Har vi penge???

Forside Fora AGF Har vi penge???

Viser 3 svartråde
  • Forfatter
      MTAC.nu
      Bruger

Jeg syntes det er meget misvisende at vores sportchef i går udtaler at vi ingen penge har og man skal ikke forvente nogen indkøb. Dagen efter går direktøren så ud og siger at der er penge hvis den rigtige spiller viser sig.

Bør ledelsen og Brian Steen Nielsen ikke koordinere deres udtalelser, hvad mon sponsorer og interessenter tænker, når der kommer blandede meldinger fra klubben.

Brian Steen Nielsen snakkede også tidligere om et fælles koncept fælles retning, syntes nu ikke det tyder på meget er fælles i den klub lige nu.

Balder
      Bruger

Jeg synes absolut ikke, der er noget dobbelt i det. Winfeld udtalte for få dage siden, at det ikke var sikkert, at der blev hentet nogle forstærkninger. Det er vel egentligt det samme, han siger nu. Han siger at der kun bliver hentet, hvis den rette dukker op.

/Balder

MTAC.nu
      Bruger

Man kan ikke melde noget ud den ene dag og så noget andet en anden dag, i hvert fald ikke når man har folk man skal tænke på. Jeg syntes bare det er endnu et eksempel på at AGF ikke helt har styr på sagerne. Desuden syntes jeg kun BSN skal snakke med pressen, jeg syntes Lars Windfeld skal snakke gennem BSN og ikke som nu hvor de reelt modsiger hinanden.

MTAC.nu
      Bruger

En Kim Madsen eller Traore er ikke at kaste penge, dem ved vi jo kan præstere i SAS-ligaen, lige som Thomas Lindrup. At spilleren så vælger ikke at slå til kan dem der køber vel ikke altid lastes for….

Viser 3 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?