Feilhaber??

Forside Fora Off-Topic Feilhaber??

Viser 19 svartråde
  • Forfatter
      klokke
      Bruger

Jeg var ude og se feilhabers debut idag imod OB2, og så ville jeg youtube ham da jeg kom hjem og fandt dette:

Er der er performer/Homo gemt i ham??
      Kan vi eventuelt få sangen på når han scorer??

Fanoe
      Bruger

naaa syntes da bare han skal have en omgang usa usa usa ligesom white.

aight
      Moderator

Det kunne være så mega fedt hvis sangen blev spillet når han scorede 😀

nicky250
      Bruger

Jeg var også ude og se kampen imod ob. i første halvleg var han anonym i anden halvleg var han faktisk god, og som der stod i artiklen var det nok ikke 2 holds fodbold han skulle spille i aarhus men nu må vi se hvad det bliver til for mr USA 2[lol]

aight
      Moderator

klokke skrev:

Er der er performer/Homo gemt i ham??
      Kan vi eventuelt få sangen på når han scorer??

Foruroligende at du sidestiller performere som homoer.

Det hjælper altså heller ikke at du vælger at kalde dig selv for Klokke, og beskylder andre for feminine tendenser … 😉

wwweskapedk
      Bruger

FUCK DET ER LØGN – ER HAN ET MENNESKE! Pis også… hader når jeg ser dem på nettet.

Luke2000
      Bruger

Nogen gange tror jeg ikke at folk tænker over at det de ligger på nettet, det er der for evigt.

Men sjovt det er det.

Frejensvang
      Bruger

Mnjah, man kommer jo nok ikke til at se Tøfting lave en Anne Linnet på youtube, men hvad kan man sige andet end at den er gabende kedsommelig og pinlig. Det kunne være go' lir hvis vi kom konkurrenterne i forkøbet og selv lavede grin med det 😉

Aros
      Bruger

En mand, der mimer en sang foran et videokamera – og ovenikøbet gør det temmeligt ordinært og kedeligt: Ja, han må da helt klart være homoperformer!! Lad os straks gøre et stort nummer ud af det.

Hvad i øvigt med alle dem, der ikke nøje med at mime, men faktisk synger? De må vel så være drag-drama-queens – eller hvad? Alle dem, der står og skråler på stadion hveranden weekend for eksempel…:k:k:k:k:k:k:k:k

Doc
      Bruger

Hmmm… det måtte jo ske! Denne tråd har fundet vejen til medierne:
      http://spn.dk/fodbold/superliga/agf/article1420642.ece
      [lol]

Well… beviser jo bare han er som os alle andre… man kan sgu komme til at lave noget sjov, og så ender det på nettet… det kan sgu ske for enhver, og så griner vores modstandere måske i 1 måneds tid og så den skid slået…

😀

Bergmania2
      Bruger

Er der nogen der skriver en chant til Benny Feilhaber??

Jeg fik lige en ide.. gør det da over den sang han her mimer til? 😀

prøv at se dette her i stedet…hvis han laver denne slags mål for GF, så må han sgu gerne være homo for min skyld:k:

prøv at se dette her i stedet…hvis han laver denne slags mål for GF, så må han sgu gerne være homo for min skyld:k:

Don H
      Bruger

AROS: tror nogle det er drag-drama-queens der synge på stadion. nogle af mændene har så lyse stemmer at de lydr som et drengekor, der ikke kan ramme takten eller også står der en og hiver dem i nosserne.

det klokke har skrevet skal da ses som sjov inten andet.

At det tit er homoer der også er performere, har han jo ret I.

Hans navn kan også skyldes at han har et kæmpe klokkeværk, ala Håvard Flo

2white4u
      Bruger

Fanoe skrev:
      naaa syntes da bare han skal have en omgang usa usa usa ligesom white.

Er jeg den eneste der synes at USA USA USA tilhører White og der skal findes på noget andet?

Tror nu at B9 også ser "USA! USA!" ment til ham.. Det er jo bare navnet på deres land, og noget de begge kan forstå at vi synger.. Selvfølgelig kan vi ikke råbe B9 og Whites lands navn til kun den ene..

Anders K
      Bruger

Er jeg den eneste der synes at USA USA USA tilhører White og der skal findes på noget andet?

ENIG!!:k

Der går vel også en rum tid før folk får ham som en yngling og vælger at synge for ham..[think]

sartor
      Bruger

Så må vi jo få ham til at synge 😀

B9 SING A SONG FOR US — B9 Sing A song for us — B9 Sing A SONG FOR US osv. osv

SayWhat
      Bruger

Måske: MIME A song for us

Viser 19 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?