FCK away

Forside Fora AGF FCK away

Viser 30 svartråde
  • Forfatter
      BergMania
      Bruger

Vi skal atter møde FC København, i parken!

Vi var mange sidst, kan vi blive ligeså mange?

Køge var overraskende tæt på at få noget med fra parken, og vi er væsentligt stærkere end Køge, så tror på point der!

Vi ses, i parken!

BergMania
      Bruger

BergMania skrev:
      Vi skal atter møde FC København, i parken!

Vi var mange sidst, kan vi blive ligeså mange?

Køge var overraskende tæt på at få noget med fra parken, og vi er væsentligt stærkere end Køge, så tror på point der!

Vi ses, i parken!

Guffe
      Bruger

Tvivler på at vi blir lige så mange som sidst, men håber at vi kan fylde udebaneafsnittet helt op igen. Det er koldt og sidste kamp i parken blev hypet helt vildt. Jeg er glad hvis vi blir 1200.

nbngf
      Bruger

Vi bliver over 1000. 500 fra århus, og 500 exil århusianere.
      Vi vinder 3-1. Løverne er ved at være uskarpe.
      Vi komer over 30 point for første ½ år i suppen.
      Vi overvintre på 3 pladsen.

BergMania
      Bruger

nbngf skrev:
      Vi bliver over 1000. 500 fra århus, og 500 exil århusianere.
      Vi vinder 3-1. Løverne er ved at være uskarpe.
      Vi komer over 30 point for første ½ år i suppen.
      Vi overvintre på 3 pladsen.

Se, det ville være intet mindre end fantastisk hvis det bliver tilfældet 😛

1977
      Bruger

Mine eksil-studiekammerater dropper denne decemberkolde oplevelse i Parken, og jeg tror mange andre eksilere vil gøre ligeså. Men jeg er (naturligvis) selv på plads. Heldigvis passer det perfekt med AGF Sjælland julefrokosten på Skipperen. Det bliver festligt, og jeg håber bare på en halvt så god fighterindsats, som vi så i går 😀

Hej, har hørt noget med at man kan bede dem fra AGF Fanclub Aarhus om at "hente en" ved Burger King ved Horsens på udebaneturen på vej til FCK på Søndag. Nogen der kan bekræfte at det er rigtigt?

vieri
      Bruger

Jeg kan desværre ikke være tilstede i Parken på søndag , og det ærgrer mig en hel del da sidste FCK away var legendarisk fedt .

Jeg har ikke de store forventninger til resultatet denne gang , men det kunne være fantastisk at slutte af med en succesoplevelse mere med point i Parken . 🙂

hautho
      Bruger

PatrickKristensen skrev:
      Hej, har hørt noget med at man kan bede dem fra AGF Fanclub Aarhus om at "hente en" ved Burger King ved Horsens på udebaneturen på vej til FCK på Søndag. Nogen der kan bekræfte at det er rigtigt?

Det er ganske rigtigt, bare husk at skriv det i kommentar feltet ved tilmelding. Jeg bliver også samlet op der. Vi ses ved burger king

nettohunden
      Bruger

1977 skrev:
      Mine eksil-studiekammerater dropper denne decemberkolde oplevelse i Parken, og jeg tror mange andre eksilere vil gøre ligeså. Men jeg er (naturligvis) selv på plads. Heldigvis passer det perfekt med AGF Sjælland julefrokosten på Skipperen. Det bliver festligt, og jeg håber bare på en halvt så god fighterindsats, som vi så i går 😀

Er det lørdag der er julefrokost? Jeg kom engang derind ved et tilfælde og fandt at der var julefrokost. Jeg vidste på daværende ikke engang det var et AGF-værtshus. Det var fedt. Og da jeg tilfældigvis er i KBH i weekenden, kunne det jo være fedt at gentage.

On topic – jeg kommer og tager min onkel med.

1977
      Bruger

nettohunden skrev:

1977 skrev:

Er det lørdag der er julefrokost? Jeg kom engang derind ved et tilfælde og fandt at der var julefrokost. Jeg vidste på daværende ikke engang det var et AGF-værtshus. Det var fedt. Og da jeg tilfældigvis er i KBH i weekenden, kunne det jo være fedt at gentage.

Julefrokosten er om søndagen lige inden FCK-kampen. Tror nok der er lukket for tilmelding, men du kan prøve at tjekke FB-gruppen http://www.facebook.com/event.php?eid=243549002367708 hvis du er interesseret 🙂

AndersF
      Bruger

nettohunden skrev:

1977 skrev:

Nej, det er søndag vi afholder julefrokost på Skipper Bodega; inden kampen i Parken. Der er i øvrigt lukket for tilmelding, da der ikke er plads til flere. Jeg ved ikke om du kan komme ind forbi søndag; du skal nok ikke regne med det.

hautho skrev:

PatrickKristensen skrev:

Det er ganske rigtigt, bare husk at skriv det i kommentar feltet ved tilmelding. Jeg bliver også samlet op der. Vi ses ved burger king

Hvor står du helt præcist henne på søndag når vi skal samles op? Det er min første tur, så er ikke helt sikker på hvor jeg skal stå omkring Burger King. Og hvad klok regner du med at bussen kommer? 🙂 🙂

Anders-Agf
      Bruger

Nu har jeg meldt mig til fanklubbens bustur, uden at være medlem. Betaler man bare de 250 kr. i bussen, og er det i øvrigt muligt at købe billet til kampen, på bussen?

I dag har jeg lige overført 250 kr til den der sydbank konto som der står på agf fanclub siden. Hvad er det helt præcist jeg har betalt for? Er i tvivl om det er billetten eller busturen eller hvad der er jeg har betalt for? Nogen der kan hjælpe mig 🙂

nettohunden
      Bruger

AndersF skrev:

nettohunden skrev:

1977 skrev:

Nej, det er søndag vi afholder julefrokost på Skipper Bodega; inden kampen i Parken. Der er i øvrigt lukket for tilmelding, da der ikke er plads til flere. Jeg ved ikke om du kan komme ind forbi søndag; du skal nok ikke regne med det.

Jeg SKAL på Skippers når jeg er i KBH, men det må blive lørdag istedet så. Det var ikke fordi jeg ville deltage i julefrokosten – mere fordi det var pisse hyggeligt sidst jeg tilfældigvis stod midt i det.

Leon_Miv
      Bruger

Jeg skal afsted på min første udebanetur på Sjælland.
      Glæder mig helt vildt!

Holst-Hansen
      Bruger

Vi skal da have smidt en ordentlig portion afsted!!

Nu skal vi altså igang med at hype denne tur! Det er sidste kamp i flere måneder inden vi går ind i en laaaang vinter uden fodbold. Klubben har brug for støtten!

Kan de forskellige fansites ikke hver smide en nyhed på forsiden omkring denne tur. Nyheden kan f. eks indeholde hype af kampen og fortælle om muligheder for transport derover. Der kan ligeledes linkes til det på facebook.

Smider selv lige en mail til AGF om det ikke var en ide at smide en opfordring ind på deres side.

Er det streckers, der endnu engang skal indtages inden kampen?

Holst-Hansen
      Bruger

Billetterne er faktisk ikke så dyre. 105 + et gebyr på 20 kroner. Er man under 18 så er det endda 55 + et gebyr på 20 kroner.

Man kan også printe sine billetter, så man skal ikke være nervøs for, at de ikke når frem!!

Så allesammen køb nu den billet, og vær en del af Århus på tur!
      http://www.billetlugen.dk/sport/18314/fck-superligaen-201112/

hautho
      Bruger

.

PatrickKristensen skrev:

hautho skrev:

PatrickKristensen skrev:

Hvor står du helt præcist henne på søndag når vi skal samles op? Det er min første tur, så er ikke helt sikker på hvor jeg skal stå omkring Burger King. Og hvad klok regner du med at bussen kommer? 🙂 🙂

På søndag jeg står på P-pladsen mellem burger king og Statoil ca. 13:30 og venter på bussen. Glæder mig. Vi ses 😉

hautho skrev:
      .

PatrickKristensen skrev:

hautho skrev:

PatrickKristensen skrev:

På søndag jeg står på P-pladsen mellem burger king og Statoil ca. 13:30 og venter på bussen. Glæder mig. Vi ses 😉

Ja, vi ses 🙂 Glæder mig også!

vieri
      Bruger

Jeg synes det er ekstremt flot at vi igen ser ud til at blive 1000+ i Parken idag . Jeg er da også bitter over ikke at kunne være med imorgen , men max probs til dem der tager den lange vej derover og til eksil århusianerne der også møder op i stort antal 🙂 .

Guffe
      Bruger

FCK vandede i pausen den halvdel, hvor vi skulle angribe ned mod i , men vandede ikke den ande banehalvdel, hvor de selv skulle angribe. Det betød at bl.a. Aron gled i en halv friløber-chance. Er det virkelig tilladt kun at vande den ene halvdel af banen for at få en fordel som hjemmehold?

AndersF
      Bruger

Guffe skrev:
      FCK vandede i pausen den halvdel, hvor vi skulle angribe ned mod i , men vandede ikke den ande banehalvdel, hvor de selv skulle angribe. Det betød at bl.a. Aron gled i en halv friløber-chance. Er det virkelig tilladt kun at vande den ene halvdel af banen for at få en fordel som hjemmehold?

De vandede da begge halvdele?

Guffe
      Bruger

Hmm. Så kun at de vandede den halvdel ned mod os. Sprinkleren nede i vores felt var da ikke sat til var den?

nettohunden
      Bruger

Guffe skrev:
      Hmm. Så kun at de vandede den halvdel ned mod os. Sprinkleren nede i vores felt var da ikke sat til var den?

De vandede begge halvdele på samme tid.

Var du fuld? 😀

Guffe skrev:
      Er det virkelig tilladt kun at vande den ene halvdel af banen for at få en fordel som hjemmehold?

Jeg har set det samme på Nrgi Park hvor det har virket planlagt, for modstandernes reserver har trillet rundt med bolde på den anden banehalvdel.

At man så nogle gange er kommet til at tænde for vandet til hele banen er en anden sag.

Guffe
      Bruger

@nettohunden
      Nej, jeg var ikke fuld og jeg kunne da se med mine egne øjne at det gjorde de ikke (altså vandede begge halvdele samtidigt). Vi stod netop og snakkede om det mens det foregik.

nettohunden
      Bruger

Guffe skrev:

@nettohunden

Nej, jeg var ikke fuld og jeg kunne da se med mine egne øjne at det gjorde de ikke (altså vandede begge halvdele samtidigt). Vi stod netop og snakkede om det mens det foregik.

Jeg kiggede også på det, da min kammerat af uransagelige årsager synes det så sjovt ud. Og på det tidspunkt vandede de altså begge halvdele.

Guffe
      Bruger

Uanset hvad du har set, synes jeg da at det er en principiel diskussion værd. Er det tilladt kun at vande den ene banehalvdel?

Men hvorvidt det skete i parken blir vi så ikke enige om her.

Guffe
      Bruger

Fandt lidt omkring det på google. Det er åbenbart sket mange gange rundt omkring. Jeg er sikker på at FCK ikke vandede nede omkring vores straffesparksfelt i søndags. muligvis lidt på midten for at dække over den manglende vanding på den sidste halvdel af vores halvdel.

http://forums.liverpoolfc.tv/showthread.php?t=88084

http://www.wearetherangersboys.com/forum/showthread.php?t=120484

http://ob.dk/forum/thread/428201.aspx

Viser 30 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?