Erik Rasmussen

Forside Fora AGF Erik Rasmussen

Viser 35 svartråde
  • Forfatter
      Emilfu
      Bruger

Ærligt talt, nu må det efterhånden også være på tide, at vi laver "Fenerbache" hilsenen til Erik Rasmussen, gammelt had må blive lagt i baggrunden. MEGET langt i baggrunden, giv dog manden den støtte han fortjener!

Jubelscenerne fra hans side, da vi kommer foran 3-1 viser da absolut hvor meget han engagerer sig i arbejdet. Han er 100% AGF'er nu, og han har fandme godt nok fortjent det.

Derudover er det meget tydeligt, at spillerne er virkeligt glade for ham, og personligt føler jeg at vi bør være det samme, og iøvrigt vise det.

Kunne ikke have skrevet det bedre selv!

lurifax
      Bruger

Nu har jeg altid været stor fan af Erik – også selvom han er kommet med nogle uheldige (men berettigede!) kommentarer om GF.

Så naturligvis skal han hyldes. Vi ligger nummer et, og han formåede faktisk en glimrende forårssæson, ikke mindst når man tager de kolossale skadesproblemer i betragtning. Derudover er der ingen tvivl om, at han er "spillernes mand" og var/er den rette personlighed til at føre GF videre mod toppen – og ikke mindst agere scenevandt i mediebilledet, hvilket uden tvivl på sigt er med til at forstærke et positivt billede af klubben og dermed lokke profiler til.

vieri
      Bruger

Tilslutter mig 100 % . Er ovenud lykkelig for at vi fik ham som træner . Moderne ledelsesmetoder og moderne fodbold og det skaber et meget positivt image for AGF . Og spillerne virker som om de stortrives under Erik Rasmussens ledelse.

AndersF
      Bruger

Som det kører lige nu, så kan man bare ønske at han bliver som en Sir Alex Ferguson for klubben og bare fortsætter de gode takter 🙂

agfgas
      Bruger

Vi skal ihvertfald meget lang tid tilbage før vi kan sige at vi har spillet super flot over mange kampe ! – I foråret havde vi flere rigtige gode kampe – måske endda flere i foråret alene end i al den tid under Ove P.

Og at han foresætter er noget nyt, somregel – spiller vi måske et ok forår for så at gå totalt ned i efteråret. Dette er ikke sket og derfor er vi NUMMER 1 😀

Derudover skal man bestemt heller ikke glemme 6 sejre i streg på Communale!! Nogle mere overbevisende end andre, men en sejr er en sejr. Og husk tabellen lyver aldrig:D

boldspasser
      Bruger

overdrevet enig! De få tosser der sang smædesange til Erik og de endnu færre klaphatte der stadig hater på ham, må da grave uhyggeligt langt efter gode anti-erik-argumenter. Han er en uhyggelig go træner og et særdeles sympatisk menneske….

vieri
      Bruger

boldspasser skrev:
      overdrevet enig! De få tosser der sang smædesange til Erik og de endnu færre klaphatte der stadig hater på ham, må da grave uhyggeligt langt efter gode anti-erik-argumenter. Han er en uhyggelig go træner og et særdeles sympatisk menneske….

Hørt hørt !

chilli
      Bruger

Det er da muligt at vi med OP ved roret også havde haft 6 point efter disse 2 kampe, men vi havde 100% ikke spillet så godt som vi gjorde i aftes i Randers. (så ikke den første pga. ferie)

Som en ekstra bonus, skal man ligge mærke til at der ikke har været en flig af ballade i klubben siden ER kom til.

Så syng en sang for Erik!!

chilli
      Bruger

Glemte lige en detalje. Jeg kender et par BIF fans, de er grønne af misundelse over at AGF fik ER, og de måtte nøjes med Kent N. Og hør
      hvordan deres fans råber på at de vil have køhlert tlibage, reelt kan vi risikere at en klub køber ER fri af AGF, så kræs dog lidt om manden.

agf-foraltid
      Bruger

JAA VI LAVER EN HYLDESET TIL ERIK PÅ MANDAG!
      er i enig? 🙂

Guffe
      Bruger

Helt enig. Nu må kritikken snart forstumme. Hvor er alle kritikerne henne i denne tråd. Er I ved at tø op?

Sputnik
      Bruger

Melder mig gerne under fanen som en af dem der var meget kritiske overfor ER, men det begynder sgu at se godt ud. Jeg har hele tiden sagt, at han skulle bevise sig værd for at fortjene respekt og hyldest og det må man sige, at han er godt på vej til og det ser ud til at være super godt set med JS som ny assistent. Han nyder tilsyneladende ligeså meget respekt blandt spillerne som ER.
      Dog syntes jeg, at det stadig er for tidlig at gå helt i selvsving, men tørrer vi OB mandag, så er jeg helt med på stående ovationer for manden og trænerstaben.
      MEEEEN kære venner, pas nu på med at lade feberen stige jer til hovedet, jo højere vi kommer op her i løbet af ugen, jo hårdere falder vi, hvis vi løber ind i en snitter mod OB, som altså er et helt andet sammenspillet klassemandskab end AaB og Randers.

agfgas
      Bruger

Men faktum må vel være efter mandagens kamp – at dem som påstod ER var en ringe taktiker ect. tja nu har vi så bare fundet en endnu ringere Taktiks træner —> John Faxe Jensen 😀

Emilfu
      Bruger

Skal iøvrigt gerne indrømme, at jeg ikke selv var videre tilfreds med at skifte Ove ud med Erik i sin tid. Men som spillet har været, efter Eriks ankomst, kan jeg ikke andet end at melde klart ud, at BSN havde helt ret i sine betragtninger.

Det siger vel alt, at vi ligger nummer 1 med max point.

Sputnik
      Bruger

Hvis vi har 9 point efter OB kampen, så snakker vi statue af ER og BSN i ske foran Estadio!

Kom lige til at tænke på, at var Benny ikke transferfri sidste sommer? Godt nok noget af et scoop der jo på den side overstråler både Dante og JP. Kunne BSN ikke hente Ortiz til den venstrekant, ham kan ER vel også få noget helt vildt ud af…:)

MrLarsen86
      Bruger

Synes da på ingen måde, at det skal afhænge af kampen mod OB, om vi vil synge efter ER. Nu har vi i så mange år bevist, at vi ikke er medgangs fans. Så hvorfor begynde på det med ER?

Mener helt klart, at ER skal kaldes frem inden kampen lige som spillerne. Og efter min mening skal han også have sin egen sang. Han har virkelig løftet holdet det stykke vi kunne håbe, og måske mere til. Det skal han have vores respekt for!

Loch
      Bruger

Er klart med på at hylde Erik Rasmussen, men kræver det ikke lige at manden viser at han gider os fans ?
      Synes faktisk han har "puttet" sig siden han kom til klubben, skåret alle fans over en kam ved i medierne at påpege at ALLE fans var imod ham, og demonstreret sin uvilje mod at komme os fans i møde ved at holde sig laaangt væk fra fanssektion såvel på ude som hjemmebane.

Når det er sagt så er jeg enig i at AGF spiller bedre end de har gjort længe og at det for en stor del skyldes at Erik Rasmussen har ændret spillestilen og motivationen på holdet.

beuys
      Bruger

Mener heller ikke det afhænger af OB kampen. Hans indsats so far skal måles på, at vi har fået styr på hjemmebanen, at spillet er markant bedre end i mange år og at der er harmoni i truppen, hvor spillerne lader til at være meget tilfredse med Erik Rasmussen.
      Det er det han skal måles på.

Og hatten af for BSN for at tage en svær, men rigtig beslutning, da Erik rasmussen blev ansat. Og hatten af for hans arbejde i almindelighed. Devdariani, Feilhaber, Nando og JP.

deak84
      Bruger

Hvor er det skønt at læse alle disse vidunderlige indlæg fra folk! Super fedt at hører folk enedelig har fået øjnene op for hvor stor en gave ER virkelig er for klubben!

Støtter 100% op om en hyldest af ham på mandag, uanset resultatet er og bliver han manden for agf pt!!!

Guffe
      Bruger

@ Loch
      Han har aldrig sagt at alle fans er imod ham, men blot at der var en gruppe der var…..og efter Esbjergkampen hvor (tåberne?) råbte hele stadion op med "vi vil ha Ove tilbage" synes han at han havde svært ved at gå ud og lade sig hylde kampen efter. Og jeg forstår ham. Han er bare ydmyg og det er os fans der skal komme til ham og ikke omvendt. Han har aldrig været i tvivl om at han vil være træner for os…….men der er rigtigt mange i og omkring klubben der har været i tvivl om ham. Og det er på tide at droppe stoltheden for de mange modstandere af ham (især dem der sang direkte imod ham) og komme ham i møde. Jeg synes at det er os der skylder og ikke omvendt.

zcml
      Bruger

chilli skrev:
      Glemte lige en detalje. Jeg kender et par BIF fans, de er grønne af misundelse over at AGF fik ER, og de måtte nøjes med Kent N. Og hør
      hvordan deres fans råber på at de vil have køhlert tlibage, reelt kan vi risikere at en klub køber ER fri af AGF, så kræs dog lidt om manden.

Der var i vinters nogle fodboldeksperter, der luftede deres mening om at Erik og AGF ikke var det rette mix.
      Dengang pointerede jeg, at man havde valgt at overse Kent Nielsen og Brøndby, hvilket lignede et lige så dårligt match.

Og ja, ER var ikke lige den type træner man forbandt med spillestilen i AGF. Andre har tidligere prøvet at indføre offensiv spillestil i AGF uden held. Og det startede da heller ikke poinmæssigt godt, men ER har da vist sig at være en klart større succes end Kent i BIF.

At Erik ser ud til at lykkedes, hvor andre har fejlet skyldes også et godt forarbejde fra Windfeldt, Brian Steen og Ove P. men Erik virker som den rette til at gøre arbejdet færdigt.

Om han kan bringe os helt i top er bl.a. et spørgsmål om, hvor længe han bliver i klubben.
      Personligt tror jeg han tager videre selvom han forbliver en succes, men håber da at vi kan holde på ham en 5 års tid ligesom FCM.
      Og da andre tidligere har "snydt" de store, så kan et mesterskab da også nå at indfinde sig inden for den periode, men reelt set tror jeg ikke han når det.
      Til gengæld kan han så være med til at bringe en næsten lige så savnet pokal hjem til Århus igen.

petersen100
      Bruger

Klasse træner intet mindre!

Nu er der et par stykker der har skrevet "godt set af BSN" – nu var det jo på ingen måde BSN, der traf beslutningen vedrørende Oves fyring og Eriks ansættelse.

Og som der rigtigt påpeges, så har Erik aldrig taget afstand fra ALLE AGF fans, han har bare ikke set nogen grund til at takke de stemningsskabende afsnit, hvorfra der i starten blev råbt på Ove Pedersen! Det kan man vel ikke bebrejde manden – han har også udtalt, at han godt ved disse ytringer ikke taler for alle AGFs tilhængere…

Så der er vist ingen tvivl om hvem der skal magte opgaven i denne her sag!

chilli
      Bruger

Fed udmelding af ER.

http://tv2sport.dk/node/36803

jijypuru
      Bruger

sjovt så mange, der lige pludselig er blevet begejstret for Erik Rasmussen, nu vi vinder kampe. Håber i vil være objektive/saglige omkring Erik Rasmussen når vi, som det ikke kan undgåes også taber kampe.
      Jeg husker tydeligt, hvor mange der fra starten af havde bekymringer til ER´s evner. Totalt uforståeligt i min verden, lad hans resultater tale for sig. Hvad udrettede han i midtjylland? hvornår har AGF sidst haft et hold/spillere, der kan/tør udfordre og matche de andre holds klassespillere.

Den mand har større fodboldforståelse end de fleste og indføre netop den slags fodbold AGF sidst spillede i 1996. Det har været min holdning fra hans ansættelses-start og er det også i dag. Uanset om vi havde tabt de to første kampe.

Nu skal vi bare skille os af med/finde erstatninger for:

kim madsen (Dårlig boldspiller – og kan ikke bruges som stopper, hvortil han er alt for usikker og kluntet. Koster simpelthen for mange kasser)

Jeremy White (speed – ja. men kan jo ikke spille fodbold og er totalt ufarlig foran målet. Fylder desuden for lidt på midten – ses tydeligt når vi mødes mandskab som ob-fck)

Frederik Krabbe (vi har brug en mere stabil back. Bedre boldspiller. Får desuden gult kort indenfor de første 20 minutter af hver kampe. Han er ofte overmatchet) Lindquist er ikke en mulig erstatning for frederik krabbe)

Jeg har indtrk af det også er på disse plaser ER søger erstatning, hvilket jeg er glad for. Bottom line (ER) gør det fremragende med det materiale, der er til rådighed.

chilli
      Bruger

Helt enig, jeg har også klappet i mine små hænder siden han tiltrådte.

Højre back er stedet, hvor vi skal forstærke os, Krabbe er en fin holdspiller, som altid yder en brav indsagt, evnerne rækker blot ikke over en hel kamp. Og derfor alt for mange gule kort, og for meget piveri.

stjernen
      Bruger

Er uforstående overfor snakken om en ny højre back, Krabbe har gjort det lige så godt som resten af holdet i de 2 første kampe (ham der lagde op til Bennys scoring) han er stadig ung og bliver bedre og bedre, skal klubben smide penge efter en ny Kim Madsen eller en ny Ulle ? … jeg brækker mig hvis det sker.

Man burde i stedet kigge sig omkring efter en ny venstre back til erstatning for Lumb, han bliver nok skudt af når der igen kommer et godt tilbud rullende ind. Han har selv udtrykt at han gerne vil videre til udlandet.

nlg
      Bruger

Det kan siges kort og præcist:

Han er Mr. Tryllerik

Håber snart at fansene begynder at hædre ham lidt og eventuelt kalder ham over før kampen som spillerne bliver. Det har han fortjent.

zcml
      Bruger

jijypuru skrev:
      Nu skal vi bare skille os af med/finde erstatninger for:

kim madsen (Dårlig boldspiller – og kan ikke bruges som stopper, hvortil han er alt for usikker og kluntet. Koster simpelthen for mange kasser)

Jeremy White (speed – ja. men kan jo ikke spille fodbold og er totalt ufarlig foran målet. Fylder desuden for lidt på midten – ses tydeligt når vi mødes mandskab som ob-fck)

Frederik Krabbe (vi har brug en mere stabil back. Bedre boldspiller. Får desuden gult kort indenfor de første 20 minutter af hver kampe. Han er ofte overmatchet) Lindquist er ikke en mulig erstatning for frederik krabbe)

Nu er Kim Madsen så den af vores forsvarsspillere, som har det bedste snit mht. mål imod. Så den begrundelse holder ikke.
      Alligevel er jeg enig i at han skal videre, men kun fordi han er dyr i løn, og at jeg har tiltro til at Howard og Kure igen kan løfte sig op på det niveau, hvor vi tidligere har set dem.

White har faktisk en ganske god teknik. Det er mere hans taktiske sans det kniber med.
      I forhold til, hvor mange afslutninger han kommer til, så scorer han for lidt (men det kan i allerhøjeste grad også siges om Jakob).
      Jeg ser ingen grund til at skille sig af med ham, med mindre der kommer et rigtigt godt bud på ham, eller han selv ønsker at komme videre.

Krabbe skal heller ingen steder!
      Han har stadig ikke overbevist om at han skal være fast mand, men som reserve er han god nok.
      Det er Lindkvist, der skal væk. Sikkert dyr i løn, og usikker i det defensive.

Emilfu
      Bruger

Som jeg skrev for en uge siden (1.indlæg i denne tråd) Håber jeg at folk vil støtte op omkring Erik Rasmussen imorgen.

Han fortjener sgu at vide at han rigtigt mange af os i ryggen.

sagt med andre ord : BUMP!

AGF1992
      Bruger

Generelt går det godt i hele klubben for tiden.. Fra opvaskeren i caféteriet til BSN & co. i bestyrelsen..

Og Erik har virkelig vist sit værd, og man kan sku ikke ønske mér end at ligge nr. 1..

Glæder mig personligt over at han snakker om at gøre hjemmebanen til et fort, for det er virkelig lækkert hvis "Atletion", bliver det, igen?..:)

zcml
      Bruger

Emilfu skrev:
      Som jeg skrev for en uge siden (1.indlæg i denne tråd) Håber jeg at folk vil støtte op omkring Erik Rasmussen imorgen.

Hvad fa'en betyder "BUMP"?

Emilfu
      Bruger

zcml skrev:

Emilfu skrev:

Hvad fa'en betyder "BUMP"?

To bump a thread on an Internet forum is to post a reply to it purely in order to raise the thread's profile. This will typically return it to the top of the list of active threads. It has been suggested that 'bump' is an acronym of Bring Up My Post. However this is almost certainly a backronym and the usage is entirely consistent with the verb "bump" which means "To knock to a new position"

Beklager min dovenskab, men jeg gider ikke til at oversætte 😀

zcml
      Bruger

Bare iorden Emilfu. Jforstod det alligevel.

Viser 35 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?