Her er lidt inspiration til AGF-tifo/-cheerleaders :)

Forside Fora AGF Her er lidt inspiration til AGF-tifo/-cheerleaders :)

Viser 11 svartråde
  • Forfatter
      tuk
      Bruger

Jeg fandt denne artikel på eb.dk.
      http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1067778.ece
      Synes at det kunne være fedt at bruge i forbindelse med en eksempelvis bundby kamp 😀 Bare se en række blå/gule-svin blive nakkeskudt ville være billetprisen værd! hahaha B)
      Hvad synes I, er det over grænsen?

Henrik D
      Bruger

Som udgangspunkt synes jeg at tifoen skal fejre GF, men jeg kan da godt se at det kan være sjovt at bruge den til at håne modstanderen. Jeg synes dog at dette tilfælde er LANGT over grænsen. Jeg synes det er usmageligt og jeg er sikker på at det ville skabe uro blandt modstandernes tilhængere.

Ikke fedt !!!

prideinwhite
      Bruger

Denne er generelt bare ikke super fed.. Det er sgu lidt for nemt fundet på.. Synes generelt at man skal bruge sine kræfter på at skabe nye overraskende tifo-indslag istedet for

nicoztar
      Bruger

hvad hedder den sang fra 0:50 :D?

skeldal
      Bruger

Det er bare for langt ude, det må være en eller anden der ikke er kommet sig over puberteten, og de kvaler det kan give, også dem der foreslåer det herinde SYGT, men sikkert lige i WP ånd. GLEM DET OG KOM VIDERE I LIVET

zcml
      Bruger

Nu har vi jo heller ikke længere nogle cheerleaders, men selv om vi havde, ville jeg ikke syntes, at det var noget vi skulle praktisere.

Big D
      Bruger

Skal vi virkeligt kommentere på sådan noget skod? Hvordan havde det set ud hvis det havde været Serbere der "nakkeskød" Albanere før en venskabskamp? Eller såmænd bare hvis det havde været NordKoreanske, Kinesiske eller Indonesiske cheerleaders? Det havde vel nærmest været en grund til at invadere!

Det er så sygt tænkt, det er så asocialt og det er så ufatteligt dumt at jeg ikke engang helt forstår at nogen kan finde på at poste det herinde.

Sjovt? Nej!
      En harmløs spøg? Heller ikke!
      Totalt malplaceret? Ja!

Altid Hvid

hvad hedder sangen?

Big D
      Bruger

M.I.A. – Paper planes

Osse en træls sang….

Altid Hvid

isidore
      Bruger

Fuldstændigt usympatisk!!!

Hvad tænker de på……[shock]:o

Sådan noget kan jeg aldrig støtte!

Twisty
      Bruger

Det er sku da sjovt, hvorfor er det at det er så usmageligt…… det er det der kaldes humor

tuk
      Bruger

Kom nu vildere Århus, VILDERE!!!

Ps. Tak for sidst Twisty 😀 kom du godt hjem?

Viser 11 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?