Hjælp til computeridioten.

Forside Fora Off-Topic Hjælp til computeridioten.

Viser 15 svartråde
  • Forfatter
      CasperT
      Bruger

Det er muligt at jeg er en total idiot når det kommer til computere (bare se indlægget i 'superligaen'-tråden), men det her fatter jeg da slet ikke.
      Jeg vil uploade et billede (et avatar, som det åbenbart hedder, hehe). Jeg trykker på knappen 'gennemse' og når jeg har fundet det jeg vil bruge trykker jeg på 'opdater profil'. Siden summer lidt, vender tilbage med meldingen 'profil opdateret' (eller noget i den stil), men der er stdig ikke noget billede.
      Hvad gør jeg galt?

jrc
      Bruger

Billedet er for stort.
      Det må vidst max være på 100×100 pixels.
      Lav det fundne billede mindre i f.ex PhotoShop eller lign. prog.

jrc
      Bruger

@TTB
      He, he jeg var 1 min hurtigere end dig. 😀

CasperT
      Bruger

Ok, takker.

@jrc
      : nu er du jo alleredeude hvor jeg ikke kan bunde 🙂

jrc
      Bruger

@CasperT
      Så vidt jeg ved, er de førerne ud i IT i den del af verden hvor du befinder dig lige nu, så mon ikke en venlig sjæl ville kunne hjælpe dig ?B)

Claus
      Bruger

@CasperT

HVis der er problemer så mail det til mig på mail@clausmoller.dk så skal jeg tilpasse størrelsen så du kan oploade det her på siden 🙂

CasperT
      Bruger

@jrc: hehe. De førende er vist i Indien, og der er trods alt et lille stykke derover.

@Claus
      : takker. Lige nu sidder jeg og prøver at sende et billede til en kunde, og det virker ikke, så jeg satser på at TTB kan hjælpe mig. Jeg har brugt over en time nu på at sende et ret lille billede, og det vil bare ikke afsted, så jeg tror ikke jeg kan sende noget til dig. Men tak for tilbuddet! Det kan være jeg vender tilbage til det senere.

CasperT
      Bruger

@jrc: hehe, det er vist i Indien.

@Claus
      : tak for tilbuddet, men nu har jeg i over en time prøvet at sende en billede til en kunde, og det virker bare ikke, så jeg tror jeg sætter min lid til at TTB kan hjælpe mig. Men det kan være jeg vender tilbage med det senere.

night-fox
      Bruger

er der en der kan forklare mig hvordan man tilpasser et billed..??

night-fox
      Bruger

Tak for svaret TTB:)

CasperT
      Bruger

Nu virker det i hvert fald! 😀

TheTrueBlue skrev:
      Nu skulle det gerne være muligt at tilføje "større" billeder… men hold jer nu til den størrelse som billederne i nyhederne her på siden. Tror det er omkring maxxx

Tak skal du have for det, TTB!

Men jeg kan nu se, at selve debatindlægget ud for brugerens navn nu bliver snævret en anelse ind, og det går en smule udover læsevenligheden.

Tror du, det er muligt, at det på en eller anden måde også kan fikses? 🙂 Ja, vi er krævende! 😀

Hehe, så siger vi det! 😀

CasperT
      Bruger

Jeg har prøvet at ændre på det, men jeg ved ikke om det har været med succes…??
      Når jeg går ind g vil redigere i min brugerprofil er det nu ikke længere muligt at gøre noget ved avatar. Jeg ved ikke helt om jeg gør noget forkert, eller om det skulle funke nu?

@ CasperT,

uden at jeg skal kloge mig alt for meget på et emne, som jeg er absolut novice i, så skal du først slette dit avatar, derefter opdatere, og så indsætte nyt avatar – og naturligvis opdatere.

Jeg har lige forsøgt med mit eget, og den metode virkede fint nok.

CasperT
      Bruger

Jeg tror det skulle være i orden nu. Takker for rådene.

Viser 15 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?