FCF away – årets første nederlag?

Forside Fora AGF FCF away – årets første nederlag?

Viser 8 svartråde
  • Forfatter
      Steen6372
      Bruger

En skønne dag skal vi prøve at tabe igen, og jeg synes kampen på søndag har ingredienserne til at kunne blive årets første nederlag. Fredericia har et bedre hold end tabellen viser, og efter en chokerende dårlig sæsonstart er de også begyndt at vinde kampe. Derudover er der de psykologiske faktorer, at FCF-spillerne er ekstra opsatte på at slå Peter Sørensens hold, mens vores spillere nok mentalt allerede er igang med kampen mod FCM på onsdag.

Hvordan takler Peter Sørensen og spillerne denne situation? Kan han med held sætte et par mere motiverede spillere på holdet til denne kamp? F.eks. Krabbe, Sloth og Kapidzic? (Og samtidig spare Lucena, Martin og Graulund – sidstnævnte måske bare i 1. halvleg, hvis det skulle komme til at knibe). Man kan jo også argumentere for at vi kan leve med et nederlag i denne kamp mod til gengæld at stille med friske spillere i pokalkampen.

På plussiden i forhold til et godt resultat står trods alt at vores træner sikkert vil være meget motiveret til denne kamp, og så har vi jo også bare et bedre hold end dem.

Hvad mener i andre – skal vi satse 100% på FCF-kampen, og tror i at spillerne overhovedet er i stand til det?

nicoztar
      Bruger

giver dig ret 🙂 jeg synes, at vi skal spare nogle spillere (Graulund, MJ, Feilhaber, Howard) så de er helt friske og kampklare til kampen på onsdag. Tror og håber på, at vi kan få os en uafgjort på søndag, men det kunne sagtens blive vores første nederlag, ja 🙂

Noerby
      Bruger

Der skal bare satses 100% på begge kampe. Itt' så møj pjat!

Asger
      Bruger

Jeg er faktisk meget meget enig i dit indlæg Steen. Jeg har tænkt mange af de samme tanker, og må erkende, at jeg ikke synes det virker usandsynligt at vi kunne rende ind i sæsonens første nederlag. For som sagt så mange gange før, så skal det komme på et eller andet tidspunkt, og det kunne meget vel være søndag.

Jeg er lidt spændt på at se hvordan holdet bliver sammensat, med pokalkampen i baghovedet. Kan ikke rigtig finde ud af om jeg synes vi skal spare profiler eller om vi skal gå efter de 3 point fuldt ud.

Men jeg vil så også sige, at selv hvis vi skulle spare spillere, så bør vi stadig være i stand til at hive point med hjem. Hvis ikke 3, så 1. Nuvel, FCF er kommet igang og gør det bedre nu, men det er stadig ikke noget fantastisk hold, så synes vi burde kunne få point uanset hvad. Ville under alle omstændigheder ikke være glad for et nederlag, heller ikke selvom vi er et godt stykke foran

don_jensen
      Bruger

Så er FCF ikke et meget bedre hold end du gør dem til. Der er en grund til de ligger hvor de gør. De har mistet deres bedste spiller til Horsens. De er i gang med at spille et helt nyt hold sammen, som er dårligere end sidste år. Min kammerat som er FCF fan ( de findes ) er ikke vildt positiv over dem og forventer ikke det store af dem. Hjælper så heller ikke på det at de har mistet deres anfører med skade. Håber virkelig på en sejr og tror da også på. også hvis vi spare spiller, for der burde stadig være forskel på de 2 hold, selv med reservespiller. gætter på en 2 målsejr

zcml
      Bruger

Kan ikke se, hvorfor den kamp skulle være sværere end så mange andre?
      Faktisk ser jeg den langt fra værende én af de sværeste i denne sæson. Ikke dermed ment, at den ikke er svær.
      Det er en udekamp, og flere af dem har været svære. Og den kan da sagtens ende med et nederlag, men det har andre også kunnet. Og skulle det ske, så ser jeg det mere som et tilfælde, end decideret pga. det er Fredericia.

Cander30
      Bruger

Altid stille med det stærkeste hold!!!!

Jeg kan sagtens se en ide med at spare nogle spillere til kampen på onsdag, men de har lige haft en hel uge at komme sig på efter en hård periode med mange kampe. De fik vist også en ekstra fridag i denne uge efter hvad jeg har hørt. Så de må være 100% hver og en..

Jeg synes vi skal stille med det bedste vi kan. Man kan så håbe at vi er foran og kan tage MJ og PG ud et godt stykke tid inden slut. Desuden synes jeg MJ var en af de spillere som virkede mest frisk i benene i kampen mod AB, og da havde han spillet 3 kampe på en uge. Virker til han er kommet i god form.

don_jensen
      Bruger

Fik næsten ret. FCF er da om noget tæt på det dårligste hold vi har mødt. alle andre hold har da forsøgt at spille mod os i sær når vi har været ude. FCF gravede sig totalt ned. Har ikke set vores midterforsvar kunne stå med bolden i så langtid som de gjorde i dag.

cv
      Bruger

Griner sku højlydt af de tåber, der havde solgt hele holdet på forhånd. Sikke en tillid i har til holdet. Vi får svært ved at klare os i ligaen hvis vi ikke kan stille noget nær stærkeste i 1. division, bare fordi vi skal møde et superliga hold i pokalen.

Viser 8 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?