HB Køge – AGF

Forside Fora AGF HB Køge – AGF

Viser 20 svartråde
  • Forfatter
      Fedepeden
      Bruger

Synes det er på tide at få startet en ny kamptråd op.

Jeg tror på en 3-1 sejr og mit bud på lørdagens start 11'er er:

———–Steffen Rasmussen———
      —Sorin—Håland—Howard—-Eckersley
      –Berg–Jørgensen–Povlsen—Petersen
      ————-Larsen——Graulund———

andes
      Bruger

Hvis vi kan holder takterne er jeg også meget optimistisk.. I gamle dage var det typisk at vi smed point i sådanne kamp i sær hvis vi var inde i gode stimer.. Men tror PS har fået banket ind i drengene at det ikke bliver nemt så satser op tror på 3 "nemme" point.

Mit bud er en sikker 2-0 sejer på mål af Larsen og Berg (:

vieri
      Bruger

Med tanke på at Køge intet forsvar har så er jeg ikke bleg for at sige at vi mindst putter 3 kasser i garnet på lørdag. Alt andet end en sejr er i mine øjne ikke godkendt . Går udfra at vi starter med Graulund og Luftwaffe Larsen på top . Forhåbentlig har vi også Howard tilbage ihvertfald på bænken .

Prinz
      Bruger

Fedepeden skrev:
      Synes det er på tide at få startet en ny kamptråd op.

Jeg tror på en 3-1 sejr og mit bud på lørdagens start 11'er er:

———–Steffen Rasmussen———
      —Sorin—Håland—Howard—-Eckersley
      –Berg–Jørgensen–Povlsen—Petersen
      ————-Larsen——Graulund———

Tror ikke Lucena skiftes ud med Sorin. Sorin har i hvert fald ikke spillet sig af i midterforsvaret selvom Howard er klar. Howard må på bænken – ellers er resten af holdt OK.

Howard, David på bænken

Resultatbud:

0-3 til de hviie

Agadez
      Bruger

Please 3 point i den her kamp….. Af en eller anden grund slår vi tit dem vi ikke forventer at få sejre imod, hvorimod vi flopper fælt mod dem vi bare SKAL slå. Frygter virkelig den her kamp. Håber ikke det bliver en sovepude.. Jeg er ligeglad hvordan, bare vi har 3 point til slut… Så ville jeg være over lykkelig.

vieri
      Bruger

Agadez skrev:
      Please 3 point i den her kamp….. Af en eller anden grund slår vi tit dem vi ikke forventer at få sejre imod, hvorimod vi flopper fælt mod dem vi bare SKAL slå. Frygter virkelig den her kamp. Håber ikke det bliver en sovepude.. Jeg er ligeglad hvordan, bare vi har 3 point til slut… Så ville jeg være over lykkelig.

Jeg har det lidt på samme måde . Men HB Skøge har bare generelt set så ringe ud at jeg ikke kan se os sætte point til , hvis vi altså rammer vores niveau nogenlunde.

zcml
      Bruger

Hvis Howard er helt klar, så håber jeg på at Sorin rykkes ud på backen, men syn's Lucena er begyndt at se bedre ud i løbet af de sidste par kampe. Så jeg tror han bliver valgt igen.
      Og så må PS vurdere om det er bedst med Howard eller Sorin centralt, men Sorin syn's jeg har fortjent genvalg.

Davit blev op til FCM-kampen meldt inde i kampen om en startplads. Så hvis han er så klar ovenpå sin skadesperiode, så tror jeg Stephan kunne trænge til en tur på bænken.

Umiddelbart gætter jeg dog på genvalg over hele linjen. Og hvis spillerne tager opgaven alvorligt, og ikke dummer sig (som så ofte set), så tror jeg på at vi vinder 3-0

punt
      Bruger

Synes ikke Lucena skal væk fra backen i en kamp, hvor vi kan dominere spillet. Glem ikke hvad der skete i haderslev sidst han ikke var med. I øvrigt tror jeg ikke at Howard er med fra start, da Sorin er bedre til at sætte spillet op.

Valderrama
      Bruger

Hvis alle er klar giver det da INGEN mening ikke at give genvalg til dem der startede i mandags og som har gjort det meget fint de sidste 4 kampe. U-U-V-V.
      Håber ikke Jørgensen har fået hjernerystelse, for ham får vi især brug for.

vieri
      Bruger

Jørgensen er meldt klar det samme er Graulund . Men ellers enig i at give genvalg til start 11'eren fra FCM kampen . Howard har nok godt af at starte på bænken , så han kommer sig helt ovenpå sin skade . Sorin har gjort det rigtig godt i det centrale forsvar , men på lang sigt bør han kunne tilspille sig pladsen som højre back.

Alt i alt er det bare fantastisk glædeligt at de skadede spillere er på vej tilbage , det giver altså PS en hel del muligheder taktisk og det giver ham muligheden for at skifte formsvage spillere ud , hvilket vi i den grad har manglet i tidligere kampe.

letager
      Bruger

Skulle man skifte en mand ud, så skulle det da være Stephan Petersen. Mange brokker sig over Lucena, jeg ser SP som et næsten lige så stort problem. Han spiller helt uden gejst og lyst. Som tidligere nævnt, så mener jeg også at han kunne have godt af en tur på bænken… Hvilket betyder ind med David..

jj
      Bruger

Men er Howard ikke skadet til 21/9 som mtac.nu skriver på skadeslisten?

vieri
      Bruger

http://www.morethanaclub.dk/news.php?readmore=14971

Hvis det var 2 uger fra den 7 sep. så burde der også være en ret god chance for at Howard er med på bænken mod Køge på lørdag .

grind88
      Bruger

Stephan lagde op til et meget vigtigt 3-2 mål mod FCM. Og han brugte sine styrker: speed og en god aflevering.

vieri
      Bruger

Har lagt en halvtredser på en 4-1 sejr til AGF idag 🙂

Notler
      Bruger

hvis mine forudsigelser er rigtige ligger vi nr 3 efter denne runde..

HB Køge – AGF – AGF vinder
      FC Midtjylland – SønderjyskE – FCM vinder
      Lyngby – Silkeborg – Silkerborg vinder
      FC Nordsjælland – Brøndby IF – Bif vinder
      FC København – AaB – FCK vinder
      AC Horsens – OB – Ob vinder

Nu kommer det self an på hvor mange mål der bliver scoret i kampende, men ellers giver det denne stilling:

FCK 25 p
      Ob 17 p
      AGF 15 p
      AaB 15 p
      FCM 15 p
      FCN 13 p
      Bif 12 p
      Ach 12 p
      SE 12 p
      SIF 8 p
      LBK 4 p
      HBK 3 p

så vi skal vinde 🙂

Steen6372
      Bruger

Mon ikke der er genvalg fra FCM-kampen. Eneste ændring der vil kunne give mening er for mig at se Devdariani i stedet for Stephan.

Men måske overrasker PS og sætter nogle spillere af, hvis han fornemmer at indstillingen ikke er den rigtige. Heldigvis har vi ikke så mange humørspillere tilbage i truppen.

lurifax
      Bruger

Steen6372 skrev:
      Heldigvis har vi ikke så mange humørspillere tilbage i truppen.

Det har vi da. De er bare altid i godt humør…

😉

vieri
      Bruger

Egentlig en temmelig ringe kamp af AGF igår men det vigtigste var de 3 point . Vi manglede i den grad en spilstyrende MJ på midten og vi kan takke en storspillende Steffen rasmussen for at det ikke blev mere spændende til sidst.

vieri
      Bruger

Er der iøvrigt nogen der har en update på Stephan petersen er han skadet eller hvad? Og hvorfor blev Atle taget ud til fordel for Kure midt i 2 halvleg? det virkede som en meget underlig udskiftning med mindre Atle var skadet .

punt
      Bruger

Atle har en skade i lysken

Viser 20 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.