Galehuset åbner op igen

Forside Fora AGF Galehuset åbner op igen

Viser 10 svartråde
  • Forfatter
      Bohne
      Bruger

Galehusets forum er nu igen blevet åbnet op, og alle kan nu deltage i debatten på forummet, samt at tilmelde sig ture og andre events, på samme måde som det var muligt før nedlukningen.

Det er muligt for alle at læse med i forummet, men man skal oprette en brugerprofil for at kunne deltage i selve debatten.

Læs mere på http://www.galehusetagf.dk

vieri
      Bruger

Tak for updaten . Det var da også på tide at komme på igen 🙂

Jenz
      Bruger

Jeg har kun oplevet debatørerne på galehusets forum som pigesure og snotkedelige nøgterne personer. Jeg havde ellers forventet lidt galskab.

Så jeg springer over i denne omgang.

Tveen
      Bruger

Hilsen Jenz (som virker lidt pigesur) 😀

Eftersom det er et forum er det vel frit for alle at byde ind med lidt galskab med mindre man er snotkedelig og nøgtern.

Ej kunne ikke lade være, den lå sgu lige til højrebenet 😀

Skulle også til at spørge: Hvem er det lige der lyder pigesur?

Hvad med at tage "fedt, de gale er ved at fyre op igen"-hatten på!?

Snotkedelige personer? <——- That's funny.

Jenz
      Bruger

Tveen skrev:
      Hilsen Jenz (som virker lidt pigesur) 😀

Eftersom det er et forum er det vel frit for alle at byde ind med lidt galskab med mindre man er snotkedelig og nøgtern.

Ej kunne ikke lade være, den lå sgu lige til højrebenet 😀

Det forsøgte jeg engang og blev truet med eksklusion.

Det drejede sig ellers kun om noget røg omkring Stig Tøftings klubskifte, hvor jeg så det som sandsynligt at han ville ende i Horsens hos sine rockervenner dernede. Men de fine herrer synes det var upassende at svine Bandidos-rockerne til på den måde. Man ville ikke kædes sammen med rockersatire. Det virkede som om, man frygtede for repressalier.

Altså: Galehuset havde i hvert fald dengang ingen galskab. Derudover var man også en flok tøsedrenge, der praktiserede cencur og det nu så forjættede selvcensur ret hårdhændet for, i det nævnte tilfælde, at slikke Bandidosrøv. Noget, man åbenbart havde smag for den gang. Dette stod OVER galskaben, og det kan jeg sgu ikke se det fine ved.

I andre skal være velkomne til at danne jer jeres egne meninger og gøre jer jeres egne erfaringer. – Men der er pt. ikke noget, der virker tillokkende på mig ved det forum.

JK
      Bruger

@Jenz: Fair nok. Men det er liiige flot nok at udlægge dét, at ens egen idé ikke bliver helgenkåret og indskrevet i den officielle AGF-kanon som et endegyldigt bevis på, at GH ikke er "gale". Et lynhurtigt kig i annalerne vil vise, at der er kommet ikke så få temmelig gale tiltag ud af den forsamling. Men ok – når man først er blevet jokket over tæerne af en flok "tøsedrenge" er det vel svært ikke at blive… pigesur?

Og Jenz. Jeg synes ærligt talt at det er HELT fint at du holder dig væk. Langt væk endda.

En person der efter flere års vand under broen vælger at holde sig væk pga. sådan noget som du beskriver, og vælger at være en gammelsur dame, jamen det er bare iorden med mig at du bliver væk.

Hyg dig med de fora du finder passende 😀

Fanoe
      Bruger

ej ej ej nu må i fandme blive enige… Er han pige sur?? eller gammel dame sur??

Man kan ikke være begge dele.:p:p

Jenz
      Bruger

Jeg er bare godt gammeldags pissed. 🙂

Man kunne også kalde det for "gal".

Jenz
      Bruger

Stig AKA Frank HeskjaerIII skrev:
      Og Jenz. Jeg synes ærligt talt at det er HELT fint at du holder dig væk. Langt væk endda.

En person der efter flere års vand under broen vælger at holde sig væk pga. sådan noget som du beskriver, og vælger at være en gammelsur dame, jamen det er bare iorden med mig at du bliver væk.

Hyg dig med de fora du finder passende 😀

That's the spirit!!!!

Få det ud! Gå amok!

Viser 10 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?