fbpx

Gøre fodboldtrøjer størrere?

Forside Fora Off-Topic Gøre fodboldtrøjer størrere?

Viser 16 svartråde
  • Forfatter
      Agadez
      Bruger

Hej. Jeg har en fodboldtrøje som er ved at være for lille. Jeg holder meget af den, og vil derfor spørge nogen herinde om de kender nogen steder hvor man kan få lavet sit tøj størrere? Den er lavet af nylon, så den vil kunne give sig meget.

På forhånd tak for hjælpen!

Henze05
      Bruger

Er det trøjen der er ved at være for lille? ;).

Jeg tror desværre ikke, der er så meget at gøre med fodboldtrøjer. Du kunne give den til en lidt større person, som så kunne ha den på lidt, så den udvidede sig. Men det er også mit bedste bud :(.

axelaxel
      Bruger

Jeg har samme problem med mine boxershorts:D

Agadez
      Bruger

Hehe Henze! Gid jeg havde en ven der var mega fed lige nu, det havde været godt 🙂

Nå, jeg tror sgu heller ikke der er så meget at gøre desværre.

GF karma
      Bruger

Du starter med at røre en pakke gær ud i vand i en en skål.
      Så lægger du trøjen ned i skålen.
      Når den er gennemblødt, ta'r du den op og vrider den.
      Lad den hvile på bordet i en time, så sku' den gerne være hævet.

Agadez
      Bruger

Hahaha… jeg kan ikke helt finde ud af om det er seriøst eller ej 😀

Unknown99
      Bruger

axelaxel skrev:
      Jeg har samme problem med mine boxershorts:D

Er din røv da ved blive for stor?

letager
      Bruger

Mit bud er at det er nemmere at gøre sig selv mindre end at gøre sin trøje større!

Jonas S
      Bruger

Agadez skrev:
      Hahaha… jeg kan ikke helt finde ud af om det er seriøst eller ej 😀

Det er tråden forhåbentlig heller ikke? 😉
      Den må du sgu længere ud på landet med. kærligt ment.

axelaxel
      Bruger

Prøv! Så finder du ud af det.

Agadez
      Bruger

Hehe, jeg kan godt følge dig Sauermilch, men man ved jo aldrig hvad man kan gøre i dag 😀 Så jeg ville da lige give det et skud.

Axel, det er bliver mit eksperiment her henover weekenden! 😉

bak44
      Bruger

Et løbebånd! 😉

Willow
      Bruger

Jeg har det omvendte problem.
      Min kone er blevet for stor, hvordan får jeg hende ned i størrelse igen? & samtidigt ikke mister livet.

Agadez
      Bruger

Hahahaha!

Tror det letteste er at klemme munden sammen når der er chokolade på bordet 🙂

Agadez skrev:
      Jeg har en fodboldtrøje som er ved at være for lille. Jeg holder meget af den, og vil derfor spørge nogen herinde om de kender nogen steder hvor man kan få lavet sit tøj størrere? Den er lavet af nylon, så den vil kunne give sig meget.

Jeg har lige tjekket mine AGF trøjer, de er lavet af polyester (selv min ældste trøje hvor der står Ceres på brystet og Alm. Brand i nakken).

Polyester kan strækkes hvis man vasker det meget varmt og lader det lufttørre imens det bliver strukket ud, se dette:

http://www.ehow.com/how_6386966_stretch-polyester-fabric.html

Nylon kan også strækkes når det er vådt, se denne opskrift:

http://www.ehow.com/how_5130422_stretch-football-jersey.html

Problemet med Nylon i den forbindelse er at man trækker fibrene fra hinanden og man mister derfor al elasticitet der hvor man har strukket den.

Hvis din trøje er lavet med spandex-indlæg bliver det nok svært, for spandex skal som polyester bruge varme for at blive udvidet.

Willow skrev:
      Jeg har det omvendte problem.
      Min kone er blevet for stor, hvordan får jeg hende ned i størrelse igen? & samtidigt ikke mister livet.

Grundlæggende set kan du bruge alle metoder som medfører at hun bruger mere energi end hun indtager.

Du kunne f.eks. sætte hende til dette, men det er med risiko for at hun slår dig ihjel førend I kommer igang:

– tag hende med på stadion, sæt jer så langt væk fra et udskænkningssted som muligt og bed hende jævnligt om at hente en stadion platte til dig. Med tiden kan du optrappe øvelserne ved at tage nogle venner med på stadion og lade hende rende hver gang de også trænger.

– send hende på lørdagsindkøb på gåben i stedet for at køre hende i bilen.

Du kunne også give hende et vild med dans kursus, det er dog med risiko for at hun render med danseinstruktøren eller at hun oftere vil have dig med ud og danse.

Den metode med mindst risiko jeg lige kan komme på er at du gør kur til hende som dengang I mødtes og I blev forelsket [1], det kan dog medføre store økonomiske omkostninger hvis du gør det for godt og hun vil giftes med dig og du risikerer også ikke at få lov til at gå på stadion så tit mere (det kommer nok af sig selv at du ikke har råd til det når du har betalt for et prinsesse-bryllup til hende).

[1] Effekten kommer indirekte gennem øget træningsaktivitet i soveværelset og der bliver du nødt til at lade være med at gøre alt det fysiske arbejde, det er selvfølgelig udelukkende af hensyn til hende.

Viser 16 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.