FIFA 17

Forside Fora Off-Topic FIFA 17

Viser 5 svartråde
  • Forfatter
      Stev
      Bruger

Hej folkens!

Gætter på, at jeg ikke er den eneste herinde, der hygger med lidt FIFA 17 i ny og næ. Anyways, spiller på “verdensklasse”-niveauet og synes at det er ekstremt svært at score mål. Samtidig er det også nemt nok at forsvare, så mange af mine kampe ender 0-0, 1-0 eller lign.

Er der nogen der har et godt tip til hvordan man nemmere kommer til at lave mål?

hr-jensen
      Bruger

opstillingen gjorde forskellen for mig,
      Jeg spiller også selv på world class, og jeg køber aldrig spillere til klubben når jeg er agf, bruger altid det der er i klubben nu.

Jeg spiller 3-5-2

Dunken – Junker/Chris

Spelmann

Juelsgaard – Sverrison – DAP – Dino

Jamal – Rask – Backman

Jovanovic

Jeg starter altid på offensiv tilgang, og højt press, og sætter det så ned når/hvis jeg kommer foran.

Jeg spiller meget centralt med hurtige afleveringer, og forsøger at spille mig til chancerne, ved at blive ved med at spille den rundt, til der er en åbning.
      Dunken blev min topscorer, i den eneste sæson jeg har spillet med Agf, hvor jeg sluttede 10point foran fck, og tog pokalen imod fck på et straffe i overtiden 😀
      Dunken kom på 22-23 mål mener jeg, hvoraf de fleste var indersider, dog var der 6-7 hovedstødsmål fra forreste stolpe ved hjørnespark.

Junker og Chris kunne jeg slet ikke få noget ud af, mener de leverede 5-6 mål tilsammen.
      Det er voldsomt nemt at forsvarer imod cpu på worldclass, så man bør kunne spille på offensiv tilgang, og højt press hele tiden.

Stev
      Bruger

Kan da være at jeg spiller for utålmodigt. Der er virkelig en stor forskel fra FIFA 16!

Spiller også som oftest med højt pres eller med boldbesiddelse, men har måske spillet lidt FOR direkte, frem for at vente på åbninger.

agf-styrer
      Bruger

Tålmodighed er helt klart en vigtig ting i det nye fifa. Det der med bare at køre dybe bolde også lave løbekonkurrence fungere ikke nær så godt som tidligere. Min anbefaling er 4-3-2-1 også en masse hurtige pasninger inde centralt i banen indtil hullet er der. Nu spiller jeg udelukkende online og kan derfor ikke udtale mig om hvordan det er på Verdensklasse niveau. Men i FUT division 1 fungere det glimrende

Personligt spiller jeg på legendarisk i Fifa 17, men tænker at det kan sammenlignes.
      Har haft kæmpe udsving, men det her fungerer helt klart bedst for mig:
      4-1-2-1-2(bred) – En ond aggresiv spiller som cdm til at rydde op, to lynhurtige ude på ventre og højre midt, samt en med godt langskud som com. I angrebet foretrækker jeg en til hovedstød(custom taknik til at han søger ind i feltet!) og en hurtig spiller ved siden af ham.
      Har fået meget ud af at lave forskellige taknikker på de individuelle spillere med hvem som skal søge i feltet og hvem der skal presse højt.

Stev
      Bruger

For realismens skyld plejer jeg at bruge den “rigtige” taktik/opstilling i de klubber jeg spiller med i karriere. Det vil sige, at i øjeblikket spiller jeg en 4-2-3-1 med HSV, med følgende spillere:

Adler
      Sakai – Kyriakos P. – Mavraj – Santos
      Walace – Holtby
      Müller – Hunt – Kostic
      Wood

Spiller med højt pres, så jeg kan vinde bolden højt på banen. Er desværre ikke begunstiget af, at have særlig meget kvalitet på angriberposten, så den må forstærkes ASAP.

Viser 5 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?