Genvalg mod AaB?

Forside Fora AGF Genvalg mod AaB?

Viser 25 svartråde
  • Forfatter
      Steen6372
      Bruger

Kampen i går, hvor Peter Sørensen stillede med samme hold som startede (og imponerede) i træningskampen mod Randers, viste efter min mening at vi har fået sammensat et virkelig slagkraftigt hold.

Til kampen på søndag har Søren Larsen fået yderligere en uges træningspas i benene, og måske er Davit også så småt ved at komme igang. Samtidig meldes Anders Kure at være i storform, samtidig med at Mark Howard ikke var fejlfri i går.

Hvad mener i? Never change a winning team?

af2420
      Bruger

Jeg syntes helt klart der skal være 100% genvalg

Steen6372
      Bruger

Vi mangler også at se, hvordan Peter Sørensen vælger at takle udekampene i ligaen. Om han vil fortsætte med 4-4-2 med to "ægte" angribere, eller gå efter en mere defensiv 4-4-1-1 med Sloth eller Davit bag Graulund. Håber dog også på genvalg af truppen og 4-4-2

Jonashojriis
      Bruger

Jeg synes helt sikkert, at truppen skal have genvalg !! Forsvaret så mere stabil ud end det gjorde sidst vi var i suppen og det kan godt være Howard vaklede lidt hist og her, men det er også vigtigt at husk at han ikke er klassens hurtigste dreng og jeg tror ikke der er mange med hurtigere spillere end Lyngby. Midtbanen var en fornøjelse, det er også her begge mål kommer fra og synes faktisk at det fungerer udmærket med de ryk ind i banen kanterne laver !! Jeg synes faktisk Aron gjorde det fornuftigt og havde en del gode aktioner !! Derudover synes jeg ikke helt gravhunden var særlig god, han er altid farlig og have inden foran mål, men det var ikke lige dagen i går hvor han skulle smide indlæg indover det var simpelthen for tyndt !! Men PG er yderst prof. og altid en trussel og helt klart min ynglings spiller så selvfølgelig skal han have genvalg !!

Ousager gider jeg ikke vurderer det var han ikke nok med i kampen til 🙂

Men genvalg til dem alle og så ind med Lange Larsen i pausen 😀

Steen6372
      Bruger

Jonas: Graulund er blevet kaldt meget, men længe siden nogen kaldte ham en yngling 😉 (sorry, kunne ikke lade være)

Willow
      Bruger

Der var en enkelt spiller som jeg mener var fuldstændig anonym i 2. halvleg. Jeg kan ikke huske èn gang jeg så Lucena med bolden. Er det bare mig eller var han virkeligt helt væk?

Steen6372
      Bruger

Willow: Du kan også vende det rundt og spørge, hvor mange gange Lyngby kom frem til noget i vores højre forsvarsside? Jeg talte det til 0. Til gengæld blev Adam overspillet et par gange – men han viste bestemt også mere fremad banen end Lucena.

Steen6372 skrev:
      Willow: Du kan også vende det rundt og spørge, hvor mange gange Lyngby kom frem til noget i vores højre forsvarsside? Jeg talte det til 0. Til gengæld blev Adam overspillet et par gange – men han viste bestemt også mere fremad banen end Lucena.

På stadion sad jeg og drømte lidt om at klone Eckersley og lave ham spejlvendt, føj det kunne blive sjovt på kanterne.

Jeg synes i øvrigt at Lucena har hævet hans spil og faktisk deltager en del mere i det offensive end han gjorde i 1. division, han havde en del overlap med Berg.

Willow
      Bruger

Jeg synes han spillede en godkendt 1. halvleg, men var helt anonym i 2.

Agadez
      Bruger

Jeg synes så Lucena gjorde det rigtig godt. Han havde måske ikke bolden så meget, men det har heller aldrig rigtig været hans rolle på holdet. Manden løber helt seriøst solen sort, og lukker de huller hvor modstanderen kan stikke hinanden i dybden, og var med til at sætte en stopper for potentielle kontrastød. Jeg har altid beundret hans evne til at stå rigtig placeret, og jeg ville være tryg ved ham igen.

chilli
      Bruger

Lucena gik da fint med i kombinationer, og lukkede fint af. No problem.

Henze05
      Bruger

Agadez@ Har det på sammde måde som dig og for ikke særlig længe siden, var da der også nogle i truppen, eller træneren? Der vurdere Jerry som en af de vigtigste spillere på holdet.

Miti
      Bruger

Genvalg – uden tvivl… Og det er også det der kommer til at ske med mindre vi får nogle skader eller lign.
      – Dog skal larsen selvfølgelig ind før Sanel ved en udskiftning, og det sker også!
      Dermed er taktikken lagt til Søndag og PS hvis du læser dette kan du roligt læne dig tilbage i weekenden for så er de 3 point i hus 🙂

GF FOREVER
      Bruger

Jeg mener i hvert fald der burde være genvalg til johannson på toppen. han spillede en superkamp mod lyngby og jeg synes at han har klassen til superligaen hvilket jeg mener kapidzic i hvert fald ikke har. 🙂

zcml
      Bruger

Lucena spillede en ganske fin kamp. Og han kunne sagtens være med på backen.
      Han er ikke super hurtig, men han er ikke så langsom som nogen får det til at virke. Og han er en klog spiller. Så jeg tror ikke han kommer i alvorlige problemer, selvom han ikke kan være med i en løbeduel med de hurtigste fløje. I hvert fald ikke flere end så mange andre vil.

Og til dem, der begræd Krabbes afsked. Vil I så stadig hellere ha' ham end Lucena?
      Ok. han var på en hård opgave igår, men han så godt nok skidt ud.

petersen100
      Bruger

Der bør være genvalg til alle. Søren Larsen kan få den sidste halve time – han skal køres stille og roligt frem. Aron kan nappe Wæhler/Nielsen på hurtigheden.

Synes ikke nødvendigvis Adam E skal spille igen. Synes han havde en forfærdelig kamp. Hele midtbanen og angrebet bør være sikre. Howard kan skiftes, men det tror jeg ikke han bliver.

Vi må jo bare vente at se hvad PS beslutter. Træningen skal jo helst også spille ind.

zcml
      Bruger

Syn's ikke Eckersley gjorde det så slemt, men med mindre man vil bruge Sorin i venstresiden, så er der reelt intet alternativ. Kirkeskov er bare ikke god nok. Tiden må vise om han bliver det?

Beikes
      Bruger

Sorin på højre back, ellers genvalg over hele linien

Willow
      Bruger

Beikes, som du kan læse i mine tidligere indlæg, har jeg været enig, men i lyset af dagens nyhed (om statistik) kan jeg godt komme i tvivl, han er i top 3 hvad angår gennemførte afleveringer & erobringer bl.a….
      Synes dog stadig han var helt anony, i 2. halvleg….jeg må jo tage fejl…

Agadez
      Bruger

Der er mange guldorn at hente her:
      http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f=1&t=14525

Jeg fik ihvertfald et par gode grin.

Agadez
      Bruger

Og er der ikke nogen der ved, hvor vi kan få den smiley de bruger, men med hvide og blå farver i det halstørklæde i stedet 🙂

vieri
      Bruger

Jeg stemmer helt klart for genvalg på alle pladser også backpladserne . Aab er ikke en skræmmende modstander og jeg mener at PS skal belønne de startende spillere i mandags for en overordnet set fortrinlig indsats og give dem alle sammen chancen for at bygge videre på det de præsterede i 1 kamp. Jeg tror dog ,med forbehold for udviklingen i Aab kampen, at Søren larsen får et kvarter til tyve minutter på banen denne gang . På den måde får vi også bygget hans form og fysik stille og roligt op.

Jfen
      Bruger

Lucena havde næstflest bolderobringer men kom ikke til ret mange indlæg… Vidner vel om at han i hvert fald ikke er samme backtype som Eckersley som havde flest indlæg. Sorin har ikke vist særlig gode indlæg så vidt jeg husker. Hvis vi virkelig vil spille med offensive back's og i den bedre halvdel kræver det en bedre back, men indtil da er Lucena og Sorin vel ok.

Sjov at se hvor fremstormende og hurtig venstre side vi har mens højreside ingen speed har.

Steen6372
      Bruger

Jfen skrev:
      Lucena havde næstflest bolderobringer men kom ikke til ret mange indlæg… Vidner vel om at han i hvert fald ikke er samme backtype som Eckersley som havde flest indlæg.

Enig i at Eckersley er en mere ægte backtype, men inden man fortaber sig i statistikken, skal man også bemærke at det meste af spillet (også Lyngbys) foregik i Eckersleys og Stephans side. Det kan nok også forklare at Eckersley havde flere indlæg. Det der egentlig overrasker mig mest er, at Lucena havde så mange bolderobringer, for som sagt skete der ikke meget farligt i hans side. Men måske netop af den grund?

grind88
      Bruger

Det er fint nok, at vi har to forskellige backtyper, synes jeg. Modstanderen må gerne blive lidt overrasket når eckersley vælger at spurte mod baglinien.

Viser 25 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?