Erik Rasmussen til gf

Forside Fora AGF Erik Rasmussen til gf

Viser 122 svartråde
  • Forfatter
      freand400
      Bruger

syntes i vi skal få Erik Rasmussen eller syntes i vi skal beholde Ove?
      jeg er selv meget i tvivl syntes Ove gør det godt men det kunne også være spændene med Erik Rasmussen[think][think][think]
      nu har jeg skrevet hvad jeg mener så hvad mener i?

bille12
      Bruger

Der var en i sommerferien der sagde, at Erik Rasmussen kom til AGF til Årsskiftet. Det kan da være han får ret?[think][think]

cv
      Bruger

Jeg er meget enig med freand400. Ove gør det godt men jeg synes det ville være ekstremt spændende med Erik Rasmussen.
      Jeg forstår bare ikke dem der sviner ham til og ikke vil have ham til klubben, får mig næsten til håbe at vi får ham, bare for at opleve deres reaktion når det går godt.

beuys
      Bruger

Jeg tror han vil være en fantastisk træner for AGF. Skuden er vendt, og der har hele tiden været noget fordækt over Oves funktionærkontrakt.

Jeg er sikker på, at AGF kan tage endnu et skridt mod toppen med Erik Rasmussen ved roret. Han er en dygtig træner, og han vil kunne tiltrække attraktive spillere til klubben. Jeg håber den er god nok.
      Og så gør det jo ikke noget, at han står for positiv fodbold.

tudeerik nej tak han er en man ikke ved vor man har stakkels agf vis han bliver træner her

MBEjsing
      Bruger

Bare rolig, det sker ikke…

Først og fremmest, Bruce Rioch kontrakt udløber til vinter for AaB, og det er derfor langt mere oplagt at Erik R skal til nordjylland.

Derudover har Ove brugt de sidste mange år på at opbygge et koncept og et hold – og nu begynder det endelig at udfolde sig; både på banen og i stillingen.

Det ville være synd at stoppe Ove nu hvor hans projekt ser ud til at lykkes (endelig).

Masada
      Bruger

Det kan jo være at Ove P har fundet et nyt job fra nytår af !!, så Erik R til GF, tja det kunne jo være spændende, hans offensive stil vil udvikle vores hold endnu mere :k

Luke2000
      Bruger

Det kunne da være spændene.

Ved ikke helt hvad jeg syndes om det i nu, skal lige havde noget tid til at tænke den igemen.

Syndes lige Ole var begyndt at vise os noget, men selvføldig er spillerne også bedre nu end da han startede.

Ralph Wiggum
      Bruger

Hmm kunne være at Ove overtager i AAB meeeeeenn

Angående fissefod – så siger jeg NEJ TAK.

Ove har i fællesskab med BSN og Lars W. fået klubben på ret køl igen, og det ville være at pisse Ove op og ned ad ryggen, hvis man udskifter ham med fissefod. Man afsætter sgu ikke en træner, som har betydet så meget for klubbens reorganisering/genopbygning, nu hvor resultaterne peger i den rigtige retning. Kunne til nøds forstå det, hvis vi lå under stregen, men selv i sådan et tilfælde ville fissefod ikke være mit førstevalg mht. træner valg.

Inden fissefod elskerne klapper i deres hænder og siger yeeeeeeees sir, så bør de overveje, hvad fissefod har præseret.

Ja tak han har fået medaljer med FCM, men efter min mening kunne mange andre trænere have opnået det samme, med det spiller-materiale, som han havde til rådighed.

Skulle vi endelig ansætte ham, så ville det igen betyde store udskiftninger i truppen, hvis vi skal spille den slags fodbold, som fissefod står for. For efter min mening har vi ikke disse spillere pt. Men det kan selvfølgelig være, at han er villig til at gå på kompromis med eget spille system, men jeg tvivler. Skal vi ud og hente en masse spillere som passer til hans system, så er det ikke spillere i den billige ende (med mindre vi også starter en slavefarm) og man kunne således frygte, at man igen sætter økonomien over styr. Nok har vi penge stærke folk i ryggen, men hvor villige er de til at punge ud af egen lomme, det mangler vi fortsat svar på.

Endelig så se på han resultater fra Næstved Boldklub. I perioden hvor fissefod var ansat som træner spillede de i 2. div. Her blev det til en 8. plads (med 12 vundene, 4 uafgjort og 14 nederlag), en 7. plads (13 sejre, 6 uafgjort og 11 nederlag) og endnu en 7. plads med (13 sejre, 6 uafgjort og 11 nederlag). Hvis man virkelig var en super top trænser og spiller materialet var ligegyldigt, så burde han have præseret bedre med Næstved. Derfor mener jeg heller ikke, at man skal lægge alt for meget i hans resultater med FCM.

Så fissefod bliv væk

Jeg tror simpelthen ikke på det! OP er en ærekær mand, der har slidt helt vildt hårdt i det, for at skabe resultater i AGF. Nu begynder det at lykkes lidt efter lidt, så det giver ikke mening, med mindre han selv har fået et kanon tilbud (evt fra Tyskland).

Jeg håber meget på at Ove bliver – han er imø en fantastisk dygtig træner, der har et vanvittigt godt blik for unge spillere… og det passer fabelagtigt hos os.

J
      Bruger

Afstemning…

RasmusKr
      Bruger

Skal vi have Erik skal han være assistent. Han virker ikke som en leder, og han havde Thomasberg ved sin side i FCM til at sige de hårde ting. Johnny Mølby synes jeg der udstråler klasse, og han skal til årsskiftet tage UEFA's store trænerlicens. Johnny som leder og Erik som spillernes ven og bindeled mellem spillere og træner.

Skal vi have Erik, må det være Johnny Mølby som cheftræner og Erik Rasmussen som assistent.

Just
      Bruger

Super nyhed.. Ud med Ove. Og Erik Rasmussens resultater i Midtjylland taler jo for sig selv.

Folk skal altså forstå at det er ove EGET valg, og at det HELE tiden har været planen at Ove skulle vende negativt til positivt i Århus.. Ove er manden der kommer til en klub i krise og ændrer tingene hele vejen igennem klubben.. ungdomsrækkerne 2. holdet mv.

MEN Det har HELE tiden været planen at han ville stoppe når skuden var vendt.. tro mig.. det er det vi ser nu..

just taler ove p i agf ikke da[think]

Josef Olesen
      Bruger

Nej nej og fucking atter nej!!!… [shock] [shock]
      Mit AGF liv er ødelagt – nu må det blive: Lyseng IF allez allez allez… Danmarks næstmest kvalmende personlighed, efter Don Ø, skal bare ingen steder i nærheden af Århus… Føj hvor jeg brækker mig i lange stråler hvis denne nyhed er ægte!!!….

LL86
      Bruger

Jeg skal være den første til at buhe af det møgsvin når/hvis han bliver præsenteret. Mage til arrogant nar skal man lede længe efter.

Bortset fra det vil det rent sportsligt sikkert være godt nok.

DonDalle
      Bruger

:k:k:k Hvis det er ove selv der siger stop, synes jeg at det er en fremragende løsning med Erik R. Sidder i det hus der skal udgive Eriks bog, og han har flere gang sagt, at han synes GF vil en fantastisk klub at skulle træne og at det er en job han vil være interesseret i.

Kongen1986
      Bruger

Ove var rygtet til AAB allerede i sommerpausen. Jeg hørte at han var i kontakt med AAB. Så tror det er ret sandsynligt.

Og så er Erik Rasmussen det helt ideelle valg som erstatning. Så er der håb om klar fremgang i underholdningsværdigen.

Christiano
      Bruger

Erik Rasmussen ville være et mindre scoop af BSN, hvis det altså har noget som helst på sig. Som The Real Deal påpeger har Ove's opgave bundet i at vende den negative spiral i klubben. Rasmussen kan skabe resultater på baggrund af fundamentet Ove P har lagt.

outlander
      Bruger

Fint nok hvis Erik Rasmussen kommer til klubben. Det er kun ærgerlgt, hvis der kommer for meget dramatik ud af skiftet. Det er helt naturligt, at der efter nogle år er brug for ny inspiration på trænerbænken. Jeg mener, at Ove har etableret et godt grundlag for holdet, men tvivler på, at han er manden, der kan få os videre

freand400
      Bruger

@ Christiano
      helt enig

Anonym

Jeg håber dælme snart klubben kommer på banen og fortæller dette til omverdenen hvad der sker inden længe sådan dramatiken ikke tager uanede højder.

Ove har ingen kommentere – han afviser i hvert fald ikke som han plejer at gøre!!

http://www.bold.dk/nyt/Tryllerik-linkes-til-AGF

queenswood2
      Bruger

Håber ove bliver, men det kunne ligne ham at sige stop nu! Erik Rasmusen, den er svær….er simpelthen i tvivl men måske det kan blive godt, evt med tøfting som assistent[lol]

abv
      Bruger

Syntes det ville være ok at skifte træner. Ove har fået det ud af holdet han skulle, han har lavet et solidt grundlag rent talentmæssigt, og økonomien er sund. Hvis Ove smutter er det til Januar det skal ske, frem for i sommerpausen. Lad Erik, eller en anden, få forårssæssonen til at bygge holdet op omkring sin spillestil, og sommerpausen til at skabe sit hold. Jeg tror samtidig også at der venter en plads i AGF´s ledelse på Ove hvis han vil have den

SRF
      Bruger

Kan ikke forstå at folk har så meget imod Erik R..
      Hvis AGF skal skifte træner, mener jeg ikke vi kan få en bedre træner i DK .
      Tror simpelthen ikke på at det er AGF, som vil skifte Ove P ud, tror selv han gerne vil væk .
      Og så må vi bare se det som et kæmpe scoop at få fat i Erik Rasmussen, som jeg ser manden som kan få AGF i top 3 inden for 2-3 år, hvis han kommer..
      Jeg synes personligt det lyder spændende.

Just
      Bruger

Det lyder da verdensklasse.. Erik Rasmussen er en fremragende træner og personlighed..

Synes umiddelbart, det ville være perfekt at få ER. Jeg har faktisk aldrig forstået, hvorfor så mange har været på nakken af ham. Manden har en utrolig positiv indgangsvinkel til fodbold. Jo, han kommer da med nogle skæverter en gang imellem, men det gør all trænere jo. OP er bestemt ingen undtagelse i den sammenhæng. Jeg kan kun forestille mig det må sjovere at være spiller under ham end fx en Troels Bech type.

Når det er sagt, synes jeg OP har gjort et rigtig godt stykke arbejde, og hvis der er hold i rygterne, kan det vel næsten kun være OP's eget valg. Jeg kan ikke forestille mig, at han bliver smidt på porten med det arbejde, han har præsteret and stadig præsterer. Formkurven er jo i den grad for opadgående.

Tbro
      Bruger

Vi skal ikke have Erik Rasmussen. Manden kan jo slet ikke klare det pres, som der er i AGF,. Det er vel lige før, at han holde mindre tid end Ove Christensen..Han har hellere endnu ikke den højeste træner uddannelse, eller husker jeg forkert?.

Tbro skrev:
      Vi skal ikke have Erik Rasmussen. Manden kan jo slet ikke klare det pres, som der er i AGF,.

Hvor ved du det fra?

Henrik D
      Bruger

Netop sakset fra sporten.dk

– Jeg skal ikke til AGF, slår Erik Rasmussen fast overfor Sporten.dk.

Tbro
      Bruger

Det ved jeg hellere ikke… For ingen kender jo dagen, før solen går ned… ;)Men jeg ser bare ingen tegn i sol og måne på, at han kan klare presset, hvis reultaterne udebliver.

freand400
      Bruger
      Tbro
      Bruger

Tak… [lol]Så nøjes vi bare med, at drømme om de 3 søde point, som ligger og venter i esbjerg på søndag….

JP
      Bruger

NEJ TAK – vi beholder Ove …

Så er det vel oplagt at gætte på Esbjerg. Men kunne Sønderjydske være en mulighed?

abv
      Bruger

Hvis ikke, og hold nu fast, at de ikke fortæller sandheden til medierne. Gisp, det kan være at de ikke fortæller at de har talt med hinanden

Elsborg
      Bruger

Skuden er vendt?

Vi vinder en kamp i Ålborg, vinder efterfølgende hjemme på et tyndt straffe i overtiden mod et oprykkerhold, og så snakker folk om skuden er vendt og tid til ny træner osv osv. Jeg håber Ove bliver og Erik ryger til EFB….

ham_der
      Bruger

Erik rasmussen har afvist et skifte til AGF over for TV2 Sport…

ace
      Bruger

Noget pis med den slags rygter op til en så vigtigt kamp som den på søndag. Giver helt sikkert noget uro i klubben.

Som jeg har skrevet flere andre steder kan jeg ikke li Gyllerik. Han har hånt AGF igen og igen og er en Don Juan af rang og vist lidt af en drukmås. Derfor giver han også spillerne løse tøjler og dette er noget der bestemt aldrig har været en succes i AGF. Han skulle efter sigende ha bagt på Klimpels kone eller omvendt :p

Jeg har fået troen på Ove igen. Han har endeligt fået vendt modgangen selv om forbandelsen med de mange skader stadig lever.

Hvis Ove selv vil væk er det naturligvis en anden sag, men hvorfor skulle han opgive Mount Everest lige som han var ved at være på toppen?

OldBoy67
      Bruger

Just skrev:
      Det lyder da verdensklasse.. Erik Rasmussen er en fremragende træner og personlighed..

Nu må i stoppe – hvornår er stemningen pludseligt vendt til fordel for Gyllerik ? Det første udsagn kan jeg dels være enig i … men en fremragende personlighed ??
      Han er da et tågehorn af dimensioner – sgu da ikke tilfældigt at Tøfting bad ham flette næbbet !
      [shock]

gfaarhus
      Bruger

NEEEEJ – Jeg kan ikke li den mand.
      Jeg tror ganske enkelt ikke på dette rygte.
      Husker reaktionen fra salen, da BSN ved spillerpræsentationen i foråret blev spurgt om Erik Rasmussen var en kommende AGF træner. Protesterne fra salen var højlydte og BSN sagde, at det vist var svar nok.
      Dernæst så passer Erik Rasmussen slet IKKE ind i AGF.
      Og så hader jeg at han har så pisse travlt med at kommenterer alle andre – Hvem husker ikke Tøffe episoden.
      Hvis der SKAL ske et trænerskifte så tror jeg mere på Faxe i AGF.

boysen
      Bruger

Det er utroligt så kortsigtede og blinde mange fans er. For halvanden måned siden var de fleste klar til at give ove sparket, og nu er der ingen der vil af med ham, fordi vi ligger på en heldig 5. plads med to sejre i frisk erindring. Så snakker man om at skuden er vendt. Sandheden er, at der er milevidt fra topniveau til bundniveau, og der venter to svære udekampe. Hvis de tabes, så kører jungletrommerne med garanti igen. Man kan grine af det nu, men dem der har været med i mere end 4 måneder, ved at det jo er rigtigt…

Erik Rasmussen til AGF ville være et kæmpe scoop, der er der vist ingen tvivl om objektivt set. Prøv at spørg om FC Midtjylland ville have byttet træner for 4 måneder siden? Det tror jeg de fleste AGFere ville – ellers lyver man for sig selv. Mandens track-record er væsentlig bedre end Ove, også når man tager højde for spillermateriale og så videre – husk på at det er mange år siden AGF har haft så god en roster som nu!

Så er det i øvrigt også typisk useriøst, ikke at kunne lide manden fordi han har udtalt sig imod hellige AGF. Vågn nu op til den moderne verden, hvor money talks! Hvis han kommer herover og fører os frem i tabellen, er det da fløjtene ligegyldigt hvad han har sagt om os engang. Om et halvt år kan han stå og håne FCM efter vi har slået dem, og så synes alle han er kongesej. Lad nu være med at smide alt dømmekraft overbord, bare fordi han har såret vores følelser engang…

Anonym

Dejligt at vi beholder Ove! Intet mindre!

Luke2000
      Bruger

Man kan læse her at Erik Rasmussen afviser at han skal til Gf. http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2008-2009/erik-rasmussen-afviser-agf

Hmm The plot Thickens.

Lækker at han afviser. Jeg har personligt holdt på Ove hele vejen igennem og gør det også stadig.
      Er enig med Boysen i at 5 pladsen måske er lidt heldig, men vil stadig sige fortjent. Man skal passe på ikke at tage alt kreditten væk fra spiller og træner. De er steget i kvalitet. Tro modsat mange, stadig at vi skal kigge mod bunden, for som sagt, 2 nedlag og vi er dernede af igen. Men dermed ikke sagt at 2 sejre ikke vil sende os den modsatte vej… Håber Ove kan holde styr på drengene og holde motivationen oppe til kampen mod Esbjerg

skeldal
      Bruger

Har fra ret velunderrettet kilde fået at vide at igår, blev der, på en kro i det sydvestjydske holdt et møde ( i dyb hemlighed) mellem EfB og Erik Rasmussen, og at det tågeslør der er lagt ud skulle være fordi de er ret tæt på hinanden, så IKKE AGF og det er jeg godt tilfreds med.

DoktorGF
      Bruger

Det værste, der kan ske, er, hvis Ove P. stopper på eget initiativ til vinter og Erik ryger til Esbjerg/Aab/andet.

Så står vi virkelig med fletningerne i postkassen. Og lad venligst være med at nævne Faxe som mulig AGF-træner igen. Jeg får det dårligt i maven… 😉

outlander
      Bruger

Han er da et tågehorn af dimensioner – sgu da ikke tilfældigt at Tøfting bad ham flette næbbet !
      [shock]

Lige præcis den måde ER taklede situationen, da Tøfting gav ham svar på tiltale over hans kritik af den svenske brandmands "uden-bold-træningsmetode" viser da, at ER har format til GF. Uanset de aktuelle benægtelser, så tor jeg stadig på ER

visti
      Bruger

Erik Rasmussen til EFB – Troels Bech til AAB = OP i AGF 😀

Det eneste der nager mig er at OP ikke bare dementere det..eller at AGF melder ud (for hvis det ikke passer boer man jo melde hurtigt ud).
      Vi saa jo da OP kom til AGF hvor mange "loegne" der blev fortalt…

GF karma
      Bruger

freand400 skrev:
      syntes i vi skal få Erik Rasmussen eller syntes i vi skal beholde Ove?
      jeg er selv meget i tvivl syntes Ove gør det godt men det kunne også være spændene med Erik Rasmussen[think][think][think]
      nu har jeg skrevet hvad jeg mener så hvad mener i?

Nej, nej!
      Jeg mener nej!

SeeS
      Bruger

Da rygtet om OP til Aab gik i sommers var der en der skrev at han var OP´s søn og at han kunne dementere det rygte da OP ville blive i AGF.

Da jeg så OP i TV2 KO for en uge siden lignede han bestemt ikke en mand der var klar til at rejse. Han var fuld af gejst og talte om det arbejde der endeligt blev synligt.

Når OP ikke kommenterer det tror jeg det skyldes en aftale han og BSN har pga funktionærkontrakten. Ingen af dem kommenterer nogen rygter om ansættelsesforholdet overhovedet!

boldspasser
      Bruger

Ove er manden for AGF! Jeg tror på han er manden der trækker sværdet ud af stenen…lad bare gyllerik ende i Esbjerg eller horsens

Elsborg
      Bruger

Jeg holder på Erik til EFB som sagt tidligere i emnet.

Jeg er bare ikke tryg ved at BSN og Ove ikke vil kommentere det, istedet for at afvise.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/article1063767.ece

Lundby
      Bruger

Hvis Ove vil stoppe vil jeg ønske ER velkommen på et sportslig plan. Men på alle andre planer er det et kæmpe problem. Er virkelig bange for at det ender som Poul Hansen og Søren Åkeby, de kan det hele når de ankommer, og bliver så en gigantisk skuffelse!! Bliv Ove!!

beuys
      Bruger

Jeg kan godt lide tanken om Erik i Agf. Alle de GF'ere der har et had mod manden, bør lægge det på hylden. Han er en god træner. Basta.
      Og vil man GF det bedste, vil man også have den bedst mulige træner. Det kan da ikke være så svært. Alt det vås med klubhjerte osv. er sooooo 1900-tallet.

beuys
      Bruger

Der er noget, der kunne tyde på, at den er god nok. Hvis det bare var en and, kunne historien jo afvises blankt af AGF. Men det er jo ikke just det, de gør:
      http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20081001/SPORT/880040236/1002

Steen6372
      Bruger

Hold op hvor er det her en trist sag. Slet ikke det vi har brug for lige nu. Fuld fokus på Esbjerg-kampen!

Og kan nogen i ledelsen virkelig finde på at ansætte en mand der har kaldt os for et taberhold? Og kan nogen ægte fan ønske det??

@Beuys
      : Afviser Ove ikke så kraftigt han kan: "Som ansat i en børsnoteret virksomhed, er det ikke mit bord, hvis AGF vil have en ny træner, så det må I snakke med ledelsen om".

Han siger da, at det ikke er efter eget ønske hvis vi skulle skifte træner. Og så nægter jeg at tro at det sker. Og når BSN svarer "Jeg [i]gider[/i] ikke kommentere på, hvad han (Erik Rasmussen, red.) siger og gør", så kan det altså sagtens være fordi BSN synes at ideen er for latterlig, og ikke fordi han ønsker at være hemmelighedsfuld.
      Jeg kan godt nok heller ikke forestille mig at Erik R. skulle være BSNs kop te (i modsætning til Tøffe, som er en af vennerne).

Fuck nej.. Ove er danmarks mest sympatiske træner.. Og i mine øjne klart også en af de allerbedste.. Han er voldsomt dygtig også økonomisk (godt nok er det ikke hans ansvar) og har en hårdhed fra sin tid som bankansvar..

Erik Rasmussen er fin ingen tvivl om det. Meeeeen, der er bare ingen klubfølelse i den mand.. Man har ikke hjertet med på job..

Nej lad os beholde Ove P.. Heller det

Andre Jensen
      Bruger

Jeg har været bag Ove P. hele vejen og er det stadigvæk. Han har udviklet klubben enormt meget, især på de indre linjer i sammenspillet med vores ungdomsafdeling.
      Det er dog ingen hemmelighed at Ove P. allerede i Esbjerg-tiden gik med drømme om at komme til udlandet, så hvis han har fået et godt tilbud, så er det bestemt ikke utænkelig at han har valgt at takke ja.

Og hvis Ove. P. vælger at skifte klub, så synes jeg Erik Rasmussen er en fremragende erstatning.
      En gal klub skal have en gal træner. Se bare hvilke resultater Johan Cruyff opnåede i sit galehus 🙂

Og for at omformulere et gammelt GF-citat:
      Jeg hader kun Erik Rasmussen lige indtil jeg ikke hader ham mere. 😉

Ralph Wiggum
      Bruger

Erik er tidligere blevet citeret for at sige, at den nye klub han bliver ansat i ikke skal forvente, at han bliver i mange år, for han vil stadig gøre som i FCM og holde pause efter 3-4år. Jeg tvivler på, at han vil holde så længe i AGF, så kan vi igen fortsætte med trænerudskiftninger hvert 2. år, med dertil hørende ustabilitet i truppen, som så igen afsmittes på resultaterne.

Nu går tingene hurtigt i fodbold, men jeg mener at det er en meget kortsigtet løsning, hvis vi skulle ansætte fissefod, men omvendt så ved ledelsen, hvilken tidshorisont de så har at arbejde med.

@ beuys – Hvad er det, som gør fissefod til en god træner???? Du vil sikkert påpege hans tid i FCM, men ser man bort fra Troels B, så mener jeg stadig, at stort set alle de trænerne der pt er i suppen, ville kunne have fået de samme resultater med FCMs trup, på daværende tidspunkt.

Og er hans tid i Næstved glemt? Næstved var tidligere et midelmådigt hold i den bedste række og rykkede ned, de var (og er) i en opbygningsfase, da Erik var træner hos dem. Jeg har tidligere påpeget at jeg ikke mener, at de resultater han formåede at få med Næstved var prængende, så i mine øjne er han IKKE en god træner. Grunden til jeg inddrager Næstved er, at vi befinder os lidt i sammen position en genopbygningsfase, hvis Erik ikke kunne lave bedre resultater der, hvorfor skulle han så kunne i AGF????

Han er sikkert fin nok træner til stabile hold, men ikke hold som er i en genopbygningsfase – det mangler han i hvert fald stadig at bevise.

Vrist
      Bruger

Erik Rasmussen ville være et mindre scoop af BSN

BSN har ingenting med trænersituation at gøre.

Christiano
      Bruger

@Vrist

Jeg går ud fra at BSN sammen med Windfeld, i så fald Erik R var på tale som AGF-træner, ville have med træneransættelsen at gøre? Eller der er måske en ukendt person, som trækker i trådene i AGF?

Allanhyl
      Bruger

Jeg tror personligt ikke på at ER kommer. Det er oplagt med AAB synes jeg. Men HVIS han kommer til AGF, så tror jeg faktisk på at vores store signing i pausen, kunne være Mohammed Zidan, som slet ikke er faldet til i Dortmund og er jo nærmest et lille plejebarn til ER.

Jeg har ikke helt gennemtænkt om det ville være godt eller skidt… men det er en tanke jeg har gjort mig… den skulle deles [think]

Steen6372
      Bruger

@Allanhyl: Synes faktisk hverken jeg savner ER eller Zidan i klubben, som det ser ud lige nu.

Jan Schouby kalder ER en lækkerbisken:
      http://sport8000.dk/newsposts/1113-sportsredaktoer-erik-rasmussen-er-en-laekkerbisken

Ja, det tror jeg på. Vi har efterhånden alt for få medieludere i klubben. Ingen gode skandaler at skrive om. Lad os da endelig få en ansat på trænerposten. Men tror de har helt ret i analysen af at BSN og ER får svært ved at samarbejde. Men måske er BSN så også på vej væk?

Så alt i alt vil det ligne et gigantisk selvmål at hente ER til klubben!

boldspasser
      Bruger

at der er 35 % der er klar på at smide Ove på porten, viser med alt tydelighed at AGF-fans generelt er klar på at dolke spillere og trænere i ryggen – nu også imens det går godt…Flot:k

outlander
      Bruger

@Steen
      Jeg finder også analysen rigtig, men vil ligesom Jan konkludere, at Erik R vil være en spændende træner at få til klubben. Ikke mindst i forhold til mandskabspleje tror jeg, at Erik kan give holdet et ryk. Et trekøver bestående af Brian, Erik og Mølbye suplere hinanden rigtig godt. Det kræver viljen fra alle parter og overordnet ledelse. Det sidste tror jeg, at Lars W er i stand til at skabe.

Steen6372
      Bruger

@boldspasser: Ja, det er utroligt så utålmodige folk er. Endelig er der fremgang at spore, og så vil man starte forfra igen. Utroligt. Men mon dog det går så galt.

RaDok
      Bruger

kan vi få en total useriøs, uden fakta eller nogen form for research / kilde udmelding fra stoke

OnlyAGF
      Bruger

Forbilledet ser ud til at være Midtjylland…

Hvis AGF ansætter ER og dermed fyre OP, så er det et bevis på at AGF er en helt ny klub, der skal tages seriøst…

Ove har gjort det fantastisk… Men hvis man vurdere at tiden er inde til at skifte træner, så skal man gøre det..Ingen hellige køer… Dermed vil jeg blive glad, uanset om det er sandt eller ej…

Beikes
      Bruger

Jeg tror Ove er på vej væk (sådan tolker jeg i hvert fald hans manglende evne/lyst til at svare), men Rasmussen er for intelligent til AGF og Faxe er for dum. 😀

Seriøst, Faxe? Min guldfisk er mere intelligent end den mand! Ja selv Tøffe virker klog i forhold til ham!

Hvis Ove vælger at gå (højst sandsynlig til fordel for bønderne oppe nord på), så ønsker jeg at Mølby skal tage over, evt. Jan Mølby.

DoktorGF
      Bruger

@Steen:

Du kan vælge at anskue situationen fra en anden vinkel, som jeg vist nok har skrevet tidligere.

Hvis udgangspunktet er, at OP vil væk, hvad gør vi så. Jeg vil sgu gerne beholde Ove og været med ham hele vejen, også da det gik skidt. Men hvis han smutter kan vi jo ikke gøre andet end at se os om efter en ny træner.

Med det setup som udgangspunkt mener jeg ikke, at vi pt kan finde en bedre træner en Erik. Der er jo ikke ret mange andre realistiske alernativer, som jeg ser det. Faxe/TB med mere er helt godnat, for mig at se.

Jeg er ikke den store fan af ER, men i mangel af bedre? Vi har jo efterhånden truppen til at spille bold, og han kan sikkert føre os videre i udviklingen.

Anonym

Beikes skrev:
      Jeg tror Ove er på vej væk (sådan tolker jeg i hvert fald hans manglende evne/lyst til at svare), men Rasmussen er for intelligent til AGF og Faxe er for dum. 😀

Seriøst, Faxe? Min guldfisk er mere intelligent end den mand! Ja selv Tøffe virker klog i forhold til ham!

Hvis Ove vælger at gå (højst sandsynlig til fordel for bønderne oppe nord på), så ønsker jeg at Mølby skal tage over, evt. Jan Mølby.

Jeg tror simpelhen ikke at Ove smutter til Aab! Som klub, og her snakker vi ikke resultatmæssigt pt., er AGF en større klub end Aab! Tager Ove fra AGF tror jeg kun det skyldes en ting – et tilbud fra en udenlandsk europæisk klub!

cf baumann
      Bruger

Hvordan er AGF egentlig en større klub end AaB? Kan du forklare det?

zcml
      Bruger

Beikes skrev:

Det er nok en anelse for firkantet sat op, men ikke uden en vis sandhed.

LuckyStrike
      Bruger

Nu har Ove kæmpet de sidste par år hvor klubben har sparet og spiller materialet ikke har været imponerende. Så skal han også have lov til at prøve med en bredere trup med højere niveau.

Aros
      Bruger

Nu vil jeg lige prøve at lufte en løs idé:

Så vidt jeg kan se, er der ingen i AGF, der kategorisk har benægtet, at ER skulle være på vej til klubben. Det, AGF har benægtet, er, at Ove P. skulle være på vej væk.
      Kunne det tænkes, at ER skal være ny træner – mens Ove P. får en anden funktion i klubben?
      Bare en tanke…

Cykelmyggen
      Bruger

Det er bekymrende at AGFs ledelse (Windfeld og BSN) ikke tager stor afstand til rygterne om Eriks tiltrædelse i AGF. Jeg frygter virkelig at deres "ingen kommentar til sådanne spørgsmål" dækker over at Erik er på vej til AGF.

Der er mange ting jeg ikke forstår hvis Erik tiltræder i AGF.

Erik har altid hadet AGF – når jeg skriver had så er det den opfattelse jeg har fået når Erik har udtalt sig negativt om AGF. Det har virket som om at han hader klubben for dens kultur og traditioner. Hvorfor vælger man at blive træner i en klub man har talt så negativt om og ikke kan li' ? Jeg frygter at det er fordi AGF er den eneste klub på højt niveua der har budt sig til overfor Erik og at AGF er en nødløsning for Erik og kun skal ses som et springbrædt til en større klub. Jeg tvivler oprigtig meget på at Erik gør det fordi han ønsker noget godt for klubben AGF og dens tilhængere.

Det var så den side af sagen.

Videre til det at skifte træner.

Jovist Ove P har været en både og "succes”. Dog synes det som om at han har fået samlet et godt hold der pt. har en placering der ikke er set bedre i over 10 år ! ! Det virker ligeså til at for første gang i 10 år skal AGF ikke ligge og kæmpe om at undgå nedrykning. Med andre ord – skuden synes at være vendt og holdet synes at være på rette spor. Hvorfor så skifte træner når nu det endelig, langt om længe, synes at det går rette vej ?

En ny træner vil, og specielt hvis det bliver Erik, vil bl.a. betyde nye træningsmetoder, ny spillestil, ny kultur og norm mv. Med andre ord uro – og alt dette kan igen ende med at AGF befinder sig ved nedrykningsstregen ved sæsonafslutning.

Så bliver der igen kastet en sten i vandet og ringene breder sig. Negativ omtale, spillerne underpræstere, publikum og sponsorer bliver færre end hvis det gik godt osv.

Vi har som AGF fans været så meget igennem i 10 år og nu synes vi endelig på rette vej.

Jeg vil derfor opfordrer AGFs ledelse til ikke at begå en dumhed som vil sætte alt dette over styr.

Og jeg vil videre sige, at hvis Erik ikke er på vej til AGF er det ret dumt ikke at sige det klart til pressen og os fans, frem for det som ledelsen har præsteret.

Jeg kan godt li’ Windfeld og BSN, og synes de er de bedste ledere AGF nogensinde har haft, men lige på det her punkt skuffer de mig fælt.

Big D
      Bruger

Jeg er også lidt bekymret over at Windfeld særligt ikke er særligt klar i spyttet omkring ER. Det skal kategorisk nægtes, uanset hvad der foregår. Alt andet er halv-skidt overfor Ove.

Hvad angår ER og AGF syntes jeg det ville være at skyde sig selv en anelse i foden: ER er ALT for medie-venlig i forhold til AGFs nye "vi giver ikke medierne historier med mindre vi vil" politik. Nu er vi endeligt begyndt at komme væk fra galehus rygtet og kan så småt begynde at tage os selv seriøst igen. Så har vi ikke brug for sådan en fodbold-reality-show type som ER er. (Efter min mening)

Fodboldmæssigt er jeg også meget i tvivl om ER vil være så strålende en ide: Dels som tidligere nævnt har AGF nok ikke de spillere som ER gerne vil have, dels så har vi gang i en kontinuitet og talentudvikling som er radikal anderledes end den der blev startet under ER i FCMuuh: AGF forsøger at fremelske egne talenter hvorimod FCMuuh har købt talenter fra andre kontinenter for at booste deres talentmasse.

Altid hvid

mbk
      Bruger

er bliver sgu da ansat som træner for anden holdet, og vis det går godt har man jo back up vis op skulle smutte eller floppe senere
      [lol]

raidertom
      Bruger

Synes helt klart vi skal beholde Ove P, her personligt hørt hans tanker om hvordan en fodbold organisation og en spillertrup efter hans opfattelse skal sammensættes. Der er nu ved at ske, og hvis man sammenholder hans resultater i FCM og EFB da det var sket, så kom de jo ret godt op i tabellen da han først havde fået skik på de klubber. :k
      Så mener helt klart Ove P skal blive, nu hvor hans arbejde er ved at bære frugt…

Cykelmyggen
      Bruger

http://www.onside.dk/onsideTV/17659

Bekymrende, bekymrende

denhviii
      Bruger

Om ER hader AGF eller ej skal jeg ikke gøre mig til herre over. Som jeg har opfattet det, så har ER været meget kritisk over tingenes tilstand i AGF, hvilket jo også har været ganske berettiget. Der har været rod og uorden i AGF i mange år, men der virker til at være bedre styr på tingene nu. Derfor ser jeg heller ingen problemer med at ER skulle være træner.

Dog mener jeg at Ove bør blive på posten, specielt nu hvor det begynder at gå godt. Jeg kan dog ikke lade være med at tænke på hvordan stemningen havde været hvis vi ikke havde fået 6 point i de sidste to kampe. Ser vi realistisk på kampene, så kunne vi også nemt havde stået med 1 point og så havde Ove nærmest været kastet på porten.

Det er fedt at tingene er så sort/hvid indenfor fodboldverden. Det giver altid nogle rigtig unuancerede diskussioner 😀

det ville da en være spændene med erik i agf han bragte jo fcm til toppen i dansk fodbold, og jeg mener da også de var i europa med ham eller var det kval?[think] men det begynder jo også at gå bedre med ove så det er en svær beslutning vil jeg sige[lol]

flensborg
      Bruger

Det kan jo også tænkes at der er tale om lidt spin,,, for lønnens skyld… Jeg tror ikke det er en sasliga trup han tager fra nytår men derimod en klub han ser som en sasliga trup…. Silkeborg

Jasper
      Bruger

Er denne tråd med ER ikke snart set 100 gange?

Ceres
      Bruger

denhviii skrev:
      Om ER hader AGF eller ej skal jeg ikke gøre mig til herre over. Som jeg har opfattet det, så har ER været meget kritisk over tingenes tilstand i AGF, hvilket jo også har været ganske berettiget. Der har været rod og uorden i AGF i mange år, men der virker til at være bedre styr på tingene nu. Derfor ser jeg heller ingen problemer med at ER skulle være træner.

Jeg tror ikke et sekundt på at BSN har sagt ja til en fyring af OP til fordel for en ansættelse af ER, derfor må det også være tale om en ren bestyrelses beslutning uden om BSN, hvis ER er blevet hyret…

… og hvis AGF ledelsen virkeligt har hyret ER på forhånd, med forventing om dårlige resultater, så de kan sende OP på porten til Januar, er det jo lige præcis et tegn på amatøragtig ledelsesstil, hvilket ER jo så bare bidrager til ved at ha' skrevet under… Hvad nu hvis vi ikke taber en kamp de næste par måneder og ledelsen sidder med en underskrevet kontrakt med ER ??… Det vil så blive det mest amatøragtige trænerskifte i Superligaens historie…
      .

Nu må denne snak om ny træner stoppe, Erik Rasmussen er en god træner, og starter i Aab pr. 1/1, lad nu OP få noget arbejdsro, det har jo ikke gået så godt i mange år, og jeg er sikker på der er mere i holdet, når vi kommer over de sidste skader, og får vores grundstamme spillet sammen.[think]

bille
      Bruger

bille12 det siger du hele tiden [shock] han kommer jo ikke…gudskelov

BroderSalsa
      Bruger

Efter idag er han mere end velkommen i mine øjne.

Bergmania2
      Bruger

Jeg slutter mig til koret, nu tror på et behov for trænerskifte 😉

Men det er kun skuffelsen over nederlaget idag der snakker…

😉

tsonde1
      Bruger

Som jeg skrev efter Randers kampen i indlæg der blev slettet af adminstrator, er der underskrevet med Erik Rasmussen og det skete i midtugen mellem Randers og Horsens kampen. Det kan endvidere afsløres at der pt. arbejdes på at få Kristian Bak til Agf i transfer vinduet.

tsonde1 skrev:
      Som jeg skrev efter Randers kampen i indlæg der blev slettet af adminstrator, er der underskrevet med Erik Rasmussen og det skete i midtugen mellem Randers og Horsens kampen. Det kan endvidere afsløres at der pt. arbejdes på at få Kristian Bak til Agf i transfer vinduet.

Hvad er din kilde?

nettohunden
      Bruger

Ja en kilde ville være på sin plads – eller en indikation af en kilde. Lyder spændene, men osse lidt langt ude,…

agfgas
      Bruger

nettohunden skrev:
      Ja en kilde ville være på sin plads – eller en indikation af en kilde. Lyder spændene, men osse lidt langt ude,…

Især den med Kristian Bak lyder meget spændende, selvom jeg nu stadig er tilhænger af ER som ny GF træner, så vil k.bak være en kærkommen forstærkning af de større i min bog

2006
      Bruger

Jeg har også fået at vide idag at ER har skrevet under. [shock]

Så de må da snart melde noget ud.. [think]

bew
      Bruger

Kom så med ER.
      OP har ikke leveret varen.

DoktorGF
      Bruger

Uuuuuh – the plot thickens.

salling
      Bruger

ER Nej tak, kristian Bak JA tak, men kan da godt se det så mere realistsik at få bak til AGF hvis ER er træner,[think]

Guffe
      Bruger

Erik Rasmussen, helt sikkert. Han har tidligere ikke været så populær hos mig, men de seneste år (efter Tøffe havde fat i ham måske [lol]) synes jeg bestemt han har trådt i karakter som en supertræner. Han har en forrygende mandskabsbehandling og er efterhånden også blevet mere skarp på taktikken. Jeg tror han kunne få truppen til at vokse – fordi han vil være i stand til at samle spillerne og få dem til at kæmpe 100% for fællesskabet. Hans personlighed vil kunne give hele klubben et løft.
      Ove P. tror jeg ikke rigtigt på, som en der kan løfte truppen mere.

Meloveyou
      Bruger

Desværre, jeg tror mere og mere på, at han kommer. Læste lige sporten i EB om ny træner til AaB, de tippede 5 forskellige og ER var ikke en af dem?? Kan være fordi EB ved hvad han skal efter jul.
      Jeg ved også, at Randers, deres fans, gerne vil have ham til deres hold. Men han kommer "desværre" til os, med den ballade det vil give, ved en aftrædelsesordning til vores alle sammens Ove

Kim C
      Bruger

Køb nu bare nogle flere spiller her i vinterpausen, og ikke nogen der har skader med i kufferten. Venstremidt, off midt og def midt. Og en i midterforsvaret. TAK[shock]

Vrist
      Bruger

Christiano skrev:

@Vrist

Jeg går ud fra at BSN sammen med Windfeld, i så fald Erik R var på tale som AGF-træner, ville have med træneransættelsen at gøre? Eller der er måske en ukendt person, som trækker i trådene i AGF?

Bestyrelsen ansætter træneren …

Jenz
      Bruger

Hvis Gyllerik kommer til AGF åbner det jo i hvert fald op for en mase muligheder for at AGF an hverve sig spilere, der er blevet fyret for vold i deres egne klubber, som det var tilfældet med David Nielsen. Alt det samtidigt med at Gyllerik vil bebrejde andre klubber ud for at gøre noget lignende.

cf baumann
      Bruger

@meloveyou

Der bliver ikke nogen aftrædelsesordning mht. Ove. Han er ansat på en funktionærkontrakt, som kan ophæves med kort varsel – gensidigt vel at mærke.

@cf baumann

Hvad kender du egentlig til Oves kontrakt?
      Den kan indeholde alle mulige paragraffer der sikre Ove og AGF for den sags skyld.

Feks. sagde Ove kort efter det pressemøde hvor ændringen i hans ansættelsesforhold blev annonceret, at kontrakten feks. kunne indeholde en bestemmelse om at han skulle have 1 mill. hvis aftalen blev opsagt, og det er i hvert fald et beløb AGF ikke har råd til.

rv62900
      Bruger

agffannumberone skrev:
      @cf baumann

Hvad kender du egentlig til Oves kontrakt?
      Den kan indeholde alle mulige paragraffer der sikre Ove og AGF for den sags skyld.

Feks. sagde Ove kort efter det pressemøde hvor ændringen i hans ansættelsesforhold blev annonceret, at kontrakten feks. kunne indeholde en bestemmelse om at han skulle have 1 mill. hvis aftalen blev opsagt, og det er i hvert fald et beløb AGF ikke har råd til.

Så er det vist ikke længere en funktionær kontrakt.

Så har jeg i hvert fald ikke læst min kontrakt ordentlig igennem. (I så fald må min arbejdsgiver sgu gerne fyre mig):D

nf
      Bruger

En funktionærkontrakt kan sagtens indeholde en fratrædelsesordning, der går ud over de almindelige regler – det findes der talrige eksempler på.

Stev
      Bruger

Hvis Ove fx skal have en million i fratrædelsesordning, er det vel en form for klausul, og Ove har selv benægtet at der skulle være nogle former for klausuler i kontrakten.

Iøvrigt så jeg gerne Gyllerik som kommende cheftræner. Gerne til næste sommer. Hvad der så skal ske med Brian Steen ønsker jeg ikke at tænke på.

don marisco
      Bruger

Kan det være at der er en større rokade på vej.

1) BSN referede lidt tvært til LW, da han blev spurgt om ER i Agf – Hvorfor pludselig dette lidt mystiske svar

2) Op har garanteret at han er i AGF, også efter nytår, men han har ikke sagt i hvilken stilling.

3) LWs svar til hele historien var at han avar glad for hele træner teamet. OP, JM, BSN.

Flere "eksperter" nævner at BSN og ER i samme hus vil være umuligt.

Hvis jeg forsøger at tolke disse udtalelser, så ser jeg en fremtid, hvor

OP er sportsdirektør
      ER træner
      JM assistent
      BSN ????

LOL:.. Hvorfor fanden skulle Ove Pedersen kunne affinde sig med at blive sportsdirektør i AGF??

Godt spørgsmål, Stig 🙂
      Iflg. onside.dk er ER's udmelding om en ny klub blevet kraftigt overfortolket – og nu gider han slet ikke udtale sig om sin fremtid. Til AGF tror jeg ikke på at han kommer – og meget tyder på, at det heller ikke bliver Ålborg. Desværrre findes der i denne verden en by som hedder Silkeborg. De spiller p.t. som en sæk lort, men har mange penge – og er geografisk rimeligt tæt på ER's elskede bopæl på den gyllestinkende hede. Jeg tror det bliver Silkeborg. Håber bare, at de er 18 points fra oprykning, når vi kommer til vinterpausen.

Steen6372
      Bruger

tsonde1 skrev:
      Det kan endvidere afsløres at der pt. arbejdes på at få Kristian Bak til Agf i transfer vinduet.

God humor! Udover at få tilknyttet den træner der har talt mest negativt om klubben, tager vi også lige spiller-pendanten.

Kim C
      Bruger

Gider ikke lege den nye stoke. Men!
      Men har en ven fra Herning der kender lidt til Fransk Kristensen. Fra de kanter bliver der sagt han bliver præsenteret i AGF Snart. Tror nu ikke på det! [lol]

nettohunden
      Bruger

@Kim C

Hehe – kan jeg godt forstå du ikk tror på. Hva skal vi med ham med de angribere vi ligger inde med?

Kim C
      Bruger

@nettohunden.

øøøøh nettohund. Det er Erik Rasmussen jeg hentyder til. Som debat emnet handler om[think]

DoktorGF
      Bruger

Kim C skrev:

@nettohunden
      .

øøøøh nettohund. Det er Erik Rasmussen jeg hentyder til. Som debat emnet handler om[think]

Måske du skulle genoverveje din omgang med stedord. Jeg forstod det også umiddelbart som om, at det var Frank K. det drejede sig om.

nettohunden
      Bruger

Så blev jeg så meget klogere – my bad…;) Men lad os nu se, tror under alle omstændigheder at Ove snart er fortid, han har gjort sin pligt ved at vende skuden…:k

Luke2000
      Bruger

don marisco skrev:

1) BSN referede lidt tvært til LW, da han blev spurgt om ER i Agf – Hvorfor pludselig dette lidt mystiske svar

2) Op har garanteret at han er i AGF, også efter nytår, men han har ikke sagt i hvilken stilling.

3) LWs svar til hele historien var at han avar glad for hele træner teamet. OP, JM, BSN.

OP er sportsdirektør
      ER træner
      JM assistent
      BSN ????

Kan vi ikke få en forklaring på alle de forkortelser?

nettohunden
      Bruger

Luke2000 skrev:

don marisco skrev:

OP er sportsdirektør
      ER træner
      JM assistent
      BSN ????

Kan vi ikke få en forklaring på alle de forkortelser?

BSN – Brian Steen Nielsen
      LW – Lars Windfeld
      ER – Erik Rasmussen
      OP – Ove Pedersen
      JM – Johnny Mølby

cf baumann
      Bruger

AGF: Aarhus Gymnastik Forening

xhxn
      Bruger

Tror faktisk godt det kan blive en realitet at Ove P stopper til jul og at AGF derfor søger en ny træner. Er overbevist om at ansættelsen af Johnny Mølby skal ses som en slags gardering hvis og i såfald at det ikke lykkedes AGF at skaffe et ordentligt navn som eksempelvis Erik Rasmussen. Hvad årsagen til Ove P's exit så end måtte være kan vi kun gisne om, men Erik Rasmussen vil i mine øjne være en god erstatning.

kunne være ekstremt spændene med hans offensive evner. Kunne godt se ham som en AGF'er.[lol]

Viser 122 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?