fbpx

Forslag til nye spillere!

Forside Fora AGF Forslag til nye spillere!

Viser 18 svartråde
  • Forfatter
      petersen100
      Bruger

Vi skal da have en tråd med mulige nye spillere! Jeg kaster nogle navne i spil – hovedsageligt spillere pt. uden kontrakt eller uden den 1/7.

– Rasmus Jönsson, AAB

– Rilwan Hassan, FCM – oplagt kandidat! Han får ikke alverden i løn i FCM, så der kan vi være med. Han vil gerne under Guld-Glens vinger igen..

– Rasmus Elm: Central midt, 28 år. Snart kontraktfri. Han har tidligere været nævnt i BIF, men han har vist problemer med skader. Nogen der kender til hans tilstand ?

– Ferhat Ayaz – 21-årig venstre kant med u-landsholdskampe for Sverige. Snart kontraktfri.

– Jesper Hansen – keeper – 31 år. Snart uden kontrakt.

– Guillermo Molins – Højre kant / angriber. Malmø-profil med mål i støvlerne. Kontraktfri, men knæskadet.

– Chinedu Obasi: højre kant / angriber, 29 år – har scoret mål i norsk og tysk fodbold – kontraktfri i noget tid.

– Frimpong: Central midt, 24 år – tidligere spillet i arsenal m.v. – pt. kontraktfri. Næppe en mulighed dog.

– David Addy: venstre forsvar / venstre midt, 26 år – tidligere Randers FC’er der blev solgt til FC Porto – pt. kontraktfri.

Der er mange spændende navne derude!

Agger
      Bruger

Elm ville utvivlsomt være en spændende spiller, hvis han når sit topniveau, men det ville være noget af en lotto-kupon.
      Hans immunforsvar er yderst svækket efter han var ude ca. et år grundet maveproblemer (han har bl.a. haft to gange halsbetændelse indenfor kort tid). Skadesproblemer har der ikke været så enormt meget af (dog lidt med akillessenen).
      Selvom jeg ville elske at se en Elm i topform hos GF (han var trods alt anset som et af Sveriges største talenter efter Zlatan), så er det simpelthen for stort et sats.

chapelle
      Bruger

Angriber

Jesper Rasmussen fra EfB (som reserve)

Kees Luijckx Og Oggesen fra Sønderjyske

Ovenstående fra EfB og Sønderjyske burde være billige spillere der bør kunne være et fint supplement til vores trup, og nogle som hurtigt kunne bidrage til træning.

Vi skal skife meget til sommer, men vælg hovedsageligt noget fra den danske liga til reserver, da de så hurtigere kan bidrage til træning og ikke først skal sætte sig ind i den danske træningskultur

Og et par profiler som Glenn og Andersson selv finder frem til 🙂

ACDC
      Bruger

Bashkim Kadrii!

Stev
      Bruger

Jesper Thygesen kom i går aftes med forlag til nye spillere, og hans startopstilling til den nye sæson så således ud (hvis jeg husker rigtigt):

J. Højbjerg
      C. Remmer – Backmann – Fenger – DC
      DAP
      Stephan – Danny – Jønsson – Hassan
      Duncan

Det ser jo fornuftigt ud, på nær Remmer, som jeg ikke anser som værende bedre end Juel, men jeg tænker bare, at spillere som Højbjerg og Hassan er totalt urealistiske i AGF, nok især Højbjerg som et af landets absolut største målmandstalenter. Er det bare mig? Hassan ville pynte, så hvis han er realistisk ville det være for sindsygt et scoop. Han er transferfri efter sæsonen.

Norden
      Bruger

I forhold til Thygesens hold ser jeg større behov for udskiftning på venstre fre,for højre back. Vi har pt. AJA, Dino og Buur til den position, så jeg ser større potentiale i en rigtig god venstre back.

Kan vi købe Elez fri er jeg fint tilfreds, men måske er der behov for gardering i midterforsvaret. Heller en ekstra offensiv spiller med X faktor eller potentielt a faktor

Thomas K
      Bruger

Jeg tror Mads Fenger er urealistisk. Såfremt han bliver i Danmark, så tror jeg vi taler enten Randers FC eller FC Midtjylland. Derfor er jeg enig i, at en Josep Elez gerne skal forlænges med AGF. Han er en ung spiller, der skal spille kampe for at blive bedre. Derfor håber jeg også, at der skrives en kontrakt på mindst 3 år med ham. Elez bringer ting som andre midterforsvarer ikke bringer, bl.a. frispark og indkast.

Jeg synes vi skal lede efter en ung spiller til midterforsvaret, det kunne f.eks. være en Ole Bisp Rasmussen fra Vejle eller en Oggesen fra SønderjyskE.

Til midtbanen så jeg gerne en transferfri Ruben Yttergaard Jenssen.

Jastrau
      Bruger

Leon Andreasen + Casper Sloth

ACDC
      Bruger

Jan Halvor og Flemming Povlsen

Mambo
      Bruger

Carsten Hallum og Kenny Thorup

Gunnerre
      Bruger

Josta Dladla, Benny Feilhaber, Jeremiah White, Thomas “Blonde Bomber” Thorninger, Håvard Flo…???

kimBo
      Bruger

Forsvar: Kris stadsgaard – bedre gardering end Lopez

Kant: Tobias Sana -Malmø: han har x factor og trænger vidst til en ny optur.

Angreb: Ham angriberen vi scoutede i Australien!?!

petersen100
      Bruger

Hobro har en usleben diamant i Mayron George. Flot scoringssnit for en ung angriber i en klub der rykker ned. Gad vide hvad HIK skal have for at slippe George ?? Duncan, George & Junker, så er angrebspladserne besat.

Howard
      Bruger
      T-Knogle
      Bruger

Ørjan Nyland
      AJA – Elez – Bachmann – Jamal
      DAP
      Junker – Olsen – Bjarnason – Jamie Maclaren
      Duncan

Gammbino
      Bruger

Jeg tror på Fernandez kan blive en god keeper, så enhver målmand der måtte have interesse på nær Staff, tror Fenger ender i BIF hvis Kloagger ryger afsted.
      Så gerne Jacob Poulsen, Rilwan Hassan og en gardering til venstre back.

Fernandez
      Dino-Elez-Backman-Venstre back
      DAP
      Bjarnason-J.Poulsen-Olsen-Hassan
      Duncan

Fedepeden
      Bruger

Leon A. er over the hill og meget skadesplaget.

Robert Skov fra SIF
      Remmer Fra Fck
      Rilwan H. fcm
      Mads Fenger rfc
      Maxsø som desværre lige har forlænget fcn
      Simon Kroon sønderjyske
      Mussmann SJ
      Kanstrup SJ
      Myron George hobro

PS. Duer ikke med de der spillere der er over 30 – 32 år, dem er der INGEN fremtid i.

bombdropper
      Bruger

Emil Larsen vil hjem til dansk fodbold…

Emil Larsen vil hjem

Per Leth
      Bruger

Jeg drømmer om Hassan og Fischer og Jamie men uanset hvem de finder frem vil jeg at støtte deres valg loyalt.

Viser 18 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.