fbpx

FCM kamptråd

Forside Fora AGF FCM kamptråd

Viser 24 svartråde
  • Forfatter
      andes
      Bruger

Så er det på Onsdag vi spiller sæsonens sidste kamp hjemme mod FCM…
      Vi er sikret Europa og 5 pladsen så der er ikke sportsmæssigt noget at spille for men håber alle vil komme og vise drengene vi er stolte af det de har præsteret denne sæson!

håber PS giver en masse fra reserveholdet chancen. så gerne Egbedi, Jønsson og Sheel få noget spilletid derudover synes jeg Ousager fortjener at få chancen! Derudover ville det være sjovt lige at få lov at hilse på Molskred og se ham spille om det så bare er 10min

Det blir solskin og forhåbentlig bliver vi omkring 15.000

nuclearcola
      Bruger

Graulund får ihvertfald en tiltrængt pause ifølge ham selv. Og Larsen ville vist kun spille hvis der var noget på spil, så der kan godt blive plads til Moldskred.

HviD SoM SnE
      Bruger

Der kommer ikke over 10.000 og ser en ligegyldigt onsdags kamp! Desværre men vi kan kun takke DBU for deres fantastiske planlægning.. Men ja jeg håber også vi får lidt af de "andre" at se ( SP Egbedi, jønsson sheel og Målskred ) tror desværre ikke AGF magter opgaven nu hvor vi intet har at spille om, så det bliver nok 2-0 til FcAfrika ); Gz med Bronze til muuh

Steen6372
      Bruger

Nej, det bliver nok desværre en lidt tam affære. Lige før man sidder og ønsker sig at Silkeborg havde vundet i denne weekend, så vi kunne have sluttet af med lidt spænding og en fest at slut sæsonen af med. Men også kun lige før…

Vi er vel anstændigvis nødt til at stille et nogenlunde hold, men selvfølgelig skal vi ikke satse med halvskadede spillere. Man kunne godt sende de gamle på en velfortjent ferie allerede nu. Er man i tvivl om der skal forlænges med Scheel, vil det være oplagt at give ham chancen her, ligesom Egbedi og Molskred må prøves af, hvis de (Moldskred) er klar.

Opstilling:
      —— Staff
      Lucena — Kure — Jønsson — Eckersley
      Stephan — Povlsen — Sloth — Akharraz
      — Johansson — Moldskred

Med Sorin, Scheel, Skhirtladze på bænken.

Sloth
      Bruger

For første gang i sæsonen (og lad mig endelig tage fejl) er jeg ret overbevist om at vi taber.

Vi har ikke en tøddel at spille for, og når det scenarie sker for AGF så plejer vi som regel også at tabe – For det andet så jagter FCM en medalje, så de SKAL vinde i Århus hvis de skal have mulighed for det – Og for det tredje så vil FCM nok ikke have siddende på sig at de har tabt samtlige kampe i denne sæson til AGF.

Så jeg frygter virkelig en slem AGF-fuser på onsdag, også fordi jeg tror Peter Sørensen godt kan finde på at stille meget alternativt op – Vi har hørt Graulund ikke er med, men rygtet går også på at Martin Jørgensen er småskadet og heller ikke spiller.

jj
      Bruger

Det er faktisk lidt tyndt, det kan faktisk (næsten) have betydning for guldet, da ach er nødt til at kæmpe som sindssyge for bronze, når vi stiller op med et reservehold og de ved, at FCM vil vinde.
      Men det er jo sådan det altid ender i sidste runde. Jeg tror også, at det betyder at BIF ender som nr 10.

vieri
      Bruger

Vi skal nok stille med et slagkraftigt hold på onsdag og jeg tror da heller ikke PS vil spare nogen med mindre det er nødvendigt . Der er lagt op til en fest med billige øl og dejligt solskinsvejr , så der er ingen som helst grund til at blive hjemme i sofaen . Derfor bliver jeg da også slemt skuffet hvis ikke vi bliver mindst 12000 på stadion , så vi kan få fejret en flot AGF sæson på behørig vis.

Steen6372
      Bruger

Vieri: Jeg tror bare at vi har en række spillere som i lang tid kun har spillet "fordi det var nødvendigt". Så jeg tror nærmere at det bliver på den måde at man betragter nødvendigheden i morgen. For det ER jo slet, slet ikke nødvendigt at f.eks. Eckersley, Graulund, Jørgensen, Berg og Larsen spiller. Andre spillere der er slidte/halvskadede kunne godt være Håland, Sorin, Stephan, Hjalte og selvfølgelig Moldskred.

BergMania
      Bruger

Jeg tror:

Ousager
      Sorin-Jønsson-Håland-Kirkeskov
      Egbedi-Poulsen-Martin-Osama
      Aron-Davit

toothpick
      Bruger

Tror desværre heller ikke der kommer så mange mennesker på stadion i morgen. En onsdag aften og en "ligegyldig" kamp set fra AGF's side og noget der meget vel kunne ligne et nederlag til FC Afrika.
      Når det så er sagt tror jeg der bliver super stemning hos fangruppen som for første gang i mange år har noget rigtigt at fejre i slutningen af sæsonen.

Schmidt
      Bruger

Der SKAL mange på stadion i morgen. Spillerne og PS fortjener at vi hylder dem for AGFs bedste præstation i femten år! (Det gjorde ondt at skrive)

koust
      Bruger
      andes
      Bruger

Izunna og Igboun ude mod AGF… Vi har også to mulige debutanter med i truppen nemlig Frans Dhia Putros og Molskred… Peter Graulund, Atle Roar Håland, Aron Johannsson og Søren Larsen sidder alle ude med små skader og tror det vil give Jens Jønsson chancen for at starte inde..

sådan jeg håber PS stiller op:

Ousager
      Sorin – Kure – jønsson – kirkeskov
      Egbedi – Sloth – hjalte/Sheel – Akharraz
      Molskred – davit

Di Stefano
      Bruger

Der er stadig mulighed for en stærk opstilling

Steffen
      Sorin – Kure -Jønsson – Povlsen
      Berg – MJ – Hjalte – Stephan
      Sloth – Osama

Og så kan han skifte Moldskred, Egbedi og Scheel ind.

BergMania
      Bruger

Di Stefano skrev:

Steffen
      Sloth – Osama

Povlsen istedet for Kirkeskov? No way

[u]Mit bud[/u]
      Steffen
      Jønsson – Kure – Sorin – Kirkeskov
      Egbedi – MJ – Hjalte – Stephan
      Sloth – Berg

Jonas S
      Bruger

BergMania skrev:

Di Stefano skrev:

Steffen
      Sloth – Osama

Povlsen istedet for Kirkeskov? No way

[u]Mit bud[/u]
      Steffen
      Jønsson – Kure – Sorin – Kirkeskov
      Egbedi – MJ – Hjalte – Stephan
      Sloth – Berg

Kirkeskov er jo stadigvæk i karantæne. 😉

Sloth
      Bruger

Jeg tror på følgende:

Steffen Rasmussen

Povlsen
      Kure
      Sorin
      Lucena

Berg
      Hjalte
      Sloth
      Stephan P

Shirtladze
      Osama

Bænk:
      Jørgensen, Scheel, Egbedi, Moldskred, Jønsson, Ousager, Franz

Schmidt
      Bruger

Det er godt det er ved at gå op for folk at Berg er en bedre kanspiller end Sloth, men skulle vi ikke spare ham i denne kamp, og så give chancen til Egbedi?

Staff
      Lucena Kure Johnson Sorin

Egbedi MJ KP SP

Sloth

Osama

Det er vigtigt vi spiller kompakt mod Møjjylland så det er mit endelige bud 🙂

AGFchile
      Bruger

Lucena Kure Johnson Sorin
      jeg bliver rundt paa gulvet med alle de nye navne/spillere, hvem er ham Johnson og hvor kommer han fra…

Agadez
      Bruger

Han kommer vist fra 8210, så den skulle være god nok.

[img]http://www.artpeople.dk/uploads/kunstnere/220×320/johnson.jpg[/img]

vieri
      Bruger

Vi får godt nok svært ved at få point med den trup vi stiller med i aften . Men jeg håber folk møder talstærkt op alligevel , vi skal lige op over 11000 i snit på hjemmebane i denne sæson og det kommer vi hvis vi bliver 12000 tilskuere på stadion i aften .

ACDC
      Bruger

Forsvaret ser lidt vakkelvornt ud. Ellers er alle vore målscorere fra de sidste par kampe med: Osama, MJ, Sloth og Hjalte. Spændende med debut til Morten M!!!
      Jeg håber bare på en underholdende med mange mål!

ACDC
      Bruger

…kamp! 😉

Sloth
      Bruger

jeg er næsten ked af at skulle minde om hvad jeg skrev på side 1 i denne tråd – Når AGF ikke har noget at spille for, så spiller de altid med hænderne for øjnene, og det irriterer mig at det skal være sådan igen og igen selvom der ikke er noget at spille for.

For 5 år siden da vi rykkede op spillede vi måske årtiers ringeste hjemmekamp og tabte 1-3 til HIK, sidste år mod Vejle var vi ufattelig heldige med 1-1, og så denne pauvre indsats idag – Og læg dertil at vi tidl. har tabt 0-4 til OB, 0-3 til Viborg i sidste spillerunde, hvor er det bare tamt, og specielt i år hvor jeg syntes det går en lille smule ud over en ellers flot sæson med 2 ringe indsatser her til slut.

Thomas K
      Bruger

Så fik vi med lt tydelighed set, at Jerry Lucena intet har at gøre på dette hold. Ligeledes så vi, at Jønsson samt Shirtladze stadig mangler et år eller to (evt i 1. Division) før de er helt klar ligaen (hvis overhovedet).

Ligeledes så kan Kure ikke styre et forsvar, og mangler i høj grad Håland i dag. Kure er en god forsvarer, men skal have styrmanden ved siden af ham.

Viser 24 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.