Gratis til AGF – AAB

Forside Fora Off-Topic Gratis til AGF – AAB

Viser 6 svartråde
  • Forfatter
      salling23
      Bruger

Hvordan kommer gratis ind i det her?

http://www.morethanaclub.dk/news.php?readmore=9978

Der står jo tydeligt i artiklen ,http://at man skal indbetale mindst 100 kr på den konto der skal oprettes.

Så vil jeg da hellere give pengene til GF for billetten

carpe_diem82
      Bruger

Du kan vel bare trække de 100kr ud igen?

Synes dog det er alt for besværligt, og hader spillesteder som forsøger at lokke folk med "Gratis" ting/penge i håbet om. at en eller to af dem har en ludoman gemt i sig.

Emil_G
      Bruger

Det er meget smart 🙂
      Du sætter 100.- ind, spiller 50 kr på AGF over Esbjerg – dernæst trække du de 50.- ud igen og venter på at få dine 50.- med odds 2,30-3.30 tilbage igen 😀

Du får simpelthen penge for en gratis billet 😀

HvidIhjertet
      Bruger

hvorfor så ikke spille alle 100 ? 🙂

Webmaster
      Bruger

Billetterne til kampen mod AaB jo 150,-

Så du da alle dage spare penge på dette!

Billet til 150 og et freebet på 50 ,- Det er jo 200,- Morethanaclub.dk giver dig. Derudover kan du som Emil_G spille det gratis væddemål og trække dine 50 ud igen.. så har det jo ikke kostet en noget..

Webmaster // Peter Clausen

Luke2000
      Bruger

Alfa omega er at det ikke er gratis, det er rigtig dårlig stil at vildlede folk på den måde.

Steen6372
      Bruger

Giver Luke ret. Det er dårlig stil. En ting er, at det er den måde tvivlsomme firmaer lokker kunder til ("gratis"). Noget andet og værre (for mig) er, at MTAC laver en nyhed ud af det. Det skader sidens troværdighed. Så kan tilbuddet være nok så godt og reelt. Men lad være med at skrive "gratis til fodbold", når folk reelt skal have 100 kr. op af lommerne.

Så mit råd er: Lav en annonce der lokker, hvis man endelig vil tjene penge på sådan noget her. Men bland det ikke ind i nyhederne.

Viser 6 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?