Gode nyindkøb….

Forside Fora AGF Gode nyindkøb….

Viser 20 svartråde
  • Forfatter
      Fesses
      Bruger

Efter det ikke lykkedes at få Bechmann til GF, har der været meget snak om plan b. Men hvad ville jeres plan b evt. være?

Der har været navne som Stefan Bidstrup og Peter Madsen oppe at vende herinde, men er efter min mening slet ikke holdbarre. De er for gamle, i GF skal vi satse på de yngre spillere.

Efter min mening har vi stærkt brug for en højre midtbane, en venstre back, og evt. en ekstra angriber.
      Hvis jeg skulle komme med et bud på et godt køb, ville det være Peter Nymann Mikkelsen fra Sønderjyske. Han er ikke desideret ungdomsspiller med sine 23 år, men der er da mere fremtid i ham end i f.eks. Bidstrup! Han er lyn hurtig, og god tekniker, men jeg ved ikke om han er for dyr? De kunne jo evt. beholde Mazurkiewicz, og få en slat penge oven i.

Hvad er jeres bud på et godt indkøb?

Lasseh
      Bruger

Jeg har hørt at Nymann snart skulle blive præsenteret i OB.

OB og AGF er begge blå og hvide ! Kan de ikke forveksles ? :p

Christian
      Bruger

Fesses mener du at SE skal have penge, + tomek , og så får vi Nymann, nej tak..

Tomek er bedre end nymann. Efter min mening skal vi beholde Tomek..

Fesses
      Bruger

VAIIH skrev:
      Fesses mener du at SE skal have penge, + tomek , og så får vi Nymann, nej tak..

Tomek er bedre end nymann. Efter min mening skal vi beholde Tomek..

Ja, det var det jeg mente. Det er svært at sammenligne de to og sige hvem der er bedst. Tomek befinder sig bedst centralt på midtbanen, hvor Nymann er bedst i højre side. Ud fra min vurdering vil Nymann kunne gå direkte ind og få en plads blandt de startende 11, og det mener jeg ikke Tomek kan. Derfor er Nymann "bedre" end Tomek.

RasmusT
      Admin

Martin Borre til højre kant synes jeg vil være et godt køb.. Eller som nogen har snakket om herinde så Borre i bytte med Grahn..

Budtz4ever
      Bruger

mazurkiewich er en klasse spilelr, han skal ikek væk og slet ikke for nymann

zcml
      Bruger

Tomek er væk, og kommer stensikkert ikke tilbage.

KejserR
      Bruger

Hvad med Muhammed Akinci eller Jacob Poulsen ? Anders Due ville også være en god forstærkning hvis han ville væk .. .

Nymann ville være et super køb B)

ooOOAGFOOoo
      Bruger

Jeg synes det kunne være Super at få Nymann…

Fesses
      Bruger

KejserR skrev:
      Hvad med Muhammed Akinci eller Jacob Poulsen ? Anders Due ville også være en god forstærkning hvis han ville væk .. .

Nymann ville være et super køb B)

Gode bud! Tror desværre ikke Due vil væk. Muhammed Akinci er et godt og realistisk bud, og specielt Jacob Poulsen nu når Ove P. er i GF.

altid gf
      Bruger

synes også Jacob Poulsen er uhyre god, men tror bare ikke han synes Agf er interresant nok…. Tror han vil til udlandet hvis chancen bød sig.

Der er jo også Lasse Kryger??
      Kunne han måske være et bud??;):D

altid gf
      Bruger

ja minder han ikke også lidt om Duncan?
      Godt bud!!

shazo
      Bruger

Peter Nymand syntes jeg ville være et godt køb… men ellers en foran, da Peter F er lavet af glas, devære da han er god

leroy
      Bruger

Lasse Kryger ville være et godt bud… ideel til Ove p filosofi hvor der er en mand der skal modtage bolden og være en slags spil station…

ooOOAGFOOoo
      Bruger

ja Lasse Kryger vil passe gdt tror jeg osse…Muhammed Akinci Jacob Pouelsen…gode bud

altid gf
      Bruger

Det vil være nice at nappe Kryger og Poulsen. Akinci nej tak….
      Så hellere en til højre back…
      Men det er jo overhovedet ikke sikkert der kommer flere! husk det….

Granda
      Bruger

Jacob Poulsen mener jeg er urealistisk, han skifter enten til BIF, FCK eller udlandet..

Men et urealistisk ønske ville være at se Josta Dladla tilbage i den hvide trøje, det ville være høj klasse..

Altid AGF
      Bruger

Jacob Poulsen så jeg meget gerne i AGF.. han vil mere eller mindre være den perfekte mand på højre kanten.. Akinci er mere central og der synes jeg ikk vi mangler… Mit ønske er Jacob P. selvom det nok er lidt urealistisk.. og ja måske en Lasse Kryger…
      Håber snart der sker noget!!

zcml
      Bruger

Jakob Poulsen står også rigtigt højt på min ønskeseddel. Ud over at han ville passe perfekt ind på holdet som fløj, så kan han jo også spille en rigtig god back, hvis det skulle vise sig at vi fik mere brug for ham der.

Tror dog ikke det er sansynligt, det eneste der skulle kunne trække ham til AGF er Ove, men Jakob vil nok hellere prøve udlandet.

Viser 20 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?