fbpx

Fif til god træningsrapport.

Forside Fora Off-Topic Fif til god træningsrapport.

Viser 3 svartråde
  • Forfatter
      Simon G
      Bruger

Vi syntes vel alle, det er fedt når der kommer træningsrapporter. Og nu er jeg så heldig, at mit fravær er så lavt og min skole samtidig er så tæt på fælleden, hvor GF efter alt sandsynlighed skal træne, at jeg efter alt sandsynlighed godt kan lave en sådan, på fredag. Men da jeg for det første, er nybegynder ud i diciplinen og for det andet er lettere ordblind, kunne jeg godt tænke mig lidt fif og/eller hjælp fra folk, der er lidt mere rutinerede træningsrapportskribenter.

Jeg vil ikke give nogen garanti, for at jeg får skrevet en, men hvis jeg får nogle gode fif, er chancerne store.

Stev
      Bruger

Bare gør dit bedste. Folk herinde på siden er meget taknemmelige overfor os der ind imellem skriver en rapport.;)

Vil da gerne prøve at komme med et bud 🙂

En god ting at starte med, er: Hvem mangler fra truppen. Tag evt. et holdkort med, hvis du har problemer med at huske de 25-30 navne (har jeg haft et par gange).

Derefter kan du komme ind på øvelser, hvad der laves, hvem der deltager i det, hvem der klarer sig godt i. Evt komme ind på detaljerede beskrivelser om særlige hændelser.

En anden sjov ting kunne være, at få forskellige spontane råb fra spillerne med. Grahn er ofte garant for disse, men nu er han nok ikke med på fredag.

Ellers, så bare giv den gas og personligt præg 😀

Kunne være fedt, hvis du gad at lave sådan en. Håber på, at jeg selv får muligheden for det lørdag.

Vil da gerne komme med lidt af min erfaring og fremgangsmetoder til en god rapport… Nu er det nok Bjørn, der er den mest rutinerede, men jeg har da skrevet 10-15 stykker i tidens løb…

Husk at have papir og pen med, så kan du lige notere stikord ned undervejs i træningen, selv om det som regel er monsterkoldt for hænderne!!

Nu er det jo fredag du skal afsted, så derfor ville det være spændende at høre, om der tegner sig et billede af en startopstilling til kampen mod FCM… Ligeledes kan man fokusere på de skadede spillere.

Humøret, indstillingen, viljen, vejret osv. er også godt at beskrive…

Men ellers så skal du bare gennemgå træningen mere eller mindre i detaljer… Især Bjørn plejer at proppe alt muligt fyld på, der egentlig ikke har noget med selve træningen at gøre, men som gør rapporten lidt længere!

Du kan også altid hente lidt inspiration fra nogle tidligere rapporter! Ellers vil jeg bare sige pøj-pøj med det, husk varmt tøj, og så glæder jeg mig til at se hvad du har fået ud af det på fredag:)

Viser 3 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.