GF – Vi er her for jer…

Forside Fora AGF GF – Vi er her for jer…

Viser 56 svartråde
  • Forfatter
      banke
      Bruger

Helt utrolig fantastisk opbakning på stadion idag. En kæmpe cadeau til alle i Speakers, der var så smukt… Sad idag på B-tribunen, og derfra kunne jeg virkelig nyde den imponerende lydkulisse i fik skabt.

Det var uden tvivl et af det største, og mest emotionelle øjeblikke i min mangeårige tid som AGF'er, da i efter kampen gjaldede ned mod spillerne: GF – Vi er her for jer!!!!!!! Tættere har jeg sku aldrig været på at fælde en tåre på stadion…

Efter en fantastisk GF-fight, i langt det meste af kampen, var det den helt rigtige afslutning. Idag var det overmagten, men i kæmpede videre med spillerne. Kan slet ikke vente med at se de mange stakkels 1. divisions hold, der bliver blæst ud af Århus Stadion.

… og at i så sang og sang lang tid efter kampen var bare super.

Vi står sammen – om det så er 1. division, Danmarksserien, eller serie 6.

Banke – fattet, men mærket

ps. ligeledes en flot flot vokal indsats i silkeborg!!

KejserR
      Bruger

Vokalen var super 😀 Flot alle :k

Bumserne der løb på ind på banen var til at tude over. Giv dem dog karantæne så det kan mærkes .. Har ikk en skid til overs for dem [censored]

Asger
      Bruger

Jeg må tilslutte mig – det var da helt fantastisk, jeg har aldrig oplevet noget lignende.

Jeg havde idag taget plads i C4, og da kampen blev fløjtet af frygtede jeg lidt en pibekoncert, men tværtimod rejste alle sig op på hele langsiden, og klappede med og nogle sang også med ned mod spillerne da de kom over.
      Jeg kan ikke beskrive det, det var simpelthen fantastisk

Danmarks bedste fans – så kan folk satme sige hvad de vil

Lasseh
      Bruger

Jeg er stolt. Jeg er AGF fan.

Jeg fældede idag en tåre på Århus stadion. Det var mit mest følesesladet øjeblik i mit liv.

"Det er simpelthen fantastisk det i laver, uden jer var vi ingenting. Tusind tak for det! Vi vil gøre alt hvad vi kan. Vi ved det er næsten umuligt. Men vi vil blive ved, og så længe i bliver ved så bliver spillerne og så bliver vi også ved!"
      [i]Lars Windfeld, med tårer i øjnene![/i]

Jeg er hvid indtil jeg dør, jeg hvid indtil jeg dør.
      Mit hjerte det er blåt og hvidt
      Jeg er hvid indtil jeg dør!

Jeg har det på video, så hvis det skal lægges ind her på Forever så sig til!

Johnny
      Bruger

kong-carlsson ja det var fandme stort!!! Er lige kommet hjem fra stadion, og det var godt nok noget af det fedeste længe. 🙂 Vi stod en 100 mand og sang spillerne ud! Selv Leon var der, og han havde det store smil på :). Det var stort…

Jamen jeg ved desværre ikke hvordan man gør så jeg skal have lidt hjælp.

Det ligger på min mobil, men hvis nogen siger hvordan jeg skal gøre, så vil jeg meget gerne, det er utrolig smukt!

Johnny
      Bruger

N3wbi – Jeg tror trygt du kan regne med det kommer på galehuset eller sådan noget i morgen. Mange stod med mobiltelefoner mm. og optog det. Han gik grædende ud af banen – det var fantastisk!!

6210i

Ja, det var det smukkeste jeg nogensinde har set.
      Og jeg tror også spillerne var glade for opbakningen foran søjlehallen.

Og er sikker på at Leon slutter karrieren i GF når han engang kommer dertil!

Christian
      Bruger

Det var for fedt at Leon var der 🙂

Kæft man – Han er sq en ægte AGF'er !

Det var for fedt idag, fantastisk, klap jer selv på skulderen!!

Jeg fældede sq også et par tåre 🙁

Theile
      Bruger

Begyndte Lars Windfeld at græde eller hvad ?:o

Johnny
      Bruger

Theile – Ja. Vi stod en 100-150 mand efter kampen og sang, sang og atter sang. Efter 20-30 min. kom Lars så midt over banen, gik op til os og sagde så det der står længere oppe ^^. Og ja han fældede en tåre, og tørte øjnene da han gik tilbage :). Bagefter gik vi ud foran søjlehallen og blev ved med at synge til spillerne kom ud. Det var virkeligt fedt 😀

Theile
      Bruger

Fantastisk .
      Og fantastisk af jer, hvor er jeg stolt over at være blå og hvid.
      Ingen kan prale af at have sådan nogle fans, sad hjemme og så den i fjernsynet, var blevet forhindret i at komme derud ;s
      Og var rørt over at i bare blev ved med at synge, selv da der stod 4-0.
      Man kunne ikke høre FCK, det var fantastisk.
      Stor ros til alle

Lasseh
      Bruger

Godt nok også lang tid siden jeg har givet den så meget gas som idag, men det hele skulle bare ud.

night-fox
      Bruger

fuck hvor var det stort at Lars Windfeld..jeg blev sku også rørt…

har sku heller ikke givet den så meget gas som i dag..det var en fantastisk aften..

Harboe
      Bruger

jeg kan ikke beskrive hvor fantastiske i har været mand! Jeg er pavestolt over at være agf'er og efter i dag er det kommet op på et helt nyt niveau

Sloth
      Bruger

er i ved at blive grædekoner allesammen???

Hvad var reaktionen fra spillerne i søjlehallen på jeres sang? Var det lige så medfølt som Windfeld eller bare et træk på skulderen?

KejserR
      Bruger

I tuder jo overr os selv. hehe :k

I Nordsjælland skal vi fandme vise det en gang til !
      Kom nu alle mand – mød op !

Det er billigere end at tage ind og se drengene på Århus Stadion.

100.- for tur og billet med Forenden, Galehuset og AFA!

Kom så de hviiie

Hatte
      Bruger

Forslag:

Til en eller anden kamp f.eks. den sidste i denne sæson. Få lavet nogle trøjer med teksten: Aldrig aldrig aldrig gi´r vi op (eller andet) også kan de købes for en 10er eller 20er i fansektionen. Spillerne varmere selvf. op i dem.

Johnny
      Bruger

Peter – Enkelte begyndte at klappe, mens andre bare gik smilende forbi (der var lavet sådan en slags "indgang" for spillerne, så de kunne gå midt i mellem). Grahn var som den eneste, imens jeg var der, der gik udenom, udover lige Navid men det var logisk nok da han gik med krykker.

Ja, det var også de to eneste jeg så gå udenom

Jensa_866
      Bruger

Det var så fedt i går! Sygt fedt, da Windfeld kom op, og kneb en tåre. :k 🙁

Vi fik virkelig vist, at vi er de bedste fans i DK !!

Kom så de hviie. :k

fooler
      Bruger

kong-carlsson skrev:
      Windfeld sagde:
      "Det er simpelthen fantastisk det i laver, uden jer var vi ingenting."

Han har sgu ret: De er ingenting! De er fodboldens svar på Thulin's kødfabrik. Den vare de leverer uge efter uge er pilrådden helt igennem!

:p

fooler
      Bruger

kong-carlsson skrev:
      "Det er simpelthen fantastisk det i laver, uden jer var vi ingenting. Tusind tak for det! Vi vil gøre alt hvad vi kan. Vi ved det er næsten umuligt. Men vi vil blive ved, og så længe i bliver ved så bliver spillerne og så bliver vi også ved!"
      [i]Lars Windfeld, med tårer i øjnene![/i]

Undskyld mig, men det her er sgu den værste gang flæberi jeg har hørt længe! Hvad med om manden bare tog sig sammen og fik gjort noget ved det konkursbo som står i spidsen for? Det er ti år siden de har præsteret det man med rette burde kunne forvente af AGF!

Nu har de slagtet holdet for økonomiens skyld og (Undskyld Brian!) hvis BSN og primært LW (det er hans ansvar) havde haft en smule nosser havde de sgu banket i bordet overfor Onkel Scrooge og truet med at forlade tosseanstalten hvis ikke man fik de nødvendige forstærkninger til foråret. Det gjorde de ikke!

I stedet serverer LW den her efter den pinligste måned i AGFs historie: "Men vi vil blive ved, og så længe i bliver ved så bliver spillerne og så bliver vi også ved!" Ha! Efter ti år som Danmarks fodboldparodi nummer et, er det altså bare ikke nok!

Moller
      Bruger

fooler

Tror du ikke at Windfeld arbejder hårdt til hverdag?

Det er da klart at der efter en følelses ladet kamp kommer tårer, men tror du han sidder apatisk og græder hele ugen?

BSN og Ove P må have vurderet, at truppen var god nok til at klare sig. Det er for latterligt at tørre den af på Windfeld som Hans Petersen også gør det. Windfeld gør bare hvad han er blevet ansat til – at skabe økonomisk troværdighed!
      Var vi kommet ud med minus 20 mio til sommer ville du så have rost ham?
      Hvis man kan ikke beskylde den økonomisk ansvarlig del af ledelsen for nedturen.
      Ove P udtalte også selv før sæsonstart at han var klart tilfreds med det budget han havde til rådighed. Hvis du skal kritisere nogen i ledelsen må det være de sportsligt ansvarlige….

Harboe
      Bruger

@fooler du vil have de sked på vores økonomi og fik spillerne til overlevelse ik?

jeg vil sgu hellere rykke ned i 1. division end at de gjorde det, hvis vores økonomi bare gik helt ned, for at få de rette spil, så vil vi jo gå konkurs og ryde af lort til.

Jeg er fuldstændig sikker på at LW, BSN og Ove P har gjort det som de har ment var det rette og at de har gjort alt hvad de kunne for at nå det mål.

KejserR
      Bruger

@fooler

Det er bedre at spille et år i 1 div. end at gå konkurs 😉

@ Fooler

Har gennem et par år nu, set dig som en særdeles dygtig debbatør, men det du skriver der er dog den værste gang bullshit jeg længe har hørt på.

Windfeld arbejder hårdt, det samme går BSN og spillerne.

kong-carlsson skrev:
      @ Fooler

Har gennem et par år nu, set dig som en særdeles dygtig debbatør,

Hvad? Han er tilmeldt for 5 dage siden. Hehe :p

fooler
      Bruger

Harboe skrev:

@fooler
      du vil have de sked på vores økonomi og fik spillerne til overlevelse ik?

Nej!

Men jeg tør godt garantere at en nedrykning kommer til at koste mere end det man har sparet på holdet. Faktisk tror jeg at salget af Duncan har kostet på mere end en måde. For det første er det et meget dårligt signal til truppen at sælge et af ligaens største talenter og ens topscorer. Det er skidt psykologisk og moralsk. Den eneste begrundelse for salget er jo at flytte nogle penge fra fra næste regnskab til indeværende. Måske kunne man oven i købet have tjent lidt mere til sommer.

Og der er INGEN garanti for en hurtig oprykning. Der er ingen fast sammenspillet stamme på holdet til næste sæson. Man skal først til at hente erstatninger for alle dem der forsvinder… dvs et nyt hold skal spilles sammen i 1 div, hvor det sikkert ikke bliver lettere at finde gode spillere der kan klare turen op i suppen igen.

Ydermere gambler man med nedrykning bare for at foretage lidt regnskabskosmetik og det på et tidspunkt hvor man står uden hovedsponsor til sommer. Folk der har været med mere end nogle få år vil kunne huske hvor store problemer der var med at finde en hovedsponsor før Alm. Brand trådte til. Det var fra kamp til kamp aftaler. Og Alm. Brand trådte kun til fordi en eller anden anonym person/organisation betalte en del af sponsoratet!

Det her kommer til at koste…

Moller
      Bruger

Fooler

Derfor kan du ikke stadig ikke beskylde Windfeld for at være skyld i nedrykning og at han flæber for meget. Det er Ove P og BSN's opgave at gøre det klart for Windfeld, at truppen ikke er stærk nok, og at holdet havde brug for masser af forstærkinger.

Du har helt ret i, at en nedrykning er skidt, og at den koster mere end vi har tjent på slankningen af truppen!
      MEN dette er jo nemt at sige i bakspejlet. Windfeld er jo nød til at agere efter den sportslige ledelses vurdering af truppen.

fooler
      Bruger

Moller skrev:
      Fooler

Derfor kan du ikke stadig ikke beskylde Windfeld for at være skyld i nedrykning og at han flæber for meget. Det er Ove P og BSN's opgave at gøre det klart for Windfeld, at truppen ikke er stærk nok, og at holdet havde brug for masser af forstærkinger.

Jo! Salget af Duncan blev foretaget hen over hovedet på BSN. Windfeld og Onkel Scrooge valgte at sidde deres sportschefs anbefalinger overhørig. Klar fejl! Man svækker sgu-fanme ikke truppen på et tidspunkt hvor man ligger under stregen og er i nedrykningsfare. Scrooge har gennem flere år vist sig som en total fodboldignorant – han er til fare for sine omgivelser!

BSN sagde fra og LW burde have bakket ham op hele vejen. Hvad der ellers er foretaget af besparelser kan man ikke bebrejde LW – fortidens synder spiller afgjort ind, selvom man godt kan diskutere tempoet det blev gjort i!

Harboe
      Bruger

det med Duncan er jo nemlig gjort uden at BSn har vist noget om det, så kan du sgu da ikke give ham skylden eller nogen af de andre som ingen indflydelse har haft på det

Moller
      Bruger

fooler skrev:

Moller skrev:
      Fooler

Jo! Salget af Duncan blev foretaget hen over hovedet på BSN. Windfeld og Onkel Scrooge valgte at sidde deres sportschefs anbefalinger overhørig. Klar fejl! Man svækker sgu-fanme ikke truppen på et tidspunkt hvor man ligger under stregen og er i nedrykningsfare. Scrooge har gennem flere år vist sig som en total fodboldignorant – han er til fare for sine omgivelser!

BSN sagde fra og LW burde have bakket ham op hele vejen. Hvad der ellers er foretaget af besparelser kan man ikke bebrejde LW – fortidens synder spiller afgjort ind, selvom man godt kan diskutere tempoet det blev gjort i!

Der er ingen tvivl om, at Duncan salget gik hen over hovedet på BSN, og at han hellere ville have solgt ham til sommer, men har BSN skreget på en afløser for ham?
      Vi ved selv. ikke hvad der er foregået bag de lukkede døre, men hvis ikke BSN mente, at vi ville kunne klare os uden en direkte erstatning for Duncan, hvorfor så ikke råbe op. Han valgte jo straks at råbe, at han ikke ville have solgt Duncan, da prisen kunne være højere til sommer.
      Hvorfor skulle han så ikke kræve forstærkning, hvis ikke han mente, at vi kunne overleve uden Duncan.

fooler
      Bruger

Tja, vi fik jo Graulund!

Bruno Latour
      Bruger

Angående salget af Duncan: Det var muligvis en for lille pris vi fik for ham, men det ændrer ikke ved at det var rigtigt at sælge ham. Det var det af flere årsager:

Først og fremmest var det at beholde Duncan ikke en garanti for at blive i superligaen. Alle der er uenige kan jo bare kigge på stillingen ved vinterpausen. Så det er latterligt at påstå andet.

For det andet så var der rimeligt bred enighed om at truppen faktisk så bedre ud inden forårssæsonen end i efterårsæsonen. Og det er vel ikke Lars Windfeldts skyld at spillerne og træneren har svigtet.

Hvis vi havde ventet med at sælge Duncan havde det været det største sats i dansk fodbold. Hvis vi var rykket ned med Duncan ville vi aldrig kunnet have fået 14 millioner for ham. Hvis vi så havde været heldige at få fire havde regnestykket (givet at Ørgårds tal er korrekte) været minus ti millioner plus et yderligere "tab" på måske otte i forhold til det sene og dårligere salg af Duncan. SÅ alt i alt den korrekte beslutning.

Og endelig er han jo skadet, så hvis det havde været i GF så havde det jo ligesom været det samme.

Og angående forstærkninger: Hvem skulle vi have hentet? Den eneste der kunne forstærke var MÅSKE Stig Tøfting, og så ville jeg hellere have rykket ned. Tild dem der siger rutinerede profiler, siger jeg: Kig på holdet. Desto mere superliga erfaring spillerne har desto ringere spiller de: Jesper Sørensen har været en absolut skændsel. Han er anfører og går ikke bare bagest, hvor han burde gå forrest, han har en snor i de andre og trækker i den! Lindrup viser overhovedet ikke noget og Graulund har været mindre god mod FCM. Risholdt har været svingende og Christer George, tja.

Og tilsvarende: Hvem har været gode?

Efter min mening er det Steffen R, selvom hans svagheder er blevet udnyttet har han reddet mange på stregen, Cheik Sarr har overrasket positivt, Anders Kure var rigtigt god mod FCK, det samme var Navid, og endelig er vores nye mand fra BIF Thomas Hansen en stor glædelig overraskelse. Han har været klasser bedre end Shane og Aho.

Og nu jeg er ved det: Jeg er så pissetræt af alle de idioter der sviner Navid Dayyani og Anders Kure til. Så fat det dog. De gør hvad de kan og de er begge store talenter! (Kure er slet ikke venstreback og Dayyani er blevet kastet rundt). De klør på med krum hals i modsætning til deres "rutinerede" holdkammerater. Jeg glæder mig til at følge dem fremover. Og hvor minder det mig om alle de tåber der mente at Duncan var for fed og for langsom. Idioter!!

Jeg glæder mig til næste sæson i 1. division og håber at Kurt fortsat bakker op og at Lars Windfeldt fortsætter sin rigtige stramme linje. Så skal talenterne nok få os tilbage i superligaen indenfor 2-3 sæsoner.

NB hvis man kigger på hvilke spillere der har gjort det godt i de sidste mange år i AGF vil man se at ikke en eneste af dem er købt udefra, men begge to er kommet fra egne rækker.

traad laast
      Bruger

er der nogen der har fået uploaded det klip hvor windfeld kommer over?

nettohunden
      Bruger

Jeg vil lige gå tilbage til den gode rosende debat om os fans! Jeg fældede en tåre eller to igår og gjorde det sgu osse næsten igen da jeg læste denne tråd igennem! Synes virkelig det er fedt det LW gjorde og osse fedt I blev så længe! Blir sgu træt af at jeg gik "allerede" 10 min efter slut! Ville jeg gerne ha oplevet og gerne se hvis det kommer på video!

Er jeg stolt af at være hvid – DET KAN I FANDME TRO!

agf4ever

Hvad? Han er tilmeldt for 5 dage siden. Hehe :p

Han har tidligere skrevet inde på fæsseren! 😉

Men mht videoklippet, er der nogen der kan sige hvordan jeg ligger det på internettet eller overhovedet bare på computeren?

traad laast
      Bruger

Kong-C har du et datakabel til din nokia?

Nej, det har jeg nemlig ikke og det er der problemet ligger.

Jeg har desværre heller ikke bluetooth i tastaturet eller infrarød :/

Man kan heller ikke sende det med MMS da det fylder for meget (668 KB)

traad laast
      Bruger

aya caramba, nogen der har et data kabel og lige smutter forbi Kong-C?

Nax
      Bruger

jeg har også ca 7 (små) videor liggende på telefonen.. kan lige se om jeg kan få det over på en pc imorgen 😉

Jaa, det kunne vi nok godt finde ud af, men vi burde kunne finde en hurtigere løsning da vi bor i samme by jo 😉

Og vi byder velkommen til ForeverAGF.dk's helt egen dating portal.
      Vi ser her hvordan N3wbi gerne vil i kontakt med den anden person, men samtidig er tilbage holdende for at komme i visuel kontakt.. Modsat kong-carlsson som derimod byder på en date.. Vi følger sagen på tætteste hold..

To be continued… :P[grin]

nettohunden
      Bruger

*LOL*

Haha, LOL!

Men jeg har fri nu hvis det er du kunne overføre klippet

@N3wbi
      Uuuuuh! den var led! ville gerne med på PAN men har desværre ikke overskud og kræfter til det efter jeg var hos din mor i aftes! B) arh den var måske lidt grov :S

Er gjort 😉

Jensa_866
      Bruger

lol N3wbi… Lille lars [lol]

Stormberg
      Bruger

Hold kæft det er rørende billeder , det er sq ikke let at holde en lille tåre tilbage , det er faneme rigtige fans det der …..:k:k:k:k:k:)

Hvor var det bare super fedt. Men lidt en skam at i ikke kunne hører hvad LW sagde. Os der var der, ved jo godt hvad han sagde. Men det kunne alligevel være en god detajle

Harboe
      Bruger

SMUKT!! ikke andet end kanon af jer!
      For satan det holder det der. som Stormberg siger så er det sgu rørende,
      for satan hvor bliver man stolt af at være Agf-fan med sådan nogle billeder.

Flot opbakning af jer alle. klap jer selv på skulderene

Cowboys5sb
      Bruger

Berlingske reporteren Harvy Hansen, har lagt mærke til opbakningen. Som han skrev :
      "Lang tid efter dommer Kim Milton havde fløjtet af, blev AGF's supportere ved med at hylde heltene. Et klart signal om, at de trofaste også vil være på plads til efteråret."

Ja naturligvis skal vi også på stadion næste sæson

Hp2
      Bruger

Det er jo fuldstændigt rørende!:o

Viser 56 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?