Hetz mod tidligere AGF'ere

Forside Fora AGF Hetz mod tidligere AGF'ere

Viser 2 svartråde
  • Forfatter
      schade
      Bruger

Er jeg den eneste på stadion der bliver lidt flov over hvordan vi behandler vores tidligere spillere?

Jeg mener, en som Nørlund, han forsøgte jo i AGF, men uden held. Han har på ingen måde svinet AGF til, og vælger derfor at prøve lykken i en anden klub. Jeg siger "respekt for det, vi forlanger nok mere end du evner, men tak for din indsats og held og lykke fremover". Og næste gang jeg så ham på Ateltion, ville jeg klappe ham på banen.

AGF er i mine øjne en storklub. En storklub sviner ikke sine tidligere spillere til. Det er for lavt. Det lader vi mindre klubber om at gøre. Det gælder om at gøre et godt indtryk på spillere, også dem i den andre klubber. De skulle jo alle gerne drømme om at en dag at få lov til at spille for GF ikk'?

Ville det ikke være godt, hvis Nørlund, Poulsen, John Jensen, Nonbo og alle den andre ex-AGF'ere gik rundt i deres respektive klubber i dag og siger til deres holdkammerater: "Det var super-fedt at spille for AGF, hvis AGF viser interesse for dig, så slå endelig til!"

Nu spiller Morten Poulsen for Viborg. Spørger man ham om hans bedste kamp, er det ikke en Viborg-kamp, nej "Det var da jeg spillede for AGF. Vi spillede på stadion foran 20000 tilskuere, og jeg scorede det afgørende mål til 2-1".

Prøv at tænke på det næste gang du ser en tidligere AGF'er rende ind på Atletion i en forkert farvet trøje. Vis din respekt for den indsats han engang har leveret for KLUBBEN.

MTAC.nu
      Bruger

Giver dig deltvist ret, men syntes nu alligevel de lige skal have en hilsen med….det ser jeg ingen problemer i!

Claus
      Bruger

@Stoke

Hvad ville du selv gøre hvis du blev tilbudt flere penge?

Det er let at spille hellig her – men når man står i det, så tror jeg sgu de færreste ikke mener at pengene har betydning.

En ting er at man ikke kan lide Brøndby, men man må vel indrømme at de gør det godt derovre, noget som vi måske er lidt smågrønne over her i Ã.rhus. Det er også fair nok at vi er det, men så indrøm det dog.

Viser 2 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?