Glædelig Jul

Forside Fora Off-Topic Glædelig Jul

Viser 2 svartråde
  • Forfatter

Hejsa Drengerne
      I Denne juletid, vil jeg lige høre, hvad folk har fået. Og hvad der har været folks bedste gave ever.

Personligt. JEg fik det nye Super Mario, til min Wii. Dette var klar (på trods af mine efterhånden 28 år) den bedste gave overhovdet….

Min bedste gave ever. Da jeg var omkring de 12 år, fiik jeg min første 8tals racerbane. Den har jeg skam kørt. Jeg har kørt den så meget at de hør/tråde der er under bilerne er slidt så meget ned, at min far var nød til at lodde nyt ståltråd under den, så jeg kan lege videre…. Den dag idag, kan jeg stadig tage den frem og hygge mig med den. Jeg håber personligt, at når jeg om 60 år, runder de 80, så kan jeg stadig nyde nostalegien i 8 tallet…. Bedst pressent ever….

AGF FOREVER
      Bruger

hehe sjovt nok så har jeg osse fået wii spil i julegave lego indiana jones og spyro dawn of the dragon og zelda twilight princess..

og så har jeg osse fået en masse andre ting oven i osse..

Jenz
      Bruger

Bedste gave i år:
      Vredens Druer af John Steinbeck.

Bedste ever:
      Nok den cykel, jeg fik i konfirmationsgave. Den nåede jeg at cykle 10.000 kilometer på inden den brød sammen. Det svarer til en kvart gang rundt om jorden.

Viser 2 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.