For SIR-AGF-feinschmeckere

Forside Fora Off-Topic For SIR-AGF-feinschmeckere

Viser 46 svartråde
  • Forfatter
      Fresh
      Bruger

Kære SIR-AGF'ere,

Jeg er bange for, at vort nærmest verdensdominerende indlæg er gået tabt i Internetdjunglen. Derfor lancerer jeg nu dette indlæg, der har til formål at samle de mange glade øjeblikke, vi har oplevet sammen. Her tænker jeg på klip af danske klubber i europæisk fodbold, der på den ene eller anden måde fejler.

Jeg lægger selv ud med det fineste af det fineste: [url=http://www.youtube.com/watch?v=Q2FkinLQH8M]Straffesparket, der forhindrede de falske hvide i at kvalificere sig til CL. :k

Tråden kan også bruges til at hylde vore tætte venner såsom Messias, Rui Costa, van der Vaart og NK Gorica. B)

J
      Bruger

Ventepils?

Ajax fjerner skidtet, GF klarer resten?

Alsgaard
      Bruger

På daværende tidspunkt var det synd for FCK.

Syntes stadig den kamp er en skændsel for europæisk fodbold. Eller rettere – dommeren er! Større inkompetent nar skal man godt nok lede længe efter, fint nok at FCK ikke kom videre, men syntes det er skidt at det skulle være på sådan et tyndt grundlag!

J
      Bruger

Det er vist ikke rigtig SIR-AGF kommentarer det der!

Der var straffe!!! Og det var forresten overhovedet ikke synd for kfc!

Kasper
      Bruger

Det mest herlige over, hvordan FCK'erne blev ved med at skyde skylden på dommeren – men dommeren dømte mindst ligeså meget til FCK's fordel i flere situationer.
      Det var virkelig en af de herlige dage i dansk europa Cup-fodbold…. Fantastisk link!

Jeg vil gerne bidrage med en af de ældre, men sådan en scoring, som man kun kan prise sig lykkelig for. Tænk, hvis de havde nået finalen!!

Meloveyou
      Bruger

Intet er synd for FCK:o

anderssch
      Bruger

Så må vi hylde vores nye allierede, de fantastiske hold, guds udsendte:
      Panathinaikos, de græske guder.
      Atético, de spanske fodboldgenier.
      Lokomotiv Moskva, de frygtindgydende russere.
      Aberdeen, de der skod skottere der ikke kan en skid.

Første kamp er i parken d.8.11 – HELD OG LYKKE I GRÆSKE GUDER! :k:k

Fresh
      Bruger

anderssch skrev:
      Så må vi hylde vores nye
      allierede, de fantastiske hold, guds udsendte:
      Panathinaikos, de græske guder.
      Atético, de spanske fodboldgenier.
      Lokomotiv Moskva, de frygtindgydende russere.
      Aberdeen, de der skod skottere der ikke kan en skid.

Første kamp er i parken d.8.11 – HELD OG LYKKE I GRÆSKE GUDER! :k:k

That's the spirit! B)

Andre Jensen
      Bruger

Kasper skrev:

Jeg vil gerne bidrage med en af de ældre, men sådan en scoring, som man kun kan prise sig lykkelig for. Tænk, hvis de havde nået finalen!!
      http://youtube.com/watch?v=y2X2s9V9q4I&mode=related&search=sge%20frankfurt%20Br%C3%B8ndby%20IF%204-1%203-0%20comerzbank%20arena

Det var det mål der fik mig til at holde af Rudi Völler 🙂

Min helt klare favorit er dog Brøndby-Widzew Lodz fra 1996.
      En CL-kamp vi i øvrigt burde have spillet…men nok om det.

Til dem der ikke kan huske det:
      Brøndby tabte den første CL-kval kamp 2-1 ude, men kommer i 2. halveg af den anden kamp på hjemmebane foran 3-0
      Det ligner en sikker CL-billet, men så scorer Widzew til 3-1 sent i anden halveg, og så presser de ellers på for det sidste udebanemål.

Har aldrig jublet så meget som da de scorede til 3-2 i overtiden.

Kan kun finde klippet fra polsk TV, og der kan man desværre ikke se Dan Eggen lige efter 3-2 scoringen.
      Udtrykket i hans ansigt er ellers prisløst.

http://youtube.com/watch?v=lifnAeLVyi0

Og fra polsk radio, med kommentator der går helt amok:

anderssch
      Bruger

haha fedt!

anderssch
      Bruger

Så er der FCK-Panathinaikos på torsdag. Endnu engang held og lykke til grækkerne !

Jeg vil altid hylde de hold der spiller mod FCK, Brøndby og Aab mm. i Champions Leauge og andre ligaer…

Twisty
      Bruger

sikke et fantastisk forening i har fået op og stå her……… hvor melder mig sig ind henne??

nr27
      Bruger

My fellow SIR-AGF'ere!!

Glem ikke at vi alle i aften kl 19.05 og kl 20.05 (10 minutter før henholdsvis Aab og Fck's kampe i UEFA Cuppen) må sætte os ned i ro og mag og sende en bøn til SC Anderlecht og Panathinaikos i håb om at de vil køre vore danske konkurenter over!!

anderssch
      Bruger

Jeg har taget mig friheden at tage helt fri idag, for at bede til guderne om syngende lussinger til de danske hold – specielt fck.

anderssch
      Bruger

PAAAAAAAAAAAAAANAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SIKKER SEJR!!! Hvor er det da dejligt fck får foræret et straffe og brænder… HOLD KÆFT DE ER RINGE! :k :k :k

Replay
      Bruger

SIR AGF 😀

De fik endda deres sædvanlige straffespark…

Kasper
      Bruger

Haha… ganske vist taber holdet kun 1-0, men deres mangler (som de ikke selv vil erkende) bliver udstillet på det skammeligste… En herlig dag. Eneste minus er den sene scoring i Aalborg, æv

anderssch
      Bruger

Alt i alt en rigtig god torsdag

Fresh
      Bruger

anderssch skrev:
      Alt i alt en rigtig god torsdag

ENIG! :k

Vore nye græske allierede viste deres værd i en storslået nedslagtning af FC Nik & Jay.

Stor tak til Grækenlands Viborg. [shock] 😉

dksauron
      Bruger

Ja I er da heldigvis ikke mere end ca 20% dummere at høre på end en gennemsnitlig Ny Alliance politikker!

Tænk sig, at man ikke kan udregne fornuften i, at danske hold indsamler point i europa…

Hvad nu hvis AGF en dag skulle være så dygtige at kval. sig til at spille europa. Hvor bittert ville Danmarks manglende ueffa point ikke være da?

Men spilder min tid med denne post. Jeg ville på nuværende tidspunkt have mere held med at tage sutten fra min ultra-trætte 2 årige søn, og derefter forklare han, at den har han ikke brug for end dette…

SteenWhite
      Bruger

Når man selv har et sølle liv er det jo rart at kunne glæde sig over andres ulykke.

anderssch
      Bruger

@ Dksauron…. Der er vel så meget du ikke forstår.
      FCK er medieludere, og jeg vil med glæde hylde samtlige hold (eller dommere) der kan slå FCK ud. Jeg bor i Kbh, så idag skal jeg håne mine homoseksuellecafeludervenner, og spørge dem hvor flot det er at spille internationalt når man ikke engang kan slå et hold retarderede grækkere… muhahaha

– Død over badelandet

nr27
      Bruger

dksauron skrev:
      Hvad nu hvis AGF en dag skulle være så dygtige at kval. sig til at spille europa.

[lol] [lol] [lol] [lol]

ps. kæft jeg fryder migover deres nederlag! :k

Harboe
      Bruger

Hvis AGF nogensinde skal have en chance for et mesterskab igen, så skal de andre hold i ligaen ikke trumfe afsted og få masser af penge igennem europæisk fodbold.

Der er fordele ved dansk succes i europa men mener at ulemperne er langt større.
      Nårh ja og så må det da være umuligt at holde med FCK, kan ikke forestille mig det.

nr27
      Bruger

og umuligt at holde med Aab, Horsens, Randers, Fcm, Brøndby, Lyngby, Fremad Amager, Esbjerg, Fcn, Ølstykke, Silkeborg… … 😉

dksauron
      Bruger

nr27 skrev:
      og umuligt at holde med Aab, Horsens, Randers, Fcm, Brøndby, Lyngby, Fremad Amager, Esbjerg, Fcn, Ølstykke, Silkeborg… … 😉

Af alle hold i Danmark hvorfor så lige Ølstykke? [lol]

dksauron skrev:

Hvad nu hvis AGF en dag skulle være så dygtige at kval. sig til at spille europa. Hvor bittert ville Danmarks manglende ueffa point ikke være da?

Du er så sød når du er naiv:D

Lad os alle kippe med flaget for vore spanske matadors:k

Fresh
      Bruger

Rastapopoulos skrev:
      Lad os alle kippe med flaget for vore spanske matadors:k

Olé!

nr27
      Bruger

Muy bien, mi amigos de españa!

Fresh skrev:
      Kære SIR-AGF'ere,

Jeg er bange for, at vort nærmest verdensdominerende indlæg er gået tabt i Internetdjunglen. Derfor lancerer jeg nu dette indlæg, der har til formål at samle de mange glade øjeblikke, vi har oplevet sammen. Her tænker jeg på klip af danske klubber i europæisk fodbold, der på den ene eller anden måde fejler.

Jeg lægger selv ud med det fineste af det fineste: [url=http://www.youtube.com/watch?v=Q2FkinLQH8M]Straffesparket, der forhindrede de falske hvide i at kvalificere sig til CL. :k

Tråden kan også bruges til at hylde vore tætte venner såsom Messias, Rui Costa, van der Vaart og NK Gorica. B)

Havde helt glemt hvor genialt klip, det er B)

Efter scoringen tager Van der Vaart trøjen af
      1)[i]- Så skal han da også have en advarelse for det der, skal han ikke det?…Det får han også.[/i]
      2)[i]- Men det er så ligegyldigt[/i]
      1)[i]- Ja, det ved jeg da det godt[/i]

Så kan man dæleme høre, hvor meget den kommentator lider med FuCK[lol]

Harboe
      Bruger

Rigtig god dag igår.
      Sikke en dejlig kamp, det var en oplevelse at se et FCK hold blive tørret fuldstændigt live.
      NICE

McAteer
      Bruger

Mission accomplished. Aberdeen, der på en god dag næsten når de højder, superholdet Gorica kan fremvise, sender de falske hvide hjem med halen mellem benene. Fantastisk måde at fejre sin juleferie på.

Veni, vidi, exit FC Krise. Aberdeensk aber dabei. SIR-AGF takker sine skotske venner.

anderssch
      Bruger

Jamen altså hvor er det super lækkert lavet i frygtindgydende skotter. Jeg troede i var ringe, det var i også, men ikke desto mindre ødelagde i vores evige danske medieluderes vej videre i Europe.
      Tusinde tak skal i have. :k

Kuhlmann
      Bruger

Synes ikke det går skide godt for Don Ø med at købe sig til succes i år..

Det går i blændende i superligaen, og i UEFA cupper har de da vist efterhånden bevist at de heller ikke hører til – hvorfor det da også kun er godt at de blev sendt godt og grundigt ud i mørket af et middelmåddigt skotsk fodboldhold…

Lad os krydse fingre for at dette bliver en sæson uden sølvtøj til hverken FCK eller Brøndby, det kunne da være skønt til en afveksling…

Ha, hæ, hahahaha.. Waaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahaha det er sjovt:D

Hold kæft det fryder mig, det her:k

1 mål i 4 Uefa cup kampe, det er ganske enkelt til grin!

J
      Bruger

Muy muy fantastico 😀

Sygt syg i roen er jeg!!! Men fUck jeg fryder mig YIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHAAAAAA!

Kom så de hvie SIR-AGF'ere!

Lylle
      Bruger

haha, .. på http://www.sidelinien.dk kræver samtlige af medløberfansne ståles afgang ..

lad det blive ved sådan her en sæson eller to og lad os så se hvor mange der er tilbage på sektion 12 😀

Kasper
      Bruger

Lad os da lige hive den dejlige tråd frem fra gemmeren.

Endnu en stor dansk dag i Europa, og FCK's nederlag til APOEL kan da – lige med nød og næppe – gøre mig glad ovenpå vores pokalnederlag. Herligt, at en ellers fuldstændig ligegyldig klub på Cypern kan frembringe en sådan følelse i mange århusianske knægte.

APOEL 1 – 0 FCK = FCK slået ud af Champions League-kvalifikationen

Love'it!

Sch
      Bruger

Forstår ikke i kan fryde jer over, at danske hold ryger ud af Europa. AGF eller ej.

J
      Bruger

Nej hvor er det dejligt at se denne tråd igen! Oh fryd og ode til blamager! Hahaha. Så er lørdagen reddet (hvis AGF vinder samtidig)!

J
      Bruger

@ Sch: Du har intet at gøre i denne tråd da du tilsyneladende ikke er SIR AGF'er! Smut!

Fanoe
      Bruger

Ja det var sjovt at se hvor ringe Ståles falske hvide spillere var. Han må være Suppens dårligste træner. Og Torsdag viste Hr. Nielsen og Bundby endnu en gang at det er skidt at spille i pisgult, med deres fantastiske nederlag til Tyskerne.

taber

scrotum
      Bruger

fantastisk tråd!!!!!!!!!!!!! og til sch: schhh!!!!!!!!

Viser 46 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?