fbpx

Gerne en 10 plads næste år igen!

Forside Fora AGF Gerne en 10 plads næste år igen!

Viser 3 svartråde
  • Forfatter
      h-aaen
      Bruger

Overskriften henviser til næste års trup!

Dog passer den ikke helt. Vi mangler en styrmand måske den norske midstopper der er til prøvetræning disse dage, men jeg kender intet til ham. En anden mulig ekstre spiller kunne være zaza men ved ikke hvor dyr i løn han er.

For pointet er at GF ingen penge har og derfor skal vi heller ikke bruge nogle!!! Vi har et hold som jeg ikke tror rykker ned heller ikke til næste år, og derfor ser jeg ingen grund til store ændringer. Vi skal give de nuværende spiller chancen for at blive spillet sammen sådan at de kan være kernen på fremtidens hold. Så maks en måske to nye spillere i denne sommer pause og de næste 1 milliard år.

De mange udskiftninger der har været på holdet i alt den tid jeg kan huske har skadet AGF utroligt meget. Vi har ikke et hold der gider at løbe de ekstre meter eller ofre sit eget liv for at redde nabospillerens dårlige aflevering.
      Men det er da klart jeg ville da heller ikke ofre mig for min nye nabo på fabrikken som lige er kommet med den hensigt at tage mit job, efter noget tid hvor jeg har lært ham at kende druket et par øl "på de rigtige tidspunkter" ville jeg ofre mig for ham, jeg ville ofre mig for os!

Jeg ser mig tilfreds med et GF hold der også næste år bliver nr 10 med den nuværende trup altså. Hvis der bliver handlet sindsygt igen vil jeg se RL efter næste sæson

Vi skal have et sort tal i kassen og et hold på banen, før behøver jeg ikke se resultater og det må godt tage år

H-Aaen — Hastværk er lastværk

Sopy
      Bruger

Er du Frank Aaens søn???

Ellers et godt indlæg… Er også af typen, som mener at AGF er bedst tjent med at spille et hold sammen i stedet for at købe et ny, hvis de ikke spiller godt sammen første gang…

MTAC.nu
      Bruger

Jeg er enig i meget af det du skriver. Vi skal have nogle rutinerede kræfter til som kan støtte de unge, og hvis vi kan få løftet niveauet på de unge så tror jeg også vi vil få et hold som kan hente en top 6 i næste sæson. Det er nok ved at være ved tid at AGF får nogle unge spillere frem.

En Danilo Arrieta skal til at have mere spilletid for at udvikle sig, ligeledes med Jens Gjesing. De udvikler sig meget hurtigere på 1. holdet…..

Jeg er enig – lad næste år blive et udviklingsår, hvor nye spillere bliver prøvet og selve holdet bliver sammenspillet. Men målet skal self. forblivelse i rækken.

Men Åkeby roder med en masse ideer, som han knap selv er klar over, hvad han vil med. Derfor, lad dem blive prøvet i sæson 2005/06 og så skal det dæleme også være plads sæsonen 2006/07 hedder top 4!

Viser 3 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.