fbpx

Forbedringer på Mtac.

Forside Fora AGF Forbedringer på Mtac.

Viser 5 svartråde
  • Forfatter
      Henze05
      Bruger

Hej gutter!!.

Jeg har længe tænkt på, hvad der kunne gøres bedre ved Morethanaclub. Jeg har selv tænkt på at det kunne være fedt med en chat. Så folk kan snakke, diskutere om alt, bare meget hurtigere. Hvis folk har været på bet xpert før, kender de nok chatten og jeg tror at en lignende chat her inde kunne være rigtig godt.

Hvad med jer, har i nogle gode ideer?.

Kom frem med dem, måske de kunne blive til noget :).

– Henrik.

Emilfu
      Bruger

Velkommen til siden Henrik.

Det med chatten er en fantastisk idé, omend den ikke ligefrem er ret ny.

Se evt følgende link.

http://www.morethanaclub.dk/chat/index.php

Henze05
      Bruger

Jo tak :)..

jeg har kigget lidt på chatten, og udover den virker for uoverskuelig at finde, synes jeg sagtens der kan laves nogle forbedringer. 1, Det kunne være rigtig smart have en mini udgave i chatten i stedet for replik boxen. Så folk stadig kan skrive i chatten fra start siden, det bruges ligeledes på betxpert og virker rigtig godt. Der udover ville det være fedt hvis der var et link til chatten allerede fra forsiden, hvor der bare står chat, så man ikke skal hen i en menu, scrolle ned for at finde den. Så den er mere lige til :).

For selvfølgelig er replikboxen en god ting, men ofte ser man ikke svaret fordi den ikke lige er updateret, man kan ikke se hvem der er på, så man ved ikke om man skriver til en person der allerede er logget af, osv :). Så en chat ville være en hurtig måde at komunikere med hinanden på, efter kampe, inden kampe, under kampe (dem der ikke har mulighed for at tage på stadion / udebane). Hvis man gerne vil diskutere odds, ting i hverdagen eller sjove youtube links:)

Kunne være fedt med input fra andre der hyppigt bruger MTAC, som evt. har nogle gode ideer til forbedringer. :).

-Henrik.

DaButcher
      Bruger

Spot on 🙂

Emilfu
      Bruger

Henze05 skrev:

For selvfølgelig er replikboxen en god ting, men ofte ser man ikke svaret fordi den ikke lige er updateret, man kan ikke se hvem der er på, så man ved ikke om man skriver til en person der allerede er logget af, osv 🙂

Det kan man faktisk godt, hvis du kigger lige under replikboksen, er der en liste over brugere der er online, og hvem der lige har været på.

Denne funktion kan dog formentlig godt udbygges yderligere, vil jeg tro.

Chatten har været her længe, den har aldrig rigtig været benyttet. Den blev brugt lidt under liveupdate af kampe en overgang. Helt sikkert fint til under kampe osv. men tror ikke der vil komme den store debat i gang på chatten med mindre der er særlige arrangementer..

Viser 5 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.