Hjalte Bo?

Forside Fora AGF Hjalte Bo?

• Dette emne har 67 svar og 45 stemmer, og blev senest opdateret for 13 år siden af zcml.
Viser 67 svartråde
  • Forfatter
      MrZacHo
      Bruger

Har hørt rygter inde tæt fra GF om at Hjalte Bo måske kommer til klubben! Kunne være rigtig fedt. En god midtbanegeneral derinde.
      Hans kæreste skulle vidst ind til Århus og studere, så GF ville være en oplagt mulighed for ham + han får heller ikke så meget spilletid for FCK mere.

Ville i sige til at få ham til klubben?

Valderrama
      Bruger

Det ville være klasse også lige Jan K:)

lasse5
      Bruger

han er mere end velkommen:k

Jeg er helt vild med Hjalte som person – synes altid han har været den mest fornuftige fodboldspiller at høre på fra de to københavner klubber, men fodboldmæssigt ser jeg ham ikke som den store stjerne…. Så er bange for, at en signing af ham vil spærre for en tilgang af en endnu bedre spiller…. (Såsom Farnerud eksempelvis)

nicoztar
      Bruger

hjalte bo er mere end velkommen i AGF 😉

Bergmania2
      Bruger

Drømmespiller at få til AGF…

Man kan se det fra flere sider Krog Pedersen. Havde vi eks. signet med Kim C. er det ikke sikkert, at muligheden for Nando havde dukket op..

Men det kan jo også komme til at gå således, at Farnerud smutter andetsteds hen, og Hjalte glipper fordi vi holdt ham hen? (han fandt sig en anden klub mens vi havde chancen)

Hvem ved.. Jeg ser i hvert fald gerne Hjalte til klubben, men han kan lige vove på at slå Lucena af…

MrZacHo
      Bruger

Synes vi skal få ham når det er muligt! Men ikke sikkert han kommer. Har bare hørt lidt om at han kigger på GF. Synes personligt det ville være en rigtig godt spiller for klubben. En der virkelig kan tgae fat på midtbanen!

Hellere Jan Kristiansen end Hjalte Bo Nørregård. Førstnævnte er bekendt med Ove Pedersen, mens sidstnævnte ikke har fundet sit niveau siden hjemkomsten fra Heerenveen.

Under alle omstændigheder bliver det sgu noget nemmere at lokke spillere til med Rafanando i klubben 😀

Og en midtbane med Hjalte Bo og Lucena ser ikke dårligt ud når man lukker øjnene 😀

andersstein
      Bruger

Så gerne Hjalte Bo Nørregaard i klubben. Han er målfarlig og god til at sende sig igennem offensivt. Men synes nu at vi mangler en der også kan spille kant. Nogle der ved om han kan det?

agfgas
      Bruger

Enhver spiller med et "stort" navn vil i de næste mange dage blive rygtet rundt i suppen, og som enhver anden fan vil man jo være et skarn hvis man f.eks sagde at Jan K eller Hjalte eller vores egen nye spiller Rafanando [lol] ikke var brugbar i netop vores klub og man skulle gå efter noget bedre,dyrere ect…

Som det ser ud i GF må vi gå efter hvad der dukker af store navne, måske lykkeds det måske lykkeds det ikke, personligt såfremt denne Rafanando er så god som bla. Sværd skriver, plus et par nye mere, så er det jo nærmest top 6 vi spiller om eftersom suppen er så lige og uforselig som den er i øjeblikket !

Zalayeta
      Bruger

Hjalte er interessant, men hvis vi lige husker rigtig godt efter, har han så vist et højt niveau i flere halvsæsoner som fast mand i suppen?

Jeg er fatisk i tvivl, han spillede godt i FCK, ligefør han skiftede til udlandet, men jeg mener faktisk, at han mangler at bevise noget.

Dermed ikke sagt, at han ikke er interessant, man han er ikke et sikkert kort.

Carnevale
      Bruger

Ifølge dagens udgave af JydskeVestkysten er Jan Kristiansen altså et meget varmt navn i hans gamle klub Esbjerg, og deres sportsdirektør siger, at hvis han beslutter sig for at vende tilbage til Danmark, er der en stor chance for, at han trækker den stribede trøje over hovedet igen, da Jan Kristiansen også er interesseret i Esbjerg pga. de nye planer med bl.a. stadion til 19.000 osv.

jesperkk
      Bruger

oki … hmm jeg er nu af den overbevisning at hjalte ikke skal til århus … tror simpelthen ikke han kan præstere nok, og egne talenter kan matche ham.

men det er jo smag og behag

Hjalte kan muligvis være på vej! I en telefonsamtale jeg overhørte, men som jeg ikke vil udtale mig specifikt om hvem den var mellem – men det drejer sig om et familiemedlem, der snakker med en ven som er tæt tæt tæt på AGF's hold. De snakker om Nando, og til det spørger GF-manden så.
      "Hmm, står der så noget om Hjalte?"
      "Neej, ikk så vidt jeg kan se."
      "Nååå nå okay… men ja Nando er virkelig en spiller vi er stolte af. Det er også lækkert at få vores navn nævnt i den tyske bundesliga, det kan jo også gi muligheder."

Så fik I lige lidt af samtalen 😉

Men det jeg vil med dette er, at når GF-manden spørger om Hjalte uden han har været på tale, så må der sgu da være noget om snakken.!

Hjalte = Klasse signing

jake81
      Bruger

@ Jona van bonnathan

Lyder spændende, og tror også jeg er medpå hjalte, men er heler ikke helt sikker.

Men undrer mig over hvordan du kan høre hvad begge to siger i en telefon samtale.?

Ceres
      Bruger

Peter Holm Frandsen skrev:
      Hellere Jan Kristiansen end Hjalte Bo Nørregård. Førstnævnte er bekendt med Ove Pedersen, mens sidstnævnte ikke har fundet sit niveau siden hjemkomsten fra Heerenveen.

Lige præcis… vi får næppe dem begge to og Jan K. er uden tvivl øverst på OP ønskeseddel… ikke kun foran Hjalte Bo, men også alle de andre der ellers står på listen…

Ellers har han NETOP fundet sit niveau, og blev solgt fordi han i en periode spillede over det niveau han egentlig har? Bl.a. med et par mål på RIGTIG gode tidspunkter..

stolteAGF
      Bruger

Refael Nando
      Jan Kristiansen
      Hjalte Bo Nørregaard
      Dan Thomassen :k

Forsatan det bliver da et klasse hold..

Bergmania2
      Bruger

Vi bliver sq mestre nu 😀 :k 😀 [lol]

LL86
      Bruger

@ Ceres:

Har du noget info om hvem der har de bedste chancer hos Jan K. Esbjerg eller os?

Stig AKA Frank Heskjaer skrev:

Ellers har han NETOP fundet sit niveau, og blev solgt fordi han i en periode spillede over det niveau han egentlig har? Bl.a. med et par mål på RIGTIG gode tidspunkter..

Jeg følger jævnligt på FCK's debatforum Sidelinien, og her fremgår det tydeligt, at de fleste gerne ser Würtz og netop Hjalte Bo ud af døren. Han scorede rigtigt nok nogle vigtige mål på nogle vigtige tidspunkter (guldkampen på Brøndby Stadion), og det har han formentligt levet højt på. Jeg kan ærligt talt ikke se, at han er et niveau over fx Arnason, som han jo skulle skubbe ud på bænken.

Jeg kan ærligt talt ikke se, at han er et niveau over fx Arnason, som han jo skulle skubbe ud på bænken.

Kunne det tænkes at Kari er på vej længere væk end ud på bænken??

Masada
      Bruger

@theSTIG

NEJ B)

Stig AKA Frank Heskjaer skrev:

Jeg kan ærligt talt ikke se, at han er et niveau over fx Arnason, som han jo skulle skubbe ud på bænken.

Kunne det tænkes at Kari er på vej længere væk end ud på bænken??

Så ville jeg hellere have, at vi fik afskibet Arnason først, så det er økonomisk forsvarligt at hente en ny midtbanespiller til klubben… Med mindre du mener, at han er på vej helt ud i kulden i truppen? Ellers synes jeg, at rygtesmedene har været tavse om Arnasons situation.

Jeg tror Kari ville have rigtig godt af noget seriøs konkurrence!

Tror også Kari ville bruge skarp konkurrence som motivation istedet for frustration.. Til gengæld kunne jeg godt forestille mig, at Kari er på vej væk. Især hvis snakken om Hjalte Bo eller nogen skulle forestille at være sand.

Hvis vi får både Jan K og Hjalte, så ryger Kari sgu nok.. Alene på grund af hans løn/salgspotentiale/navn er det nærliggende at skibbe ham.

Flo4ever-10
      Bruger

HVAD !!!!! ikke Tjalfe Bo istedet for Kari !!!!!!! hvad sker der lige der ??? LOL Men Jan K er næsten for meget og krydse fingrer for men hold da kæft det kunne være vildt :k

jesperkk
      Bruger

ta jer nu lige sammen … vi skal da ikke have hjalte …. hvad faen skulle vi bruge ham til ??
      min mening om hjalte er at han er en doven spiller, en der ikke kæmper nok for sagen.

nej ,, bare stik mig jan K og Dan T .. så er jeg tilfreds 😉

@ Jake 81

Hmm jamen medhør er en genial opfindelse! Den nyder vi godt af

@ jesperkk

Tror vidst det er dig der skal tage dig sammen. Hjalte er en spiller der indeholder en masse som AGF kan drage nytte af! International rutine, udenlands erfaring, stabil og i det hele taget en mand der kan styre en midtbane langt mere end Kari. Og modsiger du mig her, må jeg være ærlig at sige du er lidt langt ude. Kari har ikke imponeret på nogen måde, men har da heller ikke været faldet helt igennem. Men er bare bange for, at der er så mange der stadig hænger sig i al den positiv omtale Kari fik da han kom til klubben. "En mand, der også var tæt på at ryge til Premier League", "en islandsk landsholdsspiller," Osv osv.
      Men han har ikke været den frelser vi har håbet på, og det må vi altså snart begynde at se i øjnene! Der mener jeg at Hjalte vil være en rigtig inverstering, og specielt for et bundhold, som vi jo er, vil han være et fantastisk køb!

Og igen at sige, at "han kæmper ikke nok for sagen?" Ej lad nu vær. Det er mangel på fodboldintelegance, kom nu ind i kampen GF-gutter, og snup en Carlsberg! Vejret er jo lige til det, og EM begynder på lørdag.

2006
      Bruger

Jona van bonnathan skrev:
      @ jesperkk

Tror vidst det er dig der skal tage dig sammen. Hjalte er en spiller der indeholder en masse som AGF kan drage nytte af! International rutine, udenlands erfaring, stabil og i det hele taget en mand der kan styre en midtbane langt mere end Kari. Og modsiger du mig her, må jeg være ærlig at sige du er lidt langt ude. Kari har ikke imponeret på nogen måde, men har da heller ikke været faldet helt igennem. Men er bare bange for, at der er så mange der stadig hænger sig i al den positiv omtale Kari fik da han kom til klubben. "En mand, der også var tæt på at ryge til Premier League", "en islandsk landsholdsspiller," Osv osv.
      Men han har ikke været den frelser vi har håbet på, og det må vi altså snart begynde at se i øjnene! Der mener jeg at Hjalte vil være en rigtig inverstering, og specielt for et bundhold, som vi jo er, vil han være et fantastisk køb!

Og igen at sige, at "han kæmper ikke nok for sagen?" Ej lad nu vær. Det er mangel på fodboldintelegance, kom nu ind i kampen GF-gutter, og snup en Carlsberg! Vejret er jo lige til det, og EM begynder på lørdag.

Kari gjorde det rigtig godt i efteråret. Var en af vores bedste.

I foråret startede det temmelig skidt, da han ikke var klar i opstarten og i de første kampe pga. en skade. At hele holdet underpræsterede i foråret kan sagtens være medvirkende. Kari kan selvfølgelig ikke løfte et helt hold – hvilket han heller ikke skal. Det kan Hjalte bestemt heller ikke. Så er slet ikke enig i din vurdering af Kari. Syntes det ville være en synd og skam hvis vi mister ham. Ham kæmper i hver kamp som om det var den sidste og det kan vi ikke sige om så mange andre, desværre. Dog har han haft en del gule kort – men mest fordi han indlever sig 110% i kampene og måske derved mister hovedet. Det kan stadig læres. Men dårligere end Hjalte.. Det kan jeg ikke se tydeligt nok.

Men okay.. hver sin mening, derfor dette forum. 😉

Han havde et flot efterår, ja. Blev dog brugt meget i det centrale forsvar også.
      Men er sikker på at Hjalte kan gå ind og levere samme præstationer, og endda bedre. Han er en bedre boldfordeler, og spiller med en utrolig koldblodighed, hvor jeg synes Kari mangler overblikket og laver en række panik-løsninger i stedet. Men selvfølgelig, alle kan udvikle sig, og håber da bestemt at Kari går ind og overrasker mig positivt! 😉

grind88
      Bruger

Det ville være super med Hjalte. Vi mangler en midtbanespiller, som kan gå ind og tage over, når der er skader og karantæner (udover Gjesing). Så må Ove vurdere hvem der skal starte inde.

buzzer
      Bruger

Det kunne være lækkert med hjalte….så kunne vi enda skubbe Lucena ud på bænken hvor jeg mener han hører til. Jeg ved godt at der er mange som syntes Lucena er en rigtig god spiller, og han har da også scoret et flot mål. Men jeg syntes han er for langsom og for spinkel, så meget heller Hjalte og Kari.

Korinther
      Bruger

Hvem er Hjalte Bo? [think]

Nej, spøg til side. Han er ikke fem potter pis værd, og hvis vi så kunne skrabe fem potter pis sammen så sku vi ikke bruge dem på en afdanket københavner!!!

@Buzzer
      Lucenz på bænken? Mente du det seriøst? [shock]
      Manden har været en af de bedste igennem hele sæsonen.
      Han har et utroligt højt bundniveau.
      Der er jeg ikke enig med dig.

smd
      Bruger

Vi skal have Jan K. Dan T, og Allan K. Lumb skydes afsted og der er sorte tal på bundlinmien.

Groggster
      Bruger

Jona van bonnathan skrev:
      Han havde et flot efterår, ja. Blev dog brugt meget i det centrale forsvar også.
      Men er sikker på at Hjalte kan gå ind og levere samme præstationer, og endda bedre. Han er en bedre boldfordeler, og spiller med en utrolig koldblodighed, hvor jeg synes Kari mangler overblikket og laver en række panik-løsninger i stedet. Men selvfølgelig, alle kan udvikle sig, og håber da bestemt at Kari går ind og overrasker mig positivt! 😉

Jeg synes netop ikke, Kari vælger en række panikløsninger. Jeg synes han virker rigtig god til at holde på bolden og skærme den med sin fysik. Han har en fin teknik og god boldomgang, og så skal vi heller ikke glemme, at han og Budtz er de eneste trusler i luftrummet!

Damme
      Bruger

Groggster:

Reelt spørgsmål: Hvor kommer Kari's store evner i luftrummet til udtryk? 0 mål og få assists (kan ikke komme på nogen – i luften). Selvfølgelig er der det defensive, men heller ikke her er det da noget at prale af.

Arh nu bliver jeg næsten bedrøvet! Kari har lige præcis slet ikke vist nogen god boldomgang her efter han er vendt tilbage? Det ville være en skam at sige. Kan huske i flere kampe nu, hvor jeg har måtte tage mig til hovedet flere gange, hvor Kari har taget en mærkelig løsning, eller at hans pasningsspil har været langt under acceptabel.
      Men kan se jeg ikke kommer nogen vejne her, han er hos nogen åbenbart en stjerne som indeholder de kvaliteter som AGF åbenbart også mangler. Det kan jeg ikke få til at hænge sammen [think]

vieri
      Bruger

Kan ikke forstå at folk ikke kan se at vi har brug for 3 gode centrale midtbanefolk mindst , for at være dækket ind ved skader og karantæner og form nedgang. Vi skal ikke have Gjesing eller Pleidrup ind i maskinrummet i længere tid af gangen , hvis vi vil forbedre os næste sæson. Så vi kunne godt bruge en mand som Hjalte bo. Jeg ser helt klart den centrale midtbane som en af de pladser hvor vi skal forstærkes / have forbedret bredden.

stephan_old
      Bruger

Kunne Hjalte ikke også blive vores nye anfører, hvis Ove vælger løsningen at smide Graulund ud på bænken?

Jeg mener Hjalte er som tidligere sagt en god boldfordeler, og har en del erfaring. Synes vores eneste alternative er Steffen, som ikke har vist sig at være den rette anfører, i de kampe han har været det.

– Stephan

Han er en spiller af god kaliber,
      men som Krog Pedersen siger,
      så blokerer det også en tilgang af en endnu bedre spiller,
      da jeg tror at Hjalte har en meget høj pris.

Hvad tror i at chancen er for at Hjalte kommer til AGF, ? Jeg tror i så fald at det vil tage nogle uger før han bliver præsenteret. Det virker som at AGF enten får fat i Gustavo eller Dan Thomassen i næste uge. – Det ville være fedt hvis det var lidt ligesom i FM, hvor man bare købe sin spillere indenfor en time og så har man et drømmehold. :k

Steen6372
      Bruger

Man kan forestille sig at BSN står i en vanskelig situation, hvis Hjalte står klar, men vi hellere vil have Jan K. som til gengæld står og nøler. Det gælder om at have is i maven, men passe på den ikke smelter fuldstændigt.

Bauer
      Bruger

Pjalte ville være en super signing. Ikke mindst fordi han kommer fra en stor klub og er vandt til at vinde kampe! Vi skal have luget ud i den tabermentalitet, der har gennemsyret vores klub i så mange år. Før det lykkes kommer vi ikke til at spille med i toppen

agfgas
      Bruger

AGF supporteren skrev:
      Hvad tror i at chancen er for at Hjalte kommer til AGF, ? Jeg tror i så fald at det vil tage nogle uger før han bliver præsenteret. Det virker som at AGF enten får fat i Gustavo eller Dan Thomassen i næste uge. – Det ville være fedt hvis det var lidt ligesom i FM, hvor man bare købe sin spillere indenfor en time og så har man et drømmehold. :k

De to ovennævnte er ikke indbegrebet for mig når jeg tænker væsentlige forstærkninger !! Jeg kan jo self bilve omvendt når jeg ser dem live, men pt ser jeg langt hellere at hvis de ovennævnte bliver de sidste vi henter i denne omgang, at vi så helt lader være og sparer pengene til vinter vinduet

vestpeder
      Bruger

Han skal helst blive væk!

Keano
      Bruger

Helt ærligt tror i ikke abre at AGf har forhørt sig om en pris.

Jeg tror FCK har sendt en pris retur, hvis de overhovedet er villige til at sælge, som AGF har fundet for høj ift. den kvalitet de får.

Jeg tror derfor ikke på Hjalte bliver AGF'er, hvilket dog er ærgerligt fordi jeg ser ham som en stabil midtbanespiller som er god allround, uden dog at være sepciel. Det tror jeg netop er en type som vores unge hold kan nyde godt af!

Bauer
      Bruger

Tja, hans tidligere landsholdsudtagelser taler vel for sig selv

Casper-gf
      Bruger

kom frisk Hjalte (:

MrZacHo
      Bruger

aaarh nu har jeg da aldrig hørt. Kari med en god boldomgang? han har da mistet den bold på 144 forskellige mærkelige måder her i foråret. han har bare ikke været god nok.
      Hjalte er mere end velkommen. :k

MrZacHo
      Bruger

– men ja nu er Jan K jo vidst sikker, så ikke sikkert Hjalte også kommer så.

buzzer
      Bruger

hjalte og kari på midten :k

Indersiden
      Bruger

Hva med Koller og Kari.?? Det er smager da af noget.

Flamsted
      Bruger

MrZacHo skrev:
      – men ja nu er Jan K jo vidst sikker, så ikke sikkert Hjalte også kommer så.

Desværre skal vi vidst ikke regne med, at Jan K kommer til 'GF lige foreløbig: http://www.bold.dk/nyt/?vis=84731

MrZacHo
      Bruger

ser vi så på tirsdag med en evt signing, hvor det står som om at det er Jan K der bliver præsenteret.

AGFan2006
      Bruger

kari er pivringe på den midtbane, han ville være god som midterforsvarer der bare skal losse bolden væk.

Hvis Lumb blir solgt vil jeg mene det her er et realistiskt drømehold.

——-STAFF——
      sarr – kari – tomassen – kure
      white – Hjalte Bo – Lucena – Jan K
      Dioh – Rafael

så begynder det at ligne noget hvis de ellerskan finde ud af at spille sammen:k

Tja, det ser da udemærket ud det hold der, MEN!

Vil du skubbe Kure/Budtz ud på bænken begge to? Det ville betyde at spillere som Persson og K. Madsen ikke er med i truppen! Det er for absurd, så hellere få Kari på bænken, da jeg mener at Budtz, Kure og (forhåbentligt) Persson er klasser bedre end Kari i forsvaret.
      Det optimale ville være uden Hjalte Bo, og så med Lucena – Kari på midt midten. B)

(;

EDIT: Du havde så Kure på banen. (x
      Men det ændre sådan set ikke noget, for Lindkvist på bænken? Naaarh, Lindkvist i højeste gear, er bedre end Sarr! (:

Bergmania2
      Bruger

ANDERS KURE SKAL IKKE VÆRE BACK!!!!!!

Kari skal ikke være central forsvarer!!!!!

Staff – Sarr – Kure – Thomassen – Lumb – White – Hjalte – Jerry – Jan K

Rafael – Graulund

AGFan2006
      Bruger

@bergamania

WHY NOT???

hvis lumb blir solgt, og ove siger til kure det er venstre back eller bænken så skal han sku nok blive god some back, kure har massr af energi og vinder mentalitet.

persson kan man ikke regne med, budtz og madsen er ikke helt gode nok til et mellem tophold, tomassen er ihvertfald meget bedre end dem begge.

Caddi
      Bruger

Hjalte Bøv skal da være hjertelig velkommen. Dog lægger jeg ikke så meget i Karis dårlige forår. Han startede foråret med at være langtidsskadet, og jeg sys, han lignede én der manglede den måneds kamptræning hele vejen igennem. Han skal nok være klar og slå til i efteråret

Jeg har haft Hjaltes moster til klasselærer!:D

Replay
      Bruger

Syntes hverken Sarr, Krabbe eller Lindkvist er god nok som starter på højre back.

Det havde godt nok lunet med en Esben Ruud…

jake81
      Bruger

@ Replay

Kunne ikke være mere enig. Men lad os se hvad Cabrera kan hvis vi får ham!!!

zcml
      Bruger

Replay skrev:
      Syntes hverken Sarr, Krabbe eller Lindkvist er god nok som starter på højre back.

Det havde godt nok lunet med en Esben Ruud…

Hvis vi ser bort fra Krabbe, så syn's jeg de akkurat er gode nok.

Vil da også mene, at vi skal forstærkes der på et tidspunkt, men det er ikke der det brænder mest på. Så kan godt vente til tidligst i vinterpausen.
      Desuden håber jeg at Ove vil give Sarr mere spilletid, og at han derigennem bliver mere stabil i sit spil. Syn's han viste godse takter i de kampe han fik i foråret.

Viser 67 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?