fbpx

Forstærkningerne

Forside Fora AGF Forstærkningerne

Viser 15 svartråde
  • Forfatter
      d-wise
      Bruger

Først og fremmest – HOLD kæft jeg glæder mig til at komme på stadion og se GF igen! Jeg har personligt begravet alle de negative AGF-tanker og i stedet begyndt at se særdeles lyst på fremtiden. 🙂

Nu melder BT jo, at Casper Sloth er på vej til Frankrig – Dette vil i mine øjne være helt fint. Ikke at Sloth ikke er en god spiller, men for sin egen skyld, skal han videre. Når hans ambitioner ligger hertil, vil det være for det bedste. Han har trods alt også været god for AGF og vi vil vel gerne kunne tiltrække nye spillere ved at påvise, at de, ved at skifte til GF, kan få drømmen om udlandet realiseret…

Nu melder Wieghorst, at der er nye kræfter på vej. Hvem kunne dette tænkes at være? Der kommer sandsynligvis en midterforsvar til + at der efter min mening også må tilføjes noget kreativt på midtbanen – i tilfælde af, at Sloth smutter.

Hvem ser I, som værende interessante og optimale at få ind på holdet?

Skriv endelig rygter her – Det er trods alt stadig Silly Season, så smid alt I hører her 🙂

salling23
      Bruger

Kan ikke se hvorfor vi skal hente en midtbanespiller.
      Vi har Kasper Povlsen, Jens Jønsson, Martin Jørgensen, Danny Olsen og Davit Skirtladze til at besætte de 3 pladser.
      På kanterne har vi Stephan, Osama, Laurup og Egbedi – samtidigt kan DC flyttes derop.

En forsvarsspiller og en angriber, der laver mål må være de foretrukne

Trolle87
      Bruger

Helt enig med Salling23.
      Jeg synes ikke vi skal forstærke en midtbane, vi har rigeligt til første div.

Men en angriber (måske til start 11'eren) og så en central forsvar der skal gå ind i start 11'eren. Synes personligt det er lidt tyndt med sorin, men man kan jo så også sige at man ikke skal lukke døren for orri??

Hvem det skal være har jeg dog ingen ide om, så gerne at JN lige hev en kanin op af hatten, og ikke en løvenkrands.

Absolut ikke en nødvendighed med flere til midtbanen. Povlsen, Danny & Skhirtladze vil være en fin trio. De kan rotere med Jønsson, Jørgensen og evt. Devdariani.

nlg
      Bruger

Jeg mener helt seriøst at Emil Nielsen fra Roskilde er en spændende spiller med et endnu større potentiale end det han har vist. En yngre Graulund, som igår gjorde hvad der passede ham. Ham kan vi få for billige penge, da han har en mindre frikøbsklausul i dette transfervindue.
      Hans fart mangler vi i den grad. Den hurtigste spiller jeg har set i lang tid og så var han tillige vanvittig farlig hele tiden.
      Vis mod og sign ham. Han kan blive en kanonforretning for AGF. 21 år er han kun og fremtiden ligger åbent for ham. 👏😊

salling23
      Bruger

Nlg: bliver nok lidt svært. Han er købt af Rosenborg. Spiller kun efteråret i Roskilde

nlg
      Bruger

Har jeg lige opdaget. Det er så vældig godt set af Rosenborg. Burde have været en dansk klub, so. Havde fået ham i stalden.

lurifax
      Bruger

nlg skrev:
      Burde have været en dansk klub, so.

Tal pænt til folk!

Masada
      Bruger

@lurifax tror du ikke at der mangler et M

gf-stuf
      Bruger

Patrick Mortensen rygtes til Ob med en salgspris på 3 mio. Der kan vi nok desværrre ikke være med! Det var ellers en spiller, som jeg gerne så i AGF. Solid og garent for mål!

Simon G
      Bruger

lurifax skrev:

nlg skrev:
      Burde have været en dansk klub, so.

Tal pænt til folk!

Mon ikke der skulle have stået" som", men så ramte nlg . i stedet for.

Bjarne V
      Bruger

Jeg følger med i OBs fan fora – brugeren der i går derinde, forudsagde Kirkeskov til OB, siger nu at Lasse Kryger og Anders Møller Christensen, er på vej til GF…. SUK!

Simon G
      Bruger

Bjarne V skrev:
      Jeg følger med i OBs fan fora – brugeren der i går derinde, forudsagde Kirkeskov til OB, siger nu at Lasse Kryger og Anders Møller Christensen, er på vej til GF…. SUK!

Det tror jeg næppe, Lasse Kryger har de jo lige hentet i AC Horsens og AMC har været kontraktfri siden juni/juli, så hvis vi ville have ham, var det sket. Desuden er han jo slet ikke den type Wieghorst leder efter.

jj
      Bruger

Men købte OB ikke Lasse Kryger af ACH for en måned siden?

jj
      Bruger

jj skrev:
      Men købte OB ikke Lasse Kryger af ACH for en måned siden?

Ups havde ikke set side 3

Bjarne V
      Bruger

Lyder til var en and….

Viser 15 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.