Gyllerik – nej tak

Forside Fora AGF Gyllerik – nej tak

Viser 1 svartråd
  • Forfatter
      Spirit of 86
      Bruger

Hvis det virkeligt er sandt, at Gyllerik skulle være på vej til AGF, så vil jeg gerne være den første til at beklage det.

Ud over at manden er en komplet nar, så giver de FCM folk jeg kender ham ikke det bedste skudsmål. Lidt doven og taktisk naiv skulle være nogle af de mindre spændende sider – Hvilket står i skærende kontrast til vores nuværende træner.

Jeg håber virkelig at Ove P bliver, men jeg har desværre hørt rygtet om at han skulle til Aab til nytår før.

Christiano
      Bruger

Ikke desto mindre kan man ikke fornægte resultaterne med FCM: En bronzemedalje og to sølvmedaljer. Den seneste sølvmedalje var muligvis mindst lige så meget Thomasbergs fortjeneste, men det understreger vel bare at manden er samarbejdsvillig og lader sig inspirere af sine kollegaer? Jeg er bestemt af den opfattelse at Erik Rasmussen ville være manden der løftede arven fra Ove P og tog klubben et skridt nærmere medaljekampen. Efter min vurdering har Rasmussen vist, at han om nogen er i stand til at give unge talenter chancen kombineret med det faktum, at han har skabt resultater. Spørgsmålet er mere om Rasmussen's profil og ledelsens stil er i samme linje, hvilket formentlig er mere end tvivlsomt. Rasmussen virker ikke umiddelbart til at være i kridthuset hos BSN og co.

Viser 1 svartråd
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?