleres weekend efter weekend i en sådan grad, at jeg glæder mig til vinterpauserne, fordi der så er 3-4 måneder, hvor man ikke skal se på den flok bonderøve???

Jeg græmmes!!!!

jj
      Bruger

En af forklaringerne er måske, at vi er den klub i Danmark med de suverænt mest utålmodige fans. Ingen steder skal der mindre til før publikum giver spillerne fuckfinger og råber lortehold.
      🙂

Hvor mange af de hold du nævner er rykket ned i 1. div tre gange?
      Det er rigtig svært at få medaljer, når man er et elevatorhold.
      Og det er vi – måske med undtagelse i vores selvforståelse.

lortehold
      Bruger

Det er da klart, at tre nedrykninger på ti år ikke hjælper på medaljepotentialet, alt den stund, det er svært at vinde medaljer i 1. div – men nedrykningerne er sguda en del af problemet, ikke af forklaringen!

Og ja, AGF fans er ekstremt krævende. Vi kræver fx at kunne se på vores spillere, at de faktisk gider være på banen!

Guffe
      Bruger

Ja, vi er godt nok krævende når vi efter tyve års succestørke stadig sidder herinde og diskuterer hvordan klubben blir bedre og ærgrer os over de mange nederlag. Og tropper op på stadion igen og igen. Det er loyale fans og ikke krævende fans.

Hvis blot vi præsterede i forhold til vores spillerbudget, så var vi aldrig nogensinde rykket ned. Men der er åbenbart en forbandelse over klubben, der gør at alle spillere der på papiret skulle være fint kørende i superligaen, langsomt med sikkert falder til 1. divisionsniveau efter et par måneder i klubben. Det er lidt rystende. Det nye AGF er åbenbart ingen undtagelse.

Der skal handles max ind i vinduet, for over halvdelen af vores hold har ikke kvaliteten til at spille det krævende system vi spiller. Teknisk set er de helt i hegnet, når Wieghorst vil spille chncerne så store, før de afslutter. Vi når aldrig til selve afslutningen.

Guffe skrev:
      Teknisk set er de helt i hegnet, når Wieghorst vil spille chncerne så store, før de afslutter. Vi når aldrig til selve afslutningen.

Der er jo en indlysende lettere måde at løse det problem på, nemlig at udskifte træneren og systemet. Det burde man fra ledelsens side allerede have spottet for en måned siden.

Aarhus8260
      Bruger

@JJ. Danmarks mest utålmodige fans !!!!!! Nej, Danmarks mest tålmodige fans. Hvilke andre klubber kan prale af stadig at have et forholdsvis stort hjemmepublikum efter resultatmæssig tørke i næsten 20 år.
      Det er svært at komme med en forklaring på den 20 årige slingrekurs. Det nye AGF var et skridt i den rigtige retning. I mine øjne fik vi en "drømme" direktør(og jeg mener stadig, at han er den bedste i DK), Wieghorst stod vel også højt på de fleste fans ønskeseddel og vi fik smidt nogle af de gamle selvfede og indspiste personer omkring holdet smidt på porten. Der er blev tyndet ud i truppen, men er der blevet skiftet til noget bedre ???
      Når vi engang imellem henter en god spiller til truppen, (f.eks DC, Aabech og DO), fortsætter det gode spil i nogle måneder, hvorefter niveauet begynder at falde. Hvorfor ved jeg ikke.
      SønderjyskE kan både skifte træner, spillere og formodes også at have et lavere spillerbudget en os, og alligevel viser holdet en helt anden indstilling og vilje sæson efter sæson. Er vores spillere og trænere bare nogle forkælede personer, som ikke brænder nok for holdet ??

Er i tvivl, om fyring af MW er det rigtige, men et eller andet skal der snart ske. Truppen skal forstærkes væsentligt, og der må vi håbe, at JA er den rette. Sommerens transfer kan godt få mig til at tvivle. Specielt lejemålet af Emil Nielsen skriger til himlen, og er intet mindre end en skandale. Vores angreb har i den grad behov for akut forstærkning, da ingen af vores angribere er i nærheden af Superliga niveau. Flere af vores nedrykninger har været en konsekvens af, at kvalitetsangribere i den grad har været en mangel siden Graulund stoppede.

dengamle
      Bruger

Er JA den rigtige?
      Det skal bevises i næste transfer – jeg har ellers som så mange gange før troet på AGF og at du gik det fremad, og det har jeg i den grad troet på med det nye AGF
      Nervøsiten er steget og nye indkøb skal redde dette. Jeg tror ikke på ny træner, men minimum tre solide spillere med stor superligaerfaring er påkrævet. En til midterforsvaret en styrmand til midtbanen og en topangriber.
      God arbejdslyst JA – og så må der penge fra bestyrelsen – der er vel ikke råd til endnu engang at bruge 25 mill. Kr. til endnu et år på anden klasse?

Caritino
      Bruger

AGFs fans støtter op om klubben, hvilket viser sig idet en markant del stadig møder op efter 20 år uden nævneværdig succes. Dog støtter fansene ikke nok op om visse spillere. Hvis en dribling, et skud eller en fræk aflevering ikke lykkedes, så står en signifikant del af stadion og råber efter pågældende spiller, der mistede bolden. Hvorfor så prøve igen? – De klapsalver, der kommer efter en vellykket aktion, opvejer ikke de hårde ord, der kommer efter en fejlslagen aktion.
      Et eksempel er en spiller som Skhirtladze; en spiller, der forsøger på egen hånd og tager nogle chancer. Når det fungerer, så skaber han chancer og river modstanderen rundt, når det mislykkedes betyder det som oftest en kontra mod eget hold. Han var angiveligt den bedste til træning, men når han trådte på banen, så falmede han. Jeg har en teori om, at det hverken er hans egen eller trænerstabens skyld, at han ikke slog igennem for alvor. Han var meget hurtigt en scapegoat for mange tilhængere, fordi han oftede mistede bolden. Ja, men det hører jo med til at tage risici! – Hvis man tager chancer, så mister man ganske vist ofte bolden, men belønningen kan mere end opveje det.
      Se på vores hold nu; hvad er det vi mangler? – Vores spillere er så gode til at spille den sikkert rundt og slå det sikre og fornuftige indlæg, når man så kommer op til kanten. Men det "sikre" og "fornuftige" er jo det forventede. Hvorfor tages der ikke flere chancer i de små rum? F.eks. vævre driblinger eller et-to-afleveringer.
      På nuværende tidspunkt har vi én spiller, der fortsat tør tage chancer. Det er Cavric. Men jeg husker, at Skhirtladze havde samme status. Så jeg venter blot på øjeblikket, hvor Cavric møder formnedgang, fordi når det tidspunkt rammer, så vil han – som Skhirtladze – blive haglet ned af de unuancerede og fodbolduforstående fans, der bestemt huserer blandt mængden på stadion. Han vil miste selvtilliden og blive en af de "fornuftige" spillere, der slår indlægget, fordi så har han gjort, hvad der forventedes, og så er det op til dem i boksen af møde den. Så vil folk stille spørgsmålstegn: "Hvorfor slår vi indlæg, når det ikke lykkedes?". Jamen, når vi spiller gennem midten eller tager udfordringer på kanten, så involverer det jo risici, og det er øjensynligt ikke noget, der huer mange af AGFs fans.

Djarnis
      Bruger

Fuldstændig enig med Aarhus8260. Caritino: Tror du det her en en pædagog gruppe som skal sidde i rundkreds og klappe af hinanden?? Selvfølgelig er der pres på spillerne i Århus, og med rette. Hvis ikke de spillere og trænere der er i klubben kan tåle presset, skal de finde sig en anden klub ærligt talt! Det her er ikke en sy klub for hulan, men en kamp for ens levebrød hver eneste weekend!!! Men det er nok det som er problemet, det fatter de selvfede spillere åbenbart ikke. Håber JN sparker dem i kuglerne mandag til træning, en for en, det lort de præstere for øjeblikket kan ingen være tjent med.

Negreanu
      Bruger

@Caritino
      Så det er tilskuernes skyld at spillerne opfører sig som en flok tøser uden mod og mandshjerte? Ahmen altså!
      Enig med Djarnis. Hvis spillerne ikke kan holde til presset er det de forkerte spillere vi har.

Derudover har jeg lige hurtigt kigget på trupprn. Man forsøger at skabe en vinder-kultur men den flok vi har samlet nu kan jeg kun finde Stephan P. der rent faktisk har vundet noget (Pokal med FCN)

Caritino
      Bruger

I så fald, så har vi ikke formået at finde de "rigtige spillere" i de sidste 20 år. Det slår mig lidt, at I godt kan lide at se på fodboldspillere som en form for robotter eller folk med mentalitet lig Tøfting. Det er meget sjældent. Bare fordi man har formået at blive god til fodbold, betyder det ikke, at man kan udfolde sit spil 100%, når 5000 personer står og bander dig langt væk, fordi du tager en chance med øje for at vinde, som desværre mislykkedes.
      Ja, jeg mener det – til en hvis grad – er tilskuernes skyld. Nu har vi gennem 20 år ikke vundet noget. Vi udskifter så alt, der har med fodbolden i AGF. Alle positioner i klubben bliver der udskiftet på, men stadig den samme gamle historie, ikke? – Så klubben storsatser, og henter en mand med kæmpe fodboldmæssig erfaring til trænerposten, henter en sportschef, der er milevidt bedre end vores gamle, ny trup der – på papiret – er bedre end den gamle. Problemet ligger andetsteds; det lægger i, at AGF har for mange fans som jer.

Tactic33
      Bruger

Langt hen af vejen enig med Cartino.

Se en spiller som Jakob Poulsen, som brændte et straffe i Vejle og derefter blev udråbt til boldmongol af fansne, fordi han ikke kæmpede nok. Så ville han væk, og blev suveræn i Midtjylland. Andet eksempel er Osama og Sloth. Hldet da det gik godt, ramte en sløj periodeog blev ramt af kniven fra fansne. Vi har i AGF mange falske fans, som gerne vil AGF det bedste, men kun ved at der ikke må fejles. At vi har haft trænere og ledere der er for dårlige til at beskytte spillerne er en anden sag.

Jeg har selv holdt med AGF siden 1988 og kan følge alles frustrationer, frustratinerne skaber bare ikke resultater. Det vendte også først i BIF da fansne på en eller anden måde blev enige om at hylde dem uanset præstationen i et stykke tid. Det ville hjælpe sygt meget… Det sker bare ikke!!
      AGF er en syg patient der stiller op fordi det er nødvendigt.

Djarnis
      Bruger

Tactic: enig i dengang med Jacob Poulsen ikke hører nogen steder hjemme, men ligefrem at mene han slår bedre til i en anden klub pga det er noget vrøvl. Vil vove den påstand at sige det ikke er noget med fans at gøre elendigheden er over klubben, der er noget andet galt. Hvor mange gange er AGF fans ikke udråbt til nogle af DK bedste, også af spillere, derfor giver det ingen mening det er psyken der spiller ind. Igen så ville det da gå helt galt for de forkælede drenge hvis de kommer til udlandet, så skal de mærke pres!

MC
      Bruger

@Cantino – God underholdning at du giver fansene skylden for 20 års nedtur, den var ny.
      Jeg kan læse ud af dit indlæg at du er stor fan af MW, og respekt for det, smag er jo som bekendt forskellig, men at gøre kritiske/forventningsfulde fans til syndebuk er ikke alene forkert, det er decideret dumt.
      Det er klart at presset i AGF er større end i de fleste andre klubber, men det er da i høj grad pressen og alle andre end AGF fans der er med til at bygge det op, og hvis man ikke kan præstere i et miljø hvor der forventes noget af en, så skal man nok overveje en anden klub eller sportsgren.
      Ift. hvor dygtig MW, er man jo som bekendt ikke bedre end det man præsterer og der er MW, i min bog, dumpet indtil videre. JA kan være svær at bedømme på nuværende tidspunkt, da det ikke nødvendigvis er dårlige spillere han har hentet, men måske spillestilen/systemet der halter. Men at betegne ham som milevidt bedre end BSN er noget af en tilsnigelse på nuværende tidspunkt.
      Som jeg ser det er det "nye" AGF desværre ikke langt fra det gamle AGF og hvorfor det er sådan kan jeg ikke svare på.
      Måske er det fordi manden(Fournais) der stod for at bygge det "nye" AGF op, ikke kender noget til fodbold.
      Måske er det fordi der skal bruges 3-4-5-6-7-8-9 år før holdet er sammenspillet.
      Måske er det fordi AGF reelt er forbandet.
      Måske er det fordi at klubben har brug for at gå helt på røven og begynde helt forfra.
      Jeg ved det ikke, men det jeg ved er at jeg er dødtræt af nedtur efter nedtur efter nedtur, og hvis jeg kunne så valgte jeg GF fra, men det kan jeg så ikke.
      Lige så lidt som jeg kan stå og pis fryse ude på stadion og klappe og smile af endnu et nederlag.

jj
      Bruger

Fansene er selvfølgelig ikke den eneste årsag. Der er mange. Men I skriver at der er et stort pres på spillerne og det er helt naturligt i AGF. Ville da være bedre hvis der var et stort pres på modstanderne og en kæmpe støtte til spillerne i AGF.
      Jeg er ikke en stor fan af at vi anskaffede MW – dog ikke så stor modstander som Thomas Senior 🙂
      Det skyldes at han vil spille tikitaka, hvis tid jeg mener er forbi, men det skyldes også at jeg vidste hvordan den spillestil ville blive modtaget af Danmarks mest utålmodige fans, når der var modgang.

Pt. råber folk på udskiftning af hele truppen – ny træner – ny sportsdirektør. Efter 4 måneder i superligaen og 9 points fra stregen.

Debatten blev for øvrigt startet af en der hedder lortehold med en avatar af en der giver fuckfinger til sit hold. Det eneste der undrede mig var at den lille dreng ikke havde AGFtrøje på.

MC
      Bruger

@jj – Hvis vi skal evaluere på den reelle sæsonen indtil nu, skal dy huske at trække skrivebords sejren fra, og det betyder at hvis Hobro slår Sønderjyske i dag ville vi ligge a point på sidste pladsen. Det synes jeg er skræmmende.

jj
      Bruger

Vi skal ligge 11 efter 33 kampe. Det er målet. Hvis turneringen sluttede i dag OG skrivebordssejren ikke var kommet OG Hobro vinder over SE i dag. Så var målet nået alligevel.
      Så alt andet er for høje forventninger.

dengamle
      Bruger

Mange gode indlæg på forskallinger om hvad der er gal
      Jeg blev ikke klogere- nok fordi der ikke findes en enkelt løsning på hvorfor AGF ikke bare kører
      Jeg håber vi undgår 12. Pladsen og ser frem til hvad 14 hold i ligaen gør for spillet

Aarhus8260
      Bruger

@jj. En ting er den uambitiøse målsætning om kun at overleve, men derfor behøver holdet jo ikke at spille elendigt.
      Det er måske også at have for høje forventninger, at man som fan forventet at få lidt "valuta" for pengene. Selv du må da kunne se, at spillerne og MW ser opgivende ud.

jj
      Bruger

Jeg kan se mange ting der går galt. Men jeg tror ikke det hjælpe at håne spillerne, som vi nu en gang har i truppen, når de spiller dårligt.

Jeg tror hellere ikke det hjælper at fyre næsten alle spillerne, træner og sportschef fordi holdet ikke spiller godt. Ting tager tid. Tid som agffans aldrig har.

Vi kommer af med nordstrand og shirtladze til vinter og kan forhåbentlig få en bedre angriber end mate. Hvis vi er heldige også en bedre midterforsvarer end JJ. Håbet er lysegrønt.

Stauning
      Bruger

Der er ingen i aarhusiansk fodbold som for alvor har viljen til at kæmpe for at nå helt til tops. Det gælder lige fra pengemænd, politikere og formænd til trænere og spillere. Middelmådighed og tom snak år efter år. Tilskuere og fans bliver holdt for nar.

Norden
      Bruger

1. Dårlig økonomi igennem mange år.
      2. En sportslig ledelse der ikke ved hvad den vil, og derfor henter spillere ind mere af navn end af gavn (eks. via tvivlsomme svenske agenter)
      3. Dårlig ungdomsafdeling, hvor fokus i 20 år har været alt for meget på fysik fremfor at udvikle dygtige, hurtige og teknisk dygtige spillere.

Faktisk ser jeg punkt tre som det største problem, da det også påvirker 1 negativt.
      Når man snakker med folk der har sin gang på Fredensvang og når man selv har spillet mod AGF som ungdomsspiller, så ved man, at rigtig man dygtige og talentfulde spillere har fået at vide, at de ingen fremtid har, fordi de ikke som 15 årig lignede Tom Christensen…

En totalt forfejlet tilgang, som har og fortsat vil præge AGF indtil de spillere der i dag er 14-15 år bliver gamle nok til 1. holdet.

Norden skrev:
      3. Dårlig ungdomsafdeling, hvor fokus i 20 år har været alt for meget på fysik fremfor at udvikle dygtige, hurtige og teknisk dygtige spillere.

Så må du være en glad mand i dag nu hvor der er tegnet kontrakt med den bette tekniker Jacob Trenskow:

http://www.agf.dk/klubben/nyhedsarkiv/2015/november/jacob-trenskow-paa-ungdomskontrakt/

dengamle
      Bruger

Den er helt gal – flagstangen på anlægget Fredensvang er næsten væltet i stormen Gorm.
      Det sejler…..
      Kun lune vinde kan redde skuden – jeg glæder mig til foråret…

Di Stefano
      Bruger

Ret underholdende at der er nogen der i ramme alvor mener, at små 30 års fodboldtørke er fansenes skyld :). Tværtimod er det kun i Aarhus, at publikum er i stand til at holde fast i så mange år uden at der bliver leveret på banen.
      GFs fans er de mest mentalt stærke i DK. De kan udholde alskens pinsler. Og håber hver gang, at nu sker der endelig noget. Også denne gang. Tænk hvis der også kom nogle mentalt robuste spillere af kvalitet ind i vinterpausen. Duncan og Leon f.eks. Yngre udgaver er også velkomne.

Caritino
      Bruger

Di Stefano skrev:
      Ret underholdende at der er nogen der i ramme alvor mener, at små 30 års fodboldtørke er fansenes skyld :). Tværtimod er det kun i Aarhus, at publikum er i stand til at holde fast i så mange år uden at der bliver leveret på banen.
      GFs fans er de mest mentalt stærke i DK. De kan udholde alskens pinsler. Og håber hver gang, at nu sker der endelig noget. Også denne gang. Tænk hvis der også kom nogle mentalt robuste spillere af kvalitet ind i vinterpausen. Duncan og Leon f.eks. Yngre udgaver er også velkomne.

Som jeg startede ud med at skrive, så anfægter jeg ikke fansenes støtte af klubben, men derimod deres støtte af visse spillere. Læsebesvær, eller valgte du bare at ignorere det? 🙂

Di Stefano
      Bruger

At forfølge egne spillere er jo aldrig klogt. Men det er jo kun et fåtal af alle dem, der troligt følger holdet år ud og år ind. Og de har fortjent bedre for mange års trofast opbakning. Og det falder kun tilbage på ledere, trænere og spillere, der i lige så mange år ikke har været deres løn værd.

Bjarne V
      Bruger

Jeg har skrevet det før, og skriver det igen – hvis du som professionel fodboldspiller – som tjener væsentlig mere end den gennemsnitlige Dansker – ikke kan tåle, at der bliver piftet af dig når du ikke præsterer, eller læse at Mtac nationen er kritiske, så skal du simpelthen finde et andet job.

Jeg har kun hovedrysten overfor de personer, der mener det er vi fans, der er skyld i de ikke præsterer. Det vil vel svare til, du som kontoransat ikke kan bruge din pc, fordi kaffen var dårlig den dag.

Caritino
      Bruger

Dobbeltindlæg.

Caritino
      Bruger

Caritino skrev:

Bjarne V skrev:
      Jeg har skrevet det før, og skriver det igen – hvis du som professionel fodboldspiller – som tjener væsentlig mere end den gennemsnitlige Dansker – ikke kan tåle, at der bliver piftet af dig når du ikke præsterer, eller læse at Mtac nationen er kritiske, så skal du simpelthen finde et andet job.

Jeg har kun hovedrysten overfor de personer, der mener det er vi fans, der er skyld i de ikke præsterer. Det vil vel svare til, du som kontoransat ikke kan bruge din pc, fordi kaffen var dårlig den dag.

Først vil jeg sige, at fodboldspillere uanset hvad blot er mennesker som du og jeg. Og åbenbart behøver de ikke finde sig et nyt job, da der er mange eksempler på gode spillere, der ikke har mentaliteten, men alligevel får en god hyre. Så at de skal finde sig et andet arbejde, må du finde et andet argument for, når markedet nu ønsker dem på trods af disse mangler.
      Som det andet vil jeg sige, at din sammenligning får dig til at fremstå lidt mere end bare lidt inkompetent. Læs den lige selv igen, og overvej så, om du faktisk mener, du kan stå inde for den. Latterligt.

Bjarne V
      Bruger

Caritino skrev:

Caritino skrev:

Bjarne V skrev:

Først vil jeg sige, at fodboldspillere uanset hvad blot er mennesker som du og jeg. Og åbenbart behøver de ikke finde sig et nyt job, da der er mange eksempler på gode spillere, der ikke har mentaliteten, men alligevel får en god hyre. Så at de skal finde sig et andet arbejde, må du finde et andet argument for, når markedet nu ønsker dem på trods af disse mangler.
      Som det andet vil jeg sige, at din sammenligning får dig til at fremstå lidt mere end bare lidt inkompetent. Læs den lige selv igen, og overvej så, om du faktisk mener, du kan stå inde for den. Latterligt.

Cantino@ jeg prøver altid at holde mig til en sobre debat, men at kalde mig inkompetent, med de indlæg du er kommet med i denne debat, lader jeg stå for sig selv.

Og ja, jeg står bestemt inde for hvad jeg skrev – hvis spillere viser samme tøse mentalitet som du udviser her, så mener jeg ikke de har noget at gøre i en klub som AGF. Hvis du render rundt til en hyre på 100.000 om måneden, og ikke kan præstere fordi der står 20, 18 årige knægte, stive i Ceres og pifter af dig – så skal du finde dig noget andet at lave. At du er tilhænger af "nu sidder vi rundt om et bål og synger sange" mentaliteten, er på din regning, men vi kan jo alle se hvor godt det går, når vi pamper vores spillere.

Stoei
      Bruger

Caritino skrev:

Caritino skrev:

Bjarne V skrev:

Hej Casino,

Hvad er det Bjarne V skriver som er inkompentent? Han har da ret i det han skriver. På alle andre arbejdspladser i DK er det sådan, at får du en god hyre og er højt oppe i et hierarki, jamen så er det også din røv der står for tur. Det er klart at man forventer mere af en Senior konsulent end en junior konsulent. Lønnen afspejler også dette. Når Steffen er anfører og har været i klubben igennem mange år, må han anses for at være det som svarer til en senior profil. Hvis han ikke kan leve op til dette og tage de slag der følger med, så skal han finde sig noget andet at tage sig til eller vælge at spille fodbold på et lavere plan. I så fald ville han få mindre ansvar, en lavere løn, men tilgengæld ville hans røv heller ikke være udsat i det omfang som gør sig gældende pt.

Så igen, hvor er det inkompetente i det Bjarne V skriver?

Dbh

salling23
      Bruger

At der bliver råbt efter eller piftet af en spiller er en del af jobbet.

Det jeg godt kunne tænke mig skete i Århus er at man lader unge talenter få længere snor.
      Unge spillere skal have lov til at lave fejl indimellem ellers udvikler de sig aldrig. Hvis vi så er med til at skræmmer dem fra at forsøge en dribling eller et forsøg på mål, så kan vores adfærd have betydning.

Stoei
      Bruger

salling23 skrev:

Det jeg godt kunne tænke mig skete i Århus er at man lader unge talenter få længere snor.
      Unge spillere skal have lov til at lave fejl indimellem ellers udvikler de sig aldrig. Hvis vi så er med til at skræmmer dem fra at forsøge en dribling eller et forsøg på mål, så kan vores adfærd have betydning.

Præcis min pointe. Er man Steffen R, skal man eddermame kunne klare kritik fra fans.

Bjarne V
      Bruger

Stoei skrev:

salling23 skrev:

Præcis min pointe. Er man Steffen R, skal man eddermame kunne klare kritik fra fans.

Når man levere et niveau som han har gjort i mange år, skal han bestemt kunne klare kritik.

Håber ikke vi var for hårde ved casino, siden hun ikke har svaret.

Hymol
      Bruger

I alle virksomheder er kommunikation essentiel for succes. Jeg tror faktisk, at der er for mange, der ikke forstår hinanden på banen. Serber, russer, spanier, kroat, svensk iraker, georgere, osv. Det kan kun give problemer også fordi dansk jo ikke er et verdenssprog, end sige let at lære.

Claus Struck
      Bruger

Tror forklaringen ligger i at Wieghorst brugte 12 forskellige forsvarskonstellationer i efterårets 18 superligakampe, og aldrig samme konstellation i mere end to kampe i træk.

Viser 36 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.