HERFÃ~LGE – AGF 5-0

Forside Fora AGF HERFÃ~LGE – AGF 5-0

Viser 21 svartråde
  • Forfatter
      Corsair
      Bruger

Her kan kampen diskuteres..

Omhandler det evt. aktion, henvises der til denne tråd: http://www.foreveragf.dk/forum/viewthread.php?forum_id=14&thread_id=3162

/Corsair

Hvad er der at diskutere..Vi er piv-piv ringe [censored]

Wombatten
      Bruger

Fantastisk flot spillet! Kun 5-0 til Herfølge? Efter det vi vidste mod Fremad, så er det her jo fint [censored]

Hornbek
      Bruger

Der er ikke så meget der kan diskuteres. Trøjen forpligter, og egentligt tror jeg at det rager dem en skid.

– Skammer og græmmer mig : I G E N !

BOND-AGF
      Bruger

der er intet at diskutere!!!![censored]:@

Balder
      Bruger

Jeg er helt på det rene med, at ledelsen satser på talentudvikling. Dermed har de også forsømt at købe ægte profiler til holdet. Med god grund, de vil gerne have firmaet til at løbe rundt.

MEN resultatet idag viser med alt tydelighed, at der er skelet for meget til pengepungen. Ledelsen har villet skærer underskudet alt for hurtigt bort, og det har kostet resultatmæssigt. 5-0!!! til Herfølge!!! siger alt!

/Balder, er er utroligt skuffet!!

Helt
      Bruger

10 mio på bordet til 3 indkøb i julepausen er nok nødvendigt.

AstonVilla
      Bruger

Nederlaget er bare endnu et bevis på, at ledelsen har fejlet. Man valgte at sælge ud af spillerne for at skabe balance i økonomien. Alligevel har vi igen og igen underskud, og nu har vi så et hold, der ikke kan rykke op igen. Så får vi endnu sværere ved at få overskud, og så får vi igen endnu sværere ved at skabe et ordentligt fodboldhold. Det er en ond spiral, som Windfeld og Brian Steen har bragt os i.

AGF bliver mestre når der er 3 torsdage i en uge..Og lønningsdag hver dag!

Det er nok det pinligste jeg nogensinde har været med til… nok kun overgået af 6 – 1 nederlag til Esbjerg på hjemmebane… det er da godt nok pinligt… mere er der bare ikke at sige.. vi må op på hesten og komme videre…

Anders_agf
      Bruger

Den fede maler skrev:
      AGF bliver mestre når der er 3 torsdage i en uge..Og lønningsdag hver dag!

så skulle man da tro at meterskabet er inden for rækkevidde, i hvertilfælde med hensyn til det med lønnen. de spiller jo som nogle der er tilfredse når de får deres penge og er ligeglade med alt andet.. især fodbold [censored][censored][censored]

Derk
      Bruger

Vi er kluben hvem er I ?

petersen100
      Bruger

PINLIGT OVE P – ind med Jakob Rasmussen!

JaXeGF
      Bruger

Gør ligesom OB…

Arbejd fra forsvaret og op igennem kæderne!

Det er forsvaret der gør os så skide ustabile, derefter midtbanen…

AstonVilla
      Bruger

God idé, JaXeGF. Spørgsmålet er så bare, om vi nogensinde når videre end målmanden eller forsvaret…..[think]

Zalayeta
      Bruger

Jeg er stadig rystet over det, jeg så på Herfølge Stadion i går.

Holdet fungerer bare ikke, og det er korrekt, hvad der er skrevet tidligere i denne tråd: forsvaret virker bare ikke, alt bliver farligt, intet bliver afvist, de er kommet bagud så mange gange i denne sæson, hvad sker der for dem.

Når det så er sagt, så var det virkelig et fightende Herfølge hold, som stressede vores spillere hele tiden, men det burde jo så maksimalt ende med et lille nederlag.

I anden halvleg havde Herfølge 1½ chance og scorede to mål inden for de første 30 minutter af den halvleg. Så de havde tur i den, men det er jo ingen undskyldning.

Det eneste lyspunkt var efter min mening Jens G. Hans viste i perioder, at han virkelig har niveau, men han var ikke stabil nok. Graulund var virkelig ringe, Katholm var flere niveauer over. Svenne var en katastrofe og var heldig ikke at blive vist ud, da han lavede en kæmpe-sviner på Ebange.

Jeg er bange for, at årsagen til fiaskoen igen igen skal findes i dårlige indkøb. Thomas Hansen (for et stykke tid siden), Ole Budtz, Svenne Poulsen.

Det mest skræmmende er jo, at alle – selv os halvdumme her i dette forum – kunne se, at forsvaret aldrig har virket med Thomas Hansen, og så køber man Ole Budtz, han var et chance-indkøb, fair nok, men det er bare ikke godt nok, og det er ganske enkelt dårlig sportlig ledelse.

God ledelse handler også om tålmodighed, men den bør så sandelig være brugt op, når de sidste tre runder er spillet.

Hvis det ikke går godt i de tre, dvs. 12 point, så er jeg desværre bange for, at der ikke kommer de store investeringer i julepausen, fordi risikoen for ikke at rykke op vil være for stor.

Det her er godt nok det mest pinlige resultat jeg har været udsat for i min tid som AGF fan, som går helt tilbage til starten af 80erne. En ting er at tabe fordi man ikke er god nok, eller fordi man møder et hold der er bedre, men at tabe på den måde som vi tabte igår er for meget. Havde jeg ike brugt 1000 kr på et sæsonkort kom jeg aldrig på stadion mere. Spillerne har ikke fortjent danmarks bedste opbakning. De er til grin og burde fyres, havde det været i et almindeligt arbejde der var lagt sådan en indsats for dagen var de fyret for længe siden.., For at slutte af vil jeg bruge et citat sagt af West Hams formand efter deres nederlag til Chesterfield "Nu har vi brugt 16000£ på bus og hotel uden nogen grund, når vi kunne gå ned på den lokale pub og finde 11 spillere der kunne gøre det ligeså godt" Hvilket jeg mener også kan passe på AGF

fanagf
      Bruger

Aston Villa, Pinligt af BS og LW, Nen du Ove har lavet disposotionerne her, og fejlende startede da han tog over allerede i Januar. Ove er syndebukken og de som har bakket op omkring hans køb og salg………………………..Selv Brian var imod en del af dispositionerne…………………………………………………PINLIGT oVE p…………………………………Rystende Ove P. Og at folk som PG ikke tager fat fortæller alt om ham, føj går det an at svine alle andre til i pressen og så være så pivringe – JUDAS

fanagf, hvorfor er det alene Ove P´s skyld at vi roder rundt på en 6 plads? Nu er det jo ikke Ove der signer spillerne, men han siger hvem han gerne vil have osv. men at læsse hele ansvart over på ham er sku for meget af det godt.

Hvor ved du også fra at Brian har været uenig i nogle af de dispositioner som Ove har foretaget?

Djarnis
      Bruger

Siger vel alt om den 5-0 kamp: http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=12554 [censored] de skulle ha smæk med en gren hele bundtet [censored] [censored] [censored]

AstonVilla
      Bruger

Ove Pedersen har jo selv sagt, at f.eks. salget af Christer George og Roger Risholt måske vil koste nogle point. Det har han – siger han selv – gjort ledelsen opmærksom på, [i]inden[/i] man solgte de to spillere, men alligevel valgte Brian Steen og/eller Lars Windfeld at sælge dem for at skabe en bedre økonomi.

Det er Brian Steen og/eller Lars Windfeld, som har valgt den strategi, at vi skulle af med nogle løntunge spillere for at få en bedre økonomi, og så må de også tage ansvaret for, at vi nu har et skod-hold, der ikke har en jordisk chance for at rykke op i Superligaen.

JeppeRC
      Bruger

Hold nu kæft med at de har solgt hele holdet. Gu har de så solgt en masse store og løntunge spillere, men det ændrer da for fanden ikke på at vi stadig har den mest løntunge trup i 1. div? det er bare ikke godt nok! Man kan altid sige at hvis vi havde beholdt en masse spillere var det gået bedre, men så ville vi til gengæld også snart gå rabundus! Med truppen som den er nu burde de kunne rykke op, selvom det ikker ser ud til at det sker.

Viser 21 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?