Heath Pearce

Forside Fora AGF Heath Pearce

• Dette emne har 18 svar og 14 stemmer, og blev senest opdateret for 13 år siden af Ceres.
Viser 18 svartråde
  • Forfatter
      Ulle
      Bruger

På bold.dk kan man læse at der er en dansk klub der er interesseret i Heath Pearce. Kunne det være AGF.

Jeg er kæmpe fan af Lumb men mener hans offensive kvaliteter overskygger hans defensive. Han kunne derfor blive rykket op på venstre kant hvor jeg egentlig mener han ville være bedre.

Det er ihvertfald en billigere løsning end Brian Nielsen.

grind88
      Bruger

Jeg har aldrig været imod at sende Lumb op på venstrekanten. Men folk, der ikke kan lide dit forslag vil nok modargumentere sådan her:

1. Lumb gør det rigtig godt på venstre back (offensivt og defensivt), og desuden mister han sin salgsværdi, hvis han ikke udvikles mere på denne plads.
      2. Poulsen og White gør det rigtig godt på fløjene.
      3. Brian Nielsen ville gå direkte ind på venstre kant.
      4. Det er vigtigere med en højre back end en venstre back.

jepske
      Bruger

Det er muligt jeg tager fejl – jeg er ikke helt inde i reglerne. Men er reglerne ikke, at man kun må have 3 ikke EU-borgere med til kampe? Hvis det er korrekt, ville et køb af HP ikke være sådan skide smart..:Det ville vel betyde, at enten HP, Dioh, White eller Feilhaber skulle sidde udenfor…

Ulle
      Bruger

Jamen jeg så da også helst Brian Nielsen men har lidt svært ved at se hvor vi skal få pengene fra.

Men for at svare på dine argumenter

1 det er jeg ikke sikker på. For som sagt tror jeg han er bedre på kanten og har jeg ret i det ville prisen da ikke falde. måske tværtimod.
      2 de gør det ok på venstre men vi får altså meget mere ud af dem på højre.
      3 Det er korrekt og det vil jeg da til hver en tid foretrække.
      4 igen korrekt men det er da lige så meget venstrekanten vi får forstærket på denne måde og det er anden priorioteten som jeg ser det.

Ulle
      Bruger

@ jepske

Mit forslag er så at sende poulsen på højre kant hvor han hører hjemme og så er white i med.

Emilfu
      Bruger

Dioh er stillet som EU-borger jf cotonou-aftalen.. Kortsagt, at spillere fra det Afrikanske kontinent, skal sidestilles som EU-borgere, hvad angår arbejde med videre.

morthj
      Bruger

jepske skrev:
      Det er muligt jeg tager fejl – jeg er ikke helt inde i reglerne. Men er reglerne ikke, at man kun må have 3 ikke EU-borgere med til kampe? Hvis det er korrekt, ville et køb af HP ikke være sådan skide smart..:Det ville vel betyde, at enten HP, Dioh, White eller Feilhaber skulle sidde udenfor…

dioh er afrikaner og tæller ikke, feilhaber har østrisk pas så han tæller heller ikke.
      Vi har ingen problemer med at tilknytte en ikke EU borger/afrikaner mere.

Anonym

Dioh går ind under Cotonou-aftalen og tæller derfor som eu-borger. Feilhaber har østrigsk pas! Derimod er Davit vel ikke eu-borger. Så pt. har vi kun 2 ikke eu-borgere.

Ang. Lumb så har han stort set spillet hele sin senior karriere på venstre back pladsen og jeg ser ham derfor udelukkende som venstre back. Desuden synes jeg argumentet med at Lumb mister en del salgsværdi hvis vi rykker ham op på midten som et godt argument.

Jeg tror dog ikke Heath P vil til AGF. Han kommer helt klart til at stå bag Lumb i mindst en halv sæson og jeg tror kun et køb kan komme på tale hvis Lumb smutter allerede nu.

RuneGL
      Bruger

jeg er ret sikker på at vi kan få dispentation for Davit, da han er europæer, men hans land ikke er med i EU. Der var noget med at de blev sidestillet med EU borgere, synes jeg at jeg kan huske 🙂

Tveen
      Bruger

Slojder skrev:
      Jeg tror dog ikke Heath P vil til AGF. Han kommer helt klart til at stå bag Lumb i mindst en halv sæson og jeg tror kun et køb kan komme på tale hvis Lumb smutter allerede nu.

Hmm, makes you wonder…

Gad vide om der er interesse for Lumb allerede nu?

Beeblebrox
      Bruger

Feilhaber har østrigsk pas

Unknown99
      Bruger

noget jeg ikke forstår er hvordan feilhaber kan have østrigsk pas men så stadig spille for USA landshold, skal man ikke være statsborger for, at spille for ens landshold? eller er det nok bare at være født i landet?

Tveen skrev:

Slojder skrev:

Hmm, makes you wonder…

Gad vide om der er interesse for Lumb allerede nu?

Det var også det første jeg tænkte da jeg læste denne artikel på Tipsbladet:

http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle/lumb-vil-hjaelpe-agf-oekonomisk

Lumb vil hjælpe AGF økonomisk

Anonym

Lumb har mange kvaliteter, men jeg ser størst potentiale ved at lade ham forblive venstre back. Dette ville desuden forøge hans chancer for debut på A-landsholdet, da efterspørgslen på talentfulde venstre backs er større end på kantspillere.

Ceres
      Bruger

Jeg har desværre hørt fra en meget troværdig Amerikansk kilde at der er Randers der har vist interesse for Pearce og ikke AGF…
      .

zcml
      Bruger

Ceres skrev:
      Jeg har desværre hørt fra en meget troværdig Amerikansk kilde at der er Randers der har vist interesse for
      Pearce og ikke AGF…
      .

De har allerede erkendt, at det var en fejl at hente Allan K., eller hvad?

zcml
      Bruger

Unknown99 skrev:
      noget jeg ikke forstår er hvordan feilhaber kan have østrigsk pas men så stadig spille for USA landshold, skal man ikke være statsborger for, at spille for ens landshold? eller er det nok bare at være født i landet?

Jo, mener bestemt man skal være statsborger, men mener også at Feilhaber har dobbelt statsborgerskab.

Anonym

Kunne godt passe med Randers – men eftersom de har købt Allan K Jepsen tror jeg ikke på Pearce længere er aktuel. Et køb jeg dog ikke helt forstår hvis Pearce har været aktuel. Men selvfølgelig har Jepsen alderen til at spille for Randers.

Jeg tror ikke Lumb bliver solgt i dette vindue – måske til allersidst hvis han starter som før hans skade. Men han ryger til vinter. Synes dog stadig man fra AGF side burde tænke langtsigtet og signe Pearce nu. Tror ikke Mikkel K. er klar til fast SAS liga bold før tidligst om et par sæsoner! Derfor er Pearce en god – og billig tilføjelse til truppen (ikke mindst fordi han er venstre back). Men mon ikke BSN smider et tilbud senere i transfervinduet!

Ceres
      Bruger

zcml skrev:

Ceres skrev:
      Jeg har desværre hørt fra en meget troværdig Amerikansk kilde at der er Randers der har vist interesse for
      Pearce og ikke AGF…
      .

De har allerede erkendt, at det var en fejl at hente Allan K., eller hvad?

Allan K. skrev kun under på en 6 måneders kontrakt med Randers… så han er sikker allerede væk til vinter…

Viser 18 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.