Har vi tid nok

Forside Fora AGF Har vi tid nok

Viser 42 svartråde
  • Forfatter
      toftdal
      Bruger

Hvis der er ca 4 uger fra sæson stop i 1 div og til start suppe efter sommerferie. ER det nok til at vi akn få fundet, forhandlet, købt og indkørt nye og nuværende spillere, til at vi kommer godt igang med en ny sæson i suppen.

Det vil ikke være godt hvis vi skal bruge halvdelen af efteråret på at få holdet indspillet til suppen.

HVAD synes i

AGFan2006
      Bruger

tror kun det er 2-3 nye spillere vi får ind og der er der blevet lavet forhåndskontrakter tror jeg

Ja, der kigges og tales garanteret allerede nu med spillere, som ved en given oprykning er klar til at få kontrakten helt på plads – fx Lucena, som jeg tror skriver under ugen efter oprykningen er sikret!

Jeg er sikker på holdet nok skal blive forstærket – det er der slet ingen tvivl om! der kan måske blive tale om en spiller der tilnyttes efter 1-2 kampe, men generelt tror jeg der kommer styr på det til tiden…

binzers
      Bruger

og vi skal lige huske på at størstedelen af vores førstetrup I AGF har spillet på superliga niveau for et år siden og har spillet temmelig mange kampe på højeste niveau, så det bliver nok slet ikke en ligeså stor omvæltning for os, som det ville blive for Lyngby og Fredericia at vænne sig til Superliga niveau'et… Men lad os nu lige sikre os oprykning først…

binzers
      Bruger

Frederik, jeg tror roligt du kan regne med at der har været folk i klubben der har brugt hele foråret til at scout'e efter potentielle spillere til AGF og forhandle med dem om en evt. fremtid i AGF, hvis oprykningen blev en realitet

binzers skrev:
      og vi skal lige huske på at størstedelen af vores førstetrup I AGF har spillet på superliga niveau for et år siden og har spillet temmelig mange kampe på højeste niveau, så det bliver nok slet ikke en ligeså stor omvæltning for os, som det ville blive for Lyngby og Fredericia at vænne sig til Superliga niveau'et… Men lad os nu lige sikre os oprykning først…

Glemmer du ikke, at vi rykkede ned med det hold?

agfgas
      Bruger

som der blir nævnt før – så tror jeg faktisk allerede BSN har kontaktet de evt mulige emner der skal til klubben hvis vi formår at rykke op ??….Tror faktisk der kommer en spiller til hver kæde 🙂 eller måske er det nok mere et håb [jump]

binzers
      Bruger

Soren Frederiksen skrev:

binzers skrev:

Glemmer du ikke, at vi rykkede ned med det hold?

nej, det glemmer jeg sgu aldrig… Min pointe var at de HAR superliga erfaring og kender de modstandere de forhåbentligt skal op at møde igen ud og ind, den fordel har Fredericia og Lyngby ikke

Budtz4ever
      Bruger

Ja vi får jo søren Berg og Asbjørn sennels hvis vi blot rykker op![cheers]

Harboe
      Bruger

binzers -> det er jo ikke alle fra de hold som ikke har erfaring fra den bedste liga, der er nogle fra Lyngbys hold som har det.

Budtz4ever -> det må være en joke.

Jeg tror Lucena er i hus, hvis vi rykker op.
      Han ville vente til sidst i juni med at vælge hans næste klub, det ligger da op til om AGF rykker op eller ej.
      Vi får nok en mere, men hvem ved jeg ikke endnu.
      Søren Berg kunne være en mulighed, men falder han virkelig i Oves spillestil?
      Eller en fra hans tidligere klub

Ays
      Bruger

Ny angriber i AGF ?
      😀

Lad os få Christian Poulsen han vil slås for holdet [lol]:D[yeah]

Ays
      Bruger

Ikke mere, han har jo sagt det ikke sker igen 🙂

Moller
      Bruger

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69459

Så er ham nu meget mere realistisk, selvom han ikke har helt samme klasse som Søren Berg.

Hr Olsen
      Bruger

Den korte opstart inden vi forhåbentligt er tilbage i suppen, ser jeg også som et problem. Selvfølgelig vil det hjælpe, hvis kvaliteten af de folk vi henter er høj nok. B)

Norden
      Bruger

Jeg mener ikke der skal hentes mange spillere… Det dur ikke…

Der skal hentes få spillere med kvalitet.

En venstre back, samt en offensiv midt/angriber er mine to vigtigste prioriteter pt.

Spinner
      Bruger

Hvor kan man evt melde sig ud, hvis man men er at der IKKE er tid nok?

Doooh,

der er tid nok!

Sennels, Bisgaard, Lucena, Simon A. pedernsen, søren berg, en ny 1. målmand og en centerforsvar, så tror jeg ikke vi rykker ned igen.

Jeg tror der skal en del forstærkninger til, alt respekt for vores unge gymnasieelever, men det er ikke en holdbar situation, at have dem som førstevalg i en hel sæson i suppen.

Born White
      Bruger

Simon A. Pedersen til 100k er da ik helt skudt ved siden af.

Fonnesbaek
      Bruger

Han har hvert fald rutinen -> http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69470

warnerbe
      Bruger

Nej tak til Simon A Pedersen…. De kampe jeg har set, gør ikke at jeg synes, vi skal smide 100k efter ham + noget løn. Ja vel er han en stor starut, og OP vil tilsyneladende meget gerne have sådan en, men mener ikke det er i angrebet vi står og mangler, og slet ikke, hvis vi måske kan skaffe berg og holde på katholm.

Og den korte opstartstid betyder, at vi helst ikke skal have alt for mange nye (max 2-3), der skal spilles ind, og så må vi hente et par forstærkninger mere til jul, for det er der ikke tid til. Til gengæld skal vi så køre videre på gejsten fra oprykningen og det faktum, at vi ikke mister så meget som de superligahold, der allerede er gået på ferie!!!! Det kan så koste senere på sæsonen, men vi skal gerne godt igang.

Flathon
      Bruger

Jeg tror Simon A Pedersen ville være en gevinst. Det eneste sikre angrebskort vi har, er Graulund. Det ku være fedt hvis en af de træder i karakter og bliver skide gode, men det sker jo nok ik lige her og nu. jeg ved ikke med Katholm. Han har jo før vist at være en god spiller i første division, men der må jo være en årsag til at ikke spiller på første holdet. Simon A, tror jeg har de egenskaber der skal til for at score mindst 10 mål i superligaen hver sæson. Om så BSN henter en der er endnu bedre… hvem ved. Men mener helt klart at simon har bevist at han ville være en god tilførelse.

Flathon
      Bruger

Jeg tror Simon A Pedersen ville være en gevinst. Det eneste sikre angrebskort vi har, er Graulund. Det ku være fedt hvis en af de UNGE træder i…

Born White
      Bruger

Meget simpelt – finder vi ikke en angriber der passer ind i Oves stil scorer vi ikke over 20 kasser i superligaen, der er de simpelthen for gode og det vil blive alt for nemt kun at skulle passe på en Graulund der ikke er god nok til at skabe plads til sig selv. Og da de 2 kender hinanden og han højst sandsynligt ikke er en dyr herre hverken at købe eller aflønne mener jeg bestemt han er en oplagt mulighed.

Spinner
      Bruger

Hvorfor tror alle at han vil være en gevinst? Han scorede nu ikke meget for Haderslev, og kan kun komme på banen i Esbjerg når de har skader og karantæner…

…og så skulle have være en SÅ stor gevinst for os?

Nogle gange forstår jeg bare ikke hvad folk herinde tænker!

Tjaaa folk tænker vel bare realistisk herinde. Set udfra om det er S. A. Pedersen eller de angribere vi har nu – hvor den ene er en offensiv midtbanespiller på 31-33 år, så er S.A. vel en styrkelse.

Og Spinner verden vil da være et kedeligt sted hvis man kunne forstå hvad alle folk tænkerB)

Anders_agf
      Bruger

Fonnesbaek skrev:
      Han har hvert fald rutinen -> http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69470

Nej tak til ham!! har set horsens nogle gange i år og han er virkelig pivringe. Manden kan seriøst ikke ligge en præcis aflevenring. Desuden er han alt for langsom og meget spinkel.

Born White
      Bruger

Jeg er kold over hvor ringe han er – skal vi beholde Ove og hans pivringe fodboldstil må vi jo have de rette folk til det – og det er altså som der bliver sagt ikke Graulund og en midtbanespiller på 33.
      Jeg så gerne Budtz på toppen og en ny forsvarsspiller i stedet. Eller som sagt før kig mod strømgodset
      http://www.godset.no/spiller.asp?SpillerID=511
      Kønt bliver det aldrig – men ærligt talt var det det da håvard flo var her og kunen han spille fodbold ?? Eller sagt på en anden måde hvor har han bevist han kunne andet end håndtere Gunnar Linds vildskud

Born White
      Bruger

Og nu vi er vi det – var det ikke strømgodset der i sen tid opfostrede flo-brødrene 🙂 Flere af dem har ihvertflad spillet der [shock]
      Nææh kun jostein

Jeg vil ha en flo på holdet !!! ligeglad med hvem det er[lol]

HvedeKim
      Bruger

Jeg vil meget hellere afprøve Peter Kovacs i GF end Simon A. Pedersen… Tror faktisk at Kovacs ville kunne gøre det særdeles godt ved siden af Graulund[yeah]

Peter Kovacs tror jeg også har et større potentiale end Simon A. Pedersen men ved ikke, han er også oppe i årene og så kunne vi ligeså godt smide Budtz op foran han er lige så stor.

granberg
      Bruger

På spørgsmålet om [i]de[/i] har tid nok, hæfter sig et andet spørgsmål; til hvad? Antaget at AGF rykker op i superligaen, tænker jeg umiddelbart at vi vil se en sæson a la den indeværende i 1. div. Forhåbentligt vil der komme en 2-3 forstærkninger i sommerpausen, men der vil givet vis mangle tid til at indspille de nye profiler. Derfor må vi nok regne med en del pointtab i efteråret, imens holdet tilspilles. Vil personligt gætte på endnu et par forstærkninger i vinterpausen, og så må vi håbe at pausen, ligesom i år, kan hæve niveauet tilstrækkeligt til at AGF bliver oppe i superligaen.
      Jeg vil nu ikke blive overrasket hvis vi ligger lige under nedrykningsstregen til vinter – vi ivrige fans må jo bare huske at AGF er igang med en proces, en langsom, men bæredygtig udvikling, der måske om nogle år vil bære frugt. Om der er tid nok til at sikre en 10. plads? Ja, hvorfor ikke??? Om udviklingen vil…

AGFan2006
      Bruger

Tror med 3 nye forstærkninger at agf vil spille med i toppen fra næste sæson allerede, de fleste på holdet ved hvad der skal til og med 3 forstærkninger og måske lidt unervurderen fra modstanderne synes jeg det ser godt ud. CMON GF FFS !!!!!!

shazo
      Bruger

Simon A. pedernsen vil ikke være en forstækning!!!

Moller
      Bruger

Simon A. Pedersen ville være en forstærkning. Det afhænger, hvad man tænker på, når det drejer sig om forstærkninge.r

Han er ikke en spiller, der vil blive en stor profil, der kan løfte hele holdet op på Superligaklasse, og vi vil nok rykke ned, hvis vi kun køber 3 spillere i "Simon A. Pedersen"- klassen.

Men han er dog en forstærkning i og med, at han er en type som vi mangler. Sand er mere eller mindre ved at være færdig på topniveau, og Simon.A er én klasse bedre end Tullberg.

shazo
      Bruger

Simon A. Pedersen han ikke fået meget spille tid for det hold som nr.9 mener jeg det var? tror du så han kan blive noget for os?
      For det næste er det også urilistisk og tænke på, for jeg er næsten sikker på BSN og Ove ikke vil have ham, de vil selvføelige have ordenlig og klare forstænkinger til første holdet og ikke til DS!

OnlyAGF
      Bruger

Hvad med Jens Berthel Askou ??

Han er fortid i silkeborg og tilmed gratis…

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69510

og

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69512

rotten
      Bruger

Her er vores nye angriber:

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69514
      [jump][jump][jump]

Aarhus_1000
      Bruger

Ja lad os da få nogen flere spillere med evige skader:-) Syntes ikke om ham eks-bundby manden du foreslår der.

rotten
      Bruger

Han opfylder ellers BSN's kriterie om at have A-landskampe på CVet[think]

En Skoubo i topform ville da vist kunne bruges på de fleste hold i Suppen…

Moller
      Bruger

Jeg mener så slet ikke, at Skoubo er realistisk. Manden var på det danske landshold, og når han er skadesfri er han aktuel for et hold, der spiller i La Liga.

Der kan vi slet ikke være med.

Det vil også være et stort sats at købe ham med hans skadesfrekvens.

Rent typemæssigt mangler vi dog lige præcist en Skoubo. Vi må dog nok sigte lidt lavere og gerne mere sikre spillere i forhold til skader.

JeppeRC
      Bruger

rotten skrev:
      Her er vores nye angriber:

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69514
      [jump][jump][jump]

Seriøst, hvor mange stoffer har du taget siden du tror vi kan få MORTEN SKOUBO?

Viser 42 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.