FIFA 2006

Forside Fora AGF FIFA 2006

Viser 39 svartråde
  • Forfatter
      Doc
      Bruger

Endelig noget at fordrive efteråret med…

Sædvanen tro, starter jeg som AGF… har mine problemer, men pludselig midt i første hjemmekamp sker der noget på lydsporet til spillet… Tilskuerne synger… nå ja, det har de gjort i så mange udgaver før, men denne gang synger de: "Aldrig, aldrig, aldrig gi'r vi op…" 😮 Jeg er solgt til stanglakrids! :p Nu peaker fodboldspil! WOW!

JosH_870
      Bruger

Sejt:D..

Jeg har nu haft FIFA siden torsdag og har spillet og spillet og spillet og spillet…. (med GF self.) men jeg har kun lagt mærke til at de synger "we are GF! and we're proud of it"

Hatte
      Bruger

Det er kraftedeme fedt, køber altid vært andets organgs spil alstå 99-01-03-05 også fremdeles.
      Jeg glæder mig sgu til 07 kommer åh er dommeren synlig i kampen? og er stationen lavet bedere f.eks. ringt at EFB stadion er MEGET stører end BIF HALLO
      KLASSE SPIL.

Fortsæt med de ny opdagelser man bliver helt fristet:D

Jeg har da en del. Alle klubber i SAS Ligaen (på nær Horsens og FCM) har stadion: Rektangulær lukket eller åbent. GFs stadion er større end FCKs. Der er ikke noget der hedder opryking og nedrykning.
      Det var så det negative.

Der er så meget positivt at jeg slet ikke kan huske dem alle. Men en af dem er self at der er nogle danske sange med. Man kan selv bestemme billetpriser. Ikke altid fyldt på stadion, men næsten.

Sopy
      Bruger

Snakker vi pc eller playstation???

Jeg snakker PS2

Har også kun oplevet We GF and we proud of it. Bruger X-boz.

Desuden er det lidt skuffende at BIF stadion mest af alt minder om Silkeborgs IRL 😮

Men ellers et okay spil, der dog ikk overgår PES

Doc
      Bruger

Jeg snakker PC… til gengæld har jeg ikke hørt dem synge "we're GF, and we're proud of it…" 🙁
      Men ellers super spil…

Dommer og linievogtere er med, og man kan kende flere af dem bl.a. Milton! De stadions der er til danske hold er ikke helt efter bogen!

d0nN
      Bruger

@Doc

Jeg kan fornemme på det, at du spillede imod OB i din første kamp, for de bruger nemlig også sangen "Aldrig gir vi op"..

Og jeg har heller aldrig hørt sangen "We're GF and we're proud of it" i Fifa, og jeg har spillet næsten konstant siden i torsdags.. 😐

Kaa
      Bruger

Er i ECC med GF 🙂 og spillede lige 2-2 med det der græske hold som jeg ikke lige kan stave til:) sys fifa 2006 lever op til de forventningere man skal ha til det efter 2005.. 😀 Klassespil…

Alt det man kan i forhold til 2005 det er altså meget 😀

Hatte
      Bruger

Har lige endnu et par spørgsmål til de helidge FIFA 06 indehaver?

Er tilskuerne tydelige eller skal man høre rigtig godt efter?
      Er kommentatorene gode?
      Er den nye offsideregl kommet med?
      Er AGF stadion bedre lavet end før?
      Løber de stadig på banen på samtid?
      Er Ronaldionhos finter ligeså seje som de rigtige?
      Bliver man hurtigt træt af det?
      Er tilskuerne lavet bedre?

Karakterne på 13-skaleaen?

Hatte skrev:
      Har lige endnu et par spørgsmål til de helidge FIFA 06 indehaver?

Er tilskuerne tydelige eller skal man høre rigtig godt efter?
      Er kommenarerne gode?
      Er den nye offsideregl kommet med?
      Er AGF stadion bedre lavet end før?
      Løber de stadig på banen på samtid?
      Er Ronaldionhos finter ligeså seje som de rigtige?
      Bliver man hurtigt træt af det?
      Er tilskuerne lavet bedre?

Karakterne på 13-skaleaen?

Jeg synes tilskuerne er tydelige, men lyden burde være højere når der bliver scoret.

Jeg ved ikke hvad kommenarene er men jeg går ud fra at du mener kommentatorene. Og ja de er som de plejer.

Den nye offside regel er med.

Aarhus stadion er firkantet og vidst nok de største i DK's liga.

Spillerne løber på banen samtidig – nu til musik.

Jeg har endnu ikke spillet med Barca eller Brasilien.

Jeg er ved at blive træt af det. Spiller dog stadig en del selvom jeg kan mærke at jeg snart skal skifte klub for ikke at gå kold.

Tilskuerne er virkelig realistiske dog endnu ikke i spillertrøje hvilket jeg forventer sker til næste år.

Hatte
      Bruger

Ok mange tak hva vil du give spillet af karaktere?

Og ja lige en fejl kan ike stave:p

2006
      Bruger

Hvad er computer-kravene for spillet? B)

Doc
      Bruger

Computer-krav: Jeg har ikke de specifikke krav liggende, men da jeg forsøgte at installere det på min mors gamle 3-86'er gik det altså HELT galt! Alene det at jeg forsøgte at stoppe en dvd-skive ind af 5,8"-floppydrevet var ingen succes!
      -så har du en computer der er nyere end den, er du godt på vej! Til hjælp? :p

@d0nN
      : Nej! Det er altså stensikkert i GF kampe! Som skrevet tidl. er det på PC, og uden "We're GF…"

/Doc

Hatte skrev:
      Ok mange tak hva vil du give spillet af karaktere?

Og ja lige en fejl kan ike stave:p

Jeg vil give spillet 11. Det er et fantastisk flot spil med mange gode detaljer, men det er for nemt at score.

@Doc

Jeg har kun oplevet "Aldrig aldrig aldrig gi'r vi op…" når jeg spiller mod OB

Hatte
      Bruger

Jeg synes at det i de fleste udgaver er for let at score, men på den anden side hvis det var svært vil en del nok miste inteassen det er jo ikke fedt at ligge sidst med Barca.
      I 05 synes jeg det var lidt svært at sparke bolde frem så de gav friløber, altså angriberen forstod ikke at løbe på de rigtige tidspunkter er det blevet bedre?
      Går spillet hurtigere? I 05 gik det tit langsomt når man kørte kontra eller har de sat spillets tempo ned?

d0nN
      Bruger

Doc skrev:

@d0nN
      : Nej! Det er altså stensikkert i GF kampe! Som skrevet tidl. er det på PC, og uden "We're GF…"

/Doc

Jeg er rimlig sikker på, at den er lagt ind som OB-sang, for jeg har nu spillet 1½ sæson med AGF, og har kun hørt sangen i kampe imod OB… Og jeg har selvfølgelig spillet til computer også.

d0nN
      Bruger

2006 skrev:
      Hvad er computer-kravene for spillet? B)

At du har DVD-drev… Hvis ikke, så blive det svært at installere spillet…

Bag på coveret, står der minimumskrav, og de lyder:

CPU: 1,3 GHz
      RAM: 256 mb RAM
      Harddisk: 1,2 GB
      DVD-ROM: 8x
      Grafikkort: 32 MB (DirectX 9.0c eller nyere + nyeste driver)

Det er langt nemmere at få friløber nu. Angriberne løber godt.

Mht. at det er for nemt at score: Vandt 4-1 over chelsea – med GF.
      Det ER for nemt at score

Jeg har også vundet 7-0 over Aab med AGF. Men det siger vist ikke så meget igen om, at det er for nemt at score 😀

HvedeKim
      Bruger

Jeg glæder mig til at prøve det spil… men I 2: Det var forhåbentlig ikke på World Class at i vandt de 2 storsejre (over aab og chelsea), for SÅ er spillet sgu for nemt!

😀

HvedeKim
      Bruger

Hov forresten, jeg har prøvet en demo af spillet tidligere, og der synes jeg at det (lige som i 05-udgaven) virkede meget svært at score eller i det hele taget få skudt uden for feltet mod måll… HVordan ser det ud i spillet??? er det stadig svært?

Jeg synes det går meget nemt med at skyde ude fra feltet 😀

Det bedste mål jeg har hidtil har lavet, var vist omtrent 30-35 meter fra mål i højre side af banen, hvor jeg på en returbold firstimer den over i det lange hjørne via den ene stolpe.

Et mål jeg vist kun laver en gang B)

Hatte
      Bruger

I Fifa 05 er det da muligt at banke nogle langskud ind.

Jeg har jo også den berømte timning.:D

HvedeKim
      Bruger

Så var det bare mig der dæleme var ringe til at banke langskud ind i 05'eren… DOH!

MTAC.nu
      Bruger

Det ku være jeg skulle ud og investere i det. har dog 2005 udgaven….og så meget kan vel ikke være ændret.

2006
      Bruger

Har lige købt FIFA 06 – Damn, det er svært… 🙁 og spiller kun semi-pro!

Er i løbet af de seneste år gået over til PES… DET er virkelig klasse, og kan slet ikke vente til 5'eren kommer!! FIFA bliver hurtigt kedeligt synes jeg, og grafikken og spillernes bevægelser i PES er fremragende!

Men man bliver da lidt fristet, når man hører alle de rosende ord om FIFAB) Jeg holder mig dog i skindet indtil PES 5 udkommer!

Synes den måde de jubler på i FIFA 06 lige efter de har scoret, er direkte latterlig at se på.

Når bolden går ind, stormer de alle sammen et eller andet sted væk, før der bliver klippet over til en rigtig jubelscene, der tilgengæld er acceptabelt. Dette er meget bedre i PES 😀

d0nN
      Bruger

Jeg har også været ude for – i Fifa 06 – at jeg skød bolden ind på en modstander, hvorefter den gik ud af baglinien… Det talte åbenbart som mål :|:|:|

Til jer med PC-version, har jeg et replay af det.

kæft hvor mega steneren !

2006
      Bruger

Love AGF>> Jep, spiller online. Dit nick derinde? så får du klø :p

Claus
      Bruger

Har spillet en del 06… men glæder mig også til i morgen når PES 5 kommer 🙂
      har spillet deomoen af pes 5… det er cool

altid-agf
      Bruger

LOVE AGF: jeg regner med at kunne spille online om ca en uge..
      Er det ikke bare internet stikket man skal sætte ind på ps2en ?

MIG: jo hvis du har en netadapter eller en af de der slim line ps2'ere

altid-agf
      Bruger

jeg ved det ikke rigtig, men hvis du har den lille slanke ps2 har du netadapter

Asger
      Bruger

Jeg er i den heldige situation at min computer ikke har DVD drev

Det opdagede jeg først at det krævede da jeg kom hjem, og nu kan jeg ikke få pengene tilbage

Har heldigvis fundet en kammerat der vil købe det

Så tænkte jeg at jeg vil have PES5 i stedet, men fandme om man ikke også skal have DVD drev der.

Asger

Hatte
      Bruger

Doc skrev:
      Endelig noget at fordrive efteråret med…

Sædvanen tro, starter jeg som AGF… har mine problemer, men pludselig midt i første hjemmekamp sker der noget på lydsporet til spillet… Tilskuerne synger… nå ja, det har de gjort i så mange udgaver før, men denne gang synger de: "Aldrig, aldrig, aldrig gi'r vi op…" 😮 Jeg er solgt til stanglakrids! :p Nu peaker fodboldspil! WOW!

Ja undskyld jeg åbner den igen.
      Det er bare for at fortælle at det er OB og [u]ikke[/u] AGF fansne der synger den sang

Doc
      Bruger

Jeg må efter næsten 2 måneder med spillet, desværre give dig ret!

Men spillet er alligevel fedt nok… selvom jeg efterhånden er kørt liiiiidt træt i det!

/Doc

Viser 39 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?