Hattrick.org

Forside Fora Off-Topic Hattrick.org

Viser 13 svartråde
  • Forfatter
      zacatecas
      Bruger

Hey! Hvor mange af jer derude spiller med i det fantastiske managerspil Hattrick?
      Jeg synes det kunne være superfedt hvis jer der gør og alle I andre melder jer ind i spillet. Så kan vi rutineret spillere hjælpe jer nye igang.

Jeg mener i hvertfald det er et suverænt managerspil. Så meld jer til…

hsloth
      Bruger

hey…
      jeg spiller med i hattrick og har gjort det en del år men har stået i stampe det sidste lange stykke tid så kunne godt bruge nogle gode råd til at få holdet på ret køl igen…:-)
      mit hold hedder sloth´s agf så bare sig frem hvis i har nogle gode råd…

hvad hedder dit hold Zacatecas?

larsab
      Bruger

Der er faktisk et AGF forbund derinde. Jeg var medlem af forbundet indtil for små 4 år siden, hvor jeg pludselig fik en interesse for lammeskyer… Jeg må dog med skam erkende, at jeg ikke lige er kommet tilbage igen 🙁

zacatecas
      Bruger

Mit hold hedder Zacatecas FC

nettohunden
      Bruger

Jeg spiller osse. Mit hold hedder Marius øltapper. Har ikk det fede hold pt da jeg træner dødbolde på keepere for at tjene lidt penge. Har spillet siden februar 2004, så der skulle ske noget nyt.

carpe_diem82
      Bruger

Spiller også derinde; The AGF Allstars (1502796), og har følgende spillere på mit hold:

Henry From, Frederik Krabbe, Mark Howard, Leon Andreasen, Flemming Povlsen, Martin Jørgensen, Peter Graulund, Jakob Poulsen, Dan Thomassen, Steffen Rasmussen, Kasper Povlsen og Søren Andersen

govertz
      Bruger

Jeg spiller også og har gjort det siden 2003 😉

Mit holder hedder aarhus FF (200143)

Jeg ligger pt. nr 1 og skal i den sidste kamp i sæsonen op med en IRL brøndby fan. Så det bliver lige som i 96 en kamp om mesterskabet! 😀

Superskurk
      Bruger

carpe_diem82 skrev:
      Spiller også derinde; The AGF Allstars (1502796), og har følgende spillere på mit hold:

Henry From, Frederik Krabbe, Mark Howard, Leon Andreasen, Flemming Povlsen, Martin Jørgensen, Peter Graulund, Jakob Poulsen, Dan Thomassen, Steffen Rasmussen, Kasper Povlsen og Søren Andersen

jeg supporter dig 😀

Mig der er Frengers Club de Futbol
      Jeg har forresten Gustavo Cabrera 😛

vestpeder
      Bruger

Haha, carpe_diem,
      troede sgu lige at du lavede pis, så blev nødt til at tjekke det:P.
      Jeg er også med på hattrick-bølgen: AllStars-WeHee. Er dog gået lidt i stå.

Munch
      Bruger

Jeg har startet et hold derinde igen, for kort tid siden, efter nogle års pause. Mit hold hedder FC DortMunch 🙂

carpe_diem82
      Bruger

Min seneste liga kamp:

0 – 1 Martin Jørgensen
      0 – 2 Henry From
      0 – 4 Kasper Povlsen
      0 – 5 Frederik Krabbe
      0 – 6 Søren Andersen

Og så var Peter Graulund endda også på banen, dog uden at score 😀

jj
      Bruger

Er Herny From målmand?

Jeg spiller osse med, mit hold hedder TINTIN FC.

Jeg havde rigtig god hjælp af at være med i mentorforbundet, de hjalp mig hurtigt op gennem rækkerne.

Men nu er jeg lidt on my own 🙂

Min ene mentor har et bijob, som Tigeren Archibald fra AC Horsens 🙂

Hvis der er noget der vil have gode råd (eller hvis der er nogen, der har gode råd), så kom bare ud af busken..

Fedepeden
      Bruger

Hey drenge!

Jeg er også ny hattrick manager, så hvis nogen vil supporte er de mere end velkomne. Jeg hedder Pede Allstars fc

FloFloFlo
      Bruger

Jeg har tit haft lyst til at genoptage det, men der er altid kommet noget ivejen.

Viser 13 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?