Få nu Steffen af det mål!!!

Forside Fora AGF Få nu Steffen af det mål!!!

Viser 90 svartråde
  • Forfatter
      anti-fogh
      Bruger

Jeg har sagt det mange gange og vil endnu engang gentage det!!! Vi bliver næppe oppe med den målmand!

Igen i dag koster han mål og viser en usikkerhed der er ikke er set siden lilleputrækken i 1977.

Det første mål er indiskutabelt hans. Også selvom Lumb klokker i det først. Han må ikke misse den først og han må fandeme heller ikke forsøge at redde den med føderne derefter!

Det andet mål er naturligvis umuligt at tage, men det siger altså lidt om en målmand at han dækker sig selv og ikke målet! AGF er så meget nød til at skaffe sig en målmand som forsvaret stoler på, og de kan altså ikke stole på Steffen!!!!

Det er jo desværre den samme snak om og om igen når drengene har tabt en kamp, så skal steffen klandres.
      Han så ikke godt ud ved målet, nej, men alligevel.. Come on!!

anti-fogh
      Bruger

nej han så da godt nok slet ikkke godt ud!!! Men han ser bare meget sjældent godt ud!

DonDalle
      Bruger

Enig steffen sucks

agf8260
      Bruger

han koster os mål gang på gang[yeah] han må videre

Fonnesbaek
      Bruger

Steffen var rigtig dårlig i dag, men mener altså det er første gang han står dårligt i laaang tid.

vieri
      Bruger

få fat i ham peter skov den tidligere fcm målmand , han er kontraktfri og selv han er ret gammel , så husker jeg ham som en rigtig stabil keeper. Kunne måske også få en mentoragtig rolle for steffen?

martinus
      Bruger

anti-fogh skrev:

Det første mål er indiskutabelt hans. Også selvom Lumb klokker i det først. Han må ikke misse den først og han må fandeme heller ikke forsøge at redde den med føderne derefter!

Det andet mål er naturligvis umuligt at tage, men det siger altså lidt om en målmand at han dækker sig selv og ikke målet! AGF er så meget nød til at skaffe sig en målmand som forsvaret stoler på, og de kan altså ikke stole på Steffen!!!!

Ved det første mål laver han to fejl i træk – og det andet mål er altså ikke umuligt at tage. Har lige set målet fra en god vinkel på TV2. Steffen dække ikke andet end signe egne n….. [censored]. Havde han dækket bredt havde han højst sandsyunligt nappet den!

Vi skal desværre score 2-3 mål i hver kamp for at få points – det holder altså ikke

Målet til 1-0 var ikke engang han værste aktion.

Han løber ud til kanten af feltet for at bokse væk og rammer den ikke.
      Han løber ud mod Nomwethe som kan lobbe den over ham.
      Han griber ikke det tynde indlæg og løber derefter ud i en tackling med fødderne først og koster dermed det første mål.

Jeg har støttet ham længe, men nu må det stoppe.

Ny målmand eller ind med Hyldegård.

nr27
      Bruger

Forstår ikk hvorfor folk bliver ved med at debattere dette emne? hvis vi kigger tilbage i trådene tror jeg man kan finde 5-10 tråde der går ud på at steffen er dårlig. [think]

Steffen er fin

Ser hellere en ny angriber.

anti-fogh
      Bruger

Ok Martinus – har kun set målet på tv under kampen. Synes dog det vigtigste er at han faktisk to gange viser han hellere vil beskytte sig selv end målet – der mangler offervilje.

Rigtig nok skulle vi have scoret mange mål i dag, men det er jo lettere blot at få ét point, hvis målmanden tager det han skal tage!!!

anti-fogh skrev:
      Jeg har sagt det mange gange og vil endnu engang gentage det!!! Vi bliver næppe oppe med den målmand!

Igen i dag koster han mål og viser en usikkerhed der er ikke er set siden lilleputrækken i 1977.

Steffen koster os ikke sejren, det gør graulund, han havde bare i 2. halvleg 4 "straffespark" og brænder på dem alle… Det er ved at være kedelig at hver gang vi taber skal idioter altid finde en sønderbuk, Steffen er måske ikke verdens bedste målmand, men han er by far den bedste vi har, og med de penge vi ikke har burde vi nok nærmere se på angribere… for vi bliver heller ikke oppe ved at spille uafgjort hele tiden… Så hold dig til politik, selvom du heller ikke virker særlig klog inden for det….

anti-fogh
      Bruger

hov hov Only White skulle vi ikke tale pænt om hinanden – skal nok lade være med at kalde dig idiot, om end det da rykker lidt i mig for at gøre det.

Og mht til politik, ja du kan være uenig i min politiske overbevisning, men at vide noget om det, tjaaaa det er jeg så uddannet i på universitet, så umiddelbart ved jeg bare en smule om politik som begreb mv.

anti-fogh skrev:
      hov hov Only White skulle vi ikke tale pænt om hinanden – skal nok lade være med at kalde dig idiot, om end det da rykker lidt i mig for at gøre det.

Og mht til politik, ja du kan være uenig i min politiske overbevisning, men at vide noget om det, tjaaaa det er jeg så uddannet i på universitet, så umiddelbart ved jeg bare en smule om politik som begreb mv.

Jeg har squ ikke fine fornemelser så bare kald mig det, det er jeg blevet kaldt før, men nu var det ikke direkte mønstret på dig og skal ikke tages personligt, er bare træt af at folk ALTID giver skylden på steffen, og det er næsten uanset om han har droppet eller ej… Vi kan godt være enige om at en Peter Cech nok ville pynte gevaldigt i AGFs mål, men det sker nok ikke, og med de midler vi har, kan vi jo ikke vælge og vrage af alle verdens målmænd, og som det ser ud nu synes jeg vi burde bruge penge på en angriber frem for en målmand… Husk på alternativet er Hyldgård….

Og lige for at svare på det med politik, så vil jeg sige at ud fra dit navn, er dine år på uni spildt..[yeah]

vieri
      Bruger

Og lige for at svare på det med politik, så vil jeg sige at ud fra dit navn, er dine år på uni spildt..

tvært imod only white 😉 men det kan godt være det kræver universitetsuddannelse at kunne se det :k

vieri
      Bruger

Husk på alternativet er Hyldgård….

alternativet burde være en som Peter Skov Jensen:|
      Hyldgård kunne vi ikke ham til en klub på Island eller færøerne:D

tmeb
      Bruger

Vågn nu op,Steffens fejlprocent skal nok ses i lyset af hvor meget modstanderen er i boldbesiddelse,og hvorfor frikende forsvaret og Lumb.Og Graulund er et helt kapitel for sig selv,han var måske også årsagen.

anti-fogh
      Bruger

Til "Only White"

Jamen det er forskellen på dig og mig – jeg er har ikke brug for kalde dem jeg debatterer med for tåbelige ting (forbeholder mig dog retten til at kalde spillererne/klubben tosser osv)
      Måske skulle du overveje om det er værd at debatterer, hvis du har et behov for at kalde folk tåbelige ting, men fair nok, lige så uenig vi er omkring Steffen, AGF, og politik er vi altså om debatkultur.

Og om mine år på universitetet er spildt – hmm, måske er det fordi jeg netop har gået på universitetet at jeg ikke har behov for at kalde folk med andre meninger idioter!!!

Tror vi har diskuteret det her nok.. hvorfor sender du ikke bare en personlig klage til AGF omkring det.. det skal sku nok hjælpe.. eller noget. drop det nu.. vi har ikke penge til en ny målmand, og vi har diskuteret det så mange gange at det er bedøvende ligegyldigt, vi for ikke noget ud af det alligevel..

anti-fogh
      Bruger

men dette er jo et debatforum og du behøver jo ikke deltage i alle debatterne og slet ikke, hvis du ikke mener de føre til noget – eller nu er der vel ingen herinde der tror at AGF læser vores holdninger herinde og agerer efter dem – derfor er dette forum jo netop et debatforum mellem AGF´s fans…og så kan alle jo vælge om de vil være med eller ej…!!!

…og ja, jeg forsætter min klagesang længe endnu – ser det desværre ud til

Indersiden
      Bruger

Hvad er der sket siden Boye rejste og Steffen er kommet på mål..?

Følg pilen nedad.

Hornbek
      Bruger

Har droppet at læse andet end overskriften – spild af tid.

Steffen er en glimrende målmand for et bundhold. Han vil kunne gøre det ligeså godt som andre keepere, på deres hold. Og ja, han er måske ikke så høj. Men han har andre kvaliteter, som bestemt gør sig gældende som keeper.

Ceres
      Bruger

anti-fogh skrev:

Steffen har gjort det rigtigt god denne sæson pånær ved det første mål i dag mod AaB.. Det er det rene nonsense at klandre ham for det andet mål hvor han er så godt som chanceløs efter en dårlig clearing af forsvaret… Det er heller ikke Steffen der koster sejren i dag… Bare læs samtlige dagens aviser hvis i skulle komme i tvivl..

Jeg er ked af at sige det, men hvis der er en der skal klandres for at vi ikke vinder kampe så er det Graulund… Så måske du og alle i andre der evig og altid er på nakken af Steffen hellere skulle ta' jer sammen og skrive et "Sæt nu Graulund af holdet" indlæg hver gang vi taber en kamp ??…

… og hvis vi absolut vi skal se kritisk på forsvaret, så er det Kim Madsen der har lavet de fleste fejl der har kostet mål og points denne sæson.. Men det er åbenbart nemmere altid at skyde på Steffen ??…

Steffen både er/var bedre end Rune Pedersen og Hyldgaard der blev udset af mange til at være den store "frelser" men viste sig at være total håbløs bag et halvdårligt og urutineret forsvar…. For det er jo det der har været sandheden længe, at forsvaret har været præget af unge talenter uden Superliga erfaring og nu også en rusten bænkeslider fra den Tyske 2. Bundesliga..
      .

Replay
      Bruger

Jeg gider ikke at have Steffen på mål mere… ikke på grund af hvor god han er, men fordi de samme indlæg kommer hver gang.

Haha, hold kæft jeg var sur efter kampen :p

RasmusT
      Bruger

anti-fogh skrev:
      Det første mål er indiskutabelt hans. Også selvom Lumb klokker i det først.quote]
      ´
      Det gir for mig ingen mening..

Og i øvrigt som så mange gange sagt før: Så er Steffen god nok!

Mooffe
      Bruger

Steffen er konge! Muligvis en af de bedste i ligaen!! Og det mener jeg faktisk helt seriøst!

RasmusT
      Bruger

Mooffe skrev:
      Steffen er konge! Muligvis en af de bedste i ligaen!! Og det mener jeg faktisk helt seriøst!

Haha Urin Bandit.!!

Steffen var godt nok usikker i dag ja – skuffende, at han ikke står med større sikkerhed.

nlg
      Bruger

Han har mange redninger i kampene, men for det meste halvklarer han typisk kun skuddene eller får clearet indlæggende dårligt og derfor er der utrolig mange mål imod ham på 2. chancen. Det virker som om han har smør mellem fingrene. Han virker noget usikker. Igen igår er det på en dårlig clearing af de kommer foran. Jeg kan ikke huske hvornår han sidst har holdt målet rent.

Aske_870
      Bruger

Hvis man lægger mærke til det, så bliver bolden sparket direkte ind i brystkassen og på ganske få meter, at forlange han skal holde sådan en bold er urimeligt, jeg ville nærmere fokusere på forsvaret som ofte giver chancer væk.

Men ok jeg er har efterhånden også vænnet mig til at Steffen er manden folk vil have væk, uanset hvor usagligt det så er.

mvh.

Aske

Ays
      Bruger

Det er godt nok nemt at se der ikke er mange her der har prøvet at stå på mål selv.. De til sammenligning halvslatne skud jeg har stået overfor på 2m afstand kan jeg sgu heller ikke holde.. Men Steffen må nok berede sig på at han aldrig bliver accepteret om han så holder nullet eller ej, så er det jo nok bare manglende evne til at gribe bolde der bliver skudt 10-12 meter over målet han skal klandres for..

Forsvaret er trods alt blevet bedre, men det er stadig så usikkert at Steffen er en af de travleste målmænd i suppen.

Dem der laver meget laver mange fejl.
      Dem der laver lidt laver få fejl.

Hvis der kun var et eller to skud på vores mål pr. kamp, så så det nok lidt bedre ud… eller også skal Graulund og Tulle bare kalibrere sigtekornet lidt. 🙂

pingu24
      Bruger

det er da godt at vi har staff som i kan hagle ned, stor tillykke til de trofaste fans. jeg har og vi altid støtte en agf spiller de vil i åbenbart ikke.:(

arsenal
      Bruger

Mooffe skrev: Steffen er konge! Muligvis en af de bedste i ligaen!! Og det mener jeg faktisk helt seriøst???????????????????????????????????????????

Det er samte god humor, den kan jeg grine over de næste uger[lol][lol][lol][lol][lol][lol][lol][lol][lol][lol][lol][lol][lol][lol][lol][lol]

nlg
      Bruger

Det er helt sikkert. For Steffen er MR. Clean Sheet et fremmedord

Jeg er en spasser til IT er der ikke en der kan oprette en afstemning om Steffen R. Vil folk beholde ham eller ej.

Hornbek
      Bruger

Fatter ikke hvordan man kan køre en sådan hetz på manden. Han er en kanon keeper for os. Tænk på hans alder? Hvor mange målmænd på hans alder(mener det 23-24) har så mange førsteholdskampe?! Han er trods alt temmelig stabil og har reddet os masser af gange.

Herinde er der vist bare ikke lang fra helt til skurk – eller, det er nok bare mig..

Rolando09
      Bruger

Har været svært skuffet over Steffen i laaang tid – og da især i Superligaen i denne sæson!
      Man kan ikke sige det er ham der taber kampene for os, der er flere faktorer hvor seriøst bad luck er een af dem for tiden. De første to kampe kostede han mål en målmand af normal højde ville have nået – det er ren lilleput for modstanderne – 'skyd højt – deres keeper er for lille til at nå dem'…
      Jeg vil vove at påstå at hvis han var 7-10 cm højere var han en værdig AGF målmand, men medmindre der er en strækkemaskine af en art i GF lab, så ser det ikke godt ud. Modsat i marken SKAL der være noget fysik i kassen! At hver anden bold hopper fra ham som igår gør det så endnu nemmere at pege fingre af ham… [think]
      Det er ikke et spørgsmål om en tilfældig syndebuk fordi vi har været møguheldige, men en konstatering af et led i kæden, der gør det svært for os at få point! Man blir ikke mindre loyal GFer af at påpege den slags.
      [yeah]

peterm80
      Bruger

Jeg forstår helt ærligt ikke denne snak. Måske Steffen var skyld i det første mål, men der var vist 2 angribere der burde have en endnu dårligere smag i munden efter igår:(.
      Så mange direktører de brændte det var da skandale at se på, jeg vil godt nok håbe at de skammer sig[censored].

Steffen han gjort hvad han skulle indtil videre synes jeg, det er ofter forsvaret der laver lort i det og nummer 2 mål har de vel 5 chancer for at få clearet uden at gøre det[shock]. Det er heller ikke godkendt synes jeg, vi er ikke kyniske nok i begge felter og det skal man åbenbart være på dette niveau[think].

Men ellers synes jeg at der er den rette balance på holdet, vi skaber mange chancer selvom vi ikke rigtig får overtaget på midtbanen på noget tidspunkt og jeg håber ikke at angriberne brænder så meget igen, så kan det blive svært at overleve…!
      Men holdsammensætningen er der og spillet har været fornuftigt, så det er bare at arbejde videre og så give Graulund og Tullberg noget ekstra skudtræning, det er nødvendigt efter igår:(

Troen er vigtigt den skal være der, så "keep the faith boys" og så tager vi Brøndby i næste weekend istedet[yeah]

Jeg er en spasser til IT er der ikke en der kan oprette en afstemning om Steffen R. Vil folk beholde ham eller ej.

Hornbek
      Bruger

"Hvis han bare var 7-10 cm højere var han en værdig AGF målmand"

Tjaah, men hvis Jimmy Høyer havde ligeså god teknik som Ronaldinho, så var det hele meget sjovere..

Ceres
      Bruger

Highlights :

http://www.dr.dk/extention/playWindowsMediaODP.aframe?id=268805&ListType=nyheder&trace=off

Der er vist flere i dette forum der var fulde da de så kampen 😉 ??… Det er Lumb der bliver den lille og falder i kamp med en velspillende Nomvethe…. Steffen er derefter tæt på at redde situationen i to omgange, først ved (måske mindre heldigt) at parerer skudet fra Nomvethe og derefter i en-mod-en situationen hvor Johansson faktisk er rimelig heldig med at få den forbi Steffen… se iøvrigt hvor passivt resten af forsvaret kigger på medens Steffen forsøger at nå frem og parerer skuddet fra Johansson.

Ved det andet mål er Steffen fuldstændig prisgivet og ladt i stikken efter passivt ping-pong spil i AGFs midtforsvar..
      .

Kasper
      Bruger

….. og hvis Lars Windfeld bare havde lige så mange penge som Abramovich var han en værdig GF-direktør

fortsæt selv den argumentation efter behag

agf8260
      Bruger

mål 2 den ska han klart have, han vender ryggen til når han skyder, han er bange for bolden få han ud af det mål…… han er en cirkus klovn

Ceres
      Bruger

agf8260 skrev:
      mål 2 den ska han klart have, han vender ryggen til når han skyder, han er bange for bolden få han ud af det mål…… han er en cirkus klovn

Vrøvl… det er AGFs midtforsvar der ligner cirkus klovne i den situation.. Det erhelt klart forsvaret der får Steffen til at se dårlig ud og ikke omvendt.

agf8260
      Bruger

han ska bare sætte en hånd på og bokse den væk i stedet for at vende ryggen til som en lille pige!!!!!

anti-fogh
      Bruger

Til alle jer der nævner forsvaret og ikke mindst angriberne som årsag, så ja, der er 11 på banen, og forsvaret ikke godt nok, det samme er ej heller angrebet, men Steffen er utvivlsomt AGF´s ringeste spiller. Forsvaret er så ofte usikker fordi manden ikke kommer ordentlig ud i feltet, ikke kan holde indlæggende, eller blot bokser bolden 4-5 meter væk, for ikke at tale om alle de gange hvor han snork sover på stregen i stedet for lige at komme ud og nappe en bold.

Derudover betyder hans højde også at han modsat en Onysko ikke holder med parerer en del skud på mål, hvorefter bolden igen kommer i spil.

Han er bare ikke god eller stor nok! Sorry

Og til ham der klandrer os kritikkerer af Steffen Rasmussen som målmand, for aldrig selv at have stået på mål – fejl, er selv målmand! [lol]

Ceres
      Bruger

agf8260 skrev:
      han ska bare sætte en hånd på og bokse den væk i stedet for at vende ryggen til som en lille pige!!!!!

Ja ja, Steffen har naturligvis bare at redde alle skud fra tæt hold som modstanderne får foræret af AGF forsvaret der bare står stille og kigger passivt på som en flok orange trafik-kegler, for de kan naturligvis ikke gøres ansvarlig da det nødvendigvis kun kan være Steffens job at at klare alt i forsvaret, ellers er han en lille pige og en cirkus klovn… [Stærk ironi muligvis anvendt] [lol]

Man skulle tro at de fleste i denne tråd kun er 10 år eller der omkring [lol]
      .

Tim Osman
      Bruger

Som Steffen Rasmussen skeptiker, synes jeg spørgsmålet må lyde – har vi en god stabil målmand som kan hjælpe os som ny oprykkere i superligaen??
      Har vi en målmand som på sigt kan blive en af de bedste i DK? – (hvis ambitionen er at blive en af landets førende klubber, så må målmanden og de øvrige spillere også være at samme kaliber.)
      Han kan stadigvæk udvikle sig, og er dygtig på stregen, men lige nu ville en rutineret målmand være at foretrække, mener jeg.
      yo-anti-fogh…for dit navn

young guns
      Bruger

Han er så kun et par og 20… HVAD MED SELV AT GÅ PÅ MÅL, for du er åbenbart skide god.. hvad med de forsvare der burde hjælpe.. skal de så også af holdet, for så er vi tilbage i 1977 som du selv siger..

anti-fogh
      Bruger

Til: Young Guns
      Jamen jeg er ikke misundelig på hans job, men det er altså ligegyldigt om han kun er 22 – AGF skal stadigvæk bruge en målmand der kan tage med hænder.

Og nej, 1977 er blot et tilfældigt årstal, jeg er nu ikke alt for gammel til det hverv. så de kan vel bare ringe [lol]

fladmose
      Bruger

Okay, nu er jeg træt af at høre på jeres PIS!

Hverken Graulund ELLER Steffen skal af holdet!
      De kæmper begge fantastisk og er holdets bærende kræfter.
      Og hvis ikke i kan se at udskiftninger i truppen/træner-stablen hele tiden gør skade, så fatter i jo INTET om fodbold [censored][censored]

agf8260
      Bruger

Steffen laver fejl gang på gang, han bliver ikke bedre sådan er det bare………. det må i steffen tilhænger snart indse, han er for lille, han har slet slet ikke noget at gøre på så høj plan. 8 ud af 10 gange kan han ikke engang gribe bolden….

UD MED HAM, JO FØR JO BEDRE

young guns
      Bruger

Til anti-fogh.

Det er så en aftale, du kommer på mål og vi vinder;)

anti-fogh
      Bruger

Til Young guns

Det var bare det jeg ville – nu venter vi så bare på Oves opkald og så skal vi se de hviie vinde igen [lol]

Mollerup
      Bruger

Tim Osman skrev:
      Som Steffen Rasmussen skeptiker, synes jeg spørgsmålet må lyde – har vi en god stabil målmand som kan hjælpe os som ny oprykkere i superligaen??
      Har vi en målmand som på sigt kan blive en af de bedste i DK? – (hvis ambitionen er at blive en af landets førende klubber, så må målmanden og de øvrige spillere også være at samme kaliber.)
      Han kan stadigvæk udvikle sig, og er dygtig på stregen, men lige nu ville en rutineret målmand være at foretrække, mener jeg.
      yo-anti-fogh…for dit navn

Ja ja, vi har en super stabil målmand, der går 2 mål ind på ham hver gang[lol]

Det kan godt være steffen redder en del skudforsøg, men han er selv skyld i mange af dem.

Vi vinder 2-0 i bundby[shock]

Ceres
      Bruger

Mollerup skrev:
      Ja ja, vi har en super stabil målmand, der går 2 mål ind på ham hver gang[lol]

Tja, men Steffen lukker altså ikke fler mål ind i snit end Stephan Andersen i Brøndby, Martin S. Jensen i AaB, eller for den sags skyld Lars Winde i Esbjerg og den Svenske landholds 3. målmand John Alvbåge i Viborg

… Steffen er endda også yngre og der er vel ikke nogen der seriøst vil påstå at han har et bedre forsvar til at hjælpe sig end Stephan Andersen i BIF eller de fleste andre klubber i Suppen ?… Nej vel.. Nærmest tværtimod …

Tilgengæld har vi kun scoret 3 mål, hvilket kun er gjort ringere af Viborg og Lyngby… Så måske hovedproblemet ligger i den anden ende af banen ??
      .

Ays
      Bruger

Er der ikke en eller anden der kan lave en statistik over antal skud på steffen pr mål og det samme på resten af superligaens målmænd? SÅ kan vi begynde at sammenligne

Jeg har fulgt den her debat intenst. LAd os starte med at slå fast, at Steffen Rasmussen er en meget god målmand. Problemet er bare, at han redder ikke POINT til AGF.

En god målmand han sørger for point på kontoen med nogle super redninger – men vel og mærke – på de rigtige tidspunkter! Det gør Steffen ikke.

Vi har alle set Steffen lave de mest akrobatiske refleksredninger, men det er bare ikke ret tit, når kampene står 1-0 eller 2-1 til AGF. Det er som regel, når vi er bagud eller foran med flere mål.

Han er bare svær at skifte ud sportsligt, for han har et højt bundniveau. Han har bare heller ikke et super højt topniveau. Æv:(

nummer7
      Bruger

Jeg er ikke Steffen-tilhænger. Men jeg er absolut heller ikke modstander af en af klubbens egne folk. Det er dem der har hvidt i blodet og dem skal der være plads til i et vist omfang.

Jeg hører til dem, der mener at AGF har brug for en målmand med autoritet overfor sit forsvar, og med ro og vildskab på de rigtige tidspunkter.
      En keeper der nogle gange redder point, når holdet ikke præsterer. Målet til 0-1 i Aalborg var sgu' ik' godt af Steffen – et indlæg der kom lige på ham. Havde Aab ikke fået den kasse havde vi ikke tabt.

Og hvis man ser nærmere på vore modstanderes taktik, så taler de uden tvivl meget om muligheder på indlæg i GF's straffesparksfelt og i spillet omkring det lille felt.

MEN, Konklusionen på denne evige Steffen-debat må være at vi lige nu må støtte op omkring alle spillerne. Derunder Steffen, der har brug for at mærke at vi alle tror på ham – og holdet.:k

Ceres
      Bruger

Vi kan ihvertfald stoppe al snak om Peter Skov-Jensen … Han har (heldigvis) nemlig lige idag skrevet kontrakt med Sandefjord i Norge :

http://www.sandefjordfotball.no/

Aske_870
      Bruger

Ja sådan er der jo så meget når man debattere om højde er den eneste parameter for en god målmand 😉

http://www.bold.dk/nyt/?vis=72342

Ceres
      Bruger

Aske skrev:
      Ja sådan er der jo så meget når man debattere om højde er den eneste parameter for en god målmand 😉

http://www.bold.dk/nyt/?vis=72342

Var lille Peter… Øh.. Kasper.. ikke en af de keepere der er blev nævnt som en erstatning for Steffen ? [lol]
      .

ace
      Bruger

Jeg kommer aldrig til at tro for alvor på Steffen. Der til er hans niveau for svingende og fejlende for mange.

Han har haft 10 forskellige cirkusklovne foran sig bl.a. flere landsholdsspillere og alligevel har har sjældent kunnet holde buret rent.

Det handler ikke om at finde syndebukke, men nærmere frusration over at AGF forbliver bundhold så længe han står. Som flere andre påpeger og jeg også selv har sagt længe så skal vi jo score 2 mål i snit bare for at få uafgjoort helst 3 for at vinde og det er altså i overkanten i suppen. Gik lige med nød og næppe i 1 div. hvor vi endda fik nogle heldige 1-0 sejre, men niveauet har aldrig været godt nok til suppen. Desvæærre har det nok lange udsigter med udskiftninger/forstærkninger på den post ligegyldigt hvor elendigt Steffen står, for der er ikke råd og andre har snuppet de gratis klassemålmænd eller fået dem for en slik.

Aske_870
      Bruger

Jow det handler præcist om at finde syndebukke, og det er en ren sport hos alle fans i suppen. Pt. er det vel kun i FCK og OB man ikke sætter spørgsmålstegn ved målmanden.

Man kan vel ikke gøre noget ved det andet end at konstatere at sådan er gamet, Steffen har ikke mange chancer hos folk, uanset hans præstationer, og ret beset er det fint at han holder ved, for herinde er der ikke mange som giver ham kredit.

Jeg stoler 100% på at Ove Pedersen er en kompetent træner, det samme var Åkeby og begge har foretrukket Steffen som målmand i skarp konkurrente med kandidater som er hentet ind på foranledning af begge, og de har normalt en fordel frem for en som står pt.

Vi fans skal være glade for at vi er ved at udvikle en Jimmy Nielsen, for i dansk fodbold er der ganske få målmænd som klare hele vejen fra ungdommen og til suppen, og Steffen har intet fået foræret, han har selv kæmpet sig derop, ergo er han superstærk og en af de grundpiller AGF skal bygge sit hold op i fremtiden.

Javel kunne en Stuhr Ellegaard være intereessant, men det er ikke på den plads AGF er mest tyndt besat, og derfor må Steffen stadig være førstevalg, og man skal i min verden altid forstærke der hvor vi er stærke, og samtidig huske at ting som klubfølelelse og danskere på holdet er vigtige ingridienser uden at det dermed skal være en sovepude for holdets generelle forstærkning, men som jeg ser vores spil. er målmanden ikke i nærheden af at være til diskussion.

Som sagt Ove P. ved hvad han taler om, det samme gør BSN, deres evner er vel indiskutable, og dermed hvis de siger god, så gør jeg også.

Og lad nu den pinlige debat om højde forstumme, er Schmeichel god nok til Svenni, er Steffen vel også god nok til Ove 😀

mvh.

Aske

Ato Vari
      Bruger

Steffen spiller én svag kamp og straks er hyænerne over ham igen. Jeg synes faktisk han bortset fra denne ene kamp har været AGF's mest stabile spiller det seneste halvandet år. Folk har det bare med at glemme at selv de bedste målmænd laver fejl. Jesper Christiansen har faktisk – efter min mening – lavet flere deciderede drops end Steffen, hvis man tæller sammen over de sidste måneder. Han har så nogle store forcer i feltet som gør, at han alligevel er en bedre målmand end Steffen. Havde Steffen lavet bare en brøkdel af de fejl Stephan Andersen eller Kim Christensen har lavet det sidste halve år, var han blevet korsfæstet!

@Aske

En eller anden herinde har skrevet at Kasper Schmeichel er lille. Ifølge DBU's hjemmeside er han dog 189 cm. Men det ændrer ikke på, at der er masser af eksempler på gode målmænd, som ikke er specielt høje. I superligaen, store profiler som Windfeldt, Lars Høegh og Ole Qvist, og internationalt kan man finde mange navne.

Ceres
      Bruger

Jeg trykker lige enig knappen i bund på de to seneste indlæg af Aske og Ato Vari.
      .

Ceres
      Bruger

Ato Vari skrev:
      En eller anden herinde har skrevet at Kasper Schmeichel er lille. Ifølge DBU's hjemmeside er han dog 189 cm. Men det ændrer ikke på, at der er masser af eksempler på gode målmænd, som ikke er specielt høje. I superligaen, store profiler som Windfeldt, Lars Høegh og Ole Qvist, og internationalt kan man finde mange navne.

Måske skulle det lige tilføjes at det er City-manager Sven-Göran Eriksson der udtaler sig om hans manglende højde… Jeg mener også at ha' læst et sted at han er 183 cm og ikke de 189 som DBU skriver.
      .

pingu24
      Bruger

SUPER KAMP FRA STAFF [jump][jump]

VI ELSKER STEFFEN!

agf8260
      Bruger

super kamp??? han har en redning?

SayWhat
      Bruger

Forstår ikke hysteriet… han blev ramt i brystkassen af en dårlig afslutning…. pludselig har han spillet en super-kamp???

Jeg må le

Lumb – KLASSE PRÆSTATION

agf8260
      Bruger

SayWhat skrev:
      Forstår ikke hysteriet… han blev ramt i brystkassen af en dårlig afslutning…. pludselig har han spillet en super-kamp???

Jeg må le

Lumb – KLASSE PRÆSTATION

ENIG !!!!

Replay
      Bruger

Steffen er klasse!

Bergmania2
      Bruger

Super kamp!!!!

Gubbi_870
      Bruger

Hvad kan man sige efter en dag som idag[cheers] Steffen stod godt, havde ikke meget at lave men var sikker hver gang. Og er fanme ved at være træt af folk der ik kan komme på deres serie 4 hold som brokker sig..

Men glem det hele idag og tag en bajer. Se hvordan det hele blev noget lysere:D

Hilsen nede fra den lokale i Ringkøbing[cheers]

Schjerning
      Bruger

Han har en redning…. Men nu er der jo også andre ting en målmand skal gøre… Såsom grund arbejde i feltet… Han stod en virkelig god kamp!! …

Steffen Rasmussen er en mur … ok et hegn! …

SayWhat
      Bruger

Og er fanme ved at være træt af folk der ik kan komme på deres serie 4 hold som brokker sig..

Hvem snakker du om? dine venner?

agf8260
      Bruger

steffen stod i okay kamp ja, men det ændre ikke mit syn på ham…. han er alt for usikker, han kan jo ikke gribe en bold, hverken i luften eller når der bliver skudt mod ham..

Steffen blandt de 5 bedste målmænd i superligaen, og han udvikler sig stadig. Han er ekstremt ung af så en rutineret målmand at være. og han har fremtiden foran sig.

Bak ham op, han er rigtig AGFér og han fortjener det !

whatslife
      Bruger

Allan Nielsen skrev:
      Steffen blandt de 5 bedste målmænd i superligaen, og han udvikler sig stadig. Han er ekstremt ung af så en rutineret målmand at være. og han har fremtiden foran sig.

Bak ham op, han er rigtig AGFér og han fortjener det !

Kunne ikke være mere enig
      mener også at huske at han og Karim Zaza er lige høje og han er da om nogen en klasse målmand 😉

Bubba
      Bruger

Udover Winde i Esbjerg og evt. Zaza i Aab, har jeg svært ved at se målmænd der er dårligere end Steffen… Men god kamp i dag!

Replay
      Bruger

Landsholds spilleren, Stephan Andersen.

andersstein
      Bruger

Say what skrev:

Jeg må le

Så du kampen? Han var jo klasse i feltet, på trods af hans højde.

agf8260
      Bruger

andersstein skrev:

Say what skrev:

Jeg må le

Så du kampen? Han var jo klasse i feltet, på trods af hans højde.

hmmmm klasse? hvor? han havde en redning eller hva man nu kalder det[lol]

Bergmania2
      Bruger

Steffen spillede en god kamp, og han fik cleared samtlige hjørnespark eller med boks eller greb 🙂

Fornemt 😀

pingu24
      Bruger

fuck jer negative uanset hvad staff laver bliver i aldrig tilfredse . han holde buret rent hvad vil i ellers have han skulle gøre ?? STAFF ER NR1

Bergmania2
      Bruger

HØRT [jump]

Aske_870
      Bruger

Steffen stod præcis idag som jeg forventer han skal stå…vi kan selv vælge om vi vil have hulken til at stå og gribe alt i 2-3 meters højde, eller have en keeper som napper sådan een som den Duncan hev imod målet.

I min verden så er Budzt og Kim Madsen som skabt til at klare den første del, også må spidskompetancen hos målmanden godt være den hurtige reaktion på stregen, ganske som hos Jesper Christiansen i FCK og Kasper Schmeichel i City.

Ok kan man hente en Sturh ellegaard eller en vis keeper fra Chelsea så ok, men stadig så kan jeg leve med Steffen på kassen, ting handler ikke kun om mål, men også om udstråling.

mvh.

Aske

Kan den tråd ikke snart lukkes ? Steffen gør det ko super[lol]

Vantage
      Bruger

Ja, han gør det super lige indtil næste mål der går ind, for så er han en skandale igen. Jeg regner ikke med at denne diskussion stopper før den dag Steffen stopper. Græsset er som bekendt altid grønnere.

anti-fogh
      Bruger

hmmm….tjek lige alle hans helt sindsyg dårlige indgreb i feltet. Han bokser bolden væk – ikke langt men dog væk – andre målmænd vil nok have valgt at gribe de bolde.

Er der nogle her der kan se forskellen på at målmanden griber bolden eller lader den gå i spil igen???

Og ja, fin redning i kampen, men han er jo også primært med for at rede nogle bolde…!!!

Og ellers – kanon de hviiie

Viser 90 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.