Graulund-plakat.!!

Forside Fora AGF Graulund-plakat.!!

Viser 8 svartråde
  • Forfatter
      Xander
      Bruger

Har i set denne side med fodboldspiller plakater.? De er sygt fede og der er sku også et par AGF'ere.!!

Især Grauhundens version er møgfed.!

http://www.baald.dk og find den der hedder Peter! Direkte link: http://baald.dk/products/graulund-plakat?variant=10044037765

Jeg napper en med Graulund til herreværelset.!

Negreanu
      Bruger

"Kunst"-smag er (heldigvis) individuel og vores er vist ikke den samme 🙂 Synes den er hæslig.

otagra
      Bruger

jeg skal heller ingen have

Schmidt
      Bruger

😮 400 for det makværk?

Sindssygt fed. Endelig ved jeg hvordan min første tatoo skal se ud. Og den kommer til at fylde hele min ryg!!

Henze05
      Bruger

GraulundforPresident skrev:
      Sindssygt fed. Endelig ved jeg hvordan min første tatoo skal se ud. Og den kommer til at fylde hele min ryg!!

Pics or it didn't happen!

Xander
      Bruger

Altså den normale plakat-størrelse koster kun 300…

Ja der er jo smag og behag om man finder det pænt, men jeg finder det fedt med noget anderledes plakat-kunst, og så er det dejligt at der også vælges nogle GF'ere 🙂

Negreanu
      Bruger

Er det overhovedet lovligt at bruge en person på den måde? Såfremt han ikke har spurgt om lov altså.

Kunstneren bruger jo ikke det fulde navn, og ikke hele logoer mm. Så ja det er det. Se evt de andre billeder for sammenligner. Sanchez er jo ikke er varemærke, og Arsenals logo er kun lavet som en kanon, ikke andet. Så der er nok tale om en gråzone, hvor Arsenal selv skulle anmelde kunstneren, og ikke rigtig opnå andet end at få forbudt den pågældende plakat.

Jeg synes iøvrigt de er super fede 😀

Viser 8 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.