Forslag til ny venstre back..

Forside Fora AGF Forslag til ny venstre back..

• Dette emne har 24 svar og 15 stemmer, og blev senest opdateret for 17 år siden af agfgas.
Viser 24 svartråde
  • Forfatter

U21 landsholdets backen Søren Jesen fra Viborg har kontraktudløb her med udgangen af året..

http://www.spillerforeningen.dk/viewpage.jsp?id=218

Mouie
      Bruger

Ja man må då sige at en hvilken som helst spiller vil være en forstærkning istedet for a.kure

Mouie
      Bruger

Ellers må der da være andre muligheder på markedet end lige netop søren jensen. men lad os nu se hvad ove p finder på istedet for at smede diverse rygter sammen, lad os vente til der er noget konkret

Maradona
      Bruger

Hvad er der galt med jer, vi har en af ligaens bedste venstre backs, Han er fast mand på det australske landshold, hvilket må betegnes, som værende på niveau, med det danske pt.
      Jeg forstår godt at interessen for nye spillere er stor, med ny træner osv.
      Jeg mener blot at vi skal bruge vores kræfter på at diskutere spillere vi ret faktisk har brug for.
      Det er klart, at rygter skal diskuteres, men der er ingen grund til bruge tid på fx søren jensen, eller andre spillere, taget ud af den blå luft, vi på ingen måde har brug for.
      Det er klart, var vi et storhold med masser af penge til at smide ud til højre og venstre, var det en anden sag. Men vi har jo desværre begræsede resurser.

altid-agf
      Bruger

ja shane er en rigtig god venstre back og hvis han skal bruges i midten er der også anders kure.

zcml
      Bruger

Nu har Shane vist endnu ikke optrådt på A-landsholdet, men kun div. U-landshold. Og der spillede han vist nok fløj.

Maradona
      Bruger

Er du sikker på det ? Han var fast mand på OL-holdet i sommers.
      Jeg er ganske overbevist om at han også spiller på A-holdet.

LoveAgf2
      Bruger

er ski ikke sikker, men mener skam os han spiller for A-landsholdet.

Maradona
      Bruger

Tak, det er sgu et tegn på kvali.

Eraticator
      Bruger

Han er ikke på A-landsholdet og har aldrig været det!!

Maradona
      Bruger

Men han er tæt på.

Beeblebrox
      Bruger

Han var på OL-landsholdet som jo er u-23. Shane er klart bedst i det centrale forsvar

Maradona skrev:
      Hvad er der galt med jer, vi har en af ligaens bedste venstre backs,

Men han gider ikke spille der:
      http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=3813

Allanamin
      Bruger

Shane er ikke back, han er central forsvar. Han spiller kun back fordi vi ikke har bedre alternativer! Og han har ikke været på det australske landshold, kun med U23 til OL.

Leeds
      Bruger

Undskyld mit indlæg/svar skulle have været under dit indlæg.

Leeds
      Bruger

Det er ikke kun en ny venstre back vi mangler.Vi mangler er helt nyt forsvar.Der er ingen i det forsvar vi har nu der er gode nok til superligaen.De er alt-alt for langsomme.Shane,2x Kure,Jacob. G.Rasmussen og J.Hansen.Ingen af dem kan løbe en pølsevogn op.
      Nu får vi en nye rigtig god træner.Han skal starte med at bygge holdet op fra bunden(forsvar).Han skal starte med at få nogle der går til ståltet.Og som ikke bliver skadet af det.Derefter skal vi se på midten.Folk der kan løbe solen sort,samt kan lidt med en bold.Derefter 2 angriber.En som kan noget med hoved ,samt en rigtig hurtig en som også kan noget med fødderne.(se på holdet fra Rudbæks tid)

Så vil vi få et rigtig godt hold igen.Og som vil komme i top 3.

Men det kræver tålmodighed fra alle fans

Willow
      Bruger

Det kræver også tålmodig at læse sådan et indlæg…Godt nok har forsvarene ikke hurtigheden, men nu er det alligevel sjældent at der kommer en friløber til angriberne…Det kan man så tænke lidt over.
      Vi har folk der kan gå til stålet og folk der kan løbe solen alle mulige farver hvis det skulle være (Risholt, Sørensen, J. Rasmussen, Sheriff osv.)

Leeds
      Bruger

Willow.Når du nu synes vi har så gode spiller,hvordan kan det så være vi ligger der hvor vi gør.Men du synes måske det ok!!!!!!!!!!!!

Willow
      Bruger

Jeg forstår ikke helt dit indlæg men skal forsøge at svare alligevel.
      Vi har nogle udemærkede midterforsvarer, ganske gode mænd til den centrale midtabane, og en super angriber. Hvad angår backs og wings mangler vi nok lidt (her regner jeg ikke med Lindrup).
      Det jeg ellers svarer på er at det er noget gylle at lukke ud at HELE holdet skal bygges op fra nyt, når vi nu har nogle gode spillere (dem gider jeg ikke nævne igen)
      Du vil gerne have nogle folk: "der løber solen sort" Det har vi allerede hvorfor skal de så skiftes ud?

Allanamin
      Bruger

Ja, jeg mener også vi har en god midter akse, startende i forsvaret med Rasmussen, Aho og til vinter T. Hansen. Midt på banen har vi i overflod af def midt, med JS, Risholt, Gjessing, Navid, J. Hanssen. Længere fremme har vi grahn(og frost) og helt fremme duncan og christer.

Vi har bare nul og niks på kanterne.

Hornbek
      Bruger

Shane er med i landsholdstruppen..
      Han har bare ikke fået sin debut endnu

Hamham
      Bruger

Jeg ved ikk om de spiller venstre back. Ved ikk helt hvor i forsvaret disse forsvars spillere spiller.
      Men her er de: Dan Anton, Kristian Bak, Allan K Jepsen og Dan Tommasen hvis de spiller den plads?

polakken
      Bruger

Shane har ikke spillet A-landsholdet, men er i følge ham ikke langt fra… http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=149012
      Kan Thomas Hansen ikke spille højre back?

zcml
      Bruger

Det kan godt være, men han skal ikke!

agfgas
      Bruger

Vi skal først bruge en højre back så kan vi bagefter diskutere en venstre – jeg syntes at Kure og Shane rent faktisk gør det ganske ok derude.. Hvorimod jeg syntes uanset hvem der har spillet højre back har vedkommende spillet ringere end en 2 division spiller kan præstere !!!!.. Samt vi skal fandme snart finde ud af om Risholt skal styre den defensive midtbane – for hvis ikke skal der findes den centrale spiller der kan binde forsvar og angreb sammen…Det er nok det vigtigste for holdet. for der er absolut ingen rød tråd i vores spil..

Viser 24 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.