Grønkjær klar – de andre skader,

Forside Fora AGF Grønkjær klar – de andre skader,

Viser 14 svartråde
  • Forfatter
      salling
      Bruger

jeg har lige læst inde på bold at grønkjær bliver klar, men mon han alligevel kan holde en hel kamp, det nægter jeg og tro.

http://www.bold.dk/nyt/?vis=75645

de andre tre skader ser godt ud for agf, jeg tror godt vi kan tage en sejr over for et anderledes forsvar uden gravgaard,:k:k

nogen der ved om graulund bliver klar?

salling
      Bruger

håber dioh kan gå ind og kæmpe mod ham antonsson der begik straffe sidst, han er lidt usikker

Castro-AGF
      Bruger

Graulund har karantæne…..

Hatte
      Bruger

Graulund bliver klar, men det hjælper ikke det store når manden har karantæne. Som Salling siger, tror jeg helt klart Antonsson er deres svage punkt. Og ellers må vi satse hårdt på at vinde overtaget på midten af banen. Synes ikke Hjalte og Wurtz har været skræmmende, det har Lucena heller ikke på det sidste. Men hvis alle rammer dagen, kan AGF godt få et nognelunde overtag på midten, så skal Lumb og Krabbe (Eller Lindkvist) bare være opmærksomme på hvad der måtte komme, og Staff, Budtz og Kim Madsen skal cleare alt der kommer.

Så er der en real chance tror jeg. Desværre tror jeg bare at FCK vil gøre alt for at revanchere sig, efter de sidste par kampe. Men hvis GF kan holde dem fra scoring i de første 60 min. og vi måske selv kan putte en ind, er det bestemt realistisk. Men det vigtiste er, at FCK ikke får et overtag og vind i sejlene. Så 100 % koncentration konstant.

I er og bli'r et badeland.

Hornbek
      Bruger

Mener bestemt også at vi har en chance, hvis alle kæmper. Det holder bare ikke at så mange som mod FCM har en offday.

Nu er den nævn af flere herinde, men genopfrisker lige :
      Lad os nu lave AVAVAVAVAVAVAV, når Grønkjær har bolden. Det kunne være mega fedt!!

grind88
      Bruger

@Hornbek
      "Lad os nu lave AVAVAVAVAVAVAV, når Grønkjær har bolden. Det kunne være mega fedt!!"

Jesus christ. Lad ham nu arbejde i fred. Er det ikke under vores værdighed at forfølge enkelte spillere på den systematiske måde? Hvordan er det anderledes end at lave abelyde, mod fx. en spiller fra Afrikas sorte land?
      Grønkjær bliver i forvejen systematisk forfulgt af den onde, onde lyskeskade (og det hav af spillere, der så inderligt ønsker at sparke ham i græsset). Ka man så ikke leve med, at han ser lidt forarget på dommeren og slår ud med arme og ben? (…nej, det kan man måske ikke…det er faktisk pissetræls at se på..grrr)

foged
      Bruger

Grønkjær er liganes bedste, men han er også ligaens mest arrogante tudefjæs. Dengang Zidan spillede lykkedes det jo fint at skræmme ham fra tribunerne, så hvorfor ikke prøve det igen.

Jeg tror dog ikke selv på, at Grønkjær er specielt modtagelig for vokal chikane, men det skal da prøves.

Fresh
      Bruger

grind88 skrev:

Jesus christ. Lad ham nu arbejde i fred. Er det ikke under vores værdighed at forfølge enkelte spillere på den systematiske måde?

Det er vores pligt som 12. mand at genere ham mest muligt under kampen. Hvis vi kan fjerne bare 2 % af hans fokus fra kampen, har vi gjort vores arbejde godt.

grind88
      Bruger

hm…okay så

AGFan2006
      Bruger

@grind88
      [think][lol][lol][lol][lol][lol][lol][lol][lol][lol][lol][lol][lol]

Meloveyou
      Bruger

Han var fandme god i dag:(

Vi gjorde ham god fordi vores backs er blottet for talent.

HvidIhjertet
      Bruger

Vi stiller også med et af de yngst forsvar i ligaen, udover budts, er vorse forsvar spillere som ikke har særlig meget rutine,,, Lumb,Kure.og krabbe, synes krabbe spiller ring idag. Han laver mange dumme frispark, hvor vi kunne have lavet kontra eller så fck for et frispark, hvor de er farlige hver gang,

Krabbbe var da også en katastrofe mod FCM. Han aner jo ikke hvad han skal stille op med bolden, og det er tydeligt, at han slet ikke har det godt, når bolden er i nærheden af ham.

Jeg tror, at han hellere vil være hjemme foran sin Playstation end spille Superliga bold.

Ceres
      Bruger

Peter Sehsted skrev:
      Vi gjorde ham god fordi vores backs er blottet for talent.

Hold venligst Lumb uden for… Han har spillet både godt og stabilt det meste af sæsonen og har kun begået enkelte fejl, som iøvrigt alle unge spillere gør… Jeg husker også enkelte kæmpe personlige fejl af Agger der kostede mål, da han spille sin første sæson i Superligaen for Brøndby.
      .

Viser 14 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?