Giv os din mening om AGF

Forside Fora AGF Giv os din mening om AGF

Viser 4 svartråde
  • Forfatter
      Allanamin
      Bruger

Nu har i alle chancen for at give jeres mening til kende om AGF i Stiften.

http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060407/AARHUS/60404001/1189

Stiften skrev:
      (…) for at AGF vender nedturen og kommer tilbage til Superligaen igen?

Har Stiften også givet op? 😮

2006
      Bruger

Sådan – håber de læser det.. 🙂

Christian
      Bruger

Skriv hvad i har skrevet 🙂 ?

"100% Opbakning fra Fans.
      100% Fight fra spillere.
      100% Vilje fra spillere.
      100% kamp/vinder gejst fra spillere.

Selvom det er en TV kamp skal folk på stadion, det er da direkte pinligt at der er ca. 6.000 tilskuere mod FCK !..

Tag jer sammen dovne mennesker !

Vildere Århus Vildere!

JEG ER HVID INDTIL JEG DØR!"

2006
      Bruger

Mit indlæg til Stiften:

Det er altid en selvfølge at man bør kunne modstå pressens til tider hårde ord. Men igennem tiderne har AGF altid været Elsket som Hadet af både Presse, Modstanderen & Menigmand. Så man må vel kunne konkludere at i disse sølle tider, er det bestemt IKKE pressen der står dem bi, hvor modstanderen sukker af medlidenhed, mens menigmanden støtter op – Så derfor har det aldrig været helt nemt, når holdet består af unge & uprøvede, men gode spillere. Lars Windfeld stod i søndags foran de standhaftige & trofaste fans, der "aldrig ville give op" og sagde så korrekt og følelsesladet "Uden jer, er vi ingenting" – Nedturen er ved vejs ende, AGF er alting og dens fans bringer AGF tilbage, hvor AGF hører hjemme – Toppen af Dansk Fodbold. For hvis ikke, hvem skulle så….

[grin]

Viser 4 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?