Hva er det lige i ser i Krabbe?

Forside Fora AGF Hva er det lige i ser i Krabbe?

Viser 41 svartråde
  • Forfatter
      kanovi
      Bruger

Han er da så bund elendig? han er helt væk på den højre back.
      Og det er ikke bare de sidste par kampe, det er meget langtid siden han har spillet en ordentlig kamp, men alligevel bliver han inde.

Er jeg virkelig den eneste der kan se det?

Hva med at prøve konstellationen:
      Lumb – Budtz – Olof – Madsen(selvom han også er ringe)

hvis du tror krabbe har svært ved at håndtere grønkjær (bare et eksempel) hvad tror du så ikke Kim Madsen ville ha. En 80 årig med rolator er fandme da hurtigere end den mand!;D

kanovi
      Bruger

Ja det er rigtig, men stadig.. syntes klart vi mangler noget bedre.. Ja lindkvist er endda bedre..

hvad er krabbe? 20? 21 måske? Forventer folk virkelig at man skal være færdigudviklet i den alder? Han har et lavt bundniveau. det er problemet med spillere i den alder. Man skal altså ta den med ro;)

Budtz4ever
      Bruger

Lindkvist er ikke bedre nej.. sarr ville være spændende..
      Men man skal tænke på at Krabbes favorit plads ikke er backen.. Krabbe er midterforsvar, hvilket han også spiller på landsholdet.. så din kritik holder ikke helt!!!

kanovi
      Bruger

sidste sæson så jeg ham også i midterforsvaret for 2.holdet og der imponerede han sku heller ikke..
      Er enig med sarr, han gjorde det godt sidst.

only white
      Bruger

Havde Krabbe ikke været en hjemmeavlet spiller havde han slet ikke fået den støtte som han får her… Han er ufattelig ringe, og kan slet ikke se noget talent i ham…

Hoegh
      Bruger

Enig i kritikken…………de sidste to kampe har han kostet et mål, fordi han ikke er tilstede i kampen og følger sin mand, det er bare ikke godt nok på det her niveau!

Jeg synes efterhånden at Sarr fortjener at få chancen fremfor Krabben!

stolteAGF
      Bruger

Men forsatan hvor han har spillet dårligt de sidste 2 kampe. Brug sarr i stedet. Men jeg må sige Valencia gjorde det sgu godt da han kom ind :k

fladmose
      Bruger

Zodiac skrev:
      hvis du tror krabbe har svært ved at håndtere grønkjær (bare et eksempel) hvad tror du så ikke Kim Madsen ville ha. En 80 årig med rolator er fandme da hurtigere end den mand!;D

Hahahaha:K:K:K

Glem beskyldningerne drenge, vi fik point med hjem :K:K

dksauron
      Bruger

kanovi skrev:
      Han er da så bund elendig? han er helt væk på den højre back.
      Og det er ikke bare de sidste par kampe, det er meget langtid siden han har spillet en ordentlig kamp, men alligevel bliver han inde.

Er jeg virkelig den eneste der kan se det?

Hva med at prøve konstellationen:
      Lumb – Budtz – Olof – Madsen(selvom han også er ringe)

Nej du er bestemt ikke den eneste, som kan se det. Han er og bliver den dårligste spiller på AGF's hold. Snork sover, laver fejl på fejl – de værste fejlaflevereringer længe set….

Men nej tak til Kim Madsen på højre back. Han spillede i øvrigt en god kamp i dag.

Replay
      Bruger

Krabbe havde det svært idag, men han har altså gjort det godt. set over hele sæsonen. Skal vi ikke bare glemme de personlige ting idag, og juble over point i Parken?

Fanoe
      Bruger

Replay skrev:
      Krabbe havde det svært idag, men han har altså gjort det godt. set over hele sæsonen. Skal vi ikke bare glemme de personlige ting idag, og juble over point i Parken?

Det svært at glemme når han koster mål 2 gange i træk.

Men ja du har ret han har været god i stort set alle kampene… Det har bare haltet de sidste 2 1. halvege.

STIIGAGF
      Bruger

"Jaaaer Krabbe har spillet røvdårligt de sidste 2 kampe og kostet mål! Skift ham ud med Sarr, han er en genial spiller!" Hold nu op, for satan da.

Det er ikke mange kampe, man må spille dårligt før man bliver haglet ned og udråbt som AGF's absolut dårligste spiller – tag jer nu sammen.
      Over en hel sæson har han gjort fremragende af en spiller på hans alder. Husk nu også hvem der gav os 3 point i Viborg??

Hvis han skal dømmes som den dårligste spiller, fordi han forudsager ÈT mål, så burde vi da også have hyldet ham som gud, da han scorede ÈT mål mod Viborg – der modsat det mål han forudsagede faktisk gav os livsvigtige point.

Jeg mener, der meget potentiale i Krabbe, det er jo heller ikke for sjov, at han bliver udtaget til U21 landsholdet.

Steen6372
      Bruger

Selvfølgelig er Krabbe et af de svage led på holdet. Men det er jo en del af den langsigtede planlægning. Det er jo spillere som Graulund, Lucena, Madsen og Budtz der skal bære holdet. At Lumb så også allerede er i stand til det er jo bare ekstra imponerende.

dksauron
      Bruger

Er fuldstændig uenig i, at han over hele sæsonen, har gjort det fremragendene. At han er et talent og alt der der, er muligt, men hans præsentationer har i min mening, generelt været langt under superliga-standard.

Talent eller ej, han er bare ikke god nok.

agfgas
      Bruger

Krabbe er måske ikke den bedste højreback AGF har fostret, men når man ser på alternativerne som ikke er skadet pt tja.. Så er Lucena sg den bedste, for fuck han var sg god som back idag !!! :k..
      Krabbe havde dog den undskyldning idag, at han blev skadet allerede i starten, derfor han så snoskelangsom ud da ham den lange fucker scorede ..

Sarr er simpelthen for ringe – ikke god nok til Suppen, og K.Madsen tjaa han virker bare ikke skarp nok til at kunne løbe folk op på en backplads.. I midterforsvaret kan han trods alt så og heade bolden væk !!! Hvis han ikke lige forære modstanderne bolden [think]

mabee
      Bruger

Hvad sker der lige for opbakningen til en ung spiller, der måske nok har lavet et par fejl i de seneste kampe, men som altid fighter forbilledligt? Kom igen Krabbe!

grind88
      Bruger

Den er ikke længere: Lindkvist er 1. valg, Krabbe er 2. valg, Sarr er 3. valg. Som Krabbe spiller for tiden bliver der ikke lavet om på 1. og 2. valg. Men jeg tror stadig, at Sarr er et stykke vej fra startopstillingen.

Hvad jeg ser i Krabbe? Han virker sympatisk. Han er entusiastisk omkring spillet, pågående, timer sine indgreb og tacklinger rigtig fint. Men han har problemer i det lange tilbageløb, og store mangler i det, der foregår på den sidste 3/4 del af banen.

Lindkvist har lidt bedre styr på bolden ved jorden, og samspillet med medspillerne. Han har en nyttig energi på banen og er rutineret i sit forsvarsspil. Omtrent ligeså hurtig som Krabbe, men han forstår hvornår man skal trække i nødbremsen. For mig er han i start 11'eren.

wwweskapedk
      Bruger

Fans'ne er godt med til at konsolidererAGF som bundhold.

Hav tillid – vis tillid.

Ceres
      Bruger

agfgas skrev:
      Krabbe er måske ikke den bedste højreback AGF har fostret, men når man ser på alternativerne som ikke er skadet pt tja..

Krabbe kan muligvis udvikle sig til en klasse spiller i det centrale forsvar, men han er og bliver aldrig andet en en nødløsning som højre back i superligaen… Hvis vi skal op i tabellen, så er slut med Krabbe på højre back næste sæson.
      .

starks
      Bruger

Jeg vil da gerne fortælle hvad jeg ser i Frederik Krabbe. Han er en spiller med en vilje og et fighterhjerte. Han er stærk i nærkamp, hovedstødstærk og taktisk god. Han er ikke så hurtig, men er heller ikke højreback af natur. Han udvikler sig ved at spille kampe, og med tiden skal han nok komme til at spille centralt.

aight
      Moderator

starks skrev:
      Jeg vil da gerne fortælle hvad jeg ser i Frederik Krabbe. Han er en spiller med en vilje og et fighterhjerte. Han er stærk i nærkamp, hovedstødstærk og taktisk god. Han er ikke så hurtig, men er heller ikke højreback af natur. Han udvikler sig ved at spille kampe, og med tiden skal han nok komme til at spille centralt.

Så forstår jeg slet ikke hvorfor han gang på gang bliver brugt som højre back.

Jeg har altid ment Cheik Sarr var bedre, og efter kampen i går mod Brøndby, mener jeg det stadigvæk.

Skal vi ikke bare erstatte AGF's trænerstab med MTAC's brugere, som tilsyneladende har meget mere forstand på fodbold end den samlede århusianske trænerstab, da brugerne åbenbart ser alle 1. og 2. holdskampe samt overværer samtlige træningssessioner for at kunne sige, at Krabbe bare ikke er god nok?

CazperAGF
      Bruger

Hvad med at prøve:

Sarr – Budtz – Olof/Kure – Lumb

Synes Sarr er bedre End krabbe og lindkvist…

Pladsen tilhører Cheik Sarr, Lad ham spille inden vi lader en kanon spiller smutte…

Lars Elstrup
      Bruger

Jeg ser nok det samme som U21-landstræneren..;)

hinge88
      Bruger

Krabbe skal have tid og ro til at udvikle sig, han har udfald i kampene på backpladsen og på dette niveau koster det mål og målene koster vigtige point.
      Derfor mener jeg at man bør give Sarr nogle flere kampe, han har gjort det skide godt i de 2 seneste kampe han har fået, han formåede at pakke OB og Brøndbys venstrekant ind, han levere mere fremme ad banen end Krabbe gør og de har ca. samme alder, så forstår virkelig ikke OP disponeringer.
      Desuden ville en fyr som Krabbe udvikle sig mere ved at komme ind en halv time af gangen og erstatte Kim M eller Sarr, pt. har han ikke niveauet og hans bundniveau er rigtig dårligt, det ødelægger også en spiller når han bare bliver trukket rundt i manechen, for det gør han jo mod liganes kantspiller – han er for langsom

CeresLover
      Bruger

God kamp i dag i Herning – eller…. En dårlig start, men så skete der det Ove Pedersen snart på indse: AGF's højreback skal IKKE være Krabbe.

Han havde heldigvis karantæne mod Esbjerg og så fik vi en sjælden sejr dernede og vi holdte nullet. Han plejer at være god for at stå forkert så de andre allerede føre 1-0 før kampstart.

At Ove Pedersen igen satte ham i startopstillingen i dag (grundet at han i december måned spillede en god kamp som højreback mod Midtjyderne) er ubegribeligt… Hvorfor hvorfor??? Han har været ufattelig dårlig i hele foråret, og burde han ikke udtage de spillere der kan øge chancerne for at vinde…?? Men – krabbe er måske god til træning ligesom Valencia, hvorfor han skal være med….

FØR mange begynder at snakke om, at Krabbes foretrukne plads er i midterforsvaret, så må man sgu vente til der bliver en plads der eller afskibe ham via salg eller leje…. Højre backpladsen skal han bare ikke sættes på igen.

Jeg håber virkelig at Ove Pedersen snart indser at Krabbe bare ikke er god nok (på højre backpladsen)… SÅ DEJLIGT at Lindquist er klar igen – da han kom ind vandt vi jo faktisk 2-1….. :k

Næste år – ny højre back og væk med Krabbe – eller 4.-5. valg til midterforsvaret efter Budtz, Kure, Madsen og Persson.

Alsgaard
      Bruger

Krabbe med karantæne mod Esbjerg? Forkert, han startede på bænken, og kom også ind i den kamp, da der manglede 7-8 minutter.

Flo4ever-10
      Bruger

Synes han har potentialet men han har skuffet mig her i foråret , men han er ung så han kan sagtens blive bedre .

STIIGAGF
      Bruger

En ting man kan sige om Krabbe er, at han besidder den rette mentalitet for at udvikle sig til en habil forsvarsspiller på Superliganiveau.
      – Man kan i hvert fald ikke klantre ham for ikke at kæmpe og fighte for holdet.

Sloth
      Bruger

men hvad er endnu mere uforståeligt – hvorfor spiller Cheik Sarr ikke når han har gjort det fornuftigt de sidste to kampe, og når nu Krabbe har haft et lille formdyk? – Og endnu mere uforståeligt vælger træneren gudjødeme at skifte Lindkvist ind efter 32 min, selvom han havde luft til 20 min!!!!!!!!……….nogle gange syntes jeg virkelig sovsen klumper

nlg
      Bruger

Han er ganske ganske udemærket højre back, når han skal forsvare. Han er dog komplet uduelig når det gælder det fremadrettede spil. Hans teknik er utrolig mangelfuld. Uden et højt teknisk niveau så vil det ihvertfald aldrig lykkedes for ham som højre back i den lange løb. Han er nok soom han selv siger midterforsvarer: er er han dog langt nede i køen. Sarr og Lindkvist er væsentligt bedre på højre back pladsen.

vieri
      Bruger

Sloth skrev:
      men hvad er endnu mere uforståeligt – hvorfor spiller Cheik Sarr ikke når han har gjort det fornuftigt de sidste to kampe, og når nu Krabbe har haft et lille formdyk? – Og endnu mere uforståeligt vælger træneren gudjødeme at skifte Lindkvist ind efter 32 min, selvom han havde luft til 20 min!!!!!!!!……….nogle gange syntes jeg virkelig sovsen klumper

Helt enig Sloth . Det virker som om Ove P bare ikke vil erkende at Sarr er den bedste mand på den plads PT. Og at han så sætter en 20 minutters mand Lindquist på banen efter 32 min er jo bare for dumt. Kan godt forstå hvis Sarr føler sig urimeligt behandlet og forlader klubben til sommer 🙁

nicoztar
      Bruger

kanovi, det synes jeg godt nok ikke du kan tillade dig at sige.
      Krabbe gør det fandme godt dernede, og hvis han bare får den plads han skal ha', så kan han altså også spille fodbold.

forsvaret skulle hedde: LUMB, KRABBE, KURE, BUDTZ – altså selvfølgelig ikke på de der pladser, men bare de 4 dernede 😉 så ville det være klasse!

og ang. Madsen, ja, så skal han bare afsted så hurtig som muligt.

RuneGL
      Bruger

Krabbe til Brabrand….. de passer godt sammen i niveau!

cv
      Bruger

I øjeblikket spiller Krabbe pisse elendigt og så er jeg sådan set ligeglad med om han er en sympatisk person eller om han er 20 år og langt fra at være færdigudviklet, FUCK det. Hvis man spiller dårligt så skal man på bænken, så er det pisse ligegyldigt hvor godt han tidligere har spillet i sæsonen. Jeg forventer at det enten er Sarr eller Lindkvist der starter mod Horsens, det skal i hvertfald ikke være Krabbe, specielt ikke når man blive skiftet ud efter 32 min.

zcml
      Bruger

nicoztar skrev:
      forsvaret skulle hedde: LUMB, KRABBE, KURE, BUDTZ – altså selvfølgelig ikke på de der pladser, men bare de 4 dernede 😉 så ville det være klasse!

Du mener altså, at vi skal spille med 3 i det centrale forsvar, og uden højre back [think]

Eraticator
      Bruger

Han er bund elendig på højre back.. En Ulrik Lindkvist i topform er klasser bedre. Derudover så jeg gerne at Cheikh Sarr fik chancen på backen da jeg ser ham som et større "back talent" end Krabbe. Synes dog at det kunne være spændende at se Krabben i midterforsvaret i fremtiden, hvis han vel og mærke hæver sit bundniveau..

nicoztar
      Bruger

zcml skrev:

nicoztar skrev:

Du mener altså, at vi skal spille med 3 i det centrale forsvar, og uden højre back [think]

du ved hvad jeg mener 😉 vil bare ha' de 4 dernede, så er der ingen der kommer igennem. de skal bare lige "spilles til" dernede, hvad angår pladserne.
      Men nu hvor Lumb ryger, så skal sarr da bare ind og tage plads 🙂

m selmer
      Bruger

krabbe skal lige komme tilbage med nogle kampe på andenholdet og så når han har fået troen på sit stil igen der nede kan han måske komme tilbage men Sarr gør det virkelig godt efter min mening :k

82-jesper-60
      Bruger

Krabbe har været dårlig her på det seneste ja. men han har sku været en godt spiller for AGF.. ps tænk på det er hans første sæson i superligaen

Viser 41 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?