FIFA-klub for AGF'ere

Forside Fora Off-Topic FIFA-klub for AGF'ere

Viser 30 svartråde
  • Forfatter
      molle-3
      Bruger

Hej, alle FIFA-glade AGF'ere!

Jeg undrede mig en smule over, at der ikke er en Virtuel Pro klub for AGF, og jeg har derfor oprettet klubben "De Hviie", som I kan ansøge om medlemskab i.

Hvis I endnu ikke har oprettet en Virtuel Pro, er det bare med at komme igang og få trænet jeres spiller 🙂

Hjælp til at komme igang med bedrifterne:

Hjælp til Arena-bedrifterne:

Der er ingen spillemæssige krav, men et AGF-hjerte er selvfølgelig et must!

Morten Noes – NoesAGF

AlexanderNGP
      Moderator

På sådan en højhællig mandag, skulle man da være et skarn hvis man ikke kunne tage en kamp mod en GF'er. Nogen der er klar? 🙂

grind88
      Bruger

fedt. jeg kunne også tænke mig det der. på tide, jeg får brugt min ps3 over nettet. jeg hedder grind8877. der går lige et par dage, før jeg får tid dog..

nicoztar
      Bruger

jeg er også altid frisk 🙂
      Add: nicolaibt92

molle-3
      Bruger

Jeg har nu også oprettet en decideret liga for AGF'ere. Ligaen hedder "De Hviie" og koden er "AGF". Kom glad, så vi kan få afgjort, hvilken AGF-fan der er den bedste FIFA-spiller 🙂

AlexanderNGP
      Moderator

Kanon. Lyder klasse. 🙂
      – Tilføj: AlexanderNGP

El Diablo
      Bruger

Så har jeg smidt en ansøgning. 🙂

Rands93

molle-3
      Bruger

Er der nogen, der er klar på at begynde Pro-klub-eventyret? Jeg er on-line hele dagen + natten 😉

AlexanderNGP
      Moderator

Molle@ – Så lad os komme igang!

soestrom
      Bruger

burde man ikke melde kubben til i DFL ?

BergMania
      Bruger

Jeg kan tæve jer alle

Nicolaiku 😉

djjohn
      Bruger

Er også klar på nogle kampe, skal dog lige ha' overstået en lille ferie først..

Rands87

AlexanderNGP
      Moderator

Berg@ – Hahahahahaha!

BergMania
      Bruger

Jeg nakkede ham der hedder NoesAGF, flere gange igår

Er der andre der er frisk på at få lidt tæv? 😀

ADD "NICOLAIKU"

molle-3
      Bruger

BergMania skrev:
      Jeg nakkede ham der hedder NoesAGF, flere gange igår
      "

Hov, hov, hov! 4 kampe – 7 point til dig, 4 til mig 😉

Men ja, du vandt da 2 gange…

BergMania
      Bruger

hehe 😀

djjohn
      Bruger

Nogen der er friske på en kamp eller to??

Superskurk
      Bruger

Udbamse – add mig 😉 har ikke sååå meget tid pt, men det kommer igen når min eksamen er overstået 😉

molle-3
      Bruger

Jeg har oprettet en Pro-klub på PS3. "Aarhus AGF" er navnet – bare anmod/bliv medlem af klub, og til dem der ikke er venner med mig i forvejen, er brugernavnet "NoesAGF"..

Jeg håber, vi får lidt bedre gang i FIFA13 end det var tilfældet ved 12'eren 🙂

Pneets
      Bruger

Måske et dumt spørgsmål, men kan man spille på tværs af platforme? Jeg har PC-udgaven, men tænker xbox og ps3 er mere anvendt. Ville gerne være med i en smart Mtac liga. Btw. de der metascores, om hvor sej ens klub er, der står GF kun til at være nummer syv i DK og Brøndby fører, hvordan pokker får vi ændret det 😀

molle-3
      Bruger

Man kan desværre ikke spille på tværs af platforme..

I forhold til "Støt din klub", bliver der dagligt uddelt fra 1-12 point til superligaholdene – på nuværende tidspunkt ligger vi til at få 5 point.. Pointene bliver udregnet ud fra den gennemsnitlige mængde XP af de spillere, der har valgt klubben..
      Man kan maksimalt skaffe 2000 om dagen (nogle gange lidt mere?), så har man optjent 2000 XP-point, kan man ikke gøre mere før næste dag 🙂

djjohn
      Bruger

molle-3 skrev:
      Jeg har oprettet en Pro-klub på PS3. "Aarhus AGF" er navnet – bare anmod/bliv medlem af klub, og til dem der ikke er venner med mig i forvejen, er brugernavnet "NoesAGF"..

Jeg skal lige være helt med.. Når du siger Pro-klub, hvad betyder det så?? Når jeg finder menuen pro-klub sæsoner, så skal jeg til at lave en virtuel pro, kan det passe? Er det ikke bare en liga, hvor vi kan udfordre hinanden til en kamp og så få point for sejr?

El Diablo
      Bruger

djjohn skrev:

molle-3 skrev:

Jeg skal lige være helt med.. Når du siger Pro-klub, hvad betyder det så?? Når jeg finder menuen pro-klub sæsoner, så skal jeg til at lave en virtuel pro, kan det passe? Er det ikke bare en liga, hvor vi kan udfordre hinanden til en kamp og så få point for sejr?

Jo, det er der. For at finde den, skal du ind under "Online spiltyper" og så vælge "Online venskabskampe". Derfra kan du så udfordre dem, du har lyst til.

djjohn
      Bruger

El Diablo skrev:

djjohn skrev:

molle-3 skrev:

Jo, det er der. For at finde den, skal du ind under "Online spiltyper" og så vælge "Online venskabskampe". Derfra kan du så udfordre dem, du har lyst til.

Men det er stadig ikke en liga med flere spillere? Det er jo bare en lille liga med kun to spillere!? I FIFA12 var det jo sat op som en stor liga, for dem der havde meldt sig ind i gruppen..

molle-3
      Bruger

Jeg opretter en liga for GF'ere engang i aften! Når det er sket, skal jeg nok lægge en lille guide op 🙂

djjohn
      Bruger

molle-3 skrev:
      Jeg opretter en liga for GF'ere engang i aften! Når det er sket, skal jeg nok lægge en lille guide op 🙂

Super!

molle-3
      Bruger

Efter at have gennemgået de fleste menuer, måtte jeg spørge min gode ven, Google:

http://answers.ea.com/t5/FIFA-13/Fifa-13-Online-Leagues/td-p/76714

Ergo må vi på nuværende tidspunkt nøjes med Pro-klub og Venskabskampe (kræver at man er venner)..

Stev
      Bruger

Nogen der spiller FIFA 14 der er klar over hvornår EA får overført alle spillere til deres nye klubber efter Januar-vinduet?

Jeg kan se at de har flyttet en del, men slet ikke alle, fx ikke Osvaldo til Juve og Källström til Arsenal.

AlexanderNGP
      Moderator

Stev@ – Kan du ikke gå ind manuelt og hente transferopdateringen?

Stev
      Bruger

AlexanderNGP skrev:
      Stev@ – Kan du ikke gå ind manuelt og hente transferopdateringen?

Mener jeg ikke man har mulighed for længere. Altså i FIFA 14. I 13'eren kunne og skulle man selv sørge for det, mener jeg.

gffan17
      Bruger

Nogen der kan hjælpe med et fifa 14 Pro Club problem. Bliver konstant disconnected fra kampene typisk omkring det 60. Minut, pisse irriterende og min Pro bliver aldrig bedre 🙁 det sker kun i be a Pro. Nogen der har en løsning?

Viser 30 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.