Eurostand 2008

Forside Fora TIFO/Fanscenen Eurostand 2008

Viser 29 svartråde
  • Forfatter
      Andre Jensen
      Bruger

Nogle husker måske Eurostand arrangementet i 1998.
      Her på tiåret for den fælles Europæiske Eurostandaktion, bliver aktionen gentaget i weekenden 13-14 september

Vi spiller på udebane mod AaB i den pågældende weekend, så det bliver her at aktionen for GFs vedkommende skal afholdes.
      I øvrigt på en udebanetribune, der heldigvis har ståpladser.

Jeg vil med dette indlæg lige gøre opmærksom på arrangementet, for dem der ikke har kendskab til det.

http://www.eurostand08.com

Tveen
      Bruger

Var lige inde og se på siden er ikke enig i det hele, men vil self støtte op omkring det.

Jeg faldt lige over en af de grupper der er tilmeldt og tilsyneladende vil aktivere denne dag – hold nu fast "Shamrock Ultras", så kan det ikke blive større når man kommer fra Fodvorterne [shock], de må virkeligt være slemme [lol]

Andre Jensen
      Bruger

Personligt synes jeg heller ikke det er så slemt at sælge et stadionnavn som et klubnavn, og kan også acceptere forskellige spilletidspunkter, så længe det forbliver lørdag-søndag på mennesklige tidspunkter.

I store træk er jeg dog helt enig i aktionen og dens budskab, selvom jeg synes det er mange ting at putte ind i én aktion.

Startek
      Bruger

Jeg har lige læst hele hjemmesiden igennem og det hele lyder meget fornuftigt, men må indrømme jeg ikke helt kan forstå hvad det er der skal foregå? Det en fin hjemmeside, hvor man kan læse hvad det Eurostand står for, men hvad er et for et arrangement? hvad skal der ske 13-14 september???

***edit*** Nå nvm har fundet det inde under tilmeld, fattede det ik lige i første omgang…

Lylle
      Bruger

Jeg faldt lige over en af de grupper der er tilmeldt og tilsyneladende vil aktivere denne dag – hold nu fast "Shamrock Ultras", s

Det er skam en nogenlunde seriøs gruppe .. dem der står for alt stemning til Viborgs kampe .. med flag osv

rsbrix
      Bruger

SU er en 100% seriøs gruppe, og mandtal og by taget i betragtning bør man have fund respekt for dem på tribunen. At de derudover tager en fredelig tilgang til ultas scenen giver store pusser i min bog

andersstein
      Bruger

Personligt kan vi jo for AGF stærkt relatere os til de problemer, der er ved de ændrede spilletidspunkter. JEG SAVNER FODBOLD SØNDAG KLOKKEN 15! Det vil jeg gerne støtte op om.

jacob_d
      Bruger

:k:k Fantastiske argumeter de gutter kommer med ! :k :k Meld GF på ! :k

Tveen
      Bruger

Er der ikke nogen der kan forklare mig hvorfor det er vigtigt at fodboldkampe bliver spillet søndag eftermiddag?

Gaius
      Bruger

Det er som sådan kun vigtigt at de spilles i weekenden. Lørdag er lige så fin som søndag.

Årsagen er at folk skal have mulighed for at rejse til udekampene, hvilket er et problem for mange på hverdagene af hensyn til arbejde eller uddannelse.

m selmer
      Bruger

har læst det og støtter sku op om det

Gaius
      Bruger

Jamen vi i Forenden er skam lige så trætte af tingenes tilstand som alle andre, så jeg tror godt jeg tør love vi snart er tilmeldt.

Nu kan det godt være jeg er totalt blind, men jeg synes ikke jeg på hjemmesiden kan læse, hvordan aktionen skal foregå?

Gaius
      Bruger

Jo altså lav nogle flag og tag dem med på en af de to datoer, hvis ens hold spiller.

Sidste gang i 98 sad man ned og tiede stille i hele første halveg og gav den så gas i anden. Det var for at markere, hvor røvsyge siddepladser er.

Skal årets aktion forstås således, at man kun markerer via medbragte bannere?

Jan Jensen
      Bruger

Husker godt kampens resultat i 1998, FCK-AGF 2-2 og AGF var foran 2-0 ved pausen og cartoons underholdte med det værste lorte playback musik, heldigvis blev fanklubbens tromme brugt flittigt under deres optræden og ødelagde / overdøvede den oplevelse.
      Det være kun, tilladt at juble ved scoringer den gang ellers hold kæft og sid ned, men så vidt jeg husker kun 1 halvleg, i 2 halvleg var det tilladt at gøre som man plejer, kan desværre husk hvem der score for AGF.

Jeg vil også gerne høre, hvad der vil blive gjort i praksis.

Hvad gør jer i Nysir?

Sch
      Bruger

Støt forhelvede!

m_laier
      Bruger

burde man ikke tage kontakt til nogle AAB supportere og koordinere lidt?? det kunne sgu være stort med en fælles chant eller noget sang frem og tilbage i pausen…

Hansen skrev:
      Som det ses af hjemmesiden støtter vi i Nysir op om aktionen.

Men hvad vil i GØRE?

Bliver det flag/bannere, boykot af stemningen i første halvleg, eller noget andet?

andreas13
      Bruger

vi SC (Ny fraktion) vil lave nogle 2-pindsflag og tage med!!!!:p

Fister skrev:

TobiasEhlig skrev:

Hansen skrev:
      Som det ses af hjemmesiden støtter vi i Nysir op om aktionen.

Men hvad vil i GØRE?

Bliver det flag/bannere, boykot af stemningen i første halvleg, eller noget andet?

Det bliver nok noget med nogle bannere, men det er dog ikke planlagt fuldt ud. I må bare vente at se.

Alternativt går vi sammen med Forenden (og GH samt AFA hvis de vælger at støtte op om projektet), og laver noget fælles.

Fint. Det var heller ikke for at virke træls 😉

Jeg vil bare gerne høre om det bliver fedt i Aalborg, eller den står på stemningsboykot kampen igennem .. 😮

Ses på stadion!

Ny fraktion? Hvem er i? Hvorfor nu?

http://smokeclub.webs.com/index.htm – som det fremgår af denne side er det nok ikke de vildeste ultras i byen;)

HrNielsen
      Bruger

@ratapopoulos

Kunne da ikke lade være med at trække på smilebåndet da jeg så din kommentar [lol]

En fraktion der laver røgbomber til skolefodbold, det er sq grove løjer.

andreas13
      Bruger

Rastapopoulos skrev:
      http://smokeclub.webs.com/index.htm – som det fremgår af denne side er det nok ikke de vildeste ultras i byen;)

Nope det er ikke vores hjemmeside.

Patrick-9
      Bruger

@ andreas13

kan man få et link til jeres hjemmeside?
      hvis altså I har en ..

DoktorGF
      Bruger

andreas13 skrev:

Rastapopoulos skrev:

Nope det er ikke vores hjemmeside.

Nårh nej. 😉

Lad os bare slå fast at den hjemmeside jeg linkede til er jeres, Andreas.
      Når det så er sagt, synes jeg da det er lidt cool at fyre røg af til skolefodbold; om ikke andet får rektor sig da et hjerteanfald:D

DoktorGF
      Bruger

Rastapopoulos skrev:
      Lad os bare slå fast at den hjemmeside jeg linkede til er jeres, Andreas.
      Når det så er sagt, synes jeg da det er lidt cool at fyre røg af til skolefodbold; om ikke andet får rektor sig da et hjerteanfald:D

Jeg synes at Bergmania skal lukke tråden nu, der er vist ikke mere at debattere.

Selvom det vel var sket helt af sig selv.

Der må snart være nogen, der tager hans nøgler. [lol]

Den får lov at forblive åben, da der sikkert bliver smidt lidt mere info op, jo nærmere vi kommer kampen mod AaB.

andreas13
      Bruger

nemlig fedt bliver det

Viser 29 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.