Forstærkninger!!!

Forside Fora AGF Forstærkninger!!!

Viser 11 svartråde
  • Forfatter
      Ulle
      Bruger

Dette skal ikke være et indlæg der skal fyldes med rygter om hvem der komer til AGF til sommer eller hvilken kæde der skal forstærkes.

Det skal ej heller opfattes negativt selvom nogen sikkert gør det.

Men helt seriøst hvorfor skulle vi tro på at vi kan tiltrække forstærkninger i i fx jan kristiansens klasse. Hvor for skulle de vælge os? Vores strategi med at satse meget på udvikling af egne talenter(som er den rigtige strategi for AGF lige nu) giver jo ikke ligefrem løfter om en topplacering (eller europa cup)inden for de næste par sæsoner. Vi kommer sikkert til at kæmpe for overlevelse de næste par sæsoner.

Så hvad kan vi egentligt tilbyde spillere af den kaliber vi alle drømmer om vil komme til klubben til sommer?? udover selvfølgelig danmarks bedste fans:k

Ceres
      Bruger

Sjovt nok, så er de nettop fordi vi har de ellers så udskældte OP og BSN i klubben at AGF rent faktisk kan kan tiltrække spillere af "Krølle" klassen…

BSN er utrolig dygtig til at "sælge" klubben og at gøre brug af sit nætværk både fra klub og landsholds tiden… medens OP er meget mere respekteret end mange går og tror i det her forum…
      .

Luke2000
      Bruger

BSN er utrolig dygtig til at "sælge" klubben og at gøre brug af sit nætværk både fra klub og landsholds tiden… medens OP er meget mere respekteret end mange går og tror i det her forum…
      .

Hvad bygger du det på? Ikke at jeg nødvendigsvis er helt uenig men jeg vil gerne høre hvorfor at du mener det.

HØRT, Ceres…

Desuden skal folk aldrig undervurdere det faktum, at AGF trods bundplacering i Suppen er et større udstillingsvindue end mange andre klubber. Alene byens størrelse, antal tilskuere til kampene osv osv vil tiltrække mange.. Hvordan kom Graulund ellers hertil i sin tid da han kom fra Bochum på en lejeaftale!!??

Ceres
      Bruger

Luke2000 skrev:
      Hvad bygger du det på? Ikke at jeg nødvendigsvis er helt uenig men jeg vil gerne høre hvorfor at du mener det.

Det bygger jeg på helt konkrete udtalelser fra flere forskellige spillere og spiller agenter.
      .

Luke2000 skrev:

Hvergang en spiller skal kommentere på Ove P. roser de ham og hans hidtil opnåede resultater og arbejde generelt! Flere spillere har gennem tiden udtalt, at de gerne ville spille under ham.

I mine øjne 100% sikkert, at han tiltrækker navne..

Ulle
      Bruger

@ceres

jeg er enig i at bsn gør et godt stykke arbejde og vi har en fordel i ove og krølle har et godt forhold.

men tråden gik mere på hvordan man skal sælge klubben til fx krølle og ikke hvem der skulle? Man må jo formode at større hold er interesserede i spillere af den kaliber.

Ceres
      Bruger

Ulle skrev:

@ceres

jeg er enig i at bsn gør et godt stykke arbejde og vi har en fordel i ove og krølle har et godt forhold.

men tråden gik mere på hvordan man skal sælge klubben til fx krølle og ikke hvem der skulle? Man må jo formode at større hold er interesserede i spillere af den kaliber.

AGF har det 3. største stadion og hjemmepublikum i Suppen… Derfor er der også kun to andre klubber der slår AGF på det punkt, hvilket også er et af de slagsargumenter der bliver brugt af BSN..

Men, rent faktisk er det ofte mere væsentligt hvordan og hvem der sælger klubben end end hvad klubben senest har præsteret… Det BSN blandt andet er specielt god til, er at sælge en fremtidsvision…

Det var de nævnte ting der blandt andet fik Persson og Alex Valencia til klubben, udover naturligvis en god løn..

OP sagde jo sjovt nok også selv nej til bedre tilbud fra Tyskland og skrev derefter under med AGF.. og nu er han så selv en del af "trækplasteret"…
      .

Andersen
      Bruger

@Ulle

Det skal man jo gøre som der netop er nævnt ovenfor. Pga. klubbens ry trods dårlige placeringer og fordi at BSN er så god til hans job og pga. hans kontakter rundt om i verdenen.

Ulle
      Bruger

@ alle jer der skrevet i denne tråd.

jeg er glad for at dette blev en tråd der kun har positive udtalelser om AGF. Det kan jeg lide.

Sådan skal den nemlig sælges. Der er jo mange gode ting at slå på.

Nu er det blot at vente på at på hvem de signer. jeg er spændt. Håber meget på krølle.

RehnAGF9
      Bruger

Synes også det blive spændende at se hvem der bliver signet her til sommer, jeg kan blive lidt bekymret når man ser på de forstærkninger som vejle henter sig. Her tænker jeg på Allan Olesen og Bechara. Men lur mig om ikke BSN har noget magisk i ærmet…

seppe
      Bruger

Kim Christensen eller Christian Olsen burde være angribere, der er til at komme til for en fornuftig pris. Det kunne være rart med en angriber af den kaliber til at supplere PG og DW.

Viser 11 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.