Første tilgangsrygte! I'm back

Forside Fora AGF Første tilgangsrygte! I'm back

Viser 165 svartråde
  • Forfatter
      Olvier23
      Bruger

Hej alle, dejligt at være her på "sitet" igen 😉

Jeg har en spændende nyhed fra min omgangskreds. Jeg var i sidste uge på besøg hos min rigtige gode ven (som er min kilde – surprise 😉 ) hvor han nævnte at AGF får tilgang af to nye spillere i det nye år. Jeg vil prøve at lave det til en gættekonkurrence, da jeg er i det spøjse hjørne i dag 🙂

Første spiller kommer vel ikke som nogen overraskelse. Tidligere spillet i klubben, mange havde store forventninger til ham, men han slog aldrig igennem. Heldigvis ser det ud til, at potentialet er ved at blive udlyst, og han scorer efterhånden lystigt! Hvem er han?

Anden spiller må siges at være noget af et scoop – endnu engang – af BSN! Har før været sat i forbindelse med AGF, da han vente tilbage til dansk fodbold, men valgte en anden SAS-liga klub, hvor han viser flot niveau. Har før været på det danske landshold, hvor han har fået et par optrædener. Da jeg hørte det, tænkte jeg hold da op, men da jeg selv kender spilleren personligt, måtte jeg selvfølgelig forhøre mig hos ham, og han kunne bekræfte det! Dog med en klausul på, at det kræver vi rykker op – så mon ikke det ligner en sikker erhvervelse?? BTW hvem er han??

Slå jer løs

DaButcher
      Bruger

1 ham den bette fra Hobro

2 jan kristiansen

zcml
      Bruger

Olvier23 skrev:
      Anden spiller må siges at være noget af et scoop – endnu engang – af BSN! Har før været sat i forbindelse med AGF, da han vente tilbage til dansk fodbold, men valgte en anden SAS-liga klub, hvor han viser flot niveau. Har før været på det danske landshold, hvor han har fået et par optrædener. Da jeg hørte det, tænkte jeg hold da op, men da jeg selv kender spilleren personligt, måtte jeg selvfølgelig forhøre mig hos ham, og han kunne bekræfte det! Dog med en klausul på, at det kræver vi rykker op – så mon ikke det ligner en sikker erhvervelse?? BTW hvem er han??

Tja! Hvilke spillere har ikke været sat i forbindelse med AGF? 😉

Spøg til side! Den eneste jeg lige kan komme i tanke om, som passer til beskrivelsen er Jan Kristiansen, men jeg ved ikke, hvor meget jeg vil se ham som et scoop, men til gengæld pisse dyr.
      Jo scoopet skulle da lige være, hvis BSN havde fået ham ned på maks. 1/5 af hans nuværende løn. Hvilket er, hvad han er værd nu.

Fanoe
      Bruger

Jeg har hørt fra min fætters mors søsters bedste venindes usynlige ven som engang så en hval, at en spiller som har scoret mål og er god til at lave flæskesteg skulle være på vej AGF..

Gæt hvem!!!

ps. min kilde har også fundet Holger i den med pyramiden!!!

Olvier23
      Bruger

Wow der gik alligevel 3 indlæg før der kom den typiske "ligegyldige" sløjfe. Tillykke Fanoe, godt gået 🙂 Og så oven i købet sådan et indlæg, hvor du har prøvet at bruge tilpas meget ironi. Håber da du selv kunne grine lidt af den, jeg prøvede men den virkede sgu ikke rigtig på mig desværre 🙂
      Denne side er skam ikke blevet meget mere moden siden jeg sidst var herinde, shame shame

Til jer andre – Tror Jan K har spillet lige lidt flere landskampe end et par stykker. Det er ikke ham. Denne spiller kom tilbage til dansk fodbold fra Norsk fodbold.

Haha fanoe, hvis man lige gider læse dine tidligere posts, kan man sgu ikke rigtig ta dig seriøs 🙂 Du har da ikke særlig meget at bidrage med, har du?? 693 indlæg = 693 for meget ligegyldig læsning. Glæder mig til du kommenterer denne her, hvilket jeg et eller andet sted er ret sikker på du jo nok skal gøre, så jeg kan få endnu en griner over dig 🙂

Nå men angående spørgsmålet. Føler mig også sikker på Danilo! Den anden kan jeg se 3 valgmuligheder.

1. Anders Lindegaard – Tror det dog ikke, da han jo ikke længere spiller i superligaen??
      2. Søren Berg – Spillede så vidt jeg husker i Norge, kan bare ikke huske hvilken klub. Er så lidt i tvivl om han har spillet på landsholdet
      3. Søren Jensen – Kan ikke se hvorfor de skulle hente ham, da vi er godt besat på den plads via Adamski. Og et scoop kan man vel heller ikke kalde ham

mbk
      Bruger

spiller nr 2 skulle vel ikke være nikolai stokholm

Mathis
      Bruger

Til Danilo vil jeg sige, " gå aldrig tilbage til en fuser"..

Ang. Søren Berg, så ved jeg at han og Randers ikke rigtigt kan blive enige om en forlængelse. Berg vil pga familien bo i Odense og ønsker derfor mindre træningsmængde pga transport.

2006
      Bruger

nr. 2 ligner også Søren Berg..

Men ser ham slet ikke som et scoop og han er vildt gammel. Så udeluk ham lige B) Tak.

BergMania
      Bruger

Ad.. Ikke Søren Berg da.. alt for gammel.. Alt for gammel..

Ja, jeg tænker faktisk også på Jan Kristiansen, men, det sker ikke! han er også alt for dyr i løn til vores klub..

Stockholm, nej tak 😛 ad, ligeså gammel 😀

de-hviiie
      Bruger

Danillo ville være en god spiller til breden

ellers så jeg helst at vi ventede indtil sommer med at hente nogen

og der ville min ønske seddel se sårn her ud

Nordstrand
      Hjalte Nørregaard
      Bechman
      og hvis muligt en målmand af format og kalibrer fra næst øverst eller øverste hylle

forventede salg af Failhaber
      og forhåbentlig en afskibning af Dan T til lang pokker i vold

2006
      Bruger

Søren Berg har forresten også spillet 2 landskampe og kom til RFC fra Viking + at han var rygtet en del til AGF inden skiftet til RFC.. 😐

BergMania
      Bruger

Jeg tænkte også Hjalte Bo Nørregaard

og jeg har også en anden idé, Martin Bergvold

Ingen af disse FCK'ere får spilletid! Og i og med at Ståle og Peter Sørensen, er gode venner, kunne det godt være muligt at det var en af disse spillere

BergMania
      Bruger

Der er jo intet holdbart i at hente en spiller som Søren Berg.. For lidt speed og for gammel.. Og gider ikke have en randers spiller, men mindre det er Anders Egholm eller Kasper Lorentzen.. Måske Yura Movsisyan 😛

2006
      Bruger

BergMania skrev:
      Der er jo intet holdbart i at hente en spiller som Søren Berg.. For lidt speed og for gammel.. Og gider ikke have en randers spiller, men mindre det er Anders Egholm eller Kasper Lorentzen.. Måske Yura Movsisyan 😛

men vi snakker en der er vendt tilbage fra Norsk fodbold..

MrLarsen86
      Bruger

Tror sq desværre det er Søren Berg 🙁

BergMania
      Bruger

Allan Gaarde 😛

haha

Ok.. Så er det desværre nok Søren Berg, men jeg tror ikke på han kommer! Det ville være mærkeligt med sådanne handel..

2006
      Bruger

Ja, han er old. Men absolut kvalitet – lad os oveni håbe det er for at holde Danilo i ørerne.. 🙂

BergMania
      Bruger

Olvier23 skrev:

Slå jer løs

Altså, noget af et scoop 😛 haha Søren Berg?

En klausul på at det kræver vi rykker op? Søren Berg? Nej nej nej, derfor tror jeg ikke det er ham

ps, hvor kender du ham fra? 😛

MrLarsen86
      Bruger

Søren Berg
      Allan K. Jepsen
      Søren Jensen
      Nicolai Stokholm

Desværre kun dem jeg kan komme i tanke om..

BergMania
      Bruger

Søren Jensen er god, godt spillende i sidste sæson.. God til dødbolde.. Men.. aahh norge.. lorte liga..

Der er da ingen af dem der der har været på landsholdet? 😛

BergMania
      Bruger

Stokholm, Jepsen og Berg med 2 landskampe bag sig..

Søren Jensen, kun u-21

MrLarsen86
      Bruger

BergMania skrev:
      Søren Jensen er god, godt spillende i sidste sæson.. God til dødbolde.. Men.. aahh norge.. lorte liga..

Der er da ingen af dem der der har været på landsholdet? 😛

Allan K Jepsen og Stokholm har landskampe..

BergMania
      Bruger

hehe ja fandt jeg ud af..

Ahhh hader agurke tid 😛

Til ham der lavede tråden 😀

Så fortæl os da hvem det er, amøbe, hvis du virkelig ved det 😀

Jakob-1795
      Bruger

Kan spiller to være en udlænding.
      Som så har optrådt på landsholdet i hjemlandet?

PS: Elsker sådanne tråde og at dømme ud for antallet af indlæg, er jeg ikke den eneste her på forummet:D

spritten
      Bruger

hva med Chris stadsgård godt nok lige kommet til spanien, et vildt gæt

andstorm
      Bruger

ha ha er også stor fan af de her tråde….

Og spillet i Norge? Ja så kommer mit bud da. Hvad med den store spiller Christer George eller hvis vi skal gå helt amok en fræk lille tilbagevenden til "jammen han er mega god til træning Valencia" Han har da stadig et hus i århus (og det ved jeg fra en pålidlig kilde…. læs mig selv)

Glæder mig nu til at se hvad der kommer for mon ikke at vi – desværre – sender Feilhaber afsted….

djjohn
      Bruger

Nu står der i det 1. indlæg, at han er vendt tilbage til den danske liga, hvor han gør det godt.. Og så har han spillet på den danske landshold, så det er nok hverken Christer George, Valencia eller Kris Stadsgaard..

Mit bud må også være Søren Berg, da han – på trods af hans alder – har leveret på et stabilt niveau.. Han vil nok godt kunne bruges til at hjælpe os med at overleve eller få os stabiliseret i ligaen, men han nærmer sig skræmmende hurtigt sin udløbsdato..

Drukbumsen
      Bruger

1. Danillo.. klart!

2. Er ikke sikker, men en spiller som Jonas Kamper, kunne det da godt være.. Han har været på udlandseventyr og så vidt jeg ved og husker, også spillet på landsholdet..
      Han får vidst ikke ret meget spilletid i Randers, og ville da klart være et scoop. Jeg ser ham som en rigtigt god spiller.. Så ham måtte BSN da gerne lige præsentere 😀

Frejensvang
      Bruger

Sjov quiz – men jeg håber ikke at fokus er på angribere. I mine øjne mangler vi 1) en hovedstødsstærk og stabil forsvarsspiller og 2) en hård midtbanehund der i modsætning til Povlsen også kan finde ud af at lægge en aflevering på mere end 10 meters afstand

Hvis topicstarteren siger at det er et scoop og det så viser sig at være Søren Berg så skal hans bruger sgu slettes herinde 😀

Det er sku sikkert Bolanos der er træt af at spille CL 😛

Er der ikk et sted man kan se en liste over transfers de sidste sæsoner?

Olvier23
      Bruger

Nå, må vel hellere afsløre hvem de to spillere er.

1. Danilo
      2. Søren Berg

Til dem der ikke mener at tilgangen af Søren Berg skulle være en god handel, er jeg stærkt uenig. Manden vil med hans rutine og erfaring blive en kæmpe gevinst, når vi næste sæson skal prøve at etablere os i den danske superliga. Han er ALTID garant for mål, og han kan dække flere pladser. Langt om længe får vi igen en angriber som man kan spille bolden op på, hvor han via hans styrke kan formå at holde på bolden og der kan etableres nogle angreb. Vi mistede Nando i suppen sidst, og det var tydeligvis et kæmpe tab, da man manglede den spilstation når vi tit var under pres.

Jeg ser den tilgang som rigtig positiv, og jeg glæder mig meget til at se ham i den hvide trøje!

Kunne ellers også have været Demba Nyren fra OB..

Hvis denne nyhed var kommet for 2-3 år siden var jeg en lykkelig mand men må ærligt indrømme at jeg er lidt skeptisk..

Fanoe
      Bruger

Jona van bonnathan skrev:
      Haha fanoe, hvis man lige gider læse dine tidligere posts, kan man sgu ikke rigtig ta dig seriøs 🙂 Du har da ikke særlig meget at bidrage med, har du?? 693 indlæg = 693 for meget ligegyldig læsning. Glæder mig til du kommenterer denne her, hvilket jeg et eller andet sted er ret sikker på du jo nok skal gøre, så jeg kan få endnu en griner over dig 🙂

Nå men angående spørgsmålet. Føler mig også sikker på Danilo! Den anden kan jeg se 3 valgmuligheder.

1. Anders Lindegaard – Tror det dog ikke, da han jo ikke længere spiller i superligaen??
      2. Søren Berg – Spillede så vidt jeg husker i Norge, kan bare ikke huske hvilken klub. Er så lidt i tvivl om han har spillet på landsholdet
      3. Søren Jensen – Kan ikke se hvorfor de skulle hente ham, da vi er godt besat på den plads via Adamski. Og et scoop kan man vel heller ikke kalde ham

Du har så ganske ret 🙂 ikke meget at bidrage med.. Men til mit forsvar så har disse kære rygter mange gange vist sig at være en omgang pjat, så jeg er vel bare skeptisk på alt den slags Stoi(eller hvad han nu hed) rygter.
      At Danilo skulle være på vej er jo en meeeget gammel histiorie, så den kunne enhver jo ha smidt frem:)

FHT176
      Bruger

Bliver Søren Berg ikke 35 inden næste sæson starter? Ikke just fremtidens mand!

Olvier23
      Bruger

Fanoe

Jamen det er rigtigt at alle kunne ha smidt den frem, men det har de ikke gjort, og det kan jeg ikke rigtig ta mig af. Jeg kommer med disse få posts for at glæde jer "fans" her på sitet, ikke for at bare starte en masse falske rygter. Hvis I hellere vil undvære så sig hellere end gerne til, gider ikke spilde min tid 😉

Men faktum er at Danilo og Søren B gerne skulle være GF spillere når vi starter op i suppen igen.

govertz
      Bruger

Jeg håber godt nok ikke, at man henter både Danilo og Søren Berg. Og ja Berg er sku for gammel, at hente! Jeg vil meget hellere, at de forlænger med Graulund og måske henter Danilo.

Men så har vi også rigeligt med angriber:
      Graulund, Sanel, David og Danilo må sku være nok.

Man kan så sige, at hvis Benny forlader AGF kunne man jo sende David ud på den kant. eller måske Aron er bliver klar til det

LL86
      Bruger

Der er jo ikke noget nyt i de rygter. Begge spillere er nævnt andre steder før. Og nej, jeg vil sku heller ikke betrage Berg som et scoop.

Unknown99
      Bruger

danilo er en lottokupon, og berg har jeg mine bange anelser for. Da du skrev scoop, tænkte jeg ala nando og feilhaber klassen. Men at hente søren berg vil jeg ikke betegne som et scoop. Jo vist han har leveret et stabilt niveau, men der er sgu ikke meget fremtid i ham, og at hente ham til nytår er jo helt hen i hampen, idet jeg syns at vores hold er godt til at rykke op uden en feilhaber der evt. bliver solgt. spar lønkronerne, og sign en spiller til sommer der kan sælges videre..

Tjallerbajs
      Bruger

Ok indlæg med løse rygter osv. …men så er det vidst også det. Daniilo kunne være interessant men Søren Berg er IMO fuldstændig uinteressant…
      Vi har en Graulund som gerne vil forlænge og slutte af i AGF og forhåbentlig i Superligaen. Vi skal vel næppe have to "pensionister " i angrebet når den nye sæson starter !?!
      Men kan godt se en afløser forf.eks. Benny F. men det er næppe Danilo eller Søren B. som skal løfte den opgave…

djjohn
      Bruger

Hvis Søren Berg, i næste sæson, kan præstere på samme niveau som han har gjort de sidste sæsoner i Randers, så ser jeg ham som en fin forstærkning – når/hvis Benny smutter.. Om han er 30 eller 35 betyder i mine øjne intet, så længe han kan forstærke truppen.. Endvidere må vi være realistiske og indse, at vi (7-9-13) som oprykkere ikke kan forvente, at hente unge spillere til truppen som samtidig forstærker vores trup..

Baseret på de kampe jeg har set med Randers de sidste års tid, så har Berg klart været en af deres bedste spillere.. Han er hurtig, kropsstærk, har en vilje, hvor kun Graulund kan være med, og så har han en evne til næsten altid at få bolden med sig – lidt a ala Devdariani..

For min skyld må de, hvis lønnen ikke er for høj, meget gerne signe Søren Berg et par år.. Ham og Stephan på hver deres kant lyder i mine ører meget godt.. Derudover skal man heller ikke undervurdere vigtigheden af rutine, især ikke som oprykkere..

martinf
      Bruger

Mon ikke de, hvis oplysningerne stemmer, regner med at skyde Feilhaber af til januar?

Han vil efterlade et hul på venstremidtbane. Vi har godt nok Sloth og Dev. Men jeg ser helst Dev der, hvor han spiller nu, altså hængende angriber, der spiller han klart bedst. Derfor kan jeg godt se ideen med Berg, selvom jeg også havde håbet på en yngre profil.

Graulund Devdariani

Berg Povlsen Jørgensen Petersen

Og så: Arrieta, Kapidzic, Sloth på bænken.

Det ser da ikke helt dårligt ud. Der er dælme noget aggresivitet.

Mht. Arrieta har jeg hele tiden ment, at han bliver godt alternativ for Høegh. De giver da nogle muligheder for offensiv indskiftning.

PS: Dejligt indlæg i øvrigt. Hyggeligt lige at komme sig over gårsdagen med lidt rygter.

MC
      Bruger

Man kan ikke bruge ordet scoop og Søren Berg i samme sætning. Jo for 4-5 år siden, men hvad skal vi med Berg i dag?
      Jeg håber da kraftigt at vores ambitionsniveau, hvis vi rykker op, er til mere end Danilo og Berg.

grind88
      Bruger

Søren Berg var da pisse mega go for Randers, da de overhalte os indenom. Jeg var dybt imponeret over manden.

Jeg kan godt se Berg som en forstærkning pt., men jeg er bekymret over at man tilsyneladende skifter strategi (fra at satse på yngre spillere med videresalgspotentiale) og nu satser på et plejehjem af ældre spillere (jeg regner med at kontrakterne med Jørgensen og Graulund bliver forlænget og at de er sikre startere i hver kamp).

Strategiskiftet er vel ikke helt dumt, når man skal til at etablere sig som et fast Superliga-hold igen i løbet af de næste par sæsoner, men det er lidt overraskende hvis det ikke bliver kommunikeret ud at man har foretaget et strategiskift.

Hvis Berg kommer, så betyder det vel at Tommy Bechmann ikke kommer for han er vel for ung (i forhold til Berg, Jørgensen og Graulund).

Har BSN fundet nye udfordringer andetsteds og har Kim Brink overtaget chefpisken?

GF – Superligaens nye plejehjem.

Ceres
      Bruger

grind88 skrev:
      Søren Berg var da pisse mega go for Randers, da de overhalte os indenom. Jeg var dybt imponeret over manden.

Søren Berg blev fravalgt af BSN i sin tid, på grund af en ublu transfer pris på 5 mio. kr. for en spiller på over 30 … Nu kan man så hente ham gratis i Randers, når hans kontrakt løber ud…

…Og ja, Berg har spillet på "Graulund" niveau for Randers, forstået på den måde, at han kæmper røven ud af bukserne og stadigvæk har et højt bundniveau og kvaliteterner, på trods af alderen. Så han vil være en klar forstærkning af holdet, men også et tegn på, at vi kun har råd til at hente en profil de andre tophold i Superligaen ikke gider at byde på, fordi han har alderen imod sig.

Man kan vel sige, at det er en fornuftig satsning på et rimeligt "sikkert kort" ud fra et sportsligt/økonomisk synspunkt. Især i en sæson hvor man er nyoprykker i Superligaen og derfor ikke kan satse for vildt, rent økonomiskt.
      .

Asger
      Bruger

Brækker mig hvis vi signer Søren Berg – så simpelt er det. Han er alt for gammel

Thomas K
      Bruger

Det er et selvmål, at signe Berg. Så ville vi efte ren sæson skulle sige farvel til Jørgensen, Graulund og Berg, samt eventuelle spillere vi kunne sælge. Duer sgu ikke….

Ceres
      Bruger

Asger skrev:
      Brækker mig hvis vi signer Søren Berg – så simpelt er det. Han er alt for gammel

Hvis man mener Berg er for gammel, så er Graulund også for gammel til at få fornyet sin kontrakt, for er begge viser nogenlunde samme niveau…
      .

frederikh
      Bruger

bajam fatai? har spillet liga-landsholdet 🙂

zcml
      Bruger

Som jeg kan forstå det vil det først være fra næste sæson, hvis vi rykker op, at Berg vil komme.
      Det er der absolut intet scoop i.
      Det er jo sådanne handler stort set alle oprykkere foretager.
      Hvis det er et scoop, så vil alle, og jeg mener ALLE ligaspillere være et scoop.

Var det allerede her i vinterpausen, så kunne vi snakke om det, men vil stadig betegne det som et langt langt større scoop, da vi hentede Kári og Olof Persson sidst vi var nede, hvor oprykning var meget mere usikkert i vinterpausen.

salling23
      Bruger

Fornuftigt signing med Berg. Han kæmper røven ud af bukserne hver gang. Han kommer i feltet rigtigt mange gange i løbet af en kamp og kan holde på en bold

Thomas K
      Bruger

Hvad med Helvg og Roar Strand??

Ikke flere spillere over 33 år, tak!!

jake81
      Bruger

Hvor gammel er Berg helt præcis?

DaButcher
      Bruger

jeg kan bare konstatere at jeg hader Berg når han spiller for Rendos så må han jo være god 🙂 og en ting er sikkert glasben har han ikke.

martinf
      Bruger

Berg er fra '76

Det var dog nogle seriøst skuffende 'forstærkninger'.

Kan nogen forklare mig, præcist hvad man ser i Danilo?

Ceres
      Bruger

Thomas K skrev:
      Hvad med Helvg og Roar Strand??

Ikke flere spillere over 33 år, tak!!

… er du nu helt sikker på, at du ikke ville sige ja-tak til Håvard Flo ? 😉
      .

Ceres
      Bruger

ViRykkerAldrigNed skrev:

.."man" ser nok først og fremmest de 28 mål i 26 kampe for Hobro i 2. Division sidste sæson og de efterfølgende 8 mål han har scoret i 12 kampe i 1. Division denne sæson..
      .

chilli
      Bruger

NEJ TAK til Danillio! Jeg håber simpelthen ikke de smider penge ud på ham.

Berg, hmmmmm. jo hvorfor ikke. fysisk stærk, kæmper, og løber meget, og score mål. En fin "makker" til Graulund.

grind88
      Bruger

Måske var jeg mere eller mindre åndsfraværende, da vi sidst havde Danilo i klubben. I hvert fald er det ikke lykkedes mig at opbygge et så indebrændt had til manden, som mange synes at have herinde. Jeg ved bare, at man skal tage offensive fodboldspillere seriøst, når de begynder at lave mål, og det har han gjort.

Ceres skrev:

ViRykkerAldrigNed skrev:

.."man" ser nok først og fremmest de 28 mål i 26 kampe for Hobro i 2. Division sidste sæson og de efterfølgende 8 mål han har scoret i 12 kampe i 1. Division denne sæson..
      .

Jamen, det er da også flot – for en 1. og 2. divisionsspiller. Danilo er for klejn til Superligaen, hvilket han også beviste sidste gang.

ACDC
      Bruger

Danilo: Teknisk stærk, ung, målfarlig- JA TAK!!

Søren Berg: Rutine, højt bundniveau, fight, målfarlig, gratis….:-)
      – måske en kommende assistent/angrebstræner?? JA TAK!!!!

Ceres
      Bruger

grind88 skrev:
      Måske var jeg mere eller mindre åndsfraværende, da vi sidst havde Danilo i klubben. I hvert fald er det ikke lykkedes mig at opbygge et så indebrændt had til manden, som mange synes at have herinde. Jeg ved bare, at man skal tage offensive fodboldspillere seriøst, når de begynder at lave mål, og det har han gjort.

Danilo har jo, som en anden "Laudrup", alle de medfødte tekniske kvaliteter, man ikke kan hente på en træningsbane, desværre var det hele for legende let for ham gennem ungdomsrækkerne, selv på U-landsholdene, hvor jeg især husker to U-17 udekampe mod Portugal, hvor han scorede 4 mål og dermed sikrede to flotte resultater (2-2 og 3-3) mod et stærkt hold…
      http://www.dbu.dk/landshold/landsholdsdatabasen/LBaseMatchInfo.aspx?matchid=4430
      Men han kom også alt for tidligt til udlandet i en alder af kun 15 år og til en stor spansk klub som Valencia, hvor han pludselig ikke måtte spille for B-holdet på grund af nogle spanske regler om unge udenlandske talenter. Klubben forsøgte at presse ham til at få et spansk statsborgerskab, hvilket han takkede nej til og rejste retur til Danmark. og her var han altså kun 17 da han fik debut i Superligaen for AGF og var ikke mere end 19 da han røg ud af klubben igen, på grund af en useriøs livsstil…

Med andre ord, når man er så ung og har haft det så let i ungdomstiden, har haft en kontrakt med en stor spansk klub og har haft masser af penge til store biler, sprut og piger før man knap er fyldt de 18, så er det måske ikke så mærkeligt, at man let kan komme på afveje og få en alt for useriøs holdning til livet og fodbolden..

Det virker som om, at Danilo efter en "røvtur" gennem de lavere rækker, nu langt om længe er blevet voksen og seriøs med sin sport.. Det er jo mere end bare en enkelt succes-sæson vi har set fra ham nu, så det er ikke bare en tilfældighed, at han har scoret så mange mål… og talentet har han jo altid haft.
      .

bak44
      Bruger

brækker mig fandme også hvis vi får Søren Berg!!!
      kunne være fint med Danilo som indhopper.
      -men søren berg?? er han ikke.. 40 ??

Ceres skrev:

grind88 skrev:

Danilo har jo, som en anden "Laudrup", alle de medfødte tekniske kvaliteter, man ikke kan hente på en træningsbane, desværre var det hele for legende let for ham gennem ungdomsrækkerne, selv på U-landsholdene, hvor jeg især husker to U-17 udekampe mod Portugal, hvor han scorede 4 mål og dermed sikrede to flotte resultater (2-2 og 3-3) mod et stærkt hold…
      http://www.dbu.dk/landshold/landsholdsdatabasen/LBaseMatchInfo.aspx?matchid=4430
      Men han kom også alt for tidligt til udlandet i en alder af kun 15 år og til en stor spansk klub som Valencia, hvor han pludselig ikke måtte spille for B-holdet på grund af nogle spanske regler om unge udenlandske talenter. Klubben forsøgte at presse ham til at få et spansk statsborgerskab, hvilket han takkede nej til og rejste retur til Danmark. og her var han altså kun 17 da han fik debut i Superligaen for AGF og var ikke mere end 19 da han røg ud af klubben igen, på grund af en useriøs livsstil…

Med andre ord, når man er så ung og har haft det så let i ungdomstiden, har haft en kontrakt med en stor spansk klub og har haft masser af penge til store biler, sprut og piger før man knap er fyldt de 18, så er det måske ikke så mærkeligt, at man let kan komme på afveje og få en alt for useriøs holdning til livet og fodbolden..

Det virker som om, at Danilo efter en "røvtur" gennem de lavere rækker, nu langt om længe er blevet voksen og seriøs med sin sport.. Det er jo mere end bare en enkelt succes-sæson vi har set fra ham nu, så det er ikke bare en tilfældighed, at han har scoret så mange mål… og talentet har han jo altid haft.
      .

Godt skrevet. Jeg er fuldstændig enig. Danilo er til enhvern tid velkommen tilbage i AGF. Jeg er lige som dig helt sikker på at vi i Danilo får en langt mere moden mand, end den dreng der kom tilbage til klubben som 17 årig.

Omkring Søren Berg, så vil han uden tvivl være en rigtig rigtig god spiller at få til klubben. Han har gennem lang tid været blandt de klart bedste i Randers, og han har desuden nærmest aldrig været skadet.

Hvis man spiller godt, så er man god nok, og så kan det sådan set være ligemeget om man er 25-30 eller 35 år.

En gratis Søren Berg skal selvfølgelig være velkommen, ligesom kontrakten med Graulund også skal forlænges.

@ Ceres: Tak, endelig en velargumenteret og nuanceret fortaler for Danilo… Mener bestemt også, at det er værd at give ham en ny chance i hvidt. I øvrigt…: Kure havde faktisk temmelig meget besvær med Danilo, da vi spillede ude mod Hobro – jeg tror, at knægten har lagt en del muskler på, siden han var her sidst…

FHT176
      Bruger

BSN bekræftede inden kampen idag at han snakker med en Superliga-spiller. Derudover regner han med at hente 5-7 u-landsholdspillere fra DK, Georgien og Island til vores ungdomshold. Feilhaber vil man gerne finde en løsning med, men det mest sandsynlige er at han sendes afsted.

Beikes
      Bruger

Søren Berg? Det er simpelthen for klamt! 😐

Så tror jeg hellere jeg vil ha' Anders Bjerregaard..

bak44
      Bruger

@ olvier23

sig nu bare hvem spiller nr 2 er !!!!!!!!!!!!!!!!!!!;)

zcml
      Bruger

Kan han holde niveau, så er Berg sikkert en god mand at have, når vi formegentlig skal sikre forblivelse i ligaen næste sæson, men ud over den sæson er der nok ikke noget perspektiv i ham.
      Som andre også har været inde på, kan vi så risikere, at kommer til at skulle skifte 3 bærende spillere ud på samme tid (Martin J, Graulund og Berg).

Så er der sgu noget mere perspettiv i Tommy Bechmann, der mig bekendt også kan bruges som fløj, ligesom Berg. Dog vil han sandsynligvis kunne holde nogle år endnu efter Graulund er stoppet, og vil derfor også kunne blive erstatning for ham.
      Han skal dog lige vise, at han kan komme igang igen efter sin skade.

Jeg tror dog ikke at vi får både Berg og Bechmann. Så er han fit, vil jeg klart vælge Bechmann.

Hvad angår Danilo, så virker han umiddelbart som en anden spiller ift. sidst han var i ligaen. Så jeg tror at han måske vil kunne begå sig denne gang.
      Jeg håber dog det bliver i vinterpausen, og ikke først til sommer, hvis han kommer.
      Som det ser ud nu vil vi kun have 3 angribere til foråret (Aron kan self. også spille angriber, men han virker mere som en Stephan P-type end en decideret frontmand). Og udover det vil være rart med den ekstra mand til angrebet, vil han også kunne bruge foråret til at blive fortolig med spillestilen, så han ikke skal vænne sig til både højre niveau/tempo og spillestil samtidig.

Beikes
      Bruger

Jeg kan bare ikke se objektivt på alle emner ift. AGF. Danilo skal være velkommen, også i kraft af at han er århusianer. Når jeg ser det indre billeder af Søren Berg, ja så er det i en klam babyblå trøje, hvor han står og tuder over at Lumb har taget bolden fra ham.

salling23
      Bruger

bak44: Hint se side 6 indlæg nr 2

Sloth
      Bruger

magter helt gravalvorlig ikke Søren Berg……….he is just so past his prime !

jannickkorup
      Bruger

Mener absolut ikke at Søren Berg en et scoop manden er 100 år han bliver ikke yngre, han er helt sikkert ikke billig også har han spille i Randers føj. Kan ikke se hvad vi skal med ham når vi har en som Tommy Bechmann der gener vil hjem og gerne til Agf da han har købt en grund i Egå.

Ceres
      Bruger

FHT176 skrev:
      BSN bekræftede inden kampen idag at han snakker med en Superliga-spiller. Derudover regner han med at hente 5-7 u-landsholdspillere fra DK, Georgien og Island til vores ungdomshold. Feilhaber vil man gerne finde en løsning med, men det mest sandsynlige er at han sendes afsted.

Ja, vi har naturligvis ingen penge til transfers, så der kan kun blive tale om at hente unge lønsvage talenter og ellers "bytte" enkelte spillere ud med nye, der ikke belaster lønbudgettet meget mere end dem vi mister.
      .

Jeg tror vi får det svært i forhold til vores angreb såfremt vi ikke signer enten eller allerede til vinter. Med Høgh væk og Sanel ude med skade ser det ikke godt ud. Held i uheld er dog, at Sanel nu har lang tid til at komme sig. Men traditionen tro, så bliver spillere mere og længere skadet i kulde (læs: Graulund, der ikke bliver yngre)..

MC
      Bruger

Det lyder heldigvis ikke til at det er Berg der er tale om: http://www.sporten.dk/superligaen/soeren-berg-hjem-til-odense

salling23
      Bruger

@Oliver23: Søren Berg er uden kontrakt fra nytår, hvis han skal til os fra sommer (du skriver at vi skal sikre oprykningen først). Hvad skal han så lave indtil

Willow
      Bruger

http://www.bold.dk/nyt/Berg-OB-er-en-mulighed <- lyder ikke som han er på vej til Agf…men hvem ved…

Beikes
      Bruger

Pyha.. :p

Ceres
      Bruger

Hvis man nærlæser det Berg siger, så er det tydeligvis et forsøg på, at presse citronen i en forhandlingssituation med Randers og eventuelt også en anden klub, for jeg tror ærligt talt ikke, at OB overhovedet er interesseret… for det første mangler de stadigvæk en ny træner og sportschef, så de er ikke rigtigt på jagt efter nye spillere, før den side af sagen er afklaret.. og så er Berg jo ikke en fremtidens mand for en klub der ønsker at spille om mindst Sølvmedaljer hver sæson.
      .

Willow
      Bruger

Tager mere notits af at manden er flyttet til Odense. Sker ofte for de lidt ældre spillere, de prioriterer hverdagen lidt anderledes end unge spillere, hvor familien bliver vigtig. Mange ældre spillere gider ikke pendle.

for min skyld må han skifte til dalum-hjallelse, bare han ikke kommer til agf!
      vil hellere høre rygter om johnny thomsen, lasse riise og en ny målmand!

grind88
      Bruger

Hvad er trådstarters reaktion på, at Berg er flyttet i nyt hus i Odense. Så skal du på banen Olvier23!

dhnd
      Bruger

Jeg synes også, at det kunne være spændende med Lasse Riise som super sub – så kan han efter et år måske tage over efter PG..

don marisco
      Bruger

Oliver23.

Sjovt indlaeg, og fedt med en masse gode forslag til hvem disse to spillere kunne vaere.

Ikke for at putte malurt i din kop, men som boersnoteret virksomhed SKAL AGF melde ud saafre,t nye kontrakter indgaaes.
      Vi saa sidste at Peter Soerensen blev praesenteret dagen foer en kamp for Fredericia, hvilket jo ikke var helt fair paa davaerende tidspunkt.

Men lad mig endelig lege med.
      1) Danilo, selvom jeg ikke ser ham som en direkte forstaerkning.
      2) Jan Kristiansen.

Soeren Berg er uden fremtid.
      Tommy Bechmann kunne vaere spaendende.
      Faa Michael Lumb tilbage er ogsaa en mulighed.
      Kevin Stuhr

salling23
      Bruger

don marisco: Oliver23 har allerede afsløret at det er Berg, så gætteriet er afsluttet 😉

Til resten: ved ikke hvor tit Oliver23 er på herinde, men sender ham en pb med mine egne samt grind88 spørgsmål, som han gerne må uddybe i tråden her

Ceres
      Bruger

don marisco skrev:
      Men lad mig endelig lege med.
      1) Danilo, selvom jeg ikke ser ham som en direkte forstaerkning.
      2) Jan Kristiansen

Jan kristiansen er så dyr i løn, at det er fuldstændigt urealistisk at tro på, at han kommer til AGF, selv hvis vi kunne få ham på en fri transfer….. Et farvel til Feilhaber vil ikke engang kunne dække det halve af det kristiansen skal have i løn om året.
      .

don marisco
      Bruger

Ceres:

Ja, pt tjener Jan K ekstremt godt, mnen situationen i Bundby goer jo at han aldrig vil faa forlaenget sin kontrakt eksisiterende betingelser.

Der er jo ikke spillers marked for tiden og derfor skal mange spillere altsaa bare vaere glade for at have en kontrakt.

Lander Jan K med en mdr loen paa 125.000 er det sgu stadig en god loen.

"salling23". Venligst hjaelp. Hvor bekraefter Oliver23 at der er tale om Soren B?

Ligemeget om Jan K så koster en Ceres Top om måneden så skal vi ikke have den mand. Det er muligt at vi er oprykker men kan ikk just se ham styrke vores trup..

Håber på en BSN-kanin som set tidligere!

salling23
      Bruger

don side 6 indlæg nr 2

Olvier23

1. Danilo
      2. Søren Berg

Til dem der ikke mener at tilgangen af Søren Berg skulle være en god handel, er jeg stærkt uenig. Manden vil med hans rutine og erfaring blive en kæmpe gevinst, når vi næste sæson skal prøve at etablere os i den danske superliga. Han er ALTID garant for mål, og han kan dække flere pladser. Langt om længe får vi igen en angriber som man kan spille bolden op på, hvor han via hans styrke kan formå at holde på bolden og der kan etableres nogle angreb. Vi mistede Nando i suppen sidst, og det var tydeligvis et kæmpe tab, da man manglede den spilstation når vi tit var under pres.

Jeg ser den tilgang som rigtig positiv, og jeg glæder mig meget til at se ham i den hvide trøje!

don marisco
      Bruger

Tak Salling23.

Den missede jeg

salling23
      Bruger

Helt iorden – det er efterhånden også en mustensroman denne tråd

Unknown99
      Bruger

http://www.sporten.dk/fodbold/se-her-superliga-spillere-uden-kontrakt

for sørensens der er nogle spændende spillere her, om det er realistisk at vi kan hente nogle ved jeg dog ikke, men tror i ikke en anders due, kan lokkes med faste rammer, og fast spilletid, så han bliver en ligeså vigtig spiller, som han var under hans backe?

Anonym

Berg og Danilo vil være gode tilføjelser til klubben hvis Feilhaber og når Høegh smutter. Skal Berg til klubben skal det dog allerede være denne vinter. Det kan godt være han er ved at være gammel men han har stadig en fantastisk fysisk og noget rutine der bliver meget vigtig på et – trods alt – relativt ungt hold. Desuden mangler vi virkelig nogle fløjspillere når Feilhaber smutter. Jeg vil dog ikke kalde Berg for et scoop. Nærmere realistisk.

Jeg drømmer dog stadig om Emil Lyng (som dog nok stadig satser på udlandet), og Tommy Bechmann. Men Bechmann har måske vist sig for dyr? Berg og Danilo vil være fornuftigt. Jeg er dog stadig ikke helt overbevist om at vores kanter er dækket godt nok ind til Suppen med Berg og Stephan P. Bechman vil stadig være at foretrække som ekstra forstærkning.

Henter vi Berg denne vinter kan vi godt vente til sommeren med at hente Danilo på free transfer!

jj
      Bruger

Som børs noteret skal vi IKKE oplyse børsen når vi skriver kontrakt med en ny spiller. Vi skal blot oplyse ting der kan påvirke aktiekursen.

don marisco skrev:
      Ceres:

Ja, pt tjener Jan K ekstremt godt, mnen situationen i Bundby goer jo at han aldrig vil faa forlaenget sin kontrakt eksisiterende betingelser.

Der er jo ikke spillers marked for tiden og derfor skal mange spillere altsaa bare vaere glade for at have en kontrakt.

Lander Jan K med en mdr loen paa 125.000 er det sgu stadig en god loen.

"salling23". Venligst hjaelp. Hvor bekraefter Oliver23 at der er tale om Soren B?

125.000 kr i månedsløn er ganske givet en rigtig flot løn for dig og mig, men hvis man normalt tjener 350.000 kr, så er det altså ikke super attraktivt.

Jan Kristiansen har jo netop en god kontrakt, så at det er pt er klubbernes marked betyder absolut ingenting i hans situation.

Han har 2½ år tilbage af sin kontrakt, som angiveligt indbringer ham 4 mill kr om året. Det vil sige 10 mill kr i resten af kontraktperioden – selvfølgelig vil han ikke opgive det for at spille for 1,5 mill kr om året i Århus.

At han så ville være en klar forstærkning ala J Poulsen kan der vist ikke være tvivl om. Da de forlod Esbjerg vil jeg klart mene, at Kristiansen var den stærkeste af de 2.

Sloth
      Bruger

er helt på linie med Allan Nielsen.

Tænk sig hvis jeg havde et job der gav mig 50.000 om måneden, og jeg fik et tilbud om noget nyt som kun gav 23.000, så skal det dælme være en udfordring af dimentioner hvis man skulle skifte.

Unknown99
      Bruger

Jo jo men det handler jo også om rammerne omkring arbejdet. Hvis jeg ikke fik lov til at udføre mit arbejde. Det er jo aldrig sjovt bare at sidde på bænken weekend efter weekend, og man får ikke kamptræning igennem den daglige træning. Nogle gange skal man tag tre skridt tilbage for, at træde et frem, og så må man priotere. Vil man spille fast hver uge, eller vil man sidde på bænken og grine hele vejen til banken, og tilbage igen. Jeg kender mange eksempler på fra min privatliv, hvor folk ikke følte det de lavede gav mening for dem, en af dem havde bla. en direktør stilling, som han sagde op for at arbejde med socialbelastede børn.

don marisco
      Bruger

Jyhne: Du har helt ret. Saafremt det kan paavirke aktiekursen. Det vil jeg nu nok mene er muligt hvis en type som Jan K bliver landet.

Allan Nielsen.
      Hvem siger at Jan K tjener 350.000 om mdr. Han er jo nok paa den saakaldte forskerordning. Det vil sige 25 % skat og en netto loen paa 262500 dkk pr maaned. Jeg tvivler paa disse tal.

Men det er rigitgt at skal Jan K gaa fra netto 262500 dkk til 50000 dkk, saa er vi ikke i naerheden at at kunne faa ham.

jj
      Bruger

don marisco: Men det er det jo heller ikke. Det er Danilo og Berg. Jeg vil mene at deres skifte til AGF ikke påvirker aktiekursen 🙂

martinf
      Bruger

Don Marisco: Jan K er ikke på forskerordningen, da det gælder for personer, der ikke har været skattepligtige i Danmark tre år. Han var kun i Tyskland i to år. (I fremtiden kommer det faktisk til at gælde for personer, der ikke har været skattepligtige i Danmark i ti år. Men det er en anden snak)

Efter min mening er Jan Kristiansen ikke en spiller vi skal håbe på. Han er alt for dyr i løn. Selv hvis han gik meget ned, ville han blive den bedst betalte i klubben. Og hvad har han præsteret. Han underpræsterer for vildt og kan dårligt komme på holdet i Brøndby. Han kunne selvfølgelig blomstre op, men han kunne også blive skadet, og dræne vores lønbudget fra tribunen. Det var jo lidt det Nando gjorde. En super dygtig spiller, men blev simpelthen for dyr, at have siddende på bænken eller tribunen.

Flopper Danilo, så har han været en mindre bekostning, og bliver sendt tilbage til 2 Div.
      Flopper Berg eller bliver alvorligt skadet f.eks., så stopper han karrieren som aktiv.
      (så vidt de kommer til klubben, tvivler lidt på sidst nævnte)

don marisco skrev:
      Jyhne: Du har helt ret. Saafremt det kan paavirke aktiekursen. Det vil jeg nu nok mene er muligt hvis en type som Jan K bliver landet.

Allan Nielsen.
      Hvem siger at Jan K tjener 350.000 om mdr. Han er jo nok paa den saakaldte forskerordning. Det vil sige 25 % skat og en netto loen paa 262500 dkk pr maaned. Jeg tvivler paa disse tal.

Men det er rigitgt at skal Jan K gaa fra netto 262500 dkk til 50000 dkk, saa er vi ikke i naerheden at at kunne faa ham.

Nu kender ingen af os jo superligaspillernes kontrakter, men der har ofte i medierne været oversiget over de bedst lønnede spillere i superligaen.

Ifølge nedenstående link, skulle Jan Kristiansen faktisk få 425.000 kr om måneden, og dermed være ligaens næstdyreste spiller.

http://spn.dk/fodbold/superliga/article1626434.ece

Så kan du tvivle nok så meget du vil, men det er i hvert fald lønninger på 4-5 mill kr om året der altid er blevet nævnt omkring Jan K 🙂

salling23
      Bruger

Oliver23 kan jeg ikke få et svar på mine spørgsmål?

Guldfugl
      Bruger

Fernando Derveld er ved at flytte til byen. Han vil ikke sige hvor han skal spille, men han vil heller ikke afvise at det er AGF. Så det kunne godt lyde som at han snart er at finde i en hvid trøje.

Unknown99
      Bruger

endnu en pensionist.. han er vel også omkring de 34. Jeg håber sgu ikke det er den nye trend, at bygge et hold op omkring spillere der er tæt på sidste salgsdato..

zcml
      Bruger

Hvis det er rigtigt, at Derveld flytter til Århus, så er det nok fordi han er på vej tilbage til dansk fodbold.
      Det kan self. også være han bare blev rigtigt glad for Danmark da han spillede her, men umiddelbart ser jeg det første som den mest naturlige forklaring.

Der er dog mange spillere fra midtjyske klubber, der bor i Århus. Så det er ikke nødvendigtvis AGF han skal spille for.
      Og jeg kan da heller ikke se, hvad vi skal bruge ham til, med mindre man ikke helt tror på Kirkeskov som backup, og har fået Derveld tilbudt billig som en rutineret reserve.

Var der dog ikke noget med nogle discilinære problemer fra hans side?

salling23
      Bruger

Derveld er så vidt jeg ved kontraktløs. Han kan spille i midterforsvaret og på venstre back. Han er fra '76, så altså 34 år.
      Tror ikke det er os han er på vej til, men man ved jo aldrig

Sloth
      Bruger

Gider ikke til at lede efter tråden på Vejle's forum, men der er Fernando Derveld nævnt, så jeg kunne forestille mig det er dem der skal have ham.

Jeg håber ikke det er GF, for ingen 34-37 årige spillere med mindre de virkelig kan hæve vores niveau.

Jonashojriis
      Bruger

Jeg synes spillere som Christian Holst, Johnny Thomsen, Anders Due, Ousman Jallow, Kenneth Fabricius, Alexander Fischer smager meget bedre. Vi får ikke dem alle sammen, men er de ikke mere værd at satse på ?

Jeg synes ikke Danilo er så skidt en da ung, god teknik og hurtighed -> det kan man vel altid bruge 😀

Men mht. Berg, så er han desværre bare blevet for gammel, vi skal bides os fast i suppen i mere end et år eller to til den store pensionsrunde i så fald vil træde i kraft!

jagthornet
      Bruger

JEG HAR HØRT AT DET SKULLE VÆRE MARTIN RETOV, MEN HVOR HAR I LÆST BSN UDTALE SIG OM DET?????

Anonym

Jonashojriis skrev:
      Jeg synes spillere som Christian Holst, Johnny Thomsen, Anders Due, Ousman Jallow, Kenneth Fabricius, Alexander Fischer smager meget bedre. Vi får ikke dem alle sammen, men er de ikke mere værd at satse på ?

Jeg synes ikke Danilo er så skidt en da ung, god teknik og hurtighed -> det kan man vel altid bruge 😀

Men mht. Berg, så er han desværre bare blevet for gammel, vi skal bides os fast i suppen i mere end et år eller to til den store pensionsrunde i så fald vil træde i kraft!

Næsten alle de spillere du nævner vil jeg betragte som urealistiske. Vi skal huske på at godtnok er vi en traditionsklub – men vi er et oprykkerhold.

Johnny Thomsen: Landsholdsaktuel – og bør søge udlandet. Rent lønmæssigt bør vi dog kunne matche SønderjyskE.
      Christian Holst: Profil i Silkeborg som Silkeborg ønsker at forlænge med.
      Kenneth Fabricius: Bestemt spændende, men vi er dækket relativt godt ind på de forreste pladser – især med tilgang af Danilo. Jeg ønsker SønderjyskE at forlænger med ham.
      Anders Due: Kommer til at mangle en klub medmindre Kent N. ønsker at bruge ham. God offensiv, svag defensivt og passer derfor umiddelbart ikke ind i PSs system.
      Ousman Jallow: Ligner en færdig mand i BIF til sommer – så derfor bestemt en mulighed. Men hans forskerordning udløber samtidig med at vi er godt besat i angrebet. Kunne dog godt være et alternativ til Danilo.
      Alexander Fischer: Får okay med spilletid i Randers, og det må forventes at de ønsker at forlænge. Spændende spiller der kunne blive aktuel hvis Randers rykker ned.

Oprykkerstatus(7-9-13) taget i betragtning mener jeg at største parten er urealistiske. Men ligaen er tæt og rykker Silkeborg, Aab, SønderjyskE eller Randers ned så kan situationen hurtigt ændre sig. Det kræver dog langt hen af vejen at vi har is i maven (venter med at skrive med eks. Danilo) helt til Superligaen er afgjort samt at diverse spillere tør vente med at skrive ny kontrakt inden da. Det tror jeg med markedet i dag ikke er realistisk.

Desuden ser jeg ikke noget problem i at signe Berg fordi jeg ser ikke en stor pensionordning i truppen indenfor et par år. Bevares: Martin J og Graulund er oppe i alderen (og det er Berg også), men eller har vi jo faktisk kun Jerry Lucena (der netop har haft fødselsdag) over de 30. Og Jerry er nok ikke engang en permanent løsning til højre back pladsen.

P.s.: Fernando D. står pt. uden kontrakt. Jeg tror ikke han er klar til superligabold – og vi er godt dækket ind i bredden i forsvaret. Skal der hentes nyt blod her er det en profil.

axelaxel
      Bruger

Det er jo overhovedet ikke et faktum, at vi signer Berg, bare fordi der er en der skriver det! Synes ikke det lyder til at han er på vej til GF

ketildk
      Bruger

Søren Berg og Danilo… Interessant og ikke urealistisk.

Så har vi det foretrukne angrebspar i start-11'eren på 68 år til sammen og så Devdariani, Sanel og Danilo på spring nå skader, skørbug eller gigt holder de gamle mænd ude.

Lyder som en fornuftig overgangsløsning hvis ikke Hr. Berg er alt for grådig i lønforhandlingen.

salling23
      Bruger

Ved ikke hvor meget hold der er i Oliver23s oplysninger, men vil dog gerne stadig have et svar på de spørgsmål, der er blevet stillet til ham

Det var vist et hit-and-run fra Olivers side 🙂

Agadez
      Bruger

Oliver, ikke fordi jeg ikke tror på dig. Men har du før haft ret i dine påstande? Var det dig der oprettede tråden om at Stephan P. ville signe os, lang tid før det skete? For det var da totalt fedt.

martinf
      Bruger

I kan jo prøve at klikke på hans profil f.eks. i starten af dette indlæg. Så kan i snage i hvad han ellers har lagt op. 😉

petersen100
      Bruger

Søren Berg…??? Han er ikke værd at bruge en eneste lønkrone på!

Ays
      Bruger

Freddy Adu?

Steen6372
      Bruger

Hvis der var noget vi lærte i foråret, var det da at vi ikke klarer os i superligaen på ungdom og talent alene. Det var skræmmende at se, hvor rådvilde vi var med en række af de bærende rutinerede kræfter udenfor.

Man kan godt fornemme på mange af kommentarerne til Søren Berg, at folk tror at vi går direkte efter en top-5 placering hvis vi rykker op. Men sådan spiller klaveret jo ikke. Vi skal kæmpe hårdt, og vi får brug for rutinerede spillere i truppen.

Søren Berg lyder som en god og billig løsning i sæsonen 2011/12, hvis vi er rykket op. Men selvfølgelig skal han allerhøjest have en 2-årig kontrakt. Men selvfølgelig er det ikke noget scoop at signe en aldrende spiller fra et gennemsnitshold i superligaen. Nando Rafael, Jakob Povlsen og Martin Jørgensen var scoops.

Ceres
      Bruger

Ays skrev:
      Freddy Adu?

Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg faktisk at Danilo vil være et bedre køb, når man sammenligner lønudgifter og kvalitet.
      .

mondrup
      Bruger

Jeg har egentlig hele tiden været tilhænger af Krabbe, men hvis det handler om at hente rutine ind, så så jeg gerne Priske et par sæsoner på backen.

Jeg mener han er rigeligt god, har masser af rutine, og ryger på porten i FCM fordi, at netop de kan tillade sig at kigge på højere hylder..

Som sagt, synes jeg også Krabbe er dygtig nok, men Lucena gider jeg ikke længere se på dernede. Jeg synes simpelthen han er for tam dér, og minder mig mest om en Søren P., bortset fra Lucena aldrig skralder nogen..

vestpeder
      Bruger

Jeg synes netop Lucena har spillet fremragende på højre back i fraværet af Krabbe. Han er virkelig sikker i det defensice og deltager også flot i det offensive. Det er ikke her vi skal kigge efter forstærkninger først i hvert fald, med Lucena og Krabbe og Sori, som jeg egentligt synes gør det fortrinligt i det centrale forsvar.

Skal der fosætrkninger til, er Brian Priske i hvert fald ikke inde i billedet. Han er 35, langsom, og dårligere end vores alternativer.

Vi kunne vel godt bruge en ekstra spiller til venstre back-pladsen og et par mand til midtbanen, centralt og på kanten.

Henze05
      Bruger

Jeg er helt enig i det Vestpeder siger.

Mondrup@ Hvordan kan det være du synes Lucena er for tam?. 🙂 Kan du uddybe det?. Han går ofte med frem, han er selvfølgelig ikke ligeså aggresiv som den anden kant, Eckersley. Men derimod er han virkelig sikker. Han var f.eks. også en af stiftens bedste i år 🙂

Derimod synes jeg f.eks. Krabbe er alt for usikker og spiller nogle gange med hovedet under armene. Mindes ikke Lucena har kostet et mål i et stykke tid. Men kan huske, at inden Krabbe blev skadet, var han ofte skyld i en del mål.

Derfor er min favorit til den plads Lucena 🙂

Willow
      Bruger

Henze05 skrev:

Mondrup@ Hvordan kan det være du synes Lucena er for tam?. 🙂 Kan du uddybe det?. Han går ofte med frem, han er selvfølgelig ikke ligeså aggresiv som den anden kant, Eckersley. Men derimod er han virkelig sikker. Han var f.eks. også en af stiftens bedste i år 🙂
      quote]

Jeg er direkte uenig. Han går meget sjældent med frem. Han er stabil i forsvaret, men en total alibi-spiller. gennemkedelig. han laver det han skal og ikke en 5-øre mere end det.

Se engang på assistlisten f.eks..

Jonashojriis
      Bruger

Willow: Har du set kampene ?

Ceres: Du udtaler dig altid om, hvor meget spillerene får i løn – Hvor ved du det fra ??

Steen6372: Vores trup af unge spillere er blevet meget mere disciplinerede, så kan ikke se hvad en 35 år gammel bandit skulle kunne gøre !?!? Jeg synes man skal satse på enten langsigtet eller på spillere der kan rives nogle penge på !! Den klasse ligger Søren Berg ikke ligefrem i! OG NEJ HAN ER IKKE ET SCOOOOOOOOOP

Mondrup: Nej vi mangler ikke en højre back!!! Målmand, Center forsvar, Kanter og en angriber er virkelig at foretrække !! På venstre back har vi Kirkeskov som backup – Jeg tror han er god nok!

Willow
      Bruger

Jonashojriis skrev:
      Willow: Har du set kampene ?

Ceres: Du udtaler dig altid om, hvor meget spillerene får i løn – Hvor ved du det fra ??

Steen6372: Vores trup af unge spillere er blevet meget mere disciplinerede, så kan ikke se hvad en 35 år gammel bandit skulle kunne gøre !?!? Jeg synes man skal satse på enten langsigtet eller på spillere der kan rives nogle penge på !! Den klasse ligger Søren Berg ikke ligefrem i! OG NEJ HAN ER IKKE ET SCOOOOOOOOOP

Mondrup: Nej vi mangler ikke en højre back!!! Målmand, Center forsvar, Kanter og en angriber er virkelig at foretrække !! På venstre back har vi Kirkeskov som backup – Jeg tror han er god nok!

Selvfølgelig har jeg set kampene…se dem igen…og se på assist….han kommer ikke med frem..og de få gange det sker…kommer der intet ud af det…

vestpeder
      Bruger

Nu er det jo ikke assists, der ene og alene måler, om man går med i det offensive spil. Lucena går fint med i det opbyggende spil og jeg mindes da flere gange, at han har slået indlæg nede fra baglinien af. Da Jerry spillede på midtbanen, var folk utilfredse med hans spil, nu spiller han på højre back-pladsen og folk er stadig utilfredse.

Hvad skal manden gøre? Han er uden tvivl en af de vigtigste og mest rutinerede spillere i truppen. Jeg tror, at hans betydning er totalt undervurderet, han gør det rigtig, rigtig godt, og det er jeg glad for, at Peter Sørensen også kan se.

Jeg synes, at vi er rigtig godt dækket ind på højre back-pladsen, og det er i hvert fald ikke her, at vi først skal kigge efter forstærkninger. Men ligesom alle spillere er til salg for den rigtige pris, så er alle spillere også velkomne, hvis blot de har de rigtige kvaliteter, det gælder på alle pladser. Og her er Priske altså ikke en mulighed.

Jonashojriis
      Bruger
      MrLarsen86
      Bruger

Anders Due
      Baba Collins
      Jesper Jørgensen

Det vil være fint for mig..

stolteAGF
      Bruger

http://www.bold.dk/nyt/Jesper-Lange-overvejer-klubskifte

Ham vil jeg gerne se i AGF, en figther!

mondrup
      Bruger

Willow skrev:

Henze05 skrev:

Jeg er direkte uenig. Han går meget sjældent med frem. Han er stabil i forsvaret, men en total alibi-spiller. gennemkedelig. han laver det han skal og ikke en 5-øre mere end det.

@Henze05
      :
      Som Willow skriver, så synes jeg netop også, Lucena er indbegrebet af en alibi-spiller. Jeg savner noget fandenivoldskhed eller at se et eller andet der driver ham, eller indikerer, at han kæmper for sagen. Jeg savner at se ham fighte og arbejde røven ud af bukserne, istedet for en udstråling der skriger: "Nå, nu tabte jeg min plads på midtbanen – nu er jeg blevet sat ned på backen – der blir jeg, til jeg også taber den…"

Vel har han gjort det fint, men i min optik heller ikke mere end det, og jeg tror ikke han holder en meter på den plads mod mange af holdene i ligaen.

Krabbe derimod er uden tvivl manden der skal sates på, hvis der ikke skal nye ansigter til. Du kritiserer ham for at være for ustabil, for at spille med hovedet under armen, og for at koste os for mange mål….

Men sandheden er jo, at Krabbe underpræsterede i et forår, hvor langt det meste af holdet mildest talt spillede langt under evne. Halvåret forinden kårede vi fans ham jo som værende efterårets bedste mand, ligesom han brillierede med flere assists.

vestpeder skrev:
      Jeg synes netop Lucena har spillet fremragende på højre back i fraværet af Krabbe. Han er virkelig sikker i det defensice og deltager også flot i det offensive. Det er ikke her vi skal kigge efter forstærkninger først i hvert fald, med Lucena og Krabbe og Sori, som jeg egentligt synes gør det fortrinligt i det centrale forsvar.

Skal der fosætrkninger til, er Brian Priske i hvert fald ikke inde i billedet. Han er 35, langsom, og dårligere end vores alternativer.

Når du nu nævner Sorin, så synes jeg netop også, han har vist sit værd i midterforsvaret. Faktisk langt mere, end han nogensinde har gjort på backen.

Hvis Lucena er blevet reserve på midtbanen, så synes jeg han skal forblive det – eller sælges. Vi kan alle tale om hans rutine og den vigtighed han har haft for holdet, men du er også nødt til at lave en sportslig vurdering af hans nuværende vigtighed, hvis manden kun er 4. valg på hans vante plads.

Jonashojriis skrev:Mondrup: Nej vi mangler ikke en højre back!!! Målmand, Center forsvar, Kanter og en angriber er virkelig at foretrække !! På venstre back har vi Kirkeskov som backup – Jeg tror han er god nok!

Jeg er tildels enig med dig – med mit indlæg om Priske siger jeg egentlig bare, at skal der hentes rutine ind til den nye sæson i ligaen (det ønsker nogle brugere), så ville højre back være et oplagt sted, sammenlignet med så mange andre pladser på banen.

Dertil henviser jeg til Priskes FCM-exit, da jeg mener, at han opfylder alle de krav en rutineret spiller, som skal etablere os i ligaen, bør indeholde – det værende både på økonomi og evner.

zcml
      Bruger

Jeg ser ikke Lucena som en alibispiller på højre back, men selvom det skulle være tilfældet, så ser jeg ham stadig hellere end Krabbe, der kæmper med hjertet, men ikke med hovedet.

Krabbe ser (eller såi hvert fald indtil hans skade) ud til stadigt at udvikle sig, men han har en tendens til at spille en god halvsæson efterfulgt af en dårlig.
      På sine gode dage ligner han en spiller, der kan blive rigtigt god på pladsen, men på sine dålige laver han graverende fejl.

Bliver han ved med at udvikle sig, og bliver mere stabil, så er det ok., men jeg har aldrig set den store fremtid i ham. Og er endnu ikke overbevist!

Lucena ser jeg heller ikke som løsningen på sigt, men IMO er han det bedste valg pt.
      Han gør det fornuftigt, og spiller sikkert.
      Mange har en tendens til at bedømme backs ud fra deres offensive formåen, men en back er nu engang en forsvarsspiller, der med tiden har fået en større og større offensiv rolle.
      Det er da også fint med en back, der bl.a. overlapper på fløjen, men jeg ser hellere en klassisk fløj, der går til baglinjen, og en back, der bliver hjemme, end en, der konstant søger fløjen, og sælger sit forsvar.
      Eks. var mange meget begejstret for Nicklas Jensen, da han tog over for Heintze på landsholdet, men rent defensivt var han højest ordinær. og med tiden blev han decideret elendig.

Hvad angår Priske. Så gør han det vist fint i FCM. Og som jeg kan forstå det vil de gerne beholde ham.
      Så jeg tror ikke det bliver aktuelt, men skulle han ikke skifte permanent til FCM, så kan vi da prøve at forhøre os.
      Der er dog andre pladser, hvor vi i første omgang har mere behov for forstærkning. Og vi fattes jo som bekendt finanser.

mondrup
      Bruger

Jeg kan tage fejl, men det jeg hører dig sige er, at vi mangler en ny højreback, når vi rykker op i ligaen, er det korrekt? 🙂

Stabilitet kommer med erfaring, så her mener jeg naturligvis, at hvis det er Krabbe vi satser på i længden, så bør han få alle kampe fra nu og til sommer.

Priske har gjort det godt i FCM, og de har været meget tilfredse med hans indsats i efteråret. Men de vil ikke melde noget ud omkring hans fremtid (heller ikke overfor ham selv) før deres bestyrelsesmøde midt i December. Priske tilkendegav herefter, at det havde han ikke tid til at vente på..

Du kommer ind på vores finanser, og her giver jeg dig ganske ret – der bliver ikke købt en ny 'stor' spiller til denne plads. Men skal det ikke være Krabbe, så kan jeg sagtens se føromtalte 34 årige Brian, med bopæl her i byen, spille to (måske tre) gode sæsoner hos os. Og jeg tror bestemt også, han er til at tale med økonomisk..

bak44
      Bruger

Brian Priske kunne være GULD, at have som højre back når vi rykker op.
      Ser det som en bedre løsning end Krabbe og lucena

zcml
      Bruger

@ mondrup

Jeg går ud fra det er mig du henvendte dig til.
      Jeg vælger i hvert fald at svare!

Nej, jeg mener ikke nødvendigtvis at vi skal ha' en ny back (anden end Lucena) ved oprykning, men hvis vi skal andet end bare overleve i ligaen, så tror jeg vi skal ha' noget mere kvalitet på pladsen.

Krabbe har spillet 120, så det er pga. manglende spilletid, at han er svingende i niveau.
      Self. vil han nok blive mere stabil fremover, hvis han fortsat kommer til at spille fast, men omvendt har han været med så længe, at han trods sin unge alder burde være mere rutineret end han ofte virker.

Eftersom Krabbe blev skadet i den første træningskamp under PS, og først lige er kommet tilbage, er det endnu lidt svært at vurdere, hvem træneren foretrækker, men umiddelbart passer Lucena bedst til den type jeg har forstået at PS foretrækker på backen.

mondrup
      Bruger

@zcml
      Den var ganske rigtigt henvendt til dig 🙂

Jeg tror i øvrigt vi snart er så off topic, at det nok er mere passende at fortsætte i en højreback-tråd i stedet – forudsat at nogen har noget på hjerte vedrørende vores højreback selvfølgelig..

Jeg hører dig, og jeg tror nu slet ikke vi i bund og grund er så uenige 🙂

bak44
      Bruger

Simon Christoffersen fra HB køge rygtes til gf???? :O

xhxn
      Bruger

bak44 skrev:
      Simon Christoffersen fra HB køge rygtes til gf???? :O

hvis du henviser til en hvis "leroy's" rygte på agffan.dk så vil jeg ikke lægge for meget i det. "leroy" har igennem tiderne fyret mig crap af herinde på mtac.nu…….

zcml
      Bruger

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/berg-kan-vente-paa-afklaring

Ved ikke lige, hvordan dette passer sammen med, at han skulle komme til AGF, hvis vi rykker op, men det lyder ikke umiddelbart til det.
      For der er jo også lige den med, hvad han så skal lave det næste halve år?

Jeg vælger at håbe og tro på, at rygtet om Berg er en and.

salling23
      Bruger

Oliver23, så er det nu din troværdighed er på højkant 😉
      http://www.bold.dk/nyt/Soeren-Berg-tabt-for-Randers-FC

salling23
      Bruger
      ladel
      Bruger

Jeg mener at det er disse spillere de skal forsøge at hente:

Hjalte Bo Nørregaard.
      Morten "Duncan" Rasmussen.
      Anders Due.
      Tommy Bechmann.

Vi mangler en venstre kant når Benny ryger, vi kan sku ikke ligge devdariani eller martin j ud på kanten. men Duen der er sku ikke dårligt;).

Anonym

Anders Due er rigtig god offensivt – men alt for svag defensivt til at passe ind i vores system!

Desuden har vi næppe råd til alle spillerne. Max 2 af dem og det ved oprykning! Men jeg håber da personligt selv på Tommy B. og Hjalte. Jeg tror ikke Duncan skal hjem endnu. Han kunne godt bruge et par år i udlandet endnu – og så henter vi ham hjem når Graulund stopper eller når David sælges for mange penge!

Agadez
      Bruger

Oliver23 du er konge. Tak for info, det er fedt når folk herinde ved hvad der sker flere uger før aftalen bliver offentliggjort. Keep it up. Glæder mig til Danilo signer os.

Olvier23
      Bruger

Beklager jeg ikke har kunnet besvare jeres spørgsmål, men jeg har haft meget travlt den seneste tid.

Men nu er Søren Berg jo ankommet, og det ser jeg stadig som et scoop – trods den hate der florerer blandt brugerne herinde 😉 Han kommer til at betyde så meget på banen, og specielt uden for banen, hvor jeg også ved hva jeg taler om, da jeg ser ham nogle gange.

Med hans fysik, vilje og engagement vil han være en gevinst for de fleste SAS-liga hold med undtagelse af FCK som jeg ser det. Var jer mine ord, han har i hvert fald 2-3 gode sæsoner i sig, hvor han vil være brugbar (skader kan forekomme, nu er det jo AGF han er røget til)

Peace out, Olvier

Ceres
      Bruger

Slojder skrev:
      Anders Due!

Hellere en halt Hjalte, end en vingeskudt Due 😉 …

Due har en fantastisk pasnings/sparketeknik, men er dårlig til det defensive og falder for ofte helt ud af kampene… der mangler noget fightervilje hos ham, så derfor nej tak..
      .

[u]OWNED!!!!!!![/u]

govertz
      Bruger

Olvier23 skrev:

1. Danilo
      2. Søren Berg

Ja det var så første stik! Jeg glæder mig til, at se om du har får ret med det næste. Men jeg synes nu også det rygte om HBN lyder lidt vildt. Derudover er jeg også meget spændt på hvem der bliver. 🙂

salling23
      Bruger

Oliver23: bøjer mig i støvet 🙂
      Er sikker på at Berg bliver en gevinst for os

axelaxel
      Bruger

Jeg tror Oli23 er Julian Assange!

Agadez
      Bruger

😀

salling23
      Bruger

Så kommer der nok ikke de store nyheder fra ham lige foreløbelig

Agadez
      Bruger

spritten skrev:
      hva med Chris stadsgård godt nok lige kommet til spanien, et vildt gæt

Jeg glemte helt at spørge dig, hvad det er du ryger? For det virker som noget good shit du pulser på der!

bew
      Bruger

Nu er viborg ved at gå konkurs, er der nogle er deres spillere som vi evt. kunne bruge?

Målmænd
      Kristian Kirk
      Robert Veselovsky

Forsvar
      Sune Kiilerich
      Casper Sørensen
      Alexander Juel Andersen
      Babajide Ogunbiyi

Midtbane
      Carlos Shiralipour
      Eldin Karisik
      Kevin Mensah
      Jeff Mensah
      Razak Pimpong
      Jonas Thorsen
      Kenneth Skov Nielsen
      Nicolai Melchiorsen
      Philip Rasmussen

Angreb
      Lasse Ankjær
      Christian Stisen
      Christian Olsen
      Marc Dal Hende
      Jesper Kjærulff
      Kasper Østervemb Nielsen
      Simon Bræmer

Heeman
      Bruger

bew skrev:
      Nu er viborg ved at gå konkurs, er der nogle er deres spillere som vi evt. kunne bruge?

Målmænd
      Kristian Kirk
      Robert Veselovsky

Forsvar
      Sune Kiilerich
      Casper Sørensen
      Alexander Juel Andersen
      Babajide Ogunbiyi

Midtbane
      Carlos Shiralipour
      Eldin Karisik
      Kevin Mensah
      Jeff Mensah
      Razak Pimpong
      Jonas Thorsen
      Kenneth Skov Nielsen
      Nicolai Melchiorsen
      Philip Rasmussen

Angreb
      Lasse Ankjær
      Christian Stisen
      Christian Olsen
      Marc Dal Hende
      Jesper Kjærulff
      Kasper Østervemb Nielsen
      Simon Bræmer

Unge spillere er altid spændende, så derfor er Alexander Andersen, Mensah-brødrende og Marc Dal Hende da spændende.

Og så er der vel nogle her på siden, der ser Bræmer som en mand i GF?

martinf
      Bruger

Der er efter min mening umiddelbart ingen der vil forstærke truppen dags dato, jvf. Viborg.. men som ovenstående er inde på, så kunne vi jo se, hvad der løber rundt af u17-20'er.. selvom det sikkert er vores rester.
      Jeg tror ikke der er nogen som kommer vores vej.

Det er meget lang tid siden, at Bræmer har vist skyggen af superliga niveau, og det bekymrer mig lidt, at han ikke engang kan blande sig blandt de 11 første på holdet i bunden af førstedivision. Så med andre ord, nej, han er ikke interessant.

Nu skal de selvfølgelig lige gå konkurs først.. sker det, så er der da en ærkerival mindre at bekymre sig om 😉

Unknown99
      Bruger

Jeg tror ikke at de går konkurs. De mangler kun "1,2 mil", men de mangler en mere langsigtede plan for VFF. Men ja mensah brødrene og Alex Juel kunne være spændende og signe, tror de kan udvikle sig til superliga materiale.

bak44
      Bruger

Mensah til forsvaret

salling23
      Bruger

Bræmer er ikke i Viborg længere.
      Robert Veselovsky vil jeg gerne se hos os

zcml
      Bruger

Jeg har ikke selv set så meget til Babajide Ogunbiyi, men har hørt en del ros af ham.
      Måske han kunne være et bud, hvis der skulle skiftes ud i midterforsvaret (her tænker jeg primært på Dan T.), men jeg ved som sagt ikke nok til selv at vurdere, om der ville være idé i det?

I kampen mod dem her i november mindes jeg også at bide mærke i en spiller, der så lovende ud, men kan ikke huske navnet, men tror godt det kan ha' været en af Mensah-brødrene eller Dal Hende.
      Jeg mener også Philip Rasmussen gjorde det ganske godt.
      Det er dog en lidt svær kamp at bedømme ud fra, da de self. var ekstra opsatte til det opgør, og Viborg ellers har været ret dårligt kørende i resten af efteråret.

Og ja, Simon Bræmer er stoppet i Viborg, hvor han vist også fik bevist (for dem herinde, der underligt nok stadig så et lys i ham), hvor uaktuel han er for os.
      Virkeligheden er da også gået op for Bræmer selv, der har valgt at droppe heltidsfodbold for i stedet at begynde at studere.

Olvier23
      Bruger

Cool jeg ikke er den eneste der ser ham som et scoop 😉

http://agffan.dk/2209-agf-topscorer-berg-er-et-scoop

Berg for the win!

MC
      Bruger

Nu er han jo selv ligeså gammel og i gang med at forhandle forlængelse, så du får ham aldrig til at sige at Berg er "over the hill".
      Jeg kan godt se at det er fornuftigt at tilknytte Berg på kort sigt, men et scoop er det bestemt ikke i mine øjne.
      Det er en aldrende spiller der efter sigende har forhandlet med andre 1.divisions klubber, det kan man ikke kalde et scoop.

frederikh
      Bruger

zcml skrev:

I kampen mod dem her i november mindes jeg også at bide mærke i en spiller, der så lovende ud, men kan ikke huske navnet, men tror godt det kan ha' været en af Mensah-brødrene eller Dal Hende.
      J.

det kunne være spændene at tilknytte en af mensah'erne !

Viser 165 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.