Forslag til ny venstre back !!

Forside Fora AGF Forslag til ny venstre back !!

Viser 12 svartråde
  • Forfatter
      Monradi
      Bruger

Efter at brønby har lejet Adam Eckersley i man. u må Sennels da snart være fortid på vestegnen.

JaXeGF
      Bruger

Jeg synes ikke AGF skal hente ham, hans lønudgifter ville overgå vores lekvider.

Snitten
      Bruger

Synes helt seriøst ikke det burde være nødvendigt at uddybe det….

At Sennels tilsyneladende, har mistet sin stamplads, hos et af superligaens absolutte tophold, gør ham jo ikke ligefrem til et emne, i en klub i landets næstbedste række.

Det kan godt være, at jeg er lidt kort for tungen, men er sgu ved at være lidt træt af, at folk stadig tror, at vi er en klub, der kan tiltrække store navne som Sennels, det er altså ved at være mange år siden vi kunne det…..

Synes helt klart Sennels er for dårlig til BIF, og hvis vi rykker op mener jeg slet ikke det er et useriøst bud overhovedet !!

Harboe
      Bruger

når Brøndby har skaffet sig en ny venstre back er sennels vel 3. valg, så på den måde vil det være godt for ham med spilletid, men Vejle, Silkeborg, Randers, FCN, Horsens og andre hold i suppen vil os kunne bruge ham og sikkert nappe ham så er vi ikke i chance for det.

Kuhlmann
      Bruger

Jeg synes egentlig slet ikke forslaget er så dårligt endda. Sennels karriere er jo gået helt i stå på Pestegnen, og med endnu en spiller som kommer foran ham i kampen om venstre back, er han nærmest tvunget til at finde en ny klub.

I og med at han karriere er gået i stå, kan han nok ikke sigte alt for højt. Klart at han stadig har et navn i dansk fodbold, med sine 2 landskampe, så det er sikkert mere realistisk at han ryger til en anden superligaklub.

Når det så er sagt, så er der flere ting der tæller for at et skifte ikke ville være umuligt. Asbjørn ville få 110% garanti for pladsen, med mindre han spiller ringere end J. Sørensen. AGF er stadig i stand til at tilbyde relativt lukrative kontrakter, man har jo skildt sig af med adskillige læntunge spillere. Og så er Sennels jo fra Århus. Det kan jo godt være at han vil hjem igen på et tidspunkt… det kunne endda være, at han inderst inde er GF-fan, hvem ved?

klykke
      Bruger

Ville da være en klar forstærkning.. og hvis vil spille sas-liga bold i århus kan han da lige hjælpe i en lille sæson først..?

zcml
      Bruger

Sennels skal ganske rigtigt væk fra Brøndby, men kan slet ikke forestille mig at han ender i GF.

En ting er, at vi nok ikke har råd til ham (hverken transfer eller løn), men tvivler på han vil skifte til en klub i 1. div. når han helt sikkert ville kunne tilspille sig en stamplads i de fleste superligaklubber.

Hornbek
      Bruger

Hvorfor sku han ikke være "god nok" til GF? Manden har været på landsholdet for dælan. Han skal sku da bare ha spilletid..

zcml
      Bruger

Hornbek skrev:
      Hvorfor sku han ikke være "god nok" til GF? Manden har været på landsholdet for dælan. Han skal sku da bare ha spilletid..

Hvem siger, han ikke er god nok?

Det er da det modsatte folk skriver herinde.

Willow
      Bruger

Nogen der ved hvor længe hans kontrakt løber? Kunne man forestille sig en lejeperiode hvorefter man fik ham på fri transfer? Han ville kunne forstærke Agf, det kan der vel ikke være tvivl om -Det er self. uden at have set ham spille længe…for på den anden side synes jeg ikke deres nuværende gør det særligt godt og ham kan han åbenbart ikke slå af….

agfgas
      Bruger

Den eneste grund til det fjols til Sennels [censored] har været på landsholdet er pga af vores udugelige landstræner [censored]….Nej tak behold bare det fjols derovre hvor bøsserne hygger sig…

zcml
      Bruger

@ agfgas

Nej den der kan du sgu ikke tørre af på Morten Olsen!

Grunden til at Sennels har været udtaget til landsholdet, er simpelthen at der ingen alternativer var.
      Og det er stadigt et problem!
      Vi har i Danmark pt. ingen venstreback men international klasse, måske lige pånær Niclas Jensen, men han har fået meget lidt kamptræning de sidste par år (og så er han heller ikke bedre).

Jeg er ikke altid enig i MO's valg, men jeg er enig i at det bedste valg til pladsen pt. er Jan Kristiansen. Og han er jo egenligt fløj, så det viser lidt omfanget af vores problemer.

Og for at vende tilbage til emnet, så vil Sennels bestemt være en klar forstærkning af vores hold, men jeg er 99,9% sikker på at det ikke kommer til at ske i denne sæson. Hvis vi rykker op, og han stadig ikke har fundet en løsning, så måske næste sæson, men jeg tvivler.

Viser 12 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.