Espen Ruud

Forside Fora AGF Espen Ruud

Viser 50 svartråde
  • Forfatter
      Ulle
      Bruger

Spændende læsning!

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84462

Det kunne være sjovt at snuppe ham foran OB med flere.

Et minut for sent den. Der var en der var et minut hurtigere 🙁

Bergmania2
      Bruger

😀 ja lidt for sent…

Men ja til AGF med Ruud

stolteAGF
      Bruger

Jeg tror deres træner hellere ser ham skifte til AGF.
      Håber byen, fansene og større stadion end ob kunne lokke ham :k

andreas13
      Bruger

Jeg tror deres træner hellere ser ham skifte til AGF.
      Håber byen, fansene og større stadion end ob kunne lokke ham

[lol]og højere plasering i ligaen

Flo4ever-10
      Bruger

Hehe jeps , er der nogle der har set ham i aktion ?? for jeg ved intet om ham !

andreas13
      Bruger

ja på youtube[lol]

MrZacHo
      Bruger

kunne være klasse at få ham til gf

mathias26
      Bruger

Kender ikke så vildt meget til Esben Ruud, men kan se at Odd Grenland spiller i den næstbedste norske række, og at Esben har spillet 2 ud af 8 kampe i denne sæson. Er han en af de klasseforstækninger vi er ude efter?

Nogen som kan uddybe lidt på spilleren, kan se at han er på norges u21 landshold.

Anonym

her er lidt youtube: http://www.youtube.com/watch?v=0F1S5pz8w-I
      Kan spille højre midt, back samt wing. Topscorer for Odd Grenland det år de rykkede ned med 8 mål, og som det ses på youtube et temmelig giftigt skud. Viceanfører for holdet på trods af sin alder (kun 23). Desuden er han en spiller i udkanten af det norske landshold. Han ville være en spiller der ville passe perfekt til AGF – der får en skudtrussel udefra på trods af at vi er et bundhold (og ikke en fantastisk spiller som Alex Valencia der kunne have været genial til vores hold men desværre ikke passer på et bundhold)

Stoei
      Bruger

Jeg synes nu stadig det ville være fedest at beholde Alex Valencia også kunne købe ham.. Dog er odd Grenland vel ikke tilfredse med det.

Ceres
      Bruger

Et par Norske ord om Ruud :

"Ja vår trener Dag E.Fagermo kan tenke se Alex Valencia hos AGF, men sportslig er vel OB mer av interesse? Skal inrømme at jeg ikke kjenner den danske serien så godt, men det intrykket jeg har er at OB er en lagt bedre klubb en AGF. Det er også Ruud som kan avgjøre dette selv, for han kontrakt går ut til høsten.

Jeg kan forsikre dere om at hvis Ruud velger OB får dere en fremtidig landslagspiller.

Har skrevet dette før men her er litt av hva Ruud er god på:

Omtrent like god med begge ben, best som back, men nesten like god som ving, solid passningsfot/innleg, bra frispark/cornere"

Som sagt så er Espen Ruuds agent Stig Lillejord er en af BSNs gode venner.. så mon ikke de sammen kan få ham til at vælge AGF og Århus..
      .

Anonym

Stoei skrev:
      Jeg synes nu stadig det ville være fedest at beholde Alex Valencia også kunne købe ham.. Dog er odd Grenland vel ikke tilfredse med det.

næ, det er de ikke!

Ceres
      Bruger

Stoei skrev:

Vi får ikke Espen Ruud med mindre vi giver slip på Alex Valencia… OB siges at være parat til at give Søren Jensen i bytte (hvis han da ellers er parat til at spille norsk 1. division)..
      .

grind88
      Bruger

Satans, nu tror jeg igen ikke på det.
      "men det intrykket jeg har er at OB er en lagt bedre klubb en AGF. Det er også Ruud som kan avgjøre dette selv, for han kontrakt går ut til høsten." + "OB siges at være parat til at give Søren Jensen i bytte".

Hvis Ruud og agenten kun går op i bagateller såsom hvem den bedste klub er, så er vi dødsdømt. Er der da ingen, som har visioner om at starte et hold op fra bunden?

Anonym

grind88 skrev:
      "men det intrykket jeg har er at OB er en lagt bedre klubb en AGF. Det er også Ruud som kan avgjøre dette selv, for han kontrakt går ut til høsten." + "OB siges at være parat til at give Søren Jensen i bytte".

Hvis Ruud og agenten kun går op i bagateller såsom hvem den bedste klub er, så er vi dødsdømt. Er der da ingen, som har visioner om at starte et hold op fra bunden?

Nu passer det ikke at Ruud selv kan vælge hvis han vil skifte i dette transfervindue. Odd Grenland har udtalt at man kræver 6 millioner hvis han skal smutte nu (en sum som OB næppe vil smide) men at de foretrækker allermest en byttehandel. Hvis det hele ender med at Odd helst vil have Valencia kan de – hvis de er kyniske nok – blot sige at Ruud har valget mellem at spille endnu et halvt år i Odd eller smutte til AGF. Og der tror jeg Ruud vælger AGF! Valencia må siges for Odd G at være en væsentlig bedre byttehandel end et bytte med Søren Jensen. Desuden tror jeg at en sikker startplads er væsentlig forhøjet i AGF end i OB hvor man har Troest. Desuden har Bøgelund jo også spøget i OB.

SteenWhite
      Bruger

Endelig en der har fatter det.
      AGF er et dårligt hold med en dårlig træner, og derfor vil alle de bedste spillere vælge AGF fra hvis der kommer lige så gode tilbud fra de bedre hold som Aab, FCM, FCK, Brøndby, Randers, Horsens og Esbjerg. Alle disse hold har mindst den samme økonomi som AGF.

Fordi tingene er som de er er det kun middelmådige spillere der kommer til AGF.

SteenWhite..

Aab, FCK, FCM, OB og Brøndby er foran. Slut..

Hvis et hold skal vælge mellem Horsens, Esbjerg, Randers og AGF, så står AGF sgu da IKKE sidst. Hvad er det for noget sludder….

Hør evt. Troels Bech om Esbjergs forsøg på at hente flere spillere der er endt i AGF.

Ceres
      Bruger

grind88 skrev:

Det er en Odd supporter og ikke Ruuds agent der har den holdning… glem nu ikke at BSN og hans agent er gode venner… Hvad tor du lige det var der fik årets spiller i Tippeligaen 2005, Alex Valencia, til at vælge et skifte til AGF ?? ..
      .

SteenWhite
      Bruger

Stig AKA Frank Heskjaer

Der var tale om Valencia og det viser bare at alting selvfølgelig kan købes for penge, men for de bedste spillere er der altid nogen af de bedre hold der vil kunne byde det samme som AGF.

Jeg tror godt nok Bech er jublende lykkelig for, at Esbjerg ikke bød vildt for Valencia.

Hvis du mener AGF er et bedre hold end Horsens, Esbjerg og Randers, så fortæl mig venligst hvor mange points vi var foran dem i den forgangne sæson.

Nutidens spillere er ligeglade med at AGF vandt mesterskaber 3 gangre i 50'erne. Indenfor de seneste 10 år tror jeg AGF's bedste placering er en 8. plads, det betyder mere.

gf-stuf
      Bruger

[u]BEHOLD [/u]Alex Valencia!!!
      Han skal bare have chancen.

grind88
      Bruger

Nix, den har han fået. Jeg så det med det samme, at han ikke havde en rygrad. Og jeg har stadig den samme holdning….

TheHaanster
      Bruger

Men der er jo også noget der tyder på at fodboldholdet ikke nødvendigvis er det eneste Ruud tænker på, når han skal beslutte sig for hvor han vil flytte til.

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=153757

Og der er altså bedre uddannelsesmuligheder i Århus end i Odense.

SteenWhite skrev:
      Stig AKA Frank Heskjaer

Hvis du mener AGF er et bedre hold end Horsens, Esbjerg og Randers, så fortæl mig venligst hvor mange points vi var foran dem i den forgangne sæson.

Nu var/er der jo ikke tale om, at jeg mener AGF spiller bedre, har bedre hold eller fik flere point end de nævnte hold. Det er jo slet heller ikke det jeg forholder mig til, og heller ikke det DU forholder dig til i det indlæg jeg kritiserer. Jeg snakker udelukkende om tiltrækningskraft og evne til at byde ind økonomisk… Så lad venligst være med at dreje snakken væk fra det. Ingen kan jo anfægte, at både Horsens, Efb og Randers fik flere point end AGF. Og ingen anfægter det..

Derfor kan den enkelte spiller vel godt overbevises om, at "setup'et", som Mølby siger, ser bedre ud i AGF på sigt..

AGF er foran i kapløbet på mange punkter når det drejer sig om tiltrækningskraft i forhold til RFC, Horsens og Efb.

Anonym

TheHaanster skrev:
      Men der er jo også noget der tyder på at fodboldholdet ikke nødvendigvis er det eneste Ruud tænker på, når han skal beslutte sig for hvor han vil flytte til.

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=153757

Og der er altså bedre uddannelsesmuligheder i Århus end i Odense.

Generelt er der bedre uddannelsesmuligheder i Århus end Odense – men meget afhænger vel også af hvad kæresten skal læse. F.eks. er fysik (selvom der er få piger der læser dette fag) rigtig langt fremme i Odense når vi snakker robotter!

Ceres
      Bruger

Slojder skrev:
      F.eks. er fysik (selvom der er få piger der læser dette fag) rigtig langt fremme i Odense når vi snakker robotter!

Ja, det kan man jo også tydeligt se på den måde OB spiller 😉
      .

Anonym

Ceres skrev:

Slojder skrev:
      F.eks. er fysik (selvom der er få piger der læser dette fag) rigtig langt fremme i Odense når vi snakker robotter!

Ja, det kan man jo også tydeligt se på den måde OB spiller 😉
      .

hehe…korrekt! Noget nyt fra vandrørene i Holland?

fladmose
      Bruger

Hold kæft en nederen video men han ser sgu god ud

Funkyguy
      Bruger
      bobbylaier
      Bruger

Den nyhed er fra 29. maj…..Flere klubber stadig i spil.

grind88
      Bruger

@Funkyguy

Du ku jo starte med at læse det første link som findes i denne tråd. http://www.bold.dk/nyt/?vis=84462

Der ka ske meget med rygterne på nogle få dage.

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84534

Det lugter lidt af OB, men det kan jo være BSN hiver den store pung frem og bytter med alex…
      Men er han det værd? Er det højre back(højre midt) vi skal bruge vores penge på?
      Synes mere vi mangler at score flere mål plus vi har afgang af en angriber.

Ved godt Espen har scoret mange mål, men han er jo ikke targetman

Masada
      Bruger

Jeg tror nu at det er 100% at han skal til OB ,GF har vel bare ageret presball for at ruud kunne få en bedre aftale i hus

Anonym

AGF-Bramsen skrev:

Det lugter lidt af OB, men det kan jo være BSN hiver den store pung frem og bytter med alex…
      Men er han det værd? Er det højre back(højre midt) vi skal bruge vores penge på?

Jeg synes Ruud er det værd! Du får ikke en mand i udkanten af det norske landshold gratis! Og han har især alderen med sig! Valencia er god men passer desværre – som Ove P selv har sagt – ikke ind i vores nuværende trup (Alex har det svært i bundklubber, da han skal sættes op). Ruud derimod har vist at han kan spille godt i bunden! Jeg havde lavet bytte handlen. Drømte i nat (det begynder jo næsten at være sygt med ønske handler) at Esben blev præsenteret i AGF…

Ceres
      Bruger

AGF-Bramsen skrev:

Alex Valencia er højre wing, men virker bedst i en 4-3-3, derfor får man heller ikke ret meget ud af ham på venstre kanten i AGF i en 4-4-2 opstilling… Espen Ruud kan omvendt både spille højre back og højre wing… og så scorer han masser af mål…

Jeg kan egentligt ikke rigtigt se hvorfor vi ikke skal bytte Valencia med Ruud når nu Normændene er så vilde med en byttehandel… Jeg kan iøvrigt heller ikke se hvad OB skal med en Højre back mere… Dem har de jo så rigeligt af…
      .

Bergmania2
      Bruger

Ceres skrev:

Alex Valencia er højre wing, men virker bedst i en 4-3-3, derfor får man heller ikke ret meget ud af ham på venstre kanten i AGF i en 4-4-2 opstilling… Espen Ruud kan omvendt både spille højre back og højre wing… og så scorer han masser af mål…

Jeg kan egentligt ikke rigtigt se hvorfor vi ikke skal bytte Valencia med Ruud når nu Normændene er så vilde med en byttehandel… Jeg kan iøvrigt heller ikke se hvad OB skal med en Højre back mere… Dem har de jo så rigeligt af…
      .

Og dog, Helveg er altid skadet, og Troest bruges i midtforsvaret… Men et indkøb af Ruud vil sætte midtst en af disse ud af truppen, Helveg, Troest, Haaland… Men jeg vil erklærer mig enig i at OB burde bruge pengene på andre positioner, central midt – Henrik Hansen og en back up angriber for Fall, Absalonsen

Anonym

Bergmania skrev:

Ceres skrev:

.

Og dog, Helveg er altid skadet, og Troest bruges i midtforsvaret… Men et indkøb af Ruud vil sætte midtst en af disse ud af truppen, Helveg, Troest, Haaland… Men jeg vil erklærer mig enig i at OB burde bruge pengene på andre positioner, central midt – Henrik Hansen og en back up angriber for Fall, Absalonsen

Mit bud er at Helveg spiller en halv sæson mere for derefter at stoppe. Men jeg kan undre mig over at Bøgelund ikke ender i OB? Får de Esben Ruud bør BSN vel kigge på Bøgelund (selvom det nok er i skarp konkurrence med BIF og Aab)! Pis jeg hader at alle de andre klubber vil have dem vi vil have!

zcml
      Bruger

@ Slojder

Det ville da være et scoop, hvis vi kunne lokke Bøgelund til, men hans skadesfrekvens skræmmer noget. Så jeg vil næsten hellere fortsat satse på Lindkvist, og evt. skrive med en spiller som Cabrera (eller hvad han nu hedder ham "høvdingen, der var til prøvetræning. Tænk sig, nu kan jeg ikke engan huske, hvor han var fra), end at smide mange penge efter en spiller, der let kan gå hen at blive en ny Aubunn eller Persson.

beuys
      Bruger

Køb nu bare Heath Pearce

stolteAGF
      Bruger

ja tak og Bojan Djordjec

yoyochante
      Bruger

ikke flere svenskere og normænd.

Ceres
      Bruger

yoyochante skrev:
      ikke flere svenskere og normænd.

Hvorfor ikke ?, vi har da tjent gode penge ved videresalg på alle dem vi har haft indtil nu …

BSN startede i det små, med at hente nogle ½-millioner i fortjeneste på evigt skadede spillere som Ulander og Aubynn… Vi fik endda helt ubegribeligt omkring en ½ million for Åkeby… siden er det så blevet til million fortjenester på Norske spillere some Christer George og Roger Risholt…

zcml
      Bruger

Moro skrev:

zcml skrev:
      @ Slojder

Det ville da være et scoop, hvis vi kunne lokke Bøgelund til, men hans skadesfrekvens skræmmer noget. Så jeg vil næsten hellere fortsat satse på Lindkvist, og evt. skrive med en spiller som Cabrera (eller hvad han nu hedder ham "høvdingen, der var til prøvetræning. Tænk sig, nu kan jeg ikke engan huske, hvor han var fra), end at smide mange penge efter en spiller, der let kan gå hen at blive en ny Aubunn eller Persson.

Guatemala 😉

Giver dig ret…

Tak!
      Normalt ville jeg researche de oplysninger jeg er i tvivl om (og da det omhandlede en spiller vi har haft til prøvetræning for nyligt, ville det nok ikke tage så lang tid), men jeg havde ikke så meget tid, og ville lige skynde mig at skrive indlægget færdigt.

STIIGAGF
      Bruger

Måske dette rygte kunne puste lidt liv i forhandlingerne med Esben Ruud:

http://www.vb-fan.dk/forum2/forum_posts.asp?TID=609

– altså hvis det taler sandt 😉

Postet af en mand ved navn "Hans Lem"… Come on:D

bilde
      Bruger

espen ruud til ob. så ham får vi heller ikke .

Det ser unægteligt sådan ud. Mon ikke vi får Gustavo Cabrera at se igen…

agfgas
      Bruger

hmm Svenske/norske mulige A landsholds emner kontra Gustavo Cabrera hmm [think]

sebniel2
      Bruger

Rastapopoulos skrev:
      Det ser unægteligt sådan ud. Mon ikke vi får Gustavo Cabrera at se igen…

Det kunne jeg faktisk godt tænke mig .. Synes han så spændende ud.. Kunne være fedt hvis han viste sig at være et fantastisk scoop ! :k

Castro-AGF
      Bruger
      kevinrvh
      Bruger

Castro-AGF skrev:
      http://www.bold.dk/nyt/?vis=84637

Ja desværre får vi så ikke nogle af dem.

SteenWhite
      Bruger

Tror aldrig vi har været i nærheden af Espen Ruud.
      AGF vil ikke være attraktiv for ham hvis han er i nærheden af det norske landshold
      🙁

Viser 50 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.