Hatten af for AGFs fans

Forside Fora AGF Hatten af for AGFs fans

Viser 14 svartråde
  • Forfatter

Hejsa

Selvom GF står i en uheldig situation i øjeblikket er det for mig fantastisk at opleve den måde hvorpå i stadigvæk hylder jeres hold. I beviser, at det er klubben der står højest og betyder mest – selv i tider hvor resultaterne ikke går den rigtige vej. Inderst inde er det det, det drejer sig om. Medgangsfans er der nok af i mange klubber i Danmark – I er beviset på, at der stadivæk findes "ægte fodboldfans". Jeg håber i kan holde gejsten op , selvom i må en tur ned i første division. Jeg ser frem til at se billeder fra jeres away på jetsmark stadion med 1.000 GF Fans på lægterne 🙂

Det skal i denne sammenhæng siges, at jeg selv er glødende Viborg tilhænger og vi har om nogen klub oplevet turen op og ned mellem divisionerne (specielt i 90´erne). Jeg husker dog også oprykningen til superligaen efter endnu en tur i 1 division som en meget speciel oplevelse og måske er det sådan en oplevelse som agfs spillere har brug for.

Held og lykke i den kommende tid!

sorknu9
      Bruger

tak fra de søde ord. godt at hører at en så stærk rival kan komme med så rosende ord. ja det er dejligt at have den slags fans, når man ikke kan glæde sig over så meget andet for tiden, og vi skal nok komme tilbage i superligaen, hvilket jo også er til jeres bedste hvis du forstår! 😉

Christian
      Bruger

Tak skal du ha'.

Vi ses på Mandag…
      -I har ikke en chance i mod Danmarks Bedste Fans :k

Kan godt være i står i bare maver, men synge højt, kan i sq ikke helt 😉

Christian
      Bruger

I Viborg var der vidst over 70% stemmer på at de hellere så AGF end Horesøn og SønderTyske i sasligaen, hvorfor mon :o! ?

Hvornår har vi sidst vundet :b ?

Christian skrev:
      I Viborg var der vidst over 70% stemmer på at de hellere så AGF end Horesøn og SønderTyske i sasligaen, hvorfor mon :o! ?

Hvornår har vi sidst vundet :b ?

Ja hvorfor mon 🙂 Helt seriøst tror jeg dog også at grunden er, at man som Viborg tilhænger hellere vil en tur på Århus stadion end at spille en kamp på en pløjemark i Horsens eller nordtyskland.

Werk
      Bruger

Det er storsindet at indrømme når man er Viborg-fan!
      :k

Harboe
      Bruger

Men hvad sker der for jeres fans?
      selvom i spillede godt og alt kørte for jer, så kom der stadig ikke mange til jeres kampe, ikke engang hjemmekampe.

Men tusind tak for de rosende ord, vi må jo kæmpe når dem på banen ikke vil. Som Werk sagde:

Werk skrev:

At være Viborg fan, eller fan af en fodboldklub i det hele taget, er ikke ensbetydende med et automatisk had eller foragt overfor alle andre klubber!

At være fan af en bestemt klub, er et udtryk for hvor ens sympati/hjerte er placeret og i min verden er der også plads til respekt for andre klubber med en fanskare / klubhistorie der gør sig fortjent til dette. I denne kategori placerer AGF sig ud fra min synsvinkel som en af danmarks ældste klubber med en flot opbakning.

Werk
      Bruger

Hatten af for AGFs fans skrev:

Werk skrev:

At være Viborg fan, eller fan af en fodboldklub i det hele taget, er ikke ensbetydende med et automatisk had eller foragt overfor alle andre klubber!

At være fan af en bestemt klub, er et udtryk for hvor ens sympati/hjerte er placeret og i min verden er der også plads til respekt for andre klubber med en fanskare / klubhistorie der gør sig fortjent til dette. I denne kategori placerer AGF sig ud fra min synsvinkel som en af danmarks ældste klubber med en flot opbakning.

Romantisk…

Harboe skrev:
      Men hvad sker der for jeres fans?
      selvom i spillede godt og alt kørte for jer, så kom der stadig ikke mange til jeres kampe, ikke engang hjemmekampe.

Men tusind tak for de rosende ord, vi må jo kæmpe når dem på banen ikke vil. Som Werk sagde:

Opbakningen i Viborg kunne være bedre men når det er sagt , er der sket kraftige forbedringer i de seneste år, blandt andet pga. det nye stadion. En af årsagerne til den svage opbakning er blandt andet det ringe opland og de mange konkurrende klubber i området. Derudover kan viborg trodsalt kategorieseres som en håndboldby, som "stjæler" en del tilskuere.

Slutteligt skal det dog nævnes at der er ved at komme godt gang i det uoficielle fanmiljø i Viborg. Gruppering er endnu ikke specielt stor, men de gør et godt stykke arbejde gruppens størelse taget i betragtning. Den officielle fanclub gør desværre mere skade end nytte i øjeblikket hvilket er paradoksalt når man tager viborgs placering i tabellen i betragtning.

Harboe
      Bruger

det er da altid noget at det er ved at blive bedre så.
      At der er ved at komme uofficielle fanklubber kan vel betragtes som et oprør mod det officielle, nu når det er ring?

Harboe skrev:
      det er da altid noget at det er ved at blive bedre så.
      At der er ved at komme uofficielle fanklubber kan vel betragtes som et oprør mod det officielle, nu når det er ring?

Præcist – det er dog synd, at den oficielle fraktion, eller rettere sagt dele af den, laver så meget rod i den, at de ikke blot gør sig selv, men hele klubben en bjørnetejeneste. Det lader dog til, at der nu også er ved at ske noget på den front, så mon ikke langsomt der også sker forbedringer der.

Nå – nu vil jeg ikke hijacke jeres forum mere. Er trodsalt fra "fjendens" lejr. Vi ses i Viborg på mandag. Om ikke andet har i jo en chance for at vinde på lægterne 😉

isidore
      Bruger

Jeg vil også gerne sige tak for de rosende ord fra en Viborg-tilhænger. Det er altid rart at få ros fra modstandere. Ofte er det hadet (som jeg ikke har!) mellem klubberne og fans'ne der stjæler overskrifterne, men respekt (som din) bør også få spalteplads!!

Tak!:k:k

Christian
      Bruger

Chance ?

Hvis der var odds på det gav det vel 1.01 igen for AGF sejr på lægterne :b ?

Christian
      Bruger

vil til at smutte til NRGi Park, vi ses 🙂

Viser 14 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?