FCK – AGF d. 18/8

Forside Fora AGF FCK – AGF d. 18/8

Viser 15 svartråde
  • Forfatter
      Hyldig
      Bruger

Hvor i Parken opholder GFs fans sig til denne kamp? Kan det passe det er D1?

Vil gerne være sikker før jeg køber billetter

Tak!

madsru
      Bruger

Har Parken ikke et udebaneafsnit?

Stoei
      Bruger

Ja det er D1 måske også D2. Tror bare man kan vælge udebane hvis man køber online 🙂 Bor selv 400 meter fra Parken, men er desværre i sommerhus når der spilles kamp. Derfor er jeg trist 🙁

Hyldig
      Bruger

Tak for svar. Jo, Parken har et udebaneafsnit ville bare være på den sikre side 🙂

Guffe
      Bruger

Håber der kommer en ordentlig røvfuld fra Aarhus den dag. Københavnerne kan umuligt overhale os i tabellen inden den kamp (og kun måske med en sejr over os) uanset resultaterne inden, og jeg vil elske at synge "sommer og sol, FC i første division" sammen med et par tusinde andre. Mon ikke vi blir en 1500 mand med alle hjemme fra ferie til den tid. Håber så mange som muligt prioriterer at tage turen herover. Er der planer om pre-match møde på en bar?

BergMania
      Bruger

Jeg satser på at tage derover!

Guffe
      Bruger

Så er vi allerede to mand. Det blir Sindsygt.

AltidHvid
      Bruger

Guffe skrev:

Bemærk at BergMania skriver " satser på "…så måske står du der alene!

distance
      Bruger

AltidHvid skrev:

Guffe skrev:

Bemærk at BergMania skriver " satser på "…så måske står du der alene!

ROFL – det ville sætte en ny FCN'ensk standard for ringe fremmøde! 😀

Er desværre også selv forhindret – særlig træls da jeg bor i Kbh og nærmest er kontraktmæssigt forpligtet til at bakke op om kampene på Djævleøen…

jijypuru
      Bruger

Kan kun anbefale folk at købe billet til udebane afsnittet ASAP. Hvis der kommer mange kan Parken i god tid også inddrage D2 til udebane afsnit. Så undgår vi at gf fans må side på langsiden.

Guffe
      Bruger

Enig. forrige gang blev der udsolgt i udebaneafsnittet, men så sent at de ikke kunne nå at udvide det, fordi de allerede havde solgt billetter til fck-tilhængere i deres familieafsnit ved siden af vores. Jo før folk køber deres billetter, jo bedre.

Schmidt
      Bruger

FCK må meget gerne fortsætte deres elendige periode til og med den kamp 🙂

vieri
      Bruger

Vi har vel sjældent på forhånd haft bedre muligheder for point i Parken , og jeg ville virkelig elske hvis AGF kunne sørge for en øredøvende pibekoncert i Parken efter slutfløjtet 🙂 .

Guffe
      Bruger

Forhåbentlig bliver vi så mange at vores jubelbrøl ved en sejr, overdøver deres piberi. Hvis de taber igen på søndag blir de ikke over 10.000 mod os, hvis jeg kender de plastikfans ret.

BergMania
      Bruger

Sommmmer soooommmer og soool, Duften af FC i 1 division 😀

Har lidt en ide om at det bliver en fandens svær kamp. Især hvis KB taber til Farum. Der er ingen tvivl om at de har mistet noget moral og tro på sig selv. Men som alle i og omkring AGF ved, så er AGF bare en starter, for alle tophold/hold i krise, til at komme igang igen.
      Det der taler vores vej, er at vi kan lide at spille mod hold, hvor vi ikke skal tage føre trøjen og bare kan leve af at spille direkte/kontra.
      Dog ser jeg det ikke umuligt at smutte fra parken med et enkelt point. Men mener også vi lige skal starte med at kigge frem mod havnefesten og sørge for vi ikke får en afklapsning der, som kan fjerne den selvtillid vi har opbygget igennem de to sidste sejre.

Viser 15 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.