Fodbold 2013

Forside Fora Off-Topic Fodbold 2013

Viser 13 svartråde
  • Forfatter
      Ballantines
      Bruger

Hej alle glade aarhusianere!
      Jeg vil høre, om der er folk herinde, som overvejer at starte til fodbold eller skifte klub her i vinterhalvåret? I såfald vil jeg med glæde høre fra jer. Vi træner og spiller i Viby ved Rosenvangsskolen.

Send gerne en PB hvis du har spørgsmål.

Mv

Budtz4ever
      Bruger

Når tråden nu er oprettet, kan jeg også sige, at der også er pladser i FC Bondestorm. Vi har både dame- og herrehold, og har hjemmebane i Tranbjerg. Vi har ambitioner om at rykke op fra serie 6 i år, men i højsædet er fortsat fokus på det sociale og lave kontingent.

Læs mere på http://fc-bondestorm.dk/

Sloth
      Bruger

Stautrups damer i serie 2 kunne også godt bruge lidt nye ansigter….

Kontakt mig evt. på:

sorensloth@hotmail.com

kasper1509
      Bruger

@Budtz4ever
      En kammerat og jeg kunne muligvis godt have interesse i at komme ud og spille ved jer.. Hvor seriøs er træningen? Er det sådan noget med sprint øvelser hver træning, og et par ture rundt om banen osv? Eller er det mere stille og roligt med et par øvelser, og nogle skud på mål og så kamp på 2 mål? Og hvad koster jeres kontigent?

Munch
      Bruger

Jeg har overvejet at begynde igen, ved ikke om det skal være nyt hold eller mit gamle hold….

Men er ikke til seriøs træning, helst bare kamptræning! Og øl efter kampe/træning 😀 ?
      Hvad er kontingent?

Men lyder godt med Viby og Tranbjerg som træningssteder!!!

Ballantines
      Bruger

Hej Munch

Vi har udelukkende kamptræning og med en årlig, eller halvårlig betaling, kan du få fri bar 🙂

Henze05
      Bruger

Hvis der er nogle syd for Aarhus der er interesseret. Så er der også Saxild IF. Serie 4 og Serie 6 og et kanon samvær.

Det er en blanding af seriøst og hygge. Øl efter kampe, mange årlige klubfester m.m. 🙂 Der er også damehold! 🙂

Munch
      Bruger

Lyder fornuftigt! Hvad hedder holdet?

Plejer i at drikke efter træning/kampe?

geer92
      Bruger

Budtz4ever skrev:
      Når tråden nu er oprettet, kan jeg også sige, at der også er pladser i FC Bondestorm. Vi har både dame- og herrehold, og har hjemmebane i Tranbjerg. Vi har ambitioner om at rykke op fra serie 6 i år, men i højsædet er fortsat fokus på det sociale og lave kontingent.

Læs mere på http://fc-bondestorm.dk/

Tror også at det der i Tranbjerg kunne være noget for mig, Synes det ser godt ud, og det virker til at i har styr godt styr på det, fedt i både har pigehold og drenge hold, så også jeres Facebook side, og virker til at i har mange bolde (haha) i luften!
      super fedt, smider dig lige en PM!

mondrup
      Bruger

Ballantines, du har ikke så meget kød på din invitation – hvis du skal have held med at hverve nye talenter, så forestiller jeg mig, det kunne være relevant for potentielt interesserede for eksempel at høre mere om:

Hvem I er?
      Hvor mange I er?
      Hvornår I træner? (eller hvad man nu vælger at kalde det)
      Hvor seriøse I er?
      Og hvad det koster at være medlem?

Mange forskellige faktorer har betydning for, hvorfor én bestemt klub er det rette sted for den enkelte.

Held og lykke med søgningen! 🙂

Ballantines
      Bruger

mondrup skrev:
      Ballantines, du har ikke så meget kød på din invitation – hvis du skal have held med at hverve nye talenter, så forestiller jeg mig, det kunne være relevant for potentielt interesserede for eksempel at høre mere om:

Hvem I er?
      Hvor mange I er?
      Hvornår I træner? (eller hvad man nu vælger at kalde det)
      Hvor seriøse I er?
      Og hvad det koster at være medlem?

Mange forskellige faktorer har betydning for, hvorfor én bestemt klub er det rette sted for den enkelte.

Held og lykke med søgningen! 🙂

Det kunne du muligvis have ret i, Mondrup.

Vi er en gruppe på mellem 18 og 25 personer som spiller i klubben FBÅO i Viby, hvor vi træner tæt ved Rosenvangsskolen. Det koster 400 kr halvårligt at være medlem og vi spiller i serie 5. Ambitionen er at være med i toppen, hvor det er sjovt! Når vi spiller, så er det for at vinde og bagefter er der altid øl 🙂 Håber det opklarer nogle spørgsmål og folk er stadig meget velkomne til at kontakte mig, hvis man har flere spørgsmål eller hvis man er interesseret i at møde op til den første forårstræning, hvor der bliver serveret suppe og andet godt, når det hele er overstået 🙂

salling23
      Bruger

Budtz4ever: er der ikke stadig fri tilmelding til s5 og 6?

Det er godt nok nogle år siden jeg sidst var træner, men mener at kunne huske det. Det kan dog være ændret

Budtz4ever
      Bruger

salling23 skrev:
      Budtz4ever: er der ikke stadig fri tilmelding til s5 og 6?

Det er godt nok nogle år siden jeg sidst var træner, men mener at kunne huske det. Det kan dog være ændret

Ikke længere nej, man kan tilmelde sig serie 6 og der er op- og nedrykning.. Man kan dog ansøge om at få en plads i serie 5, hvis der skulle være et hold der trækker sig ud.. Det blev ændret for 2 år siden 🙂

salling23
      Bruger

Ok.
      Det er så også 6-7 år siden jeg sidst trænede et hold. Har ikke rigtigt fulgt ordentligt med siden

Viser 13 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.