fbpx

Glen R træner i AGF til vinter?

Forside Fora AGF Glen R træner i AGF til vinter?

Viser 40 svartråde
  • Forfatter
      HvidIhjertet
      Bruger

En sejr i de sidste 14 kampe, og en masse uro i klubben over den seneste tid. Samler man de forskellige historier sammen, så synes jeg, at der tegner sig et billede på, at Wieghorst desværre er fortid i AGF inden længde.

Går vi måneder tilbage, hørte vi først historien om et dårligt forhold mellem Wieghorst og ledelsen. Kort efter kom det frem, at JN har udvekslet mails med Glen Riddersholm. En mand der slet ikke var "klar" til at stoppe som cheftræner, og som garanteret har støvsuget nok der hjemme, at han godt må træne igen for konen.

Derefter kom en røvfuld af forfærdelige resultater, som toppede mod Viborg.

I går kom det frem, at Peter Graulund har noget insider viden fra en/flere spillere i AGF, og han kunne fortælle og op til flere møder i klubben ang. dårlig kommunikation mellem træner og spillere.

Alt i alt er der intet der i øjeblikket tegner positivt for "Det Nye AGF" og selvom jeg ikke er typen der er glad for trænerskift, og jeg egentlig er rigtig glad for Morten Wieghorst og hans tilgang til fodbold, så tror jeg sgu' at sæddet under ham er meget varmt, og jeg vil ikke blive overrasket over, at han er fortid når der spilles igen næste år.

Man kan argumentere for, at MW vil få længere snor end andre især da det lidt er Lars Fournais egen bagdel der er på spil, da han ansatte ham inden sportschef, direktør m.m. men kender man Jacob Nielsen ret, så fyrer han en person, når han ikke længere kan se nogen fidus i det. Og det tror jeg ikke, at han længere kan.

Jeg har en "fidus" til, at Glen er i Aarhus i starten af 2016.

dengamle
      Bruger

Jeg tror Wieghorst`s snor er meget lang – men derfor kan det da godt være han stopper i AGF
      Men mon ikke det så sker på en måde så det er fordi han selv skal vil noget andet / landstrænerassistent måske?

chilli
      Bruger

Hvis dette scenarie faktisk er rigtigt, og man aktuelt overvejer GR. Så må man dæleme håber, at ledelsen får løbe skoene på, og kommer i aktion.

Med tanke på, at Colin Todd tilsyneladende iflg. rygterne er færdig i Randers pga. de nye investorer. Så kunne man godt "frygte", at de samme personer har indstillet sigtet på GR, som træner og talent udvikler i Randers fremover.

dengamle
      Bruger

Sportschef i Randers har sagt op i Randers til 1.2.
      Kunne JA være på vej væk – hjem til Sverige – og skulle PC være på vej til AGF og forenes med Jacob Nielsen?
      Jo fodbold er en forandrelig ting….

Eraticator
      Bruger

1. Wieghorst bliver IKKE fyret, han har haft 3 måneder til at spille et helt nyt hold sammen. Giv nu manden noget tid. Der vil være svingende præstationer med så mange nye og unge spillere. Lad nu vær med at tro, at en ny træner altid er løsningen. Hvordan gik det da man prøvede med Tryllerik i stedet for Ove P, og Fredberg i stedet for Peter S? Kan godt være Peter S ikke var vellidt blandt Kirkeskov, Sloth og Akharaz, alle spillere som ikke ydede en skid efter fyringen, men vi var blevet oppe med ham da han kan skabe resultatet med et middelmådig materiale.
      2. Peter C kommer IKKE til AGF, vi har ansat en sportschef som først lige er ved at sætte sit præg på truppen, han skal minimum have 4 transfervinduer før man kan give ham en vurdering.

Nu må vi AGF fans altså bide i det sure æble og have noget tålmodighed. Man bygger ikke en vinderkultur op på et halvt år.
      Lad os håbe at vi om 5-6 år, kan udvikle nok egne spillere til at få et hold ala AAB, med lokal patriotisme og folk der vil slå ihjel for at vinde.

@Eraticator
      Trykker på enig knappen, kunne ikke siges mere præcist.

salling23
      Bruger

Graulund har noget insider viden, men fra hvem eller hvor mange vides ikke.

Synes dog klart at han i en del af indslaget i Superliga XL viste hvor lidt indsigt han egentlig har:
      1: Han siger at AGF ikke har en plan for hvordan man integrerer udenlandske spillere.

Det er der. Man har ansat en teamchef til at hjælpe spillerne med at falde til http://www.agf.dk/klubben/nyhedsarkiv/2015/juli/agf-styrker-holdet-bag-holdet/

2: han sammenligner med situationen omkring de afrikanske spillere i FCM.
      Forskellen er bare at FCM henter spillerne til som ungdomsspillere, mens AGF henter "ældre" spillere

Samtidigt

ThomasC
      Bruger

GR rykker ikke til Randers. Det siger sig selv. En mindre klub end FCM, som i de seneste par år har klaret sig ualmindelig flot og grænsende til overpræsteret. Det ville da være dumt for GR.

Han har så gode kort på hånden, at han vælger et mere spændende projekt end at ændre Randers' fysiske stil til noget han selv bedre kan lide. Det skal selvsagt være et nyt projekt, hvor lønrammen ikke allerede er så låst som den er i Randers – uanset om de klarer sig bedre, er det jo begrænset, hvor mange penge der yderligere kan hentes i kassen. Det er jo dømt til at fejle, så nej GR ryger ikke til Randers.

GR til GF skal jeg ikke kunne udtale mig om, men jeg ser ikke noget der tyder på, at MW er på vej væk.

Problemer i spillertruppen med kommunikation er en svær størrelse af bruge som baggrund, og den kan naturligvis ændre meget og gøre det hurtigere end man lige skulle tro, men hvis vi tænker rent resultatmæssigt og projektmæssigt, så sidder han ganske komfortabelt.

Det er ikke noget nemt spilskifte de har gang i på Fredensvang. FCN var ved at rykke ned i sæsonen inden de vandt mesterskabet, og selv mægtige Spanien havde problemer, når de ikke kom foran.

Det sprudler fra tid til anden, men det tager bare enormt lang tid at lave sådan et skifte, og det er ikke blevet nemmere af, at 1½ fodboldhold er udskiftet siden nedrykningen pga. spilstilen og bagage fra den kedelige æra. Næ MW sidder sikkert på posten i min bog.

HvidIhjertet skrev:
      Kort efter kom det frem, at JN har udvekslet mails med Glen Riddersholm.

Ifølge BT drejede den kontakt sig om at Glen gerne ville have Danny Olsen til FCM. Benhams drenge ville dog ikke vide af Danny og dette var så en af dråberne som fik Glens bæger til at flyde over og til at sige op.

Eraticator skrev:
      1. Wieghorst bliver IKKE fyret, han har haft 3 måneder til at spille et helt nyt hold sammen. Giv nu manden noget tid. Der vil være svingende præstationer med så mange nye og unge spillere.

JensA er enig med dig:

http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold/superliga/agf/ECE8259009/Sportschefen-vil-ikke-gå-i-panik/

vi kan ikke bare gå i panik og tage uigennemtænkte beslutninger, fordi vi har tabt en fodboldkamp.«

..

Men samtidig er det ikke usædvanligt, at et hold pendler i præstationerne, når der er mange nye spillere. Og vi har mange nye. Vi ved, at vi har et højt topniveau, men problemet lige nu er, at når vi spiller på lavt niveau, så er det alt for lavt,« siger han.

Men hvad kan I gøre for at ændre det?

»Vi skal som hold søge at finde større stabilitet. Men efter kampen fredag får vi tid til at udvikle os og få tingene på plads. Det samme skete sidste efterår i oktober. Jeg synes, at det var meget tydeligt sidste efterår. Vi havde – og det var inden, jeg kom til – fået 10 nye spillere ind, resultaterne i efteråret gik op og ned, men heldigvis fik vi en god november, inden vi gik på ferie. Og så blev vi klart bedre i løbet af foråret. Vinteren er jo den periode i dansk fodbold, hvor man virkelig kan arbejde med holdet og spillestilen og den slags. Det er der slet ikke tid til i løbet af sommeren.«

Hvad skyldes det lave bundniveau, tror du?

»Jeg har svært ved at pege på en specifik faktor. Ofte er der flere ting, der hænger sammen. Det kan være dele af vores forsvarsspil, rent taktisk, det kan være den indbyrdes forståelse mellem spillere, som ikke har spillet så meget sammen tidligere. Der er også en modstander at tage hensyn til. Det kan ikke lade sig gøre at pege på en ting og sige, at det er det, der er årsagen. Der er flere faktorer, tror jeg,«

zcml
      Bruger

Efter en god start på Superligaen, har det hovedsageligt været jammerligt det vi har set på banen!
      Der har været enkelte gode kampe, men ud over mod FCN har de højest givet et point.

Jeg er dog enig i, at det nok er for tidligt at dømme Wieghorst til fyring, da det stort set er et helt nyt hold, der skal spilles sammen.
      Når det er sagt, så er jeg ikke den store fan af MW's spillestil!
      Jo, det er meget pænt, når det lykkedes, men det er også som om det er lidt for pænt, og alt for meget resultatløst!
      Jeg er tilhænger af hold, der vil spille flot fodbold, men der skal også være plads til noget hurtigt, direkte spil.

Hvis der så samtidig er noget om snakken, om at kommunikationen mellem træner og spillere ikke er ret god, og forholdet til ledelsen (mellem Wieghorst og Jacob Nielsen) heller ikke er for godt, så ser jeg det som ret formålsløst at fortsætte samarbejdet.

Forstå mig ret! Det er ikke fordi jeg ønsker endnu en trænerfyring, men for mig at se, er Wieghorst ikke vejen frem!

dengamle
      Bruger

Sejren er til ære for Graulund og hans vrøvlesnak – håber snart han kommer videre i livet uden alt den svinen andre folk til…

petersen100
      Bruger

Jeg tror desværre at der er hold i graulunds snak, men sejren i går ligger nu en dæmper på hele snakken. Lad os komme videre med Wiggo og forstærke holdet et par steder.

Henze05
      Bruger

Så er der måske alligevel hold i det. MW fyret. Glen tager nok over om lidt.

Bjarne V
      Bruger

Men hvad er det der taler for, at disko Glenn skal lykkes med projekt, nu hvor et produkt af DBU, assistent træner i udlandet og tidligere landsholdsspiller ikke kan?

Luke2000
      Bruger

Vi er simpelthen galehusset!!
      En sæson hvor vi ligger 12 point over nedrykningen, vi kommer ind som det dårligste hold vi kunne ikke engang vinde 1 division.
      Syntes det er under alt kritik at fyre en af Danmarks bedste trænere for at satse på en som godt nok også er rigtig god men det er jo ikke gratis at fyre MW han skal vel have løn i kontraktperioden AGF Har for mange penge må jo konklusion jo så være.

MC
      Bruger

Hvis man ser på det reelle resultat, så har vi spillet os til 18 point hen over efterårets 21 kampe, og er 3 eller 0 point(afhængig af Esbjergs kamp), fra en normal nedrykningsplads, så er det heller ikke godt nok. Specielt hvis man ser på udviklingen, eller mangel på samme, i spillet.
      At man kan finde på at kalde MW for Danmarks bedste træner, understreger bare igen for mig hvor vold hypet MW er. Det har han på ingen måde en karriere der understøtter. Måske top 5, men det er også det.

Luke2000
      Bruger

Hvis man ser på det reelle resultat er det MW har fåret ud fra nummer 2 i første division godkendt.

Må jeg ikke høre hvad du havde forventet?

Djarnis
      Bruger

Luke: du kan ikke mene seriøst spillet har været godt nok? Minus 3 point gratis fra Hobro kampen, så havde det heddet 6-7 point fra nedrykning. 1 nedrykker i år, det er bare ikke godt nok!!

dengamle
      Bruger

Direktøren og sportschefen sætter sig selv under et kæmpepres
      Fra dag et skal der præsteres langt højere end i første halvdel af sæsonen – jeg er også sikker på at der kommer et par markante forstærkninger.
      Så det lykkes nok – men det havde det nu nok også gjort med Morten W – men sådan er det når man ikke kan med chefen…..

MC
      Bruger

@Luke2000 – Nu var det jo MW selv der ikke kunne få dem til at præstere bedre end en anden plads i 1. division, så at du mener at han har fået meget ud af nr. 2 i 1. division giver jeg ikke noget for.
      Men ift. hvad jeg havde forventet, så er det helt klart at man hen over sæsonen, vil kunne se noget fremgang i spillet og spillernes forståelse for hans måde at ville spille fodbold på, samt at vi som minimum vil kunne spille lige op med vores direkte konkurrenter(Hobro, Viborg).
      Men bortset fra det så havde jeg håbet at MW ville have give bare en lille smule afkald på hans fodboldfilosofi og stillet op til kampene ud fra det spillermateriale han havde til rådighed, istedet for at prøve at få spillermaterialet presset ind i hans system.
      Men jeg kan så forstå på dig, at hvis der pga. konkurs eller lign. ikke skulle findes en nedrykker, så ville du være tilfreds med sidstepladsen, hvis bare træneren hed Wieghorst?

Luke2000
      Bruger

Fejl

Luke2000
      Bruger

Fejl

Luke2000
      Bruger

Luke2000 skrev:

Djarnis skrev:
      Luke: du kan ikke mene seriøst spillet har været godt nok? Minus 3 point gratis fra Hobro kampen, så havde det heddet 6-7 point fra nedrykning. 1 nedrykker i år, det er bare ikke godt nok!!

Jov det mener jeg 101%, syntes det er et symptom på at vi her i AGF mangler den coolness der kræves for at bygge noget som helst op, og at vi i jagten på hurtig succes ikke bare ikke bygger noget noget op, men vi ødelægger konstant det lille skridt vi har taget frem.
      Men vi bruger også en masse penge som vi ikke har og det er penge vi næsten betaler til ødelæggelsen af vores klub. Vi har brug for stabilitet især i den næste par sæsoner hvor vi ikke kan vinde noget som helst men skal saste på at bygge ungdomsafdelinger og lægge på de spillere vi henter ind.

Så ja det mener jeg, ting som det her er det der ødelægger vores klub og gør at vi har en tabermentalitet samt at vi betaler i dyre domme for den tabermentalitet.

Målsætningen var at overleve i år, vi kan næsen allerede nu sige at den målsætning når vi – Men vi skal jo være mester inden for 3 år (Sådan tænker folk i Aarhus!!), seriøst glem det vi bliver ikke mester inden for de næste 8-10 år ligemeget hvad vi gør. Hvis vi kunne indse det og handle derefter kan vi måske få bygget AGF op igen.
      Det her er et
      kæmpe skridt tilbage.

Luke2000
      Bruger

Djarnis skrev:

Jov det mener jeg 101%, syntes det er et symptom på at vi her i AGF mangler den coolness der kræves for at bygge noget som helst op, og at vi i jagten på hurtig succes ikke bare ikke bygger noget noget op, men vi ødelægger konstant det lille skridt vi har taget frem.
      Men vi bruger også en masse penge som vi ikke har og det er penge vi næsten betaler til ødelæggelsen af vores klub. Vi har brug for stabilitet især i den næste par sæsoner hvor vi ikke kan vinde noget som helst men skal saste på at bygge ungdomsafdelinger og lægge på de spillere vi henter ind.

Så ja det mener jeg, ting som det her er det der ødelægger vores klub og gør at vi har en tabermentalitet samt at vi betaler i dyre domme for den tabermentalitet.

Målsætningen var at overleve i år, vi kan næsen allerede nu sige at den målsætning når vi – Men vi skal jo være mester inden for 3 år (Sådan tænker folk vist), seriøst glem det vi bliver ikke mester inden for de næste 8-10 år ligemeget hvad vi gør.

Alpo
      Bruger

Hvem den nye træner eller må blive, så håber jeg på at den nye træner vil opdage, at vi faktisk har 5 angriber (den ene er dog skadet), men vi har stadig 4 stk pt. (inden kontrakt udløb), hvordan der ser ud efter vinterens transfervindue ved jeg ikke, men jeg håber at vi kan få fat i en rigtig bomber der laver 15+ hver sæson.

Nå ja, så ønsker jeg også at se en formation der hedder 4 – 4 -2

MC
      Bruger

@Luke2000 – Det fremskridt du taler om, kan jeg bare ikke se nogen steder. Jeg kan godt læse at du er kæmpe MW fan og det gør også denne diskussion umulig.
      Men jeg er enig så langt, at vi bruger for mange penge, men jeg mener at de i dette tilfælde er brugt på at hente den forkerte mand ind, og derfor er det det rigtige at skifte ham ud. Det er jo ikke kun ledelsen der ikke har været tilfreds. Den kritik som Graulund rettede forleden er jo ikke hentet ud af den blå luft, uagtet at han skulle have holdt sin kæft, og jeg tror der er flere der kommer til at trives under en ny træner, end dem der begræder hans afgang.
      Vi har brug for at der bliver bygget noget op fra bunden, som du også skriver, men vi er også nødt til at have en træner der kan få det bedste ud af det spillermateriale vi har til rådighed, og lige der mener jeg at MW har fejlet.
      Han har i lighed med MO holdt stædigt fast i at spille på en måde som er meget svært at mestre og integrere nye spillere i(hvem sagde østeuropæere).

Emilfu
      Bruger

Personligt og her ved jeg godt at mange er helt ufatteligt uenige med mig.. /Dont care..

Synes jeg at det er det helt rigtige valg at sige farvel til Morten Wieghorst, han har ikke leveret de ønskede resultater.

Alt for mange uafgjorte kampe, eller dumme nederlag til fx Viborg, Hobro og lignende, som ret beset er hold vi bør slå.

Derudover tror jeg at Albino Glens mandskabspleje er i særklasse, og jeg tror og håber at han kan få det bedste ud af vores spillere.

Hvis vi så samtidigt får dødboldseksperten Brian Priske som en af Albinoens assistenter, vil jeg mene at vi kan begynde at kigge opad i tabellen.

Luke2000
      Bruger

MC skrev:

@Luke2000
      – Det fremskridt du taler om, kan jeg bare ikke se nogen steder. Jeg kan godt læse at du er kæmpe MW fan og det gør også denne diskussion umulig.
      Men jeg er enig så langt, at vi bruger for mange penge, men jeg mener at de i dette tilfælde er brugt på at hente den forkerte mand ind, og derfor er det det rigtige at skifte ham ud. Det er jo ikke kun ledelsen der ikke har været tilfreds. Den kritik som Graulund rettede forleden er jo ikke hentet ud af den blå luft, uagtet at han skulle have holdt sin kæft, og jeg tror der er flere der kommer til at trives under en ny træner, end dem der begræder hans afgang.
      Vi har brug for at der bliver bygget noget op fra bunden, som du også skriver, men vi er også nødt til at have en træner der kan få det bedste ud af det spillermateriale vi har til rådighed, og lige der mener jeg at MW har fejlet.
      Han har i lighed med MO holdt stædigt fast i at spille på en måde som er meget svært at mestre og integrere nye spillere i(hvem sagde østeuropæere).

Hehe fedt, ingen argumenter så bare skyd den anden noget i foden.

Luke2000
      Bruger

Emilfu skrev:
      Synes jeg at det er det helt rigtige valg at sige farvel til Morten Wieghorst, han har ikke leveret de ønskede resultater.

Hvad er de ønskede resultater?

MC
      Bruger

@Luke2000 – Det må du nok uddybe eller evt. oversætte. Jeg kan ikke se hvordan mine argumenter er mere mangelfuld end dine. Og hvis det er det at jeg kalder dig MW fan, så er det vel ikke forkert?

Luke2000
      Bruger

MC skrev:

@Luke2000
      – Det må du nok uddybe eller evt. oversætte. Jeg kan ikke se hvordan mine argumenter er mere mangelfuld end dine. Og hvis det er det at jeg kalder dig MW fan, så er det vel ikke forkert?

Ja 100% forkert er ikke fan af NW, det kan være du ligger noget forkert i ordet.
      Jeg har respekt for det arbejde NW har lavet og mener ikke at nogen andre kan gøre det bedre.
      Men helt ærlig jeg må simpelthen høre hvad er jeres forventninger til hvilket resulatere AGF burde have?
      Konkret hvor i tabellen burde AGF være nu?

Henze05
      Bruger

Absurd så spot-on HvidIHjertet har været med den her tråd…. :O

Groggster
      Bruger

Henze05 skrev:
      Absurd så spot-on HvidIHjertet har været med den her tråd…. :O

Ja, det er jo for sindssygt! Det havde jeg ikke set komme.

Valderrama
      Bruger

Ja det er for vildt – @HvidIHjertet, jeg tror på alle de rygter du kommer med i hele vinterpausen:-)

MC
      Bruger

@Luke2000 – Jeg synes jeg har skrevet hvad mine forventninger var. Du mangler til gengæld stadig at svare på mit spørgsmål samt, at fortælle hvor det er du synes MW har udviklet klubben?
      18 point i 21 kampe, vanvittigt lavt bundniveau, spillere der ikke er sat op til kampstart, et spil koncept der har vist sig meget risikabelt og svært at praktisere, er nogen af de ting jeg personligt har været skuffet over.

Luke2000
      Bruger

MC skrev:

@Luke2000
      – Jeg synes jeg har skrevet hvad mine forventninger var. Du mangler til gengæld stadig at svare på mit spørgsmål samt, at fortælle hvor det er du synes MW har udviklet klubben?
      18 point i 21 kampe, vanvittigt lavt bundniveau, spillere der ikke er sat op til kampstart, et spil koncept der har vist sig meget risikabelt og svært at praktisere, er nogen af de ting jeg personligt har været skuffet over.

Vi har 21 point for 18 kampe, men ok når du ikke engang ved hvad vi har af point, under det mig ikke du ikke kan svare på det meget simple spørgsmål,
      Hvor havde du forventet AGF lå i ligaen nu?

MC
      Bruger

@Luke2000 – Jeg ved godt at du åbenbart er pigefornærmet over at MW er blevet fyret, men at du nu vælger at blive dumsmart er noget nyt.
      Det kniber jo dig mere at svare på mine spørgsmål og andres, men angreb er åbenbart det bedste forsvar.
      Vi har spillet os til 18 point og det må da være det som træneren skal måles på, eller betragter du de tre skrivebords point som MW´s fortjeneste??
      Jeg synes at jeg et par gange har svaret på hvad jeg havde forventet og hvad der har skuffet mig, så hvis du ikke kan læse dig til det, vil jeg ikke bruge mere tid på det.
      Som sagt så bliver vi ikke enige, specielt ikke når det åbenbart har ramt dig så dybt som det har.
      Jeg havde håbet at MW blev en succes, den har jeg ikke oplevet og når man så lægger oveni at han åbenbart overhovedet ikke kunne med JN og JA, så er dette den naturlige udgang.
      Velkommen til Glen, jeg håber og tror at han er den rigtige træner.

Luke2000
      Bruger

MC skrev:

@Luke2000
      – Jeg ved godt at du åbenbart er pigefornærmet over at MW er blevet fyret, men at du nu vælger at blive dumsmart er noget nyt.
      Det kniber jo dig mere at svare på mine spørgsmål og andres, men angreb er åbenbart det bedste forsvar.
      Vi har spillet os til 18 point og det må da være det som træneren skal måles på, eller betragter du de tre skrivebords point som MW´s fortjeneste??
      Jeg synes at jeg et par gange har svaret på hvad jeg havde forventet og hvad der har skuffet mig, så hvis du ikke kan læse dig til det, vil jeg ikke bruge mere tid på det.
      Som sagt så bliver vi ikke enige, specielt ikke når det åbenbart har ramt dig så dybt som det har.
      Jeg havde håbet at MW blev en succes, den har jeg ikke oplevet og når man så lægger oveni at han åbenbart overhovedet ikke kunne med JN og JA, så er dette den naturlige udgang.
      Velkommen til Glen, jeg håber og tror at han er den rigtige træner.

Hehe ok, er dog lidt skuffet over at du ikke magter at svare på det ene simple spørgsmål.

MC
      Bruger

@Luke2000 – Det er nok en følelse du er vant til, så det lever jeg fint med.
      Men skal vi ikke lave den aftale, at hvis du kan finde et sted hvor jeg udtaler mig om at jeg er skuffet over placeringen, så skal jeg nok svare på dit papegøje spørgsmål?
      Så kunne du jo så svare på mine spørgsmål bagefter, selvom jeg godt ved at det er svært for dig.

HaderbifogFC
      Bruger

Luke2000 og MC… Håber virkelig ikke for nogen af jer, at i er voksne mænd ellers blev det her da først pinligt.
      On topic vild tråd der er startet her! HvidIHjertet rammer skarpt grænsen til perfekt!
      Anyways – jeg føler mig en smule skuffet over Wieghorst er blevet fyret, men der skulle tydeligvis andre boller på suppen fra ledelsens perspektiv.. Ønsker Glen hjertelig velkommen!

Viser 40 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.